Uradni list

Številka 106
Uradni list RS, št. 106/2012 z dne 28. 12. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 106/2012 z dne 28. 12. 2012

Kazalo

4101. Odlok o proračunu Občine Dobrova - Polhov Gradec za leto 2013, stran 11678.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 – Odl. US, 45/94 – Odl. US, 57/94, 14/95, 20/95 – Odl. US, 63/95 – ORZLS19, 73/95 – Odl. US, 9/96 – Odl. US, 39/96 – Odl. US, 44/96 – Odl. US, 26/97, 70/97, 10/98, 68/98 – Odl. US, 74/98, 12/99 – Skl. US, 16/99 – popr., 59/99 – Odl. US, 70/00, 100/00 – Skl. US, 28/01 – Odl. US, 87/01 – ZSam-1, 16/02 – Skl. US, 51/02, 108/03 – Odl. US, 72/05, 21/06 – Odl. US, 60/07, 14/07 – ZSPDPO, 27/08 – Odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 – Odl. US, 40/12 – ZUJF), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 110/02 – ZDT-B, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJZP, 14/07 – ZSPDPO, 109/08, 49/09, 38/10 – ZUKN, 107/10, 110/11 – ZDIU12) in 16. člena Statuta Občine Dobrova - Polhov Gradec (Uradni list RS, št. 26/12) je Občinski svet Občine Dobrova - Polhov Gradec na 17. redni seji dne 19. decembra 2012 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Dobrova - Polhov Gradec za leto 2013
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Dobrova - Polhov Gradec za leto 2013 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni podkontov.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|A.   |BILANCA PRIHODKOV                          |      v eurih|
|     |IN ODHODKOV                                |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |Skupina/Podskupina kontov                  |Proračun leta|
|     |                                           |         2013|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|I    |SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78)        |    7.559.782|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |TEKOČI PRIHODKI (70+71)                    |    6.748.033|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|70   |DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706)          |    5.312.092|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |700 DAVKI NA DOHODEK                       |    4.766.152|
|     |IN DOBIČEK                                 |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |703 DAVKI NA PREMOŽENJE                    |      337.440|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |704 DOMAČI DAVKI NA BLAGO                  |      208.500|
|     |IN STORITVE                                |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|71   |NEDAVČNI PRIHODKI (710+711+712+713+714)    |    1.435.941|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |710 UDELEŽBA NA DOBIČKU                    |      192.371|
|     |IN DOHODKI OD PREMOŽENJA                   |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |711 TAKSE IN PRISTOJBINE                   |        3.800|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |712 GLOBE IN DRUGE DENARNE KAZNI           |       67.500|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |713 PRIHODKI OD PRODAJE BLAGA IN STORITEV  |      157.800|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |714 DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI                |    1.014.470|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|72   |KAPITALSKI PRIHODKI (720+722)              |      290.469|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |720 PRIHODKI OD PRODAJE OSNOVNIH SREDSTEV  |            0|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |722 PRIHODKI OD PRODAJE ZEMLJIŠČ IN        |      290.469|
|     |NEOPREDMETENIH DOLGOROČNIH SREDSTEV        |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|73   |PREJETE DONACIJE (730+731)                 |       21.300|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |730 PREJETE DONACIJE IZ DOMAČIH VIROV      |       21.300|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|74   |TRANSFERNI PRIHODKI (740)                  |      499.980|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |740 TRANSFERNI PRIH. IZ DRUGIH             |      499.980|
|     |JAVNOFINANČNIH INSTITUCIJ                  |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|II   |SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45)            |    9.164.656|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|40   |TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409)       |    2.309.655|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |400 PLAČE IN DRUGI IZDATKI ZAPOSLENIM      |      254.937|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |401 PRISPEVKI DELODAJALCEV                 |       35.937|
|     |ZA SOCIALNO VARNOST                        |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |402 IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE           |    1.940.781|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |403 PLAČILA DOMAČIH OBRESTI                |       50.000|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |409 REZERVE                                |       28.000|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|41   |TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413)         |    2.296.837|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |410 SUBVENCIJE                             |      119.025|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |411 TRANSFERI POSAMEZNIKOM                 |    1.535.190|
|     |IN GOSPODINJSTVOM                          |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |412 TRANSFERI NEPROFITNIM ORGANIZACIJAM IN |      183.910|
|     |USTANOVAM                                  |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |413 DRUGI TEKOČI DOMAČI TRANSFERI          |      458.712|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|42   |INVESTICIJSKI ODHODKI (420)                |    4.239.203|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |420 NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH SREDSTEV     |    4.239.203|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|43   |INVESTICIJSKI TRANSFERI (430)              |      318.961|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |431 INVESTICIJSKI TRANSFER PRAVNIM IN      |      317.501|
|     |FINANČNIM OSEBAM                           |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |432 INVESTICIJSKI TRANSFERI PRORAČUNSKIM   |        1.460|
|     |UPORABNIKOM                                |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|III  |PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRORAČUNSKI          |   –1.604.874|
|     |PRIMANJKLJAJ)                              |             |
|     |(I-II)                                     |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|B.   |RAČUN FINANČNIH TERJATEV                   |             |
|     |IN NALOŽB                                  |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|IV   |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA   |         0,00|
|     |KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752)          |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|75   |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA   |         0,00|
|     |KAPITALSKIH DELEŽEV                        |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |751 PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV            |         0,00|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|V    |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH     |         0,00|
|     |DELEŽEV (440+441+442)                      |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|44   |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH     |         0,00|
|     |DELEŽEV                                    |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |441 POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV IN       |         0,00|
|     |FINANČNIH NALOŽB                           |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|VI   |PREJETA MINUS DANA POSOJILA                |         0,00|
|     |IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV-V)    |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|C.   |RAČUN FINANCIRANJA                         |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|VII  |ZADOLŽEVANJE (50)                          |    1.500.000|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|50   |ZADOLŽEVANJE                               |    1.500.000|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |500 DOMAČE ZADOLŽEVANJE                    |    1.500.000|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|VIII |ODPLAČILA DOLGA (55)                       |      262.570|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|55   |ODPLAČILA DOLGA                            |      262.570|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|     |550 ODPLAČILA DOMAČEGA DOLGA               |      262.570|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|IX   |SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU        |     –367.444|
|     |(I+IV+VII-II-V-VIII)                       |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|X    |NETO ZADOLŽEVANJE (VII-VIII)               |    1.237.430|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|XI   |NETO FINANCIRANJE (VI+X-IX)                |    1.604.874|
+-----+-------------------------------------------+-------------+
|XII  |STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH                 |      367.444|
|     |NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA             |             |
+-----+-------------------------------------------+-------------+
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – podkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita skupaj s splošnim delom proračuna na spletni strani Občine Dobrova - Polhov Gradec.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – podkonta. Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan Občine Dobrova - Polhov Gradec.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena Zakona o javnih financah (ZJF), tudi naslednji prihodki:
– drugi prihodki krajevnih skupnosti, ki jih krajevne skupnosti ustvarjajo samostojno in se porabljajo za financiranje nalog krajevne skupnosti, v kateri so bili ustvarjeni,
– namensko zbrani prispevki občanov za izvajanje tekočih in investicijskih nalog,
– prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 3/07 – UPB-1), ki se porabljajo za nakup opreme za zagotavljanje požarne varnosti,
– prihodki od republiške takse za obremenjevanje voda, ki se porabljajo za financiranje investicij v kanalizacijska omrežja,
– prihodki od takse za obremenjevanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, ki se porabljajo za financiranje investicij v skladu z veljavno zakonodajo,
– prihodki, ustvarjeni iz naslova amortizacije objektov in opreme, ki se porabljajo za obnavljanje objektov in opreme,
– drugi prihodki, katerih namenska poraba je predpisana s področnimi predpisi,
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika župan oziroma predsednik sveta KS.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v obdobju januar–junij 2013 in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2013 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2013 50 % navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 20 % navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(pooblastila župana)
Župan je pooblaščen, da:
– razporeja splošno proračunsko rezervacijo za financiranje posameznih namenov javne porabe, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti ali zanje ni bilo mogoče predvideti zadostnih sredstev. Dodeljena sredstva splošne proračunske rezervacije se razporedijo v finančni načrt proračunskega porabnika,
– odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz 49. člena Zakona o javnih financah v višini v proračunu načrtovane proračunske rezerve,
– odloča o dinamiki porabe sredstev za tekoče potrebe,
– če se po sprejemu proračuna sprejme zakon ali odlok, na podlagi katerega nastanejo nove obveznosti za proračun, vključi župan te obveznosti v proračun in določi obseg izdatkov za ta namen v okviru večjih pričakovanih prejemkov in obsega zadolžitve, ki je določen s proračunom, ali s prerazporeditvijo sredstev v okviru možnih prihrankov sredstev,
– odloča o nakupu premoženja v skladu s sprejetimi proračunskimi postavkami,
– samostojno odloča o pridobivanju in razpolaganju z nepremičnim premoženjem do vrednosti 10.000,00 EUR brez davka. O izvršenih transakcijah polletno poroča občinskemu svetu,
– izvršuje sprejeti letni načrt pridobivanja in razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine,
– opravlja druge naloge, za katere je pooblaščen s področnimi predpisi.
8. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Predstojnik neposrednega uporabnika lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20 %, mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
Investicijske programe, novelacije investicijskih programov in predinvesticijske zasnove sprejema Občinski svet Občine Dobrova - Polhov Gradec. Dokumente identifikacije investicijskih projektov in ostalo investicijsko dokumentacijo sprejema župan.
9. člen
(pridobivanje nepremičnega premoženja)
Nepremično premoženje se lahko pridobiva z nakupom samo v obsegu, ki je potreben za izpolnjevanje nalog, opredeljenih s tem odlokom, brez nepotrebnih zalog.
Za brezplačno pridobitev premoženja je potrebno pridobiti predhodno soglasje občinskega sveta, če bi takšna pridobitev povzročala večje stroške ali če je lastništvo povezano s pogoji, ki bi povzročili nesorazmerne obveznosti za občino glede na koristi brezplačne pridobitve.
V primeru brezplačne pridobitve zemljišč nosi Občina Dobrova - Polhov Gradec stroške meritev in parcelacij teh zemljišč.
10. člen
(letni načrt pridobivanja premičnega premoženja in letni načrt razpolaganja s premičnim premoženjem)
V roku 30 dni od uveljavitve Odloka o proračunu Občine Dobrova - Polhov Gradec za leto 2013 sprejme župan letni načrt pridobivanja premičnega premoženja za leto 2013.
Nabava osnovnega sredstva, naročilo gradnje in izvajanje investicijskega vzdrževanja se lahko prične:
– če je to načrtovano v planu izvajanja za leto 2013,
– ko župan izda sklep o pričetku realizacije posamezne postavke iz načrta na podlagi preveritve likvidnostnega stanja proračuna.
Letni načrt razpolaganja s premičnim premoženjem Občine Dobrova - Polhov Gradec zajema osnovna sredstva ločeno po motornih vozilih in drugem premičnem premoženju v posamični vrednosti nad 10.000,00 EUR.
4. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
11. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2013 lahko zadolži do višine 1.500.000 EUR.
12. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje)
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv, se smejo zadolževati le s soglasjem občine. O soglasju odloča občinski svet.
5. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
13. člen
(začasno financiranje v letu 2013)
V obdobju začasnega financiranja Občine Dobrova - Polhov Gradec v letu 2013, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
14. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. Posebni del proračuna, splošni del in načrt razvojnih programov se objavita na spletnih straneh Občine Dobrova - Polhov Gradec.
Št. 007-0030/2012
Dobrova, dne 19. decembra 2012
Župan
Občine Dobrova - Polhov Gradec
Franc Setnikar l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti