Uradni list

Številka 90
Uradni list RS, št. 90/2012 z dne 30. 11. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 90/2012 z dne 30. 11. 2012

Kazalo

Št. 007-02/2012-9 Ob-4945/12 , Stran 2700
Št. 007-02/2012-9 Ob-4945/12
Občina Komen, Komen 86, 6223 Komen, objavlja na podlagi 20. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12) in 46. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12)
javno zbiranje ponudb
za oddajo poslovnih prostorov v najem
I. Predmet oddaje v najem in višina izhodiščne najemnine Predmet oddaje v najem so naslednji prostori: a. Poslovni prostor na naslovu Komen 88a, parcelna št. 131/11, k.o. Komen. Poslovni prostor se nahaja v samostojnem pritličnem objektu, sestavljajo ga vetrolov, trgovski prostor, skladišče (pisarna), predprostor, sanitarije in manjše skladišče, v skupni izmeri 89,10 m2 poslovne površine. Prostor oddajamo za mirno storitveno, pisarniško ali trgovsko neživilsko dejavnost. Izhodiščna mesečna najemnina znaša 6,35 EUR/m2 oziroma 565,78 EUR. b. Poslovni prostor na naslovu Komen 126a, parcelna številka 1866/18, k.o. Komen. Poslovni prostor se nahaja v pritličju stavbe, meri 10,35 m2. Prostor oddajamo za mirno storitveno, pisarniško ali društveno dejavnost. Izhodiščna mesečna najemnina znaša 6,35 EUR/m2 oziroma 65,72 EUR. c. Poslovni prostor na naslovu Štanjel 59a, parcelna številka 914/15, k.o. Štanjel. Poslovni prostor se nahaja v prvem nadstropju stavbe, meri 20 m2. Prostor oddajamo za mirno storitveno, pisarniško ali društveno dejavnost. Izhodiščna mesečna najemnina znaša 4 EUR/m2 oziroma 80 EUR. Posebni pogoji oddaje v najem Ob izbiri najugodnejšega ponudnika bo komisija upoštevala ponujeno višino najemnine (enaka ali višja od izhodiščne) ter program oziroma dejavnost, ki ga bo izbrani najemnik izvajal v najetem prostoru. Razmerje med obema kriterijema – višino najemnine in programom/dejavnostjo je 50:50. Komisija bo program ocenila po naslednjih kriterijih: vsebini ponudbe, ki se bo izvajala v prostoru in ciljni skupini kupcev – uporabnikov. Ponudnik lahko dobi največ 100 točk, od katerih lahko za kriterij višine najemnine prejme največ 50 točk in za kriterij program/dejavnost, ki se bo izvajala v poslovnem prostoru največ 50 točk. II. Pogoji za udeležbo v postopku javnega zbiranja ponudb Zavezujoča ponudba mora vsebovati: a. dokumentacija in listine v skladu z javnim zbiranjem ponudb: ponudba, priloge ter zahtevana dokazila morajo biti izpolnjeni v skladu z javnim zbiranjem ponudb, b. dokazila o pravnem statusu ponudnika: – za pravne osebe izpisek iz sodnega registra, v katerega je ponudnik vpisan, ki ni starejši od 30 dni glede na dan oddaje ponudbe, – za s.p. izpisek iz uradne evidence, v katero je ponudnik vpisan, ki ni starejši od 30 dni glede na datum oddaje ponudbe, – za fizične osebe izjava, da bo izbrani ponudnik po prejemu sklepa o izbiri v roku 15 dni registriral ustrezno dejavnost, – za društva fotokopija o vpisu v register društev, c. potrdilo Davčnega urada RS o plačanih davkih in prispevkih (potrdilo ne sme biti starejše od 30 dni glede na datum oddaje ponudbe), d. dokazilo o finančni sposobnosti: BON 1 oziroma BON 1/SP s podatki in kazalniki za leto 2011, e. program oziroma opis dejavnosti v najetem prostoru ter opis dosedanje dejavnosti ponudnika. Opis naj vsebuje tudi morebitna načrtovana investicijska vlaganja, f. dokazilo o vplačani varščini, g. izjavo o vezanosti na dano ponudbo 90 dni, h. izjavo o ponujeni višini mesečne najemnine, ki ne sme biti nižja od izhodiščne najemnine. III. Pogoji najema a. Poslovni prostori se oddajajo za določen čas petih let, če ni drugače določeno. b. Najemnik nima pravice oddati poslovnega prostora v podnajem. c. Najemnik je dolžan plačevati obratovalne stroške, stroške rednega vzdrževanja, stroške uporabe stavbnega zemljišča, stroške zavarovanj in druge stroške, za katere se stranki dogovorita z najemno pogodbo. d. Izhodiščna najemnina se letno usklajuje z indeksom cen življenjskih potrebščin v Republiki Sloveniji brez sklepanja aneksov k najemni pogodbi. Najemnik po trenutno veljavni zakonodaji ne plačuje davka na dodano vrednost za najem poslovnih prostorov. IV. Vlaganja v prostore Poslovni prostori, ki so predmet razpisa, bodo oddani v najem v stanju, v kakršnem so. Morebitna vlaganja v prostor, ki je potreben prenove, bo najemodajalec urejal z aneksom k pogodbi in sicer za vlaganja, ki povečajo gradbeno vrednost poslovnega prostora. Najemnik je dolžan izvajati vsa morebitna vlaganja v poslovni prostor s skrbnostjo dobrega gospodarja. Za dejansko izvedbo vseh vlaganj v poslovni prostor, razen tekočega vzdrževanja, je najemnik dolžan predhodno pridobiti soglasje najemodajalca. V zvezi z izvajanjem vlaganj v poslovni prostor, je najemnik dolžan spoštovati vse veljavne gradbene in druge predpise. Najemnik je dolžan uporabljati in vzdrževati poslovni prostor s skrbnostjo dobrega gospodarja. Vse stroške rednega vzdrževanja trpi izključno najemnik. Najemodajalec zavaruje poslovni prostor. Najemnik je dolžan zavarovati opremo v prostoru. Najemnik najetega poslovnega prostora ne sme ne delno ne v celoti oddati v podnajem. V. Način oddaje ponudbe in rok za oddajo ponudb Vsak ponudnik, ki želi sodelovati v javnem zbiranju ponudb, mora svojo ponudbo predložiti na obrazcih razpisne dokumentacije, z vsem dokazili in prilogami, zahtevanimi v skladu z besedilom Javnega zbiranja ponudb. Ponudbi mora biti priloženo tudi potrdilo o nakazani varščini za resnost ponudbe v višini treh izhodiščnih mesečnih najemnin, ki je določena za posamezni poslovni prostor na EZR Občine Komen, št. 01249-0100006231. Neizbranim ponudnikom bo varščina brezobrestno vrnjena v roku 15 dni od izbire najugodnejšega ponudnika. Vplačana varščina za resnost ponudbe se izbranemu najemniku ob prenehanju najemnega razmerja poračuna (brez obresti) z zadnjimi odprtimi mesečnimi najemninami. V primeru, da so vse obveznosti iz naslova najemnine poravnane, se znesek vplačane varščine (brez obresti) vrne najemniku. Če izbrani najugodnejši ponudnik ne bo sklenil najemne pogodbe v roku v skladu z javnim zbiranjem ponudb, bo Občina Komen zadržala vplačano varščino. Ponudbe z zahtevanimi dokazili pošljejo ponudniki priporočeno ali prinesejo osebno v zapečateni kuverti na naslov: Občina Komen, Komen 86, 6223 Komen z obvezno oznako na kuverti »Ponudba za najem poslovnih prostorov – Ne odpiraj!« Na zadnji strani kuverte mora biti obvezno naveden naziv in naslov ponudnika. Ponudbe morajo na naslov Občine Komen prispeti do srede, 19. 12. 2012 do 13. ure. Ponudbe, ki bodo prispele do tega roka bodo komisijsko odprte. Nepopolnih ponudb in ponudb prispelih po tem roku komisija ne bo obravnavala. Ponudba in vsi ostali dokumenti v zvezi s tem javnim pozivom morajo biti v slovenskem jeziku. VI. Posebne določbe v postopku javnega zbiranja ponudb Ponudbe prispele po razpisnem roku in nepopolne ponudbe bodo izločene, ter jih komisija ne bo obravnavala. Če komisija prejme več najugodnejših ponudb (med tistimi, ki so oddali popolno vlogo), lahko: – pozove vse najugodnejše ponudnike k oddaji nove ponudbe, – opravi s ponudniki, ki so oddali najugodnejšo ponudbo, dodatna pogajanja. Župan lahko do sklenitve pravnega posla brez obrazložitve in odškodninske odgovornosti sprejme sklep o ustavitvi začetega postopka oddaje poslovnih prostorov v najem. Župan lahko ustavi postopek oddaje v najem za vse ali za določene prostore. Občina Komen si tudi pridržuje pravico, da kot najugodnejšega ponudnika po tem javnem zbiranju ponudb ne izbere nobenega od ponudnikov. Vsak ponudnik vlaga ponudbo v skladu s tem javnim zbiranjem ponudb na lastno tveganje in na lastne stroške. Kakršnakoli dovoljenja ali soglasja potrebna za opravljanje dejavnosti v skladu z veljavnimi predpisi, je dolžan pridobiti izključno najemnik na svoje stroške. Kolikor izbrani ponudnik ne podpiše najemne pogodbe v roku 15 dni po prejetem pisnem obvestilu o izbiri, se šteje, da odstopa od svoje ponudbe. VII. Postopek izbire najugodnejšega ponudnika Javno odpiranje ponudb bo potekalo v četrtek, 20. 12. 2012 ob 10. uri, na naslovu Občina Komen, Komen 86, 6223 Komen. Predstavniki ponudnikov se morajo v primeru prisotnosti pri odpiranju ponudb izkazati s pooblastilom ponudnika. Pravočasno prispele popolne ponudbe bo obravnavala komisija za odpiranje ponudb, ki bo vse ponudnike obvestila o izboru oziroma o nadaljevanju postopka v roku 30 dni od odpiranja ponudb. Merilo za izbor najugodnejšega ponudnika je najvišja ponujena najemnina ter program oziroma dejavnost, ki naj bi se izvajala v prostoru. VIII. Rok veljavnosti ponudbe: rok vezanosti na dano ponudbo je 90 dni. IX. Informacije: vsa pojasnila v zvezi z javnim zbiranjem ponudb in ogledom poslovnih prostorov dobite na tel. 05/731-04-50 pri Andreji Štok, v času uradnih ur občinske uprave. Ogled poslovnih prostorov je možen po predhodnem dogovoru v času uradnih ur.
Občina Komen

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti