Uradni list

Številka 12
Uradni list RS, št. 12/2012 z dne 17. 2. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 12/2012 z dne 17. 2. 2012

Kazalo

Št. 14/2012 Ob-1510/12 , Stran 300
Št. 14/2012 Ob-1510/12
Na podlagi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 z dne 11. 7. 2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1260/1999 (OJ L 210/2006) z vsemi spremembami; Uredbe (ES) št. 1081/2006 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 5. 7. 2006 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1784/1999 (OJ L 210/2006) z vsemi spremembami; Uredbe Komisije (ES) št. 1828/2006 z dne 8. 12. 2006 o pravilih za izvajanje Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu (v nadaljevanju: Uredba 1828/2006/ES); Uredbe (ES) št. 1080/2006 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 5. 7. 2006 o Evropskem skladu za regionalni razvoj in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1783/1999 (OJ L 210/2006) z vsemi spremembami, Uredbe Komisije (ES) št. 1998/2006 z dne 15. 12. 2006 o uporabi 87. in 88. člena Pogodbe pri pomoči »de minimis« (OJ L 379/2006) z vsemi spremembami (v nadaljevanju: Uredba 1998/2006/ES); Uredbe o posredovanju podatkov in poročanju o dodeljenih državnih pomočeh in pomočeh po pravilu »de minimis« (Uradni list RS, št. 61/04 in 22/07); Uredbe o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2007–2013 (Uradni list RS, št. 17/09, 40/09, 3/10, 31/10 in 79/10); Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo in 110/2011 – ZDIU12); Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2011 in 2012 (Uradni list RS, št. 96/10 in 4/11); Proračuna Republike Slovenije za leto 2012 (Uradni list RS, št. 96/10 in 4/11); Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11); Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013 (potrjen s strani Evropske Komisije z dne 21. 11. 2007, št. potrditve CCI 2007 SI 051 PO 001); Priglašene sheme pomoči po pravilu »de minimis« »Spodbujanje zaposlovanja in storitve za trg dela«, št. priglasitve M003-5022860-2010, M003-5022860-2010/I z dne 23. 3. 2011 z vsemi spremembami; Sporazuma o prenosu nalog organa upravljanja na posredniško telo, št. 303-17/2010-33 z dne 1. 6. 2010; Odločbe št. OP RČV/1/2/08-0-MDDSZ organa upravljanja o dodelitvi sredstev za program »Vseživljenjska karierna orientacija za delodajalce in zaposlene« z dne 22. 9. 2011 z vsemi morebitnimi spremembami (v nadaljevanju: Odločba) in Pogodbe št.: 2611-11-038108 o sofinanciranju operacije »Vseživljenjska karierna orientacija za delodajalce in zaposlene« z dne 26. 9. 2011 z morebitnimi aneksi Javni sklad Republike Slovenije za razvoj kadrov in štipendije, Dunajska 22, 1000 Ljub­ljana (v nadaljevanju: sklad) objavlja
javni razpis
za sofinanciranje vseživljenjske karierne orientacije za delodajalce in zaposlene
1. Namen in cilji javnega razpisa Namen javnega razpisa je omogočiti karierno orientacijo zaposlenim v podjetjih s krepitvijo služb za razvoj kadrov v podjetjih ali s pomočjo mreže zunanjih izvajalcev vseživljenjske karierne orientacije (v nadaljevanju: VKO) ter na ta način zagotoviti zaposlenim večjo dostopnost do tovrstnih storitev in kakovost razvoja njihovih karier. S sistematičnim in načrtovanim pristopom razvoja zaposlenih skozi daljše obdobje se bo po eni strani omogočilo podjetjem, da bodo zaradi upoštevanja ciljev in interesov imela motivirano, zaposljivo in prilagodljivo delovno silo, po drugi strani pa pripomoglo k večji učinkovitosti in konkurenčnosti podjetij, saj je uspešnost podjetja odvisna predvsem od zaposlenih, njihovega znanja, usposobljenosti in motiviranosti. Cilji javnega razpisa so: – vzpostaviti oziroma prenoviti temeljni kadrovski proces razvoja kadrov pri delodajalcih in ga umestiti v poslovno strategijo podjetja; – zagotoviti usposobljenost ključnega kadra za izvajanje nalog, povezanih z razvojem človeških virov v podjetjih, in usposobljenost zaposlenih za obvladovanje veščin vodenja in načrtovanja karierne poti; – povečati motiviranost in prilagodljivost zaposlenih pri delodajalcih (z dvigom splošnih in generičnih kompetenc zaposlenih); – povečati mobilnost na trgu dela in zaposlitvene možnosti zaposlenih (ne le napredovanja navzgor, tudi razvoj novih smeri karier …); – zagotoviti informiranost ter obveščenost delodajalcev in njihovih zaposlenih o VKO ter hkrati povečati ozaveščenost delodajalcev o pomenu vlaganj v razvoj človeških virov; – povečati prilagodljivost ter konkurenčne prednosti podjetij. Ciljna skupina so vsa podjetja, registrirana v Republiki Sloveniji, zlasti mikro, majhna in srednje velika podjetja, registrirana po veljavnem Zakonu o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 65/09 – uradno prečiščeno besedilo, 33/11, 91/11 in 100/11 – Skl. US; v nadaljevanju: ZGD-1), ali osebe, ki opravljajo dejavnost kot samostojni podjetniki ter njihovi zaposleni. 2. Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je sofinanciranje projektov vseživljenjske karierne orientacije za delodajalce in zaposlene, kar predstavlja izvajanje operacije v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov Republike Slovenije za obdobje 2007–2013, 1. Razvojna prioriteta »Spodbujanje podjetništva in prilagodljivosti«; prednostne usmeritve 1.2. »Usposabljanje in izobraževanje za konkurenčnost in zaposljivost«. Upravičene aktivnosti, ki so predmet javnega razpisa: Vlagatelji lahko uveljavljajo sofinanciranje stroškov v okviru naslednjih sklopov, aktivnosti in njihovih podaktivnosti: Sklop A: Postavljanje temeljnega kadrovskega procesa razvoja kadrov: Aktivnost 1: Izdelava analize stanja in opredelitev potreb za celovit razvoj kadrov (seznanitev z instrumenti za razvoj kadrov ter priprava akcijskega načrta glede na potrebe): – opredelitev osnovne vizije podjetja, dolgoročnih ciljev, ključnih dejavnikov uspeha ter izdelava analize stanja (analiza obstoječih kompetenc zaposlenih in njihove uporabe pri delu) in priprava akcijskega načrta za razvoj kadrov. Ta aktivnost se bo izvajala kot svetovalno in izvedbeno delo, namenjeno ključnemu kadru(*1) za izvajanje nalog, povezanih z razvojem kadrov v podjetju. (*1) Ključni kadri so zaposleni v podjetju, odgovorni za izvajanje nalog, povezanih z razvojem kadrov. To so lahko menedžerji, linijski vodje, kadrovski strokovnjaki ter drugi zaposleni, kot npr. mentorji. Aktivnost 2: Vzpostavitev ali prenova temeljnega kadrovskega procesa razvoja kadrov (ohranjanje, motiviranje, razvoj zaposlenih): – vzpostavitev kadrovske evidence; – sistemizacija delovnih mest; – izdelava modela kompetenc podjetja oziroma kompetenčnih profilov za posamezna delovna mesta in opredelitev kompetenčnih nivojev; – izdelava orodij za upravljanje in vrednotenje izvedbe dela (priprava vprašalnikov in drugih orodij za izvajanje letnih in razvojnih razgovorov, strukturirani intervju, spremljanje kadrov); – uvedba ali prenova pravilnikov ter notranjih aktov podjetja. Ta aktivnost se bo izvajala kot usposabljanje(*2), namenjeno ključnim kadrom, ter kot svetovalno in izvedbeno delo za vzpostavitev temeljnega kadrovskega procesa v podjetju. (*2) Za usposabljanje se v okviru vseh treh sklopov štejejo izobraževanje, usposabljanje, treningi in delavnice. Sklop B: Usposabljanje delodajalcev in zagotavljanje storitev, ki se neposredno nanašajo na karierno orientacijo zaposlenih: Aktivnost 1: Ocenjevanje kompetenc zaposlenih in izdelava razvojnega načrta na delovnem mestu: – izvedba ocenjevanja zaposlenih in analiza ocen za ugotavljanje manjkajočih znanj (s testiranji in drugimi orodji, s pomočjo katerih se ugotavljajo osebnostne, intelektualne, verbalne sposobnosti, poklicni cilji, karierna sidra za potrebe izdelave osebnih in kompetenčnih profilov delovnih mest); – usposabljanje za izvajanje letnih ali razvojnih razgovorov ter intervjujev (metoda 360 stopinj, analiza povratne informacije ...); – izdelava razvojnega načrta na delovnem mestu. Ta aktivnost se bo izvajala kot usposabljanje, namenjeno ključnim kadrom, ter kot svetovalno in izvedbeno delo za izvedbo ocenjevanj, testiranj, izdelave razvojnega načrta na delovnem mestu ipd. Aktivnost 2: Izdelava načrta osebnega in poklicnega razvoja zaposlenih: – profiliranje zaposlenih za ugotavljanje njihovih talentov, potencialov, preferenc in kompetenc s pomočjo testiranj in drugih orodij ter izdelava načrta osebnega in poklicnega razvoja zaposlenih. Ta aktivnost se bo izvajala kot usposabljanje, namenjeno ključnim kadrom, ter kot svetovalno in izvedbeno delo za profiliranje in izdelavo načrta osebnega in poklicnega razvoja zaposlenih. Aktivnost 3: Osebni in poslovni coaching: – izvajanje individualnega coachinga; – izvajanje skupinskega coachinga (namenjen za time v podjetju). Ta aktivnost se bo izvajala kot svetovalno in izvedbeno delo, namenjeno ključnim kadrom in ostalim zaposlenim. Sklop C: Usposabljanja, delavnice ali treningi na področju motivacije, osebnega in kariernega razvoja ter pridobivanja »mehkih« kompetenc zaposlenih: Aktivnost 1: Izvedba usposabljanj, delavnic ali treningov na področju motivacije, osebnega razvoja ter pridobivanja »mehkih« kompetenc zaposlenih: – izvedba usposabljanj, delavnic ali treningov na naslednjih področjih: motivacija, samomotivacija, osebni razvoj, veščine samoorganizacije oziroma osebne učinkovitosti, učinkovita komunikacija, reševanje konfliktov, situacijsko in ciljno vodenje, ustvarjalno mišljenje, timsko delo, motivacija za učenje, povečanje fleksibilnosti, ugotavljanje lastnih potencialov, upravljanje s stresom ter upravljanje s časom. Ta aktivnost se bo izvajala kot usposabljanje, namenjeno vsem zaposlenim. Aktivnost 2: Izvedba usposabljanj, delavnic ali treningov za pridobitev veščin vodenja kariere oziroma kariernega razvoja zaposlenih: Ta aktivnost se bo izvajala kot usposabljanje, namenjeno vsem zaposlenim. Vlagatelji lahko glede na svoje stanje na področju razvoja kadrov oziroma skladno s svojimi potrebami kandidirajo za sofinanciranje stroškov za izvajanje aktivnosti ločeno po vsebinskih sklopih A, B ali C oziroma skupaj za vse sklope. Pri tem morajo upoštevati posebne pogoje, navedene v točki 3.2 tega javnega razpisa. Storitve lahko izvajajo izključno izvajalci vseživljenjske karierne orientacije (v nadaljevanju: izvajalci VKO) s seznama, ki je vzpostavljen na podlagi Javnega razpisa za izbor izvajalcev VKO (Uradni list RS, št. 88/11). Seznam izvajalcev VKO je objavljen na spletni strani sklada: www.sklad-kadri.si in se bo sprotno ažuriral v skladu z roki, določenimi za oddajo vlog v Javnem razpisu za izbor izvajalcev VKO. Sklad si pridržuje pravico, da presoja o ustreznosti vsebine izvedenih aktivnosti. V primeru ugotovitve neupravičenih stroškov pri izvedbi aktivnosti oziroma izvedbe aktivnosti, ki se posredno ne navezujejo na predmet javnega razpisa, sklad stroškov ne bo poravnal. Primeri neupravičenih aktivnosti, katerih stroškov sklad ne bo poravnal, so sledeči: Neupravičene aktivnosti za sklopa A in B so na primer: – pridobivanje, selekcija in izbor kandidatov; – »headhunting« (iskanje in motiviranje določenega človeka za določeno delovno mesto); – svetovanje in izvajanje aktivnosti na delovnopravnem področju; – obračun plač in osebnih prejemkov; – posredovanje dela dijakom in študentom; – svetovanja na področju zdravstvenega varstva, varstva pri delu in socialne varnosti; – vzpostavljanje sistema internega prenosa znanja (usposabljanje mentorjev itd.); – razvoj in implementacija kadrovskih informacijskih sistemov ter s tem povezana usposabljanja zaposlenih itd. Neupravičene aktivnosti za sklop C so na primer: – usposabljanja, vezana na pridobitev delovno specifičnih kompetenc (npr. prodajne veščine, pospeševanje prodaje, reševanje reklamacij, obdelava materialov, računovodski standardi, poznavanje zakonov, projektni menedžment...) – jezikovni tečaji; – računalniški tečaji in vsa izobraževanja ali usposabljanja v povezavi z informacijsko tehnologijo; – nakup literature; – tečaji na temo pisanja življenjepisa; – usposabljanja s področja projektnega vodenja, poslovne analitike itd. 3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu 3.1. Splošni pogoji: Na javnem razpisu lahko kandidira pravna ali fizična oseba, ki izpolnjuje naslednje splošne pogoje: – je registrirana po ZGD-1 ali opravlja dejavnost kot samostojni podjetnik in je vpisana v Poslovni register Slovenije in ni oseba javnega prava, to je javna agencija, javni sklad, javni zavod in javni gospodarski zavod, ter druge osebe javnega prava, ki so neposredni ali posredni proračunski porabniki, in podjetja, ki poslujejo: – pod A – Kmetijstvo in lov, gozdarstvo in ribištvo (Standardna klasifikacija dejavnosti, veljavna od 1. 1. 2008 v skladu z Uredbo o spremembah in dopolnitvah Uredbe o standardnih klasifikacijah dejavnosti (Uradni list RS, št. 69/07 in 17/08) – v nadaljevanju SKD; – podjetja, ki so v težavah po Zakonu o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah (Uradni list RS, št. 44/07 – uradno prečiščeno besedilo in 51/11); – podjetja, ki poslujejo kot sobodajalci, in osebe, ki se ukvarjajo s kmetijsko dejavnostjo, ter njihovi zaposleni; – je registrirana za opravljanje svoje dejavnosti v Republiki Sloveniji vsaj dve leti pred rokom za oddajo vlog na ta javni razpis, kar je razvidno iz uradnih evidenc; – z zaprošenimi sredstvi ne bo presegla dovoljenega zneska za dodelitev pomoči po pravilu »de minimis«; – ni v stečajnem postopku, postopku prenehanja dejavnosti, postopku prisilne poravnave ali likvidacijskem postopku; – ima poravnane vse zapadle davke, prispevke in druge dajatve, določene z veljavno zakonodajo; – ima ustrezno poslovno in finančno sposobnost, vključno s sposobnostjo vnaprejšnjega financiranja projekta, ter razpolaga z ustreznimi tehničnimi zmogljivostmi za izvedbo projekta; – ni kršila določil o nenamenski porabi sredstev iz naslova prejetih sredstev Evropskega socialnega sklada ali drugih javnih sredstev; – odgovorna oseba oziroma zakoniti zastopnik ni bil pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj v zvezi s poslovanjem, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku Republike Slovenije – KZ (Uradni list RS, št. 95/04-uradno prečiščeno besedilo) in v Kazenskem zakoniku Republike Slovenije – KZ-1(Uradni list RS, št. 55/08 (66/08 popr.) in 39/09); – za projekt, za katerega podaja vlogo, ni prejela pomoči iz drugih javnih virov (prepoved dvojnega financiranja). 3.2. Posebni pogoji Poleg zgoraj naštetih splošnih pogojev mora vlagatelj izpolnjevati tudi naslednje posebne pogoje: – vlagatelj mora vlogo oddati vsaj za dva sklopa, pri čemer mora nameniti najmanj 30 % zaprošenih sredstev za aktivnosti sklopa C (usposabljanja, delavnice ali treningi na področju motivacije, osebnega in kariernega razvoja ter pridobivanja »mehkih« kompetenc zaposlenih); – mikro podjetja, ki imajo od 1 do vključno 4 zaposlene, lahko oddajo vlogo samo za aktivnosti iz sklopa B (usposabljanje delodajalcev in zagotavljanje storitev, ki se neposredno nanašajo na karierno orientacijo zaposlenih) in sklopa C (usposabljanja, delavnice ali treningi na področju motivacije, osebnega in kariernega razvoja ter pridobivanja »mehkih« kompetenc zaposlenih). Izpolnjevanje pogojev bodo vlagatelji potrdili z Izjavo vlagatelja o izpolnjevanju pogojev javnega razpisa (del obrazca Vloga za projekt v razpisni dokumentaciji). Vlagatelji s podpisom izjave skladu dovoljujejo, da v uradnih evidencah državnih organov in nosilcev javnih pooblastil preveri izpolnjevanje pogojev za sodelovanje na tem javnem razpisu. Z namenom pospešitve postopka izbora sklad predlaga, da vlagatelj od pristojnega davčnega urada pridobi potrdilo o poravnanih davkih, prispevkih in drugih obveznih dajatvah, ki ni starejše od meseca dni od dneva oddaje vloge. Sklad v tem primeru ne bo izvedel dodatnega preverjanja izpolnjevanja pogoja poravnanih obveznosti, razen v primerih suma nepravilnosti. V primeru dvoma glede izpolnjevanja pogojev vlagatelja, lahko sklad zahteva dodatna pojasnila ali dokazila. Ne glede na zgoraj navedeno, pa do sredstev po tem javnem razpisu, skladno s pravili za dodelitev pomoči po pravilu »de minimis«, niso upravičeni prijavitelji oziroma njihovi projektni partnerji iz dejavnosti, opredeljenih v 1. členu Uredbe Komisije (ES) 1998/2006 z dne 15. decembra 2006 o uporabi členov 87 in 88 Pogodbe pri pomoči »de minimis« z vsemi spremembami (v nadaljevanju: Uredba 1998/2006/ES). To so pravne osebe iz sektorjev ribištva in ribogojstva, premogovništva, primarne pro­izvodnje kmetijskih pro­izvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, predelave in trženja kmetijskih pro­izvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti (pod pogoji, določenimi v točki (i) in (ii) točke (c) 1. člena Uredbe 1998/2006/ES), izvozne dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo in podjetja v težavah (t.j. podjetja, ki so v procesu prestrukturiranja po Zakonu o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah) ter kadar gre za pomoči, pogojene s prednostjo rabe domačega blaga pred rabo uvoženega blaga ali za pomoči za nabavo vozil za cestni prevoz tovora, dodeljene podjetjem, ki opravljajo cestne prevoze blaga za najem ali plačilo. V nadaljnji postopek ocenjevanja vlog se bodo uvrstili vlagatelji, ki bodo izpolnjevali zgoraj navedene splošne in posebne pogoje. 4. Obvezna dokumentacija vloge Formalno popolna vloga je žigosan in s strani odgovorne osebe vlagatelja podpisan obrazec Vloga za projekt, ki vsebuje: – podatke o vlagatelju; – seznam odobrenih oziroma zaprošenih sredstev po pravilu »de minimis«; – podatke o projektu; – Izjavo vlagatelja o izpolnjevanju pogojev javnega razpisa. Prijavni obrazec (Vloga za projekt) je objavljen na spletni strani sklada http://www.sklad-kadri.si. Vlagatelj mora prijavni obrazec izpolniti elektronsko neposredno na spletni strani sklada. Pri izpolnjevanju mora vlagatelj slediti sprotnim navodilom v obrazcu. Izpolnjen obrazec je treba na sklad poslati v tiskani obliki, hkrati pa ga poslati tudi elektronsko na naslov: vloga.vko@sklad-kadri.si, na način kot je določen v obrazcu. Če vlagatelj vloge ne pošlje elektronsko neposredno preko spleta, mora vlogi, ki jo odda v papirni obliki, priložiti obrazec tudi na podatkovnem nosilcu (CD-ROM ali USB-ključ). 5. Pristojnosti, odgovornosti in naloge vlagateljev, izbranih na javnem razpisu Na podlagi izdanega sklepa o izboru mora vlagatelj: – izvajati projekt s skrbnostjo dobrega gospodarja; – dodeljena sredstva uporabiti strogo namensko in izključno za izvajanje upravičenih aktivnosti; – izvesti aktivnosti VKO v skladu z vlogo oziroma sklad obvestiti o odstopanjih od potrjenega projekta; – v projekt vključiti samo svoje zaposlene, kar vključuje tudi delodajalca v primeru samostojnega podjetnika, če ta ni zaposlen pri drugem delodajalcu; – skladu po elektronski pošti pred pričetkom usposabljanj oziroma delavnic v okviru sklopa C vsaj 3 delovne dni vnaprej sporočati točen termin in lokacijo; – skladno z Navodili Organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o Kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013 in Navodili sklada o izvajanju projektov (v nadaljevanju: Navodila sklada) izvajati naloge informiranja in obveščanja javnosti o projektu; – voditi ločen knjigovodski sistem oziroma zagotoviti ustrezno revizijsko sled za izvajanje projekta; – izbirati izvajalce VKO za izvedbo storitev iz seznama izvajalcev VKO ter določiti medsebojne pravice in obveznosti s pogodbo; – pripravljati finančna in vsebinska poročila v obliki, ki jo bo z navodili predpisal sklad, ter na njegovo zahtevo pripraviti izredna poročila s predpisano vsebino in rokom izdelave; – zagotavljati, da se vsi dokumenti, ki so za to potrebni, hranijo v skladu z 90. členom Uredbe (ES) št. 1083/2006 ter Zakonom o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva ter arhivih (Uradni list RS, št. 30/06); – v primeru ugotovitve nenamenske porabe sredstev, nespoštovanja pogodbenih določil ali dvojnega financiranja projekta s strani drugih javnih virov vrniti vsa prejeta sredstva skupaj s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi od datuma prejema do datuma vračila sredstev; – če je že prejemnik sredstev po shemi »de minimis«, spremljati porabo sredstev in o tem poročati skladu ter v primeru prekoračitve dovoljenega zneska pomoči po pravilu »de minimis« prejeta sredstva v celoti vrniti. Ostale pristojnosti, odgovornosti in naloge vlagateljev, ki bodo izbrani na javnem razpisu, so natančneje določene v pogodbi o sofinanciranju, katere osnutek se nahaja v prilogi 2 razpisne dokumentacije. 6. Merila za izbor Komisija bo formalno popolne ter pravočasno prispele vloge ocenila na podlagi naslednjih meril: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Podrobnejša razčlenitev meril je določena v točki 5 razpisne dokumentacije. Vloge bodo rangirane po številu doseženih točk glede na velikost podjetja. V rangiranje se bodo uvrstile le vloge mikro podjetij, ki bodo dosegle najmanj 40 točk, vloge majhnih podjetij, ki bodo dosegle najmanj 35 točk, ter vloge srednje velikih in velikih podjetij, ki bodo dosegle najmanj 30 točk. Če se bo po končanem ocenjevanju izkazalo, da skupna vrednost pričakovanega sofinanciranja projektov presega razpoložljiva sredstva po posamezni skupini podjetij, se o uvrstitvi na seznam izbranih vlog odloči glede na število točk. V primeru, da bo več vlog doseglo enako število točk in ne bo dovolj razpoložljivih sredstev, se izmed teh prednostno izberejo vloge, ki bodo dosegle večje število točk, do razdelitve vseh razpoložljivih sredstev, po sledečem prednostnem vrstnem redu meril: Merilo 1: Delež vključenih zaposlenih v aktivnosti VKO, določene z javnim razpisom; Merilo 2: Delež zaposlenih, za katere se bo v okviru javnega razpisa izdelal načrt osebnega in poklicnega razvoja. V primeru, da bo število točk pri posameznih vlagateljih tudi po izvedbi zgornjih ocenjevalnih postopkov še vedno enako, bo sklad o izbiri vlog odločil z žrebom. V primeru, da sredstva ostanejo nerazporejena, da vlagatelj odstopi od podpisa pogodbe ali če se pogodba ne sklene v predpisanem roku, lahko sklad izbere naslednjo vlogo, ki je glede na doseženo število točk upravičena do sofinanciranja. Če bo več vlog z istim številom točk, bo sklad naslednjo vlogo, upravičeno do sofinanciranja, določil z žrebom. 7. Višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis 7.1 Skupna razpoložljiva višina sredstev Skupna okvirna razpoložljiva višina nepovratnih sredstev, ki je na voljo za obdobje 2012–2014, znaša 3.030.000,00 EUR. Razpisana sredstva se zagotavlja v okviru proračuna Republike Slovenije – namenska sredstva kohezijske politike (javni izdatki). Namenska sredstva EU predstavljajo 85 % celotnih upravičenih javnih izdatkov za upravičene stroške projekta. Namenska sredstva slovenske udeležbe predstavljajo 15 % celotnih upravičenih javnih izdatkov za upravičene stroške projekta. 7.2 Omejitev višine razpisanih sredstev glede na velikost podjetja Od skupne razpoložljive višine sredstev bo 350.000,00 EUR namenjenih za mikro podjetja, 1.180.000,00 EUR za majhna podjetja ter 1.500.000,00 EUR za srednje velika in velika podjetja. V primeru, da v določeni skupini podjetij ostanejo nepodeljena sredstva, se le-ta razporedijo v drugo skupino, kjer sredstev primanjkuje. Sredstva se bodo prerazporedila po naslednjem vrstnem redu: mikro podjetjem, majhnim podjetjem ter srednje velikim in velikim podjetjem. 7.3 Omejitev višine zaprošenih sredstev glede na velikost podjetja: Sofinanciranje upravičenih stroškov je odvisno od velikosti podjetja. Sklad bo preverjal velikost podjetja v skladu s kriteriji 55. in 56. člena ZGD-1. Podatki o velikosti vlagatelja(*3) so javno dostopni v evidenci AJPES (www.ajpes.si). (*3) Vlagatelji naj upoštevajo kriterije po ZGD (55. in 56. člen), pri čemer morajo izpolnjevati dva kriterija v okviru posamezne velikosti (npr. mikro = 5 zaposlenih, manj kot 2.000.000 EUR prihodkov od prodaje). Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Za mikro podjetje znaša maksimalna višina zaprošenih sredstev 7.000,00 EUR, za majhno podjetje 20.000,00 EUR, za srednje veliko in veliko podjetje pa znaša maksimalna višina zaprošenih sredstev 30.000,00 EUR. Podjetje je glede na vrsto aktivnosti, ki jih bo izvajalo za svoje zaposlene, upravičeno do maksimalnih zneskov, ki so navedeni v tabeli »Maksimalna višina upravičenih sredstev po aktivnostih«. Tabela se nahaja v točki 9 javnega razpisa. Dodelitev sredstev vlagateljem je omejena s pravili pomoči »de minimis«, ki so navedena v točki 8 javnega razpisa. 8. Shema »de minimis« Za vlagatelje, ki bodo izbrani na osnovi javnega razpisa, bodo upravičeni stroški predstavljali pomoč po pravilu »de minimis«, na podlagi priglašene sheme »Spodbujanje zaposlovanja in storitve za trg dela«, št. priglasitve: M003-5022860-2010, M003-5022860-2010/I z dne 23. 3. 2011 z vsemi spremembami. Za pomoči, dodeljene po pravilu »de minimis«, velja: – da se pomoč dodeljuje v skladu z Uredbo 1998/2006/ES: – da pomoči, dodeljene podjetjem, ki delujejo v cestnoprometnem sektorju, ne bodo namenjene za nabavo vozil za cestni prevoz tovora (če je iz pravne podlage razvidno, da pomoč ne bo namenjena za nakup vozil, tega ni treba navesti); – intenzivnost pomoči: da skupna vrednost pomoči, dodeljena istemu podjetju na podlagi pravila »de minimis«, ne bo presegla 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoči (v primeru podjetij, ki delujejo v cestnoprometnem sektorju, znaša zgornja dovoljena meja pomoči 100.000,00 EUR); – do pomoči »de minimis« niso upravičena podjetja iz sektorjev: a) ribištva in ribogojstva, b) premogovništva, c) primarne pro­izvodnje kmetijskih pro­izvodov s seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, d) pomoči, dodeljene podjetjem, ki delujejo na področju predelave in trženja kmetijskih pro­izvodov s seznama v Prilogi I k Pogodbi v naslednjih primerih: – i. če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih pro­izvodov, ki so kupljeni od primarnih pro­izvajalcev, ali jih zadevna podjetja dajo na trg; – ii. če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne pro­izvajalce; e) podjetja v težavah; – da pomoč ne bo namenjena izvozu oziroma z izvozom povezane dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo; – da pomoči ne bodo pogojene s prednostjo rabe domačega blaga pred rabo uvoženega; – kumulacija: če je prejemnik za iste upravičene stroške prejel ali namerava prejeti tudi drugo državno pomoč, skupni znesek prejete pomoči ne sme preseči dovoljenih intenzivnosti drugih državnih pomoči. 9. Omejitev sredstev po aktivnostih Podjetje je glede na vrsto aktivnosti, ki jih bo izvajalo za svoje zaposlene, upravičeno do sledečih maksimalnih zneskov (vse navedene cene so v EUR/aktivnost brez DDV). Podrobnejša pojasnila se nahajajo v okviru Priloge 1 razpisne dokumentacije. Tabela: Maksimalna višina upravičenih sredstev po aktivnostih Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 10. Obdobje za porabo sredstev in obdobje upravičenosti stroškov Obdobje, za katerega so namenjena razpisana sredstva, so proračunska leta 2012, 2013 in 2014. Obdobje upravičenosti stroškov po tem javnem razpisu je od datuma izdaje sklepa o izboru do najkasneje 10. 10. 2013. Do sofinanciranja so upravičeni tisti stroški, ki bodo nastali (storitev opravljena, račun izdan) v obdobju upravičenosti stroškov in bodo plačani najkasneje do 30. 10. 2013. Šteje se, da strošek nastane z dnem izdaje računa. Ko izbrani vlagatelj račun plača, nastane izdatek. 10.1 Upravičeni stroški in dokazila Upravičen je strošek storitve VKO (to so storitve usposabljanja kadrov in kadrovske storitve, kot npr. izvedba ocenjevanj, testiranj, izdelava analiz, osebnih in razvojnih načrtov, svetovanje ipd.), ki je predmet javnega razpisa in se nanaša na izvajanje aktivnosti VKO za delodajalce in zaposlene, določene v sklopih A, B in C. Podrobneje so aktivnosti opredeljene in pojasnjene v točki 2, upravičena višina pa v točki 9 tega javnega razpisa. Stroški in izdatki so upravičeni, če: – so s projektom neposredno povezani, so potrebni za njegovo izvajanje in so v skladu s cilji projekta ter predmetom javnega razpisa; – so dejansko nastali za storitve, ki so bile izvedene, in je izbrani vlagatelj dostavil skladu dokazilo o njihovem plačilu; – so prepoznani v skladu s skrbnostjo dobrega gospodarja; – so nastali in so plačani v obdobju upravičenosti; – temeljijo na verodostojnih knjigovodskih in drugih listinah; – so izkazani v skladu z veljavnimi pravili Skupnosti in nacionalnimi predpisi. Dokazila za uveljavljanje sofinanciranja upravičenega stroška in izdatka so fotokopije: – pogodb o opravljanju storitev; – dokazil o opravljeni storitvi (npr. poročila o opravljenem delu in drugih dokazil o izvedeni storitvi); – računov; – dokazil o plačilu računov (bančni izpis TRR ipd.). Sklad si pridržuje pravico zahtevati tudi druga dokazila, na podlagi katerih lahko ugotavlja upravičenost stroškov in izdatkov. Neupravičeni stroški so tisti stroški, ki niso neposredno povezani z upravičenimi aktivnostmi projekta ali presegajo maksimalne zneske, navedene v točki 9 tega javnega razpisa. Morebitne neupravičene stroške krijejo vlagatelji sami. Strošek davka na dodano vrednost v okviru projekta ni upravičen strošek in ga krije vlagatelj sam. 11. Roki za poročanje Izbrani vlagatelji poročajo v skladu z Navodili sklada o izvajanju projektov, ki bodo objavljena na spletni strani sklada, www.sklad-kadri.si. V okviru rokov za poročanje izbrani vlagatelji poročajo o aktivnostih, ki so bile izvedene skladno z napovedjo v vlogi za projekt. Rok za predložitev zadnjega zahtevka za sofinanciranje s strani vlagatelja je najkasneje 10 dni po končanem obdobju upravičenosti izdatkov oziroma najkasneje do 9. 11. 2013. 12. Informiranje in obveščanje javnosti: izbrani vlagatelji morajo zagotoviti, da bodo pri izvajanju projekta izpolnjevali zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, skladno z 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in skladno z Navodili Organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o Kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013, ki so objavljena na: http://www.eu-skladi.si. 13. Hranjenje dokumentacije: izbrani vlagatelji so dolžni hraniti dokumentacijo v zvezi s projektom vsaj še deset let po zaključku projekta. Dokumentacija mora biti shranjena na način, da je mogoče zagotavljati ustrezno revizijsko sled. Obenem morajo izbrani vlagatelji skladu, posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu in drugim nadzornim organom, vključenim v izvajanje, upravljanje, nadzor ali revizijo javnega razpisa operativnega programa ter njihovim pooblaščencem zagotoviti dostop do celotne dokumentacije v zvezi s projektom, in sicer tudi po izpolnitvi pogodbenih obveznosti oziroma po poteku pogodbe o izvedbi projekta. 14. Zagotavljanje enakih možnosti: javni razpis je oblikovan tako, da je zagotovljena enakost med spoloma in nediskriminacija za vse, katerih vključenost v aktivnosti VKO je sofinancirana s sredstvi predmetnega razpisa, in med potencialnimi vlagatelji v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti, 16. členom Uredbe (ES) št. 1083/2006 ter 6. členom Uredbe (ES) št. 1081/2006, vključno z uredbami s področja izvajanja strukturnih skladov in kohezijskega sklada, in sicer glede možnosti prijave, izbora (dostopa) in na vseh stopnjah izvajanja. 15. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo (kot npr. Zakon o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo), ZGD-1) v povezavi s 37. členom Uredbe 1828/2006/ES. Vlagatelji naj zaupne podatke iz vlog ali podatke, ki so poslovna skrivnost, posebej označijo kot zaupne ali kot poslovno skrivnost, in sicer s klavzulo »Zaupno ali Poslovna skrivnost« in podpisom osebe, ki je podpisnik vloge. Če bo tako označen le določen podatek v vlogi, mora biti ta del podčrtan z rdečo barvo, v isti vrstici ob desnem robu pa oznaka »Zaupno ali Poslovna skrivnost«. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezni podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Podatke, navedene v vlogi, ki niso zaupni ali ki niso del poslovne skrivnosti, lahko posredniško telo in drugi organi, ki so vključeni v spremljanje izvajanja, upravljanja, nadzora in revizije javnega razpisa, uporabijo za evidence oziroma sezname in analize. Vlagatelj se s predložitvijo vloge na javni razpis strinja z javno objavo podatkov o odobrenih in izplačanih denarnih sredstvih. Objavljeni bodo osnovni podatki o operaciji in prejemniku pomoči v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. 16. Prepoved dvojnega financiranja: za stroške, ki so predmet sofinanciranja, vlagatelj ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih javnih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo sklad, posredniško telo ali katerikoli drug nadzorni organ ugotovil, da je vlagatelj prejel sredstva za stroške programa tudi iz drugih javnih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, ne da bi o tem pisno obvestil sklad, se lahko pogodba o sofinanciranju razdre, vlagatelj pa bo dolžan skladu povrniti vsa neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonitimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila sredstev. 17. Rok za oddajo ter način predložitve vloge Rok za oddajo vlog je 16. 3. 2012. Za pravočasno oddano se šteje vloga, ki je v navedenem roku prejeta na naslov: Javni sklad Republike Slovenije za razvoj kadrov in štipendije, Dunajska 22, 1000 Ljub­ljana. Če je vloga poslana priporočeno po pošti, se za dan prejema šteje dan oddaje na pošto. Če vloga ni poslana priporočeno, se za dan prejema šteje dan, ko sklad prejme vlogo. Vloge se lahko vložijo tudi osebno v glavni pisarni sklada. Vloga mora biti v celoti izpolnjena in oddana na obrazcih, ki se nahajajo na spletni strani sklada, ter mora vsebovati vse zahtevane priloge in podatke, določene v točki 4 tega javnega razpisa. Prijavni obrazec (Vloga za projekt) je objavljen na spletni strani sklada http://www.sklad-kadri.si. Vlagatelj mora prijavni obrazec izpolniti elektronsko neposredno na spletni strani sklada. Pri izpolnjevanju mora vlagatelj slediti sprotnim navodilom v obrazcu. Izpolnjen obrazec je treba poslati na sklad v tiskani obliki, hkrati pa ga je treba poslati tudi elektronsko na naslov: vloga.vko@sklad-kadri.si, na način, kot je določen v obrazcu. Če vlagatelj vloge ne pošlje elektronsko neposredno preko spleta, mora vlogi, ki jo odda v papirni obliki, priložiti obrazec tudi na podatkovnem nosilcu (CD-ROM ali USB-ključ). Vloga mora biti poslana v zaprti ovojnici, označena z nazivom in naslovom vlagatelja ter vidno oznako: »Ne odpiraj – vloga za Javni razpis za sofinanciranje VKO za delodajalce in zaposlene« (glej točko 5 obrazca: Vloga za projekt). Vloge, ki ne bodo predložene v roku ali ne bodo ustrezno označene, bodo s sklepom zavržene. Sklad ne prevzema odgovornosti za vloge, poslane po pošti (poškodovana ali odprta ovojnica ipd.). V primeru poziva za dopolnitev vloge mora biti ovojnica dopolnitve označena z nazivom in naslovom vlagatelja ter vidno oznako: »Ne odpiraj – dopolnitev vloge za Javni razpis za sofinanciranje VKO za delodajalce in zaposlene«. 18. Odpiranje vlog in obveščanje vlagateljev o rezultatih javnega razpisa Odpiranje vlog bo predvidoma tretji delovni dan po roku za oddajo vlog v prostorih Javnega sklada Republike Slovenije za razvoj kadrov in štipendije, Dunajska 22, 1000 Ljub­ljana. Za odpiranje vlog je zadolžena strokovna komisija (v nadaljevanju: komisija), imenovana s strani odgovorne osebe sklada. Odpiranje prejetih vlog je praviloma javno. Ne glede na prejšnji stavek, lahko komisija odloči, da odpiranje ne bo javno, če bo število prejetih vlog veliko. Odpirale se bodo samo v roku dostavljene in pravilno označene ovojnice z vlogami, in sicer po vrstnem redu, v katerem bodo prispele na sklad. Pri odpiranju vlog bo komisija ugotavljala formalno popolnost vlog, skladno s točko 4 tega javnega razpisa. Vlagatelja, katerega vloga bo formalno nepopolna, bo komisija v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi vloge. Če vlagatelj vloge ne bo dopolnil v skladu s pozivom za dopolnitev vloge, jo bo komisija s sklepom zavrgla. Vlagatelj v dopolnitvi vloge ne sme spreminjati: – višine zaprošenih sredstev; – dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge; – elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno rangiranje vlagateljeve vloge glede na preostale vloge, ki jih je sklad prejel v okviru tega javnega razpisa. Vlagatelj sme le ob pisnem soglasju sklada popraviti očitne računske napake, pri čemer se višina zaprošenih sredstev ne sme spreminjati. Sklad si pridržuje pravico, da vlagatelja pozove tudi k dodatnim pojasnilom o navedenih aktivnostih znotraj sklopov in višini zaprošenih sredstev v Vlogi za projekt. V primeru, da pojasnila ne bodo posredovana v roku in na način, določen v pozivu, bo komisija od vlagatelja zahtevala prilagoditev vloge oziroma bo ustrezno zmanjšala višino sredstev za predviden strošek storitev. Vloge, za katere bo komisija ugotovila, da izpolnjujejo vse splošne in posebne pogoje javnega razpisa, bo ocenila v skladu merili, navedenimi v točki 6 tega javnega razpisa. Vlagatelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od datuma odpiranja vlog. O dodelitvi sredstev po tem javnem razpisu bo na predlog strokovne komisije s sklepom odločil predstojnik sklada oziroma oseba, ki je od njega pooblaščena za sprejetje odločitve o dodelitvi sredstev. Zoper odločitev sklada o vlogi za dodelitev sofinanciranja je dopusten upravni spor. Tožba se vloži pri Upravnem sodišču Republike Slovenije, Fajfarjeva 33, 1000 Ljub­ljana, v roku 30 dni od dneva vročitve sklepa, in sicer neposredno pisno na sodišču ali pa se mu pošlje po pošti. Šteje se, da je bila tožba vložena pri sodišču tisti dan, ko je bila priporočeno oddana na pošto. Tožba se vloži v tolikih izvodih, kolikor je strank v postopku. Tožbi je potrebno priložiti sklep, ki se izpodbija, v izvirniku, prepisu ali kopiji. Tožba ne ovira izvršitve sklepa o (ne)izboru, zoper katerega je vložena, oziroma ne zadrži podpisa pogodbe o sofinanciranju projekta z izbranimi vlagatelji. Z izbranimi vlagatelji bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju projektov. V primeru, da se vlagatelj v roku 8 dni od prejema poziva k podpisu pogodbe nanj ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev. 19. Informacije v zvezi z razpisno dokumentacijo Razpisna dokumentacija je na voljo na spletni strani sklada http://www.sklad-kadri.si ter v fizični obliki v glavni pisarni Javnega sklada Republike Slovenije za razvoj kadrov in štipendiranje, Dunajska 22, 1000 Ljub­ljana, vsak delovni dan v času uradnih ur. Vlagatelji lahko dobijo dodatne informacije pri Sabini Rajšelj, na tel. 01/434-58-86 ali prek elektronskega naslova: vko@sklad-kadri.si najkasneje štiri dni pred potekom roka za oddajo vlog. Odgovori na pogosta vprašanja vlagateljev bodo objavljeni na spletni strani sklada http://www.sklad-kadri.si, najkasneje v treh delovnih dneh od prejetja vprašanja.
Javni sklad Republike Slovenije za razvoj kadrov in štipendije

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti