Uradni list

Številka 106
Uradni list RS, št. 106/2012 z dne 28. 12. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 106/2012 z dne 28. 12. 2012

Kazalo

4102. Odlok o proračunu Občine Dol pri Ljubljani za leto 2013, stran 11681.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 – Odl. US, 45/94 – Odl. US, 57/94, 14/95, 20/95 – Odl. US, 63/95 – ORZLS19, 73/95 – Odl. US, 9/96 – Odl. US, 39/96 – Odl. US, 44/96 – Odl. US, 26/97, 70/97, 10/98, 68/98 – Odl. US, 74/98, 12/99 – Skl. US, 16/99 – popr., 59/99 – Odl. US, 70/00, 100/00 – Skl. US, 28/01 – Odl. US, 87/01 – ZSam-1, 16/02 – Skl. US, 51/02, 108/03 – Odl. US, 72/05, 21/06 – Odl. US, 60/07, 14/07 – ZSPDPO, 27/08 – Odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 – Odl. US, 40/12 – ZUJF), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 110/02 – ZDT-B, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJZP, 14/07 – ZSPDPO, 109/08, 49/09, 38/10 – ZUKN, 107/10, 110/11 – ZDIU12) in 15. člena Statuta Občine Dol pri Ljubljani (Uradni list RS, št. 48/10) je Občinski svet Občine Dol pri Ljubljani na 5. izredni seji dne 20. 12. 2012 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Dol pri Ljubljani za leto 2013
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Dol pri Ljubljani za leto 2013 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določa proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
+------+-----------------------------------------+--------------+
|A.    |BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV            |       v eurih|
+------------------------------------------------+--------------+
|Skupina/Podskupina kontov                       | Proračun leta|
|                                                |          2013|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|I.    |PRIHODKI                                 |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|7     |PRIHODKI IN DRUGI PREJEMKI               |  6.155.265,06|
|      |(70+71+72+74+78)                         |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |TEKOČI PRIHODKI (70+71)                  |  5.024.571,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|70    |DAVČNI PRIHODKI                          |  3.689.776,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |700 DAVKI NA DOHODEK IN DOBIČEK          |  2.945.151,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |703 DAVKI NA PREMOŽENJE                  |    578.120.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |704 DOMAČI DAVKI NA BLAGO IN STORITEV    |    166.505.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|71    |NEDAVČNI PRIHODKI                        |  1.334.795.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |710 UDELEŽBA NA DOBIČKU IN DOHODKI OD    |     88.821.00|
|      |PREMOŽENJA                               |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |711 TAKSE IN PRISTOJBINE                 |        700.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |712 DENARNE KAZNI                        |      4.000.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |713 PRIHODKI OD PRODAJE BLAGA IN STORITEV|     77.774.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |714 DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI              |  1.163.500.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|72    |KAPITALSKI PRIHODKI                      |    441.959,06|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |722 PRIHODKI OD PRODANIH STAVBNIH        |    250.000.00|
|      |ZEMLJIŠČ                                 |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|74    |TRANSFERNI PRIHODKI                      |    678.195.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |740 TRANSFERNI PRIHODKI IZ DRUGIH        |     83.421.00|
|      |JAVNOFINANČNIH INSTITUCIJ                |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |741 PREJETA SREDSTVA IZ DRŽAVNEGA        |    594.774.00|
|      |PRORAČUNA IZ SREDSTEV EU                 |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|78    |PREJETA SREDSTVA IZ EU                   |     10.540,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |782 PREJETA SREDSTVA IZ PRORAČUNA EU IZ  |     10.540,00|
|      |STRUKTURNIH SKLADOV                      |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|II.   |ODHODKI                                  |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45)          |  5.851.518,06|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|40    |TEKOČI ODHODKI                           |  1.933.422.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |400 PLAČE IN DRUGI IZDATKI ZAPOSLENIM    |    214.742.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |401 PRISPEVKI DELODAJALCEV ZA SOCIALNO   |     33.810.00|
|      |VARNOST                                  |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |402 IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE         |  1.588.870.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |403 PLAČILA DOMAČIH OBRESTI              |      6.000.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |409 SREDSTVA, IZLOČENA V REZERVE         |     90.000.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|41    |TEKOČI TRANSFERI                         |  1.763.117.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |410 SUBVENCIJE                           |    115.000.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |411 TRANSFERI POSAMEZNIKOM IN            |    914.000.00|
|      |GOSPODINJSTVOM                           |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |412 TRANSFERI NEPROFITNIM ORGANIZACIJAM  |    167.450.00|
|      |IN USTANOVAM                             |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |413 DRUGI TEKOČI DOMAČI TRANSFERI        |    551.667.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|42    |INVESTICIJSKI ODHODKI                    |  2.008.979,06|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |420 NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH SREDSTEV   |  2.008.979,06|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|43    |INVESTICIJSKI TRANSFERI                  |    146.000.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |431 INVESTICIJSKI TRANSFERI NEPROFITNIM  |    136.000.00|
|      |ORG.                                     |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |432 INVESTICIJSKI TRANSFERI PRORAČUNSKIM |     10.000.00|
|      |UPORABNIKOM                              |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|III.  |PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)            |    303.747,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|B.    |RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB       |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|IV.   |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA |          0.00|
|      |KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752)        |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|V.    |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH   |          0.00|
|      |DELEŽEV (440+441+442)                    |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|VI.   |PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE |          0.00|
|      |KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)             |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|C.    |RAČUN FINANCIRANJA                       |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|VII.  |ZADOLŽEVANJE (500+501)                   |  3.000.000.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|50    |ZADOLŽEVANJE                             |  3.000.000.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |500 DOMAČE. ZADOLŽEVANJE                 |  3.000.000.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|VIII. |ODPLAČILA DOLGA (550)                    |     91.000.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|55    |ODPLAČILA DOLGA                          |     91.000.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |550 ODPLAČILA DOMAČEGA DOLGA             |     91.000.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|IX.   |SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU      |  3.212.747,00|
|      |(I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)               |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|X.    |NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII)            |  2.909.000,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|XI.   |NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.)           |   –303.747.00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|XII.  |STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31. 12.|   –212.747.00|
|      |PRETEKLEGA LETA                          |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
Splošni in posebni del občinskega proračuna in načrt razvojnih programov so v prilogi temu odloku in se objavijo na spletni strani Občine Dol pri Ljubljani.
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. člen
Od skupno doseženih prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov se izloči 1,00 % sredstev v proračunsko rezervo Občine Dol pri Ljubljani ter 1,00 % v splošno proračunsko rezervacijo.
O uporabi sredstev proračunske rezerve do višine 20.000 EUR na posamezen zahtevek odloča župan in o tem polletno poroča občinskemu svetu.
Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva ali za namene za katere se med leto izkaže, da niso bila zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan do višine 3.000 EUR na posamezen zahtevek in o tem polletno poroča občinskemu svetu.
3. IZVRŠEVANJE PRORAČUNA
4. člen
Sredstva proračuna se med letom zagotavljajo uporabnikom proračuna, ki so v posebnem delu proračuna določeni kot nosilci postavk (v nadaljnjem besedilu: uporabniki).
Uporabniki smejo uporabljati sredstva proračuna le za namene, ki so določeni s proračunom.
Uporabniki uporabljajo sredstva proračuna v skladu s svojim letnim finančnim načrtom in v skladu s predpisi o njihovi uporabi oziroma razpolaganju z njimi.
Na predlog uporabnika župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna.
5. člen
Uporabniki so dolžni predložiti ovrednotene programe dela za leto 2014 do 30. septembra 2013.
6. člen
Če se med letom znatno spremeni delovno področje oziroma pristojnost uporabnika, se sorazmerno poveča ali zmanjša obseg sredstev za delovanje uporabnika.
O povečanju ali zmanjšanju obsega sredstev iz prejšnjega odstavka odloča župan in o tem šestmesečno poroča občinskemu svetu.
7. člen
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v septembru in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2013 in njegovi realizaciji.
8. člen
Župan lahko v imenu Občine Dol pri Ljubljani pogodbeno prevzema tudi obveznosti, ki zahtevajo plačilo v prihodnjih proračunskih letih in sicer za namene, ki so že vključeni v proračunu tekočega leta.
V tekočem letu lahko župan pogodbeno prevzame obveznosti iz prejšnjega odstavka v naslednjih obsegih:
– Za investicijske odhodke in investicijske transfere, ki so določeni v investicijskem programu, ki ga je sprejel Občinski svet v obsegu in dinamiki, ki je določen v njem.
– Za investicijske odhodke in investicijske transfere do višine, ki ne presegajo 50 % vrednosti sredstev, ki so v tekočem proračunskem letu zagotovljene na posamezni postavki, od tega:
– V prvem letu po tekočem proračunskem letu 30 % navedenih pravic porabe in
– V ostalih prihodnjih letih 20 % navedenih pravic porabe.
– Za odhodke neinvesticijskega značaja do višine, ki ne presega 15 % vrednosti sredstev, ki so v tekočem proračunskem letu zagotovljene na posamezni postavki.
O prevzetih obveznostih, ki zahtevajo plačilo v prihodnjih proračunskih letih, župan poroča občinskemu svetu skupaj s polletnim poročilom o izvrševanju proračuna in zaključnim računom tako, da navede pogodbo in njen predmet, stranko pogodbe, vrednost pogodbe in obveznosti občine po posameznih letih
4. SREDSTVA ZA DELOVANJE UPORABNIKOV
9. člen
Sredstva proračuna se uporabnikom med letom praviloma dodeljujejo kot mesečne akontacije, in sicer v obliki dvanajstine. Pri tem je potrebno upoštevati zapadlost uporabnikovih obveznosti in likvidnostni položaj proračuna.
Za delovanje vaških odborov se v proračunu zagotavljajo sredstva za plačilo sejnin predsednikom in članom vaških odborov za največ štiri seje letno.
V primeru, da zaradi neenakomernega priliva prihodkov pride do likvidnostnih težav, se sredstva prioritetno zagotavljajo za zakonsko določene naloge, ki so opredeljene v posebnem delu proračuna in za minimalni obseg nalog, ki še omogoča delovanje uporabnikov.
10. člen
Uporabniki sredstev občinskega proračuna morajo izvrševati svoje naloge v mejah sredstev, ki so jim odobrena z občinskim proračunom in le za namene, za katere so jim bila sredstva dodeljena.
Uporabniki proračuna morajo pri javnem naročanju blaga, storitev in gradenj nad vrednostjo, določeno s predpisi o javnem naročanju, oddati skladno z veljavnimi predpisi.
Brez javnega razpisa sme uporabnik izvajalcu oddati dela le v skladu s predpisi, ki veljajo za državni proračun.
11. člen
Sredstva za posamezno nalogo se izplačujejo na podlagi obračuna za izvršeno nalogo oziroma računa, ki ga izda izvajalec naloge in je potrjen s strani pooblaščenih oseb uporabnika ali na podlagi zahtevka za nakazilo sredstev.
12. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Če prihodki med letom ne pritekajo v predvideni višini, lahko župan začasno zmanjša porabo, vendar ne več kot za 20 % ali zadrži zneske sredstev, ki so v posebnem delu proračuna razporejeni za posamezne namene.
Župan lahko opravi prerazporeditev (virmaniranje) med proračunskimi uporabniki in med področji proračunske porabe v okviru načrtovanih sredstev, odobrenih za leto 2013, vendar skupno največ v višini petkratne vsote splošne proračunske rezervacije iz 3. člena odloka. O tem šestmesečno poroča občinskemu svetu.
13. člen
Župan odloča o vključitvi novih obveznosti v proračun, če so posledica sprejetja posebnih sklepov občinskega sveta, novih odlokov in zakonov ter o obveznostih za katere so zagotovljena sredstva iz državnega proračuna ali drugih virov. O tem šestmesečno poroča občinskemu svetu.
5. GOSPODARJENJE S PREMOŽENJEM OBČINE DOL PRI LJUBLJANI
14. člen
Vrednost premoženja izkazuje Občina Dol pri Ljubljani v premoženjski bilanci v skladu z zakonom.
Župan odloča o prodaji občinskega premoženja v skladu z načrtom ravnanja s stvarnim premoženjem občine.
6. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
15. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga. O odpisu dolga obvesti občinski svet na prvi naslednji redni seji.
Občina Dol pri Ljubljani se lahko dolgoročno zadolži za financiranje odkupa vrtca Dol do zneska 3.000.000,00 eurov.
Na podlagi vloge investitorja lahko župan odobri obročno odplačilo komunalnega prispevka, vendar največ v štiriindvajset mesečnih obrokih za kar se sklene posojilna pogodba. Obrestna mera je letni EURIBOR.
7. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
16. člen
Za zakonito in smotrno porabo sredstev proračuna je odgovoren župan kot odredbodajalec. Odgovorna oseba pri uporabniku je odgovorna za zakonito porabo sredstev, ki so uporabniku razporejena iz proračuna.
17. člen
Občinska uprava Občine Dol pri Ljubljani je pristojna, da:
1. spremlja in kontrolira porabo sredstev pri uporabnikih, ki jim jih zagotavlja iz proračuna in po potrebi predlaga županu sprejem potrebnih ukrepov;
2. opravlja po predhodnem soglasju župana med letom prerazporeditve, ki so potrebna zaradi sprememb v programih dela organov, znotraj glavnega programa, podprograma in proračunske postavke;
3. opravlja prerazporeditve znotraj kontov;
4. predlaga odredbodajalcu proračuna začasno uporabo prostih denarnih sredstev Občine Dol pri Ljubljani, zaradi ohranitve njihove realne vrednosti in zagotovitve tekoče likvidnosti proračuna.
18. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, določbe, ki se nanašajo na določitev višine sredstev za financiranje nalog uporabnikov, pa se uporabljajo od 1. januarja 2013.
Št. 4100-0003/2012-2
Dol pri Ljubljani, dne 20. decembra 2012
Župan
Občine Dol pri Ljubljani
Primož Zupančič l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti