Uradni list

Številka 2
Uradni list RS, št. 2/2013 z dne 7. 1. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 2/2013 z dne 7. 1. 2013

Kazalo

48. Pravilnik o sofinanciranju programov socialno-humanitarne dejavnosti v Občini Ribnica, stran 277.

Na podlagi 21. in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 76/08, 79/09 in 5/10), določb Zakona o humanitarnih organizacijah (Uradni list RS, št. 96/03) in 72. člena Statuta Občine Ribnica (Uradni list RS, št. 17/12) je Občinski svet Občine Ribnica na 13. redni seji 20. 12. 2012 sprejel
P R A V I L N I K
o sofinanciranju programov socialno-humanitarne dejavnosti v Občini Ribnica
SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Občina Ribnica s tem pravilnikom določa pogoje, merila in kriterije za ocenjevanje, vrednotenje in razdelitev sredstev iz občinskega proračuna, ki so namenjena za izvajanje neprofitne in prostovoljne dejavnosti izvajalcev na področju socialnega in zdravstvenega varstva (v nadaljnjem besedilu: humanitarna dejavnost), ki ne sodijo v zakonske ali pogodbene obveznosti Občine Ribnica (v nadaljevanju: občine).
2. člen
Sofinanciranje humanitarne dejavnosti v občini obsega dejavnost:
– humanitarnih in invalidskih organizacij kot prostovoljnih in neprofitnih organizacij, ki so v skladu z zakonom ustanovljene z namenom, da se v njih izvajajo posebni socialni programi in storitve, utemeljene na značilnostih invalidnosti po posameznih funkcionalnih okvarah, ki ogrožajo socialni položaj invalidov ter ljudi katerih zdravje je ogroženo in so usmerjene h krepitvi zdravja prebivalstva,
– dobrodelnih organizacij kot prostovoljnih in neprofitnih organizacij, ki so v skladu z zakonom ustanovljene z namenom, da bi v njih skupno reševale socialne stiske in težave prebivalcev,
– organizacij za samopomoč, kot prostovoljnih in neprofitnih organizacij, ki so v skladu z zakonom ustanovljene z namenom, da bi v njih skupno reševale socialne potrebe svojih članov oziroma uporabnikov,
– drugih društev, zavodov in organizacij, ki izvajajo programe na področju sociale, zasvojenosti, socialnega varstva otrok in mladine, starejših občanov ter druge humanitarne in neprofitne programe in so registrirani za opravljanje dejavnosti.
3. člen
Sredstva, ki se razdelijo na podlagi tega pravilnika se namenijo za sofinanciranje materialnih in programskih stroškov, niso pa namenjena sofinanciranju:
– formalnega izobraževanja,
– nakupa in vzdrževanja nepremičnin in opreme,
– stroškov dela izvajalcev programov/projektov,
– materialnih stroškov, ki se navezujejo na pogostitve ali reprezentance pri programu/projektu,
– programov/projektov, ki so sofinancirani iz drugih občinskih razpisov.
UPRAVIČENCI DO SREDSTEV
4. člen
Izvajalci programov so lahko društva, zveze društev, klubi, združenja in druge organizacije (v nadaljevanju: izvajalci), ki so registrirani za izvajanje dejavnosti iz 2. člena tega pravilnika oziroma imajo te dejavnosti opredeljene v svojem ustanovitvenem aktu in izpolnjujejo naslednje pogoje:
– ima sedež ali sedež podružnice/enote v Občini Ribnica,
– izvajalec ima sedež izven območja iz prve alineje, vendar je registriran v skladu z Zakonom o društvih in vključuje člane, ki so občani Občine Ribnica,
– prijavijo program ali projekt, ki je predmet razpisa,
– program ali projekt izvajajo na območju občine ali izven, če v njem aktivno sodelujejo občani Občine Ribnica,
– nimajo neporavnanih obveznosti do občine,
– aktivno delujejo najmanj eno leto,
– imajo zagotovljene materialne, prostorske in kadrovske pogoje za uresničevanje načrtovanih programov,
– imajo urejeno evidenco o članstvu in ostalo dokumentacijo kot jo določa zakon o društvih (za društva),
– imajo izdelano finančno konstrukcijo, iz katere so razvidni prihodki in odhodki izvajanja programa, delež lastnih sredstev, delež javnih sredstev, delež sredstev uporabnikov in delež sredstev iz drugih virov in
– dejavnost opravljajo na neprofitni osnovi.
5. člen
Sofinanciranje humanitarnih in socialnih programov in projektov se izvede na podlagi javnega razpisa, ki ga izvede Občina Ribnica.
POSTOPEK ZA IZBOR PROGRAMOV
6. člen
Besedilo javnega razpisa, razpisano dokumentacijo, datum objave javnega razpisa in razpisni rok določi župan s sklepom.
Objava javnega razpisa mora vsebovati:
– podatke o naročniku,
– navedbo programov, ki so predmet sofinanciranja,
– pogoje za prijavo na razpis,
– okvirno vrednost razpisanih sredstev,
– informacijo o tem, kje lahko zainteresirani dobijo informacije in prevzamejo razpisno dokumentacijo,
– rok za prijavo,
– način dostave vlog,
– datum odpiranja ponudb,
– rok, v katerem bodo predlagatelji obveščeni o izidu javnega razpisa.
Javni razpis se objavi v občinskem glasilu Rešeto in na spletni strani Občine Ribnica.
Rok za oddajo vlog na javni razpis ne sme biti krajši od 15 dni in ne daljši od 30 dni, začne teči prvi naslednji dan po objavi javnega razpisa.
Predlagatelji morajo predložiti vloge v zaprti ovojnici z navedbo javnega razpisa, na katerega se le-ta nanaša. Za pravočasno vloženo se šteje vloga, ki je predložena v roku, določenem v javnem razpisu.
7. člen
Odpiranje prispelih vlog, pregled, ocenitev, predlog izbora in višino sofinanciranja programov pripravi komisija, ki jo s sklepom imenuje župan. Župan v sklepu imenuje predsednika komisije.
Komisijo sestavljajo trije člani:
– predstavnik občinske uprave Občine Ribnica,
– predstavnik Odbora za družbene dejavnosti in
– predstavnik Centra za socialno delo Ribnica.
Člani komisije morajo imeti izkušnje s področja za katerega se dodeljujejo sredstva, ne smejo pa biti predsedniki, zakoniti zastopniki ali poslovodni organi prijaviteljev, ki kandidirajo na razpisu.
8. člen
Po izteku roka za predložitev prijav se sestane komisija na kraju in ob času kot je določen v javnem razpisu. Komisija odpre vse pravočasno prispele in pravilno označene vloge po vrstnem redu kot so bile predložene in ugotovi njihovo popolnost.
O odpiranju vlog in izboru izvajalcev komisija sproti vodi zapisnik, ki vsebuje:
– kraj in čas odpiranja prispelih vlog,
– imena navzočih predstavnikov komisije,
– imena oziroma naziv navzočih predstavnikov predlagateljev, če je odpiranje javno,
– vrstni red odpiranja vlog in
– ugotovitve o nepravočasnih, neustreznih in nepopolnih vlogah,
– seznam vlog, ki ustrezajo pogojem javnega razpisa,
– seznam vlog, ki jih je potrebno dopolniti.
Zapisnik podpišejo predsednik in člani komisije.
9. člen
Vloge, ki so prispele po izteku roka ali so bile nepravilno označene, občinska uprava neodprte vrne predlagatelju.
Občinska uprava mora v roku osem dni od odpiranja vlog pisno pozvati tiste predlagatelje, katerih vloge niso bile popolne, da jih dopolnijo v roku petih dni od prejema pisnega obvestila. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelji klub pozivu za dopolnitev ne dopolnijo, občinska uprava s sklepom zavrže.
V primeru, da je popolna vloga neustrezna, se le-ta s sklepom zavrne.
10. člen
Komisija opravi pregled popolnih vlog, ki izpolnjujejo pogoje iz 4. člena tega pravilnika ter jih ovrednoti na podlagi meril in kriterijev, ki so sestavni del tega pravilnika. O pregledu in vrednotenju se vodi zapisnik, ki vsebuje tudi predlog prejemnikov sredstev in višino le-teh.
Na podlagi zapisnika o pregledu in vrednotenju direktor občinske uprave izda odločbo o sofinanciranju.
11. člen
Predlagatelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje iz javnega razpisa in da mu razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v 8 dneh od prejema odločbe vloži pri županu pritožbo z zahtevkom za preveritev utemeljenosti odločbe. V pritožbi mora natančno opredeliti razloge za pritožbo. Predmet pritožbe ne morejo biti merila za ocenjevanje vlog.
Župan mora pritožbo obravnavati, preveriti upravičenost in utemeljenost navedb ter v roku 15 dni odločiti. S tem postane odločitev dokončna. Zoper odločitev župana ni pritožbe. Možno je sprožiti upravni spor pred pristojnim sodiščem.
Predlagatelj ima pravico do vpogleda le v tiste dele strokovnih mnenj, zapisnikov in poročil, ki se nanašajo na obravnavo njegove vloge in predloga odločitve o sofinanciranju.
12. člen
Župan z izbranimi organizacijami sklene letno pogodbo o sofinanciranju programov.
Pogodba mora vsebovati:
– pogodbene stranke (naziv, naslov, davčna številka, številka računa, zastopnika),
– predmet pogodbe in višino sofinanciranja,
– trajanje pogodbe in rok, do katerega lahko izvajalec črpa finančna sredstva,
– navedba skrbnika pogodbe za vsako pogodbeno stranko,
– način nadzora nad namensko porabo sredstev in realizacijo programov in projektov,
– določilo, po katerem mora prejemnik sredstev ob njihovi nenamenski porabi, le-ta vrniti na račun občine skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi,
– rok za oddajo vsebinskega in finančnega poročila,
– določilo, da mora izvajalec v svojih promocijskih gradivih na primeren način predstavljati Občino Ribnica,
– druge medsebojne pravice in obveznosti,
– datum in podpis.
MERILA IN KRITERIJI ZA SOFINANCIRANJE
13. člen
Merila in kriteriji za ocenjevanje in vrednotenje prijavljenih programov so podlaga za odločitev o izbiri in o višini sofinanciranja iz občinskega proračuna Občine Ribnica in so obvezni in sestavni del tega pravilnika.
14. člen
Za sofinanciranje programov s področja humanitarne dejavnosti se ocenjuje in vrednoti predlagane programe na podlagi naslednjih meril in kriterijev:
1. sedež in delovanje v javnem interesu
2. dostopnost programa
3. število članov društva
4. programi pomoči, prireditve, obiski, srečanja in druge aktivnosti.
1. SEDEŽ IN DELOVANJE V JAVNEM INTERESU
1.1. Sedež in delovanje v javnem interesu
+----------------------------------+-----+
|Sedež (ali sedež enote) v Občini  |     |
|Ribnica                           | 100 |
+----------------------------------+-----+
|Sedež izven Občine Ribnica z      |     |
|najmanj 5 člani, ki so občani     |     |
|Občine Ribnica                    |     |
+----------------------------------+-----+
|Izvajalec ima veljavo odločbo     | 20  |
|pristojnega državnega organa, da  |     |
|deluje v javnem interesu          |     |
+----------------------------------+-----+
2. DOSTOPNOST PROGRAMA
2.1. Lokacija izvajanja programa
+-------------------------------+--------+
|Program se v celoti izvaja v   |        |
|Občini Ribnica                 |  100   |
+-------------------------------+--------+
|Program se delno izvaja v      |        |
|Občini Ribnica                 |   30   |
+-------------------------------+--------+
|Program se izvaja izven Občine |        |
|Ribnica                        |   10   |
+-------------------------------+--------+
2.2. Število uporabnikov (koristnikov) programa, ki imajo stalno prebivališče v Občini Ribnica in jim je program tudi namenjen (ni nujno, da so koristniki tudi člani društva).
+---------------------------------+------+
|Do 30 uporabnikov                |  20  |
+---------------------------------+------+
|Najmanj 31 in največ 60          |      |
|uporabnikov                      |  40  |
+---------------------------------+------+
|Nad 61 uporabnikov               |  60  |
+---------------------------------+------+
3. ŠTEVILO ČLANOV DRUŠTVA
3.1. Število članov društva, ki imajo stalno prebivališče v Občini Ribnica
+-----------------------------+----------+
|Do 10 članov                 |    10    |
+-----------------------------+----------+
|Od 11 do 40 članov           |    20    |
+-----------------------------+----------+
|Od 41 do 70 članov           |    30    |
+-----------------------------+----------+
|Več kot 71 članov            |    40    |
+-----------------------------+----------+
4. PROGRAMI POMOČI, PRIREDITVE, OBISKI, SREČANJA, DRUGE AKTIVNOSTI
+-----+----------------------------------+
|4.1. |Zbiranje in delitev pomoči v      |
|     |občini skozi celo leto            |
+-----+----------------------------------+
|4.2. |Programi obiskov, prevozov in     |
|     |obdarovanja težjih bolnikov,      |
|     |invalidov, oseb s posebnimi       |
|     |potrebami, otrok iz socialno      |
|     |ogroženih družin in ostarelih     |
+-----+----------------------------------+
|4.3. |Organizacija in izvedba           |
|     |dobrodelnih – humanitarnih        |
|     |prireditev                        |
+-----+----------------------------------+
|4.4. |Organizacija in izvedba taborov,  |
|     |letovanj, ekskurzij, izletov in   |
|     |rekreativnih prireditev           |
+-----+----------------------------------+
|4.5. |Organizacija in izvedba srečanj   |
|     |skupin za samopomoč za občane na  |
|     |območju Občine Ribnica            |
+-----+----------------------------------+
|4.6. |Založniška dejavnost in           |
|     |promocijske aktivnosti            |
+-----+----------------------------------+
|4.7  |Predavanje, delavnica ali druga   |
|     |oblika izobraževanja za člane ali |
|     |širšo okolico, ki se izvede na    |
|     |območju Občine Ribnica            |
+-----+----------------------------------+
4.1. Zbiranje in delitev pomoči (oblačila, obutev in prehrana) za socialno ogrožene posameznike in družine s stalnim prebivališčem na območju Občine Ribnica
+--------------------------------+-------+
|Do 1000 prebivalcev             |  150  |
+--------------------------------+-------+
|Od 1001 do 2500 prebivalcev     |  400  |
+--------------------------------+-------+
|Nad 2501 prebivalca             | 1200  |
+--------------------------------+-------+
4.2. Programi obiskov, prevozov in obdarovanja težjih bolnikov, invalidov, oseb s posebnimi potrebami, otrok iz socialno ogroženih družin in ostarelih
+---------------------------------+------+
|Do 10 obiskov letno              |  30  |
+---------------------------------+------+
|Nad 11 obiskov letno             |  70  |
+---------------------------------+------+
4.3. Organizacija in izvedba dobrodelnih – humanitarnih prireditev
+----------------------------------+-----+
|Organizacija in izvedba           |     |
|humanitarne prireditve            |     |
|v Občini Ribnica (za vsako        |     |
|prireditev)                       | 150 |
+----------------------------------+-----+
|Sodelovanje na humanitarni        |     |
|prireditvi v Občini Ribnica (za   |     |
|vsako sodelovanje)                | 20  |
+----------------------------------+-----+
4.4. Organizacija in izvedba taborov, letovanj, ekskurzij, izletov in rekreativnih prireditev
+----------------------------------+-----+
|Organizacija in izvedba taborov,  |     |
|letovanj, ekskurzij, izletov in   |     |
|rekreativnih prireditev           |  30 |
+----------------------------------+-----+
|Organizacija in izvedba več       |     |
|dnevnih taborov, letovanj,        |     |
|ekskurzij, izletov in rekreativnih|     |
|prireditev                        |  70 |
+----------------------------------+-----+
Opomba: Vrednoti se lahko več prireditev, vendar skupna vrednost po tem kriteriju ne sme preseči 100 točk.
4.5. Organizacija srečanj skupin za samopomoč za občane na območju občine
+----------------------------------+-----+
|Redna srečanja skupin do 2 x      |     |
|mesečno                           |20   |
+----------------------------------+-----+
|Redna srečanja skupin 1 x tedensko|70   |
+----------------------------------+-----+
4.6. Založniška dejavnost in promocijske aktivnosti
+----------------------------------+-----+
|Zloženke z vsebinami preventivno- |     |
|informativnega značaja            |  10 |
+----------------------------------+-----+
|Glasilo ali bilten društva ali    |     |
|spletna stran                     |  20 |
+----------------------------------+-----+
|Obsežnejše knjižne publikacije z  |     |
|vsebinami s področja preventive,  |     |
|zdravega načina življenja,        |     |
|delovanja skupin …                |  40 |
+----------------------------------+-----+
Opomba: Vrednoti se le po enem kriteriju, ki je za prijavitelja najugodnejši.
4.7. Predavanje, delavnica, strokovno srečanje izvajalcev (intervizija) ali druga oblika izobraževanja za člane ali širšo okolico, ki se izvaja na območju Občine Ribnica
+----------------------------------+-----+
|Enkrat letno                      |  10 |
+----------------------------------+-----+
|Več kot 5-krat letno              |  60 |
+----------------------------------+-----+
18. člen
Merila so določna s številom točk. Vrednost točke se izračuna za vsako proračunsko leto posebej in je odvisna od višine sredstev, ki so v proračunu Občine Ribnica zagotovljena za sofinanciranje humanitarne dejavnosti.
19. člen
Ta pravilnik začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-0008/2012
Ribnica, dne 20. decembra 2012
Župan
Občine Ribnica
Jože Levstek l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti