Uradni list

Številka 30
Uradni list RS, št. 30/2012 z dne 26. 4. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 30/2012 z dne 26. 4. 2012

Kazalo

1324. Odlok o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov – uradno prečiščeno besedilo 2, stran 2728.

Na podlagi določil Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/91, 55/92, 66/93, 8/96, 36/00 in 127/06) in 7. ter 16. člena Statuta Mestne občine Slovenj Gradec (Uradni list RS, št. 43/08 – UPB1 in 53/10) je Občinski svet Mestne občine Slovenj Gradec na 14. seji dne 19. 3. 2012 sprejel uradno prečiščeno besedilo Odloka u ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov, ki obsega:
– Odlok o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov (Uradni list RS, št. 52/03)
– Odlok o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov (Uradni list RS, št. 05/05 – UPB1)
– Odlok o spremembi Odloka o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov (Uradni list RS, št. 37/07)
– Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov (Uradni list RS, št. 47/10)
– Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov (Uradni list RS, št. 27/12).
Št. 014-17/2011-232
Slovenj Gradec, dne 16. aprila 2012
Podžupan v funkciji župana
Mestne občine Slovenj Gradec
Niko R. Kolar l.r.
O D L O K
o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov – uradno prečiščeno besedilo 2
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom Mestna občina Slovenj Gradec, Šolska ulica 5, Slovenj Gradec (v nadaljevanju: ustanoviteljica), ustanavlja z namenom izvajanja občinskih mladinskih in socialnih programov ter dejavnosti mladinskega hotela javni zavod za izvajanje mladinskih in socialnih programov.
1.a člen
V tem odloku zapisani izrazi, zapisani v moško slovnični obliki, so uporabljani kot nevtralni za moške in ženske.
2. člen
Javni zavod je pravna oseba. Ustanoviteljske pravice in obveznosti javnega zavoda izvršuje občinski svet ustanoviteljice.
II. IME JAVNEGA ZAVODA
3. člen
Ime javnega zavoda se glasi: Javni zavod Vetrnica – javni zavod za izvajanje mladinskih in socialnih programov Slovenj Gradec.
Skrajšano ime javnega zavoda se glasi: Javni zavod Vetrnica Slovenj Gradec.
Sedež javnega zavoda je v Slovenj Gradcu, Ozare 18, 2380 Slovenj Gradec.
Javni zavod ima svoj pečat, s premerom 4,0 x 2,0 cm, ki je pravokotne oblike. V njem je s poševno obliko malih tiskanih črk zapisan napis Javni zavod Vetrnica Slovenj Gradec, Ozare 18, 2380 Slovenj Gradec, in sicer v naslednjem zaporedju: v zgornji vrstici je zapisano Javni zavod Vetrnica, v srednji vrstici je zapisano Slovenj Gradec in v spodnji vrstici Ozare 18, 2380 Slovenj Gradec. V pečatu ni nobenega grafičnega znaka. Barva pečatnega polnila je modra.
Žig uporablja javni zavod v pravnem prometu za žigosanje vseh aktov, dokumentov in dopisov, ki jih pošilja ali izdaja organom, organizacijam in drugim osebam, ter za žigosanje finančne in druge knjigovodske dokumentacije.
III. DEJAVNOSTI IN ORGANIZACIJA JAVNEGA ZAVODA
4. člen
Javni zavod deluje enovito s tremi organizacijskimi enotami.
Področje mladinskih programov bo pokrivala Organizacijska enota Mladinski kulturni center Slovenj Gradec, ki bo imela svoj sedež v Slovenj Gradcu, Ozare 18. Skrajšano ime te organizacijske enote je MKC Slovenj Gradec.
Področje mladinskega hotela bo pokrivala Organizacijska enota Mladinski hotel Slovenj Gradec, ki bo imela svoj sedež v Slovenj Gradcu, Ozare 18. Skrajšano ime te organizacijske enote je MH Slovenj Gradec.
Področje socialnih programov bo pokrivala Organizacijska enota Socialni programi, ki bo imela sedež v Slovenj Gradcu, Šolska ulica 5.
5. člen
Javni zavod izvaja v javnem interesu naslednje dejavnosti:
+----------+-----------------------------+
|Šifra     |SKD 2008 SI                  |
+----------+-----------------------------+
|55.100    |Dejavnost hotelov in podobnih|
|          |nastanitvenih obratov        |
+----------+-----------------------------+
|56.103    |Slaščičarne in kavarne       |
+----------+-----------------------------+
|56.101    |Restavracije in gostilne     |
+----------+-----------------------------+
|56.300    |Strežba pijač                |
+----------+-----------------------------+
|58.140    |Izdajanje revij in druge     |
|          |periodike                    |
+----------+-----------------------------+
|58.190    |Drugo založništvo            |
+----------+-----------------------------+
|59.110    |Produkcija filmov,           |
|          |videofilmov, televizijskih   |
|          |oddaj                        |
+----------+-----------------------------+
|59.120    |Postprodukcijske dejavnosti  |
|          |pri izdelavi filmov, video   |
|          |filmov, televizijskih oddaj  |
+----------+-----------------------------+
|59.140    |Kinematografska dejavnost    |
+----------+-----------------------------+
|59.200    |Snemanje in izdajanje zvočnih|
|          |zapisov in muzikalij         |
+----------+-----------------------------+
|62.090    |Druge z informacijsko        |
|          |tehnologijo in računalniškimi|
|          |storitvami povezane          |
|          |dejavnosti                   |
+----------+-----------------------------+
|63.110    |Obdelava podatkov in s tem   |
|          |povezane dejavnosti          |
+----------+-----------------------------+
|68.100    |Trgovanje z lastnimi         |
|          |nepremičninami               |
+----------+-----------------------------+
|68.200    |Oddajanje in obratovanje     |
|          |lastnih ali najetih          |
|          |nepremičnin                  |
+----------+-----------------------------+
|74.200    |Fotografska dejavnost        |
+----------+-----------------------------+
|77.330    |Dajanje pisarniške opreme in |
|          |računalniških naprav v najem |
|          |in zakup                     |
+----------+-----------------------------+
|78.100    |Dejavnost pri iskanju        |
|          |zaposlitve                   |
+----------+-----------------------------+
|79.110    |Dejavnost potovalnih agencij |
+----------+-----------------------------+
|79.120    |Dejavnost organizatorjev     |
|          |potovanj                     |
+----------+-----------------------------+
|81.100    |Vzdrževanje objektov in      |
|          |hišniška dejavnost           |
+----------+-----------------------------+
|82.110    |Nudenje celovitih pisarniških|
|          |storitev                     |
+----------+-----------------------------+
|85.510    |Izobraževanje,               |
|          |izpopolnjevanje in           |
|          |usposabljanje na področju    |
|          |športa in rekreacije         |
+----------+-----------------------------+
|85.520    |Izobraževanje,               |
|          |izpopolnjevanje in           |
|          |usposabljanje na področju    |
|          |kulture in umetnosti         |
+----------+-----------------------------+
|85.590    |Drugo nerazvrščeno           |
|          |izobraževanje,               |
|          |izpopolnjevanje in           |
|          |usposabljanje                |
+----------+-----------------------------+
|87.900    |Drugo socialno varstvo z     |
|          |nastanitvijo                 |
+----------+-----------------------------+
|88.999    |Drugje nerazvrščeno socialno |
|          |varstvo brez nastanitve      |
+----------+-----------------------------+
|90.010    |Umetniško uprizarjanje       |
+----------+-----------------------------+
|90.020    |Spremljajoče dejavnosti za   |
|          |umetniško uprizarjanje       |
+----------+-----------------------------+
|90.040    |Obratovanje objektov za      |
|          |kulturne prireditve          |
+----------+-----------------------------+
|91.011    |Dejavnost knjižnic           |
+----------+-----------------------------+
|91.012    |Dejavnost arhivov            |
+----------+-----------------------------+
|93.190    |Druge športne dejavnosti     |
+----------+-----------------------------+
|93.299    |Druge nerazvrščene dejavnosti|
|          |za prosti čas                |
+----------+-----------------------------+
Javni zavod lahko spremeni ali razširi dejavnost le v soglasju z ustanoviteljico, in sicer šele po tem, ko je bilo ustrezno spremenjeno določilo 5. člena Odloka o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov v tistem delu, ki razvršča dejavnosti javnega zavoda v podrazrede standardne klasifikacije dejavnosti.
Pred postopkom za spremembo 5. člena Odloka o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov v delu, ki razvršča dejavnost javnega zavoda v podrazrede standardne klasifikacije dejavnosti, si je javni zavod dolžan pridobiti mnenje ustanovitelja, ki mora podati mnenje v roku 30 dni od poziva, sicer se šteje, da je mnenje pozitivno.
Zaradi zagotovitve celovitosti izvajanja dejavnosti, za katero je ustanovljen, lahko javni zavod organizira in izvaja tudi spremljajoče aktivnosti, ki se vsebinsko navezujejo na eno ali več področij javnega zavoda.
5.a člen
Organizacijske enote iz 4. člena tega odloka nimajo samostojnih pooblastil v pravnem prometu.
Notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest, način dela in poslovanja, število in delovno področje sodelavcev ter način organiziranja ter delovanja določi direktor z organizacijskim aktom v soglasju s Svetom zavoda. K notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v javnem zavodu poda svoje soglasje tudi ustanoviteljica s sprejetjem vsakoletnega proračuna.
IV. ORGANI JAVNEGA ZAVODA
6. člen
Organa javnega zavoda sta:
– svet zavoda,
– direktor javnega zavoda.
Mandat članov sveta zavoda traja štiri leta in prične teči z dnem imenovanja Za člana sveta zavoda je ista oseba lahko izvoljena le dvakrat zaporedoma.
Svet zavoda
7. člen
Javni zavod upravlja svet zavoda, ki šteje pet članov.
Svet zavoda predstavljajo dva predstavnika Mestne občine Slovenj Gradec, dva predstavnika zainteresirane javnosti (eden za področje mladinskih dejavnosti, eden za področje socialnih programov) ter en predstavnik iz vrst zaposlenih delavcev javnega zavoda.
7.a člen
Predstavnika ustanovitelja v Svetu zavoda imenuje Občinski svet Mestne občine Slovenj Gradec.
Mandat predstavnikov ustanovitelja je vezan na mandat občinskega sveta in preneha v roku 90 dni po konstitutivni seji novega občinskega sveta. V tem času mora novi občinski svet imenovati nove predstavnike ustanovitelja. Do izvolitve novih članov dotedanji predstavniki ustanovitelja opravljajo svojo funkcijo.
7.b člen
Predstavnika delavcev v Svet zavoda izvolijo delavci sami na neposrednih tajnih volitvah izmed vseh redno zaposlenih delavcev javnega zavoda.
Za sprejem odločitve morajo biti na volitvah prisotnih več kot polovica zaposlenih predstavnikov delavcev in odločajo z dvotretjinsko večino prisotnih. V primeru, da ni mogoče določiti predstavnika delavcev glede na rezultat glasovanja, se glasovanje ponovi med kandidati z največjim enakim številom glasov.
7.c člen
Predstavnike zainteresirane javnosti imenuje Občinski svet Mestne občine Slovenj Gradec izmed prijavljenih na podlagi javnega poziva društvom, ki delujejo na področju mladinskih in socialnih programov.
8. člen
Svet zavoda ima naslednje pristojnosti:
– sprejme statut in druge splošne akte javnega zavoda, ki jih določata zakon in akt o ustanovitvi,
– daje soglasje direktorju k načrtu nabav ter nadzira njegovo izvrševanje,
– sprejema program dela javnega zavoda ter spremlja njegovo izvrševanje in po potrebi o tem poroča ustanoviteljici,
– obravnava vprašanja s področja strokovnega dela javnega zavoda, ugotavlja ustreznost postopkov glede na namen, zaradi katerega je bil javni zavod ustanovljen in daje direktorju mnenja, predloge in pobude za reševanje teh vprašanj,
– sprejema poročilo o opravljenem delu,
– sprejema finančni načrt in zaključni račun zavoda, ki ga je potrebno dati ustanoviteljci v potrditev,
– odloča o varstvu pravic delavcev kot drugostopenjski organ, razen če zakon ne določa drugače,
– daje ustanovitelju predhodno soglasje pri določitvi cen storitev,
– predlaga ustanovitelju spremembe in razširitve dejavnosti,
– direktorju zavoda in ustanovitelju daje predloge in mnenja o posameznih vprašanjih glede poslovanja zavoda,
– daje predhodno mnenje k imenovanju in razrešitvi direktorja javnega zavoda,
– sklepa pogodbo o zaposlitvi z direktorjem javnega zavoda,
– nadzira pravilnost dela in poslovanja javnega zavoda in predlaga ustanovitelju in strokovnim nadzornim službam uvedbo revizije poslovanja,
– ocenjuje delo direktorja javnega zavoda,
– opravlja druge naloge v skladu z zakonom in Odlokom o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov.
8.a člen
Svet zavoda deluje v skladu s Poslovnikom Sveta zavoda Javnega zavoda Vetrnica Slovenj Gradec.
Svet zavoda sprejema odločitve iz svoje pristojnosti na sejah.
Redne seje sklicuje predsednik Sveta zavoda, v njegovi odsotnosti pa njegov namestnik. Predsednik Sveta zavoda mora sklicati seje tudi, če to pisno zahtevajo direktor, ustanovitelj ali večina članov Sveta zavoda (izredne seje). Če predsednik sveta odkloni sklic, skliče sejo njegov namestnik.
Prvo konstitutivno sejo skliče v.d. direktor javnega zavoda. Vsako naslednjo prvo sejo Sveta zavoda v novem mandatu pa skliče predsednik predhodnega mandata Sveta zavoda.
8.b člen
Vsak član Sveta zavoda ima en glas. Člani Sveta zavoda izmed svoje sestave na konstitutivni seji izvolijo predsednika in namestnika Sveta zavoda. Za predsednika in namestnika sveta zavoda je izvoljen tisti, ki prejme največ glasov na tajnem ali javnem glasovanju. Praviloma izhaja predsednik Sveta zavoda iz vrst predstavnikov delavcev v Svetu zavoda, namestnik pa iz vrst zunanjih članov Sveta zavoda. V primeru, da ni mogoče določiti predsednika ali namestnika sveta zavoda glede na rezultat glasovanja, se glasovanje ponovi med kandidati z enakim številom glasov.
Glasovanje članov Sveta zavoda je javno, razen v primeru, da se eden izmed članov Sveta zavoda opredeli, da želi imeti tajno glasovanje.
8.c člen
Svet zavoda dela na sejah Sveta zavoda, ki so javne. Na seje so vabljeni tudi direktor in vsi tisti strokovni delavci, ki bodo obrazložili posamezne točke dnevnega reda. Na sejo se lahko vabijo tudi vsi tisti, katerih navzočnost je glede na dnevni red seje potrebna.
Svet zavoda je sklepčen, če je na seji prisotna več kot polovica članov sveta zavoda in odloča z dvotretjinsko večino glasov vseh prisotnih. S tremi glasovi vseh članov Sveta zavoda pa Svet zavoda odloča o sprejemu ali spremembah Statuta zavoda ter o imenovanju ali razrešitvi direktorja Sveta zavoda.
8.d člen
Članu Sveta zavoda preneha mandat pred potekom dobe, za katero je bil imenovan oziroma izvoljen, če:
– sam zahteva razrešitev,
– ga odpokliče organ, ki ga je imenoval v Svet zavoda, po enakem postopku, kot velja za imenovanje,
– članu Sveta zavoda – predstavniku delavcev – preneha delovno razmerje v javnem zavodu,
– sprejema odločitve, ki škodujejo delu in poslovanju zavoda in so v nasprotju z zakonom in sprejetimi akti zavoda,
– se neupravičeno ne udeleži treh sej Sveta zavoda zaporedoma, takrat mu mandat preneha avtomatično, o prenehanju mandata pa ga obvesti direktor,
– ne opravlja svojih nalog oziroma jih ne opravlja strokovno.
8.e člen
V primeru predčasnega prenehanja mandata člana Sveta zavoda Svet zavoda takoj začne aktivnosti za nadomestno imenovanje oziroma izvolitev novega člana. Član Sveta zavoda, ki mu je predčasno prenehal mandat v Svetu zavoda, mora opravljati svojo funkcijo vse do izvolitve novega člana.
9. člen
(črtan)
9.a člen
(črtan)
10. člen
(črtan)
10.a člen
(črtan)
Direktor zavoda
11. člen
Javni zavod predstavlja, zastopa in vodi direktor.
Direktor odgovarja za zakonitost in strokovnost dela javnega zavoda.
Direktor opravlja funkcijo poslovnega in programskega direktorja.
Mandat direktorja traja 5 let.
11.a člen
Direktor ima pristojnosti in pooblastila, da:
– predstavlja in zastopa javni zavod,
– načrtuje, organizira in vodi delo ter poslovanje javnega zavoda,
– pripravlja predlog programa dela javnega zavoda in ga daje Svetu zavoda v sprejem,
– zagotavlja zakonitost poslovanja in pogoje za delo ter izvršuje sklepe organov zavoda,
– skrbi za trženje javnih dobrin in storitev ter predlaga Svetu zavoda višino cene posameznih storitev,
– podpisuje akte, listine in druge dokumente, ki se nanašajo na poslovanje javnega zavoda,
– v pravnem prometu zastopa in predstavlja javni zavod neomejeno in je pooblaščen za sklepanje pogodb v okviru finančnega načrta oziroma letnega izvedbenega načrta,
– v skladu s finančnim načrtom med letom razporeja sredstva javnega zavoda po posameznih namenih in po območjih,
– pripravlja program dela in finančni načrt,
– sprejema akte o organizaciji dela in kadrovski načrt,
– daje predlog o dajanju prostorov in drugih osnovnih sredstev v najem,
– pripravlja načrt nabav in vzdrževanja osnovnih sredstev,
– poroča ustanovitelju in Svetu zavoda o poslovanju javnega zavoda in drugih zadevah, ki vplivajo na delovanje javnega zavoda,
– skrbi za promocijo javnega zavoda,
– skrbi za sodelovanje z drugimi javnimi zavodi in organizacijami,
– zagotavlja obveščanje delavcev v skladu s predpisi,
– zagotavlja javnost dela,
– odloča o izbiri kandidatov za objavljena prosta delovna mesta,
– razporeja delavce,
– kot prvostopenjski organ skrbi za uresničevanje pravic delavcev, ki izhajajo iz delovnega razmerja,
– opravlja druge naloge, ki mu jih naloži Svet zavoda.
11.b člen
Direktor zastopa in predstavlja javni zavod pred državnimi organi, organi lokalnih skupnosti in nosilci javnih pooblastil ter pravnimi in fizičnimi osebami neomejeno.
Izjemo predstavljajo pravni posli pridobitve stvarnega premoženja za potrebe javnega zavoda in pravni posli razpolaganja s stvarnim premoženjem, s katerim javni zavod upravlja.
Nepremično premoženje za potrebe delovanja javnega zavoda je last ustanovitelja in je preneseno javnemu zavodu v upravljanje. Z nepremičnim stvarnim premoženjem v lasti ustanovitelja, s katerim javni zavod upravlja, razpolaga ustanovitelj.
Pri vodenju poslov mora direktor ravnati z javnimi sredstvi s skrbnostjo vestnega gospodarja.
11.c člen
V primeru direktorjeve odsotnosti ali zadržanosti, nadomešča direktorja delavec javnega zavoda, ki ga pooblasti direktor. Pisno pooblastilo določa obseg, vsebino in trajanje pooblastila.
11.d člen
Direktorja zavoda imenuje in razrešuje Občinski svet Mestne občine Slovenj Gradec na podlagi javnega razpisa in po predhodnem mnenju Sveta zavoda. Javni razpis objavi občinska uprava Mestne občine Slovenj Gradec, ki lahko povabi posamezne kandidate tudi neposredno.
Na podlagi izvedenega javnega razpisa sklene z direktorjem pogodbo o zaposlitvi v imenu sveta zavoda njegov predsednik. Delovno mesto z direktorjem se sklene za določen čas, za čas trajanja mandata.
Po preteku mandata dobe, ki traja pet let, je lahko oseba ponovno izbrana za direktorja zavoda.
11.e člen
Za direktorja je lahko na podlagi javnega razpisa imenovana oseba, ki izpolnjuje z zakonom določene pogoje za sklenitev delovnega razmerja.
Za direktorja je lahko imenovan kandidat, ki izpolnjuje naslednje pogoje:
– da ima najmanj univerzitetno izobrazbo katerekoli smeri (z univerzitetno izobrazbo je izenačena tudi visoka strokovna izobrazba s specializacijo ali magisterijem),
– da ima najmanj pet let delovnih izkušenj,
– poznavanje dejavnosti s področja delovanja javnega zavoda,
– ima sposobnost za organiziranje in vodenje dela v kolektivu (vodstvene delovne izkušnje),
– znanje uradnega jezika,
– osnovno znanje angleškega ali nemškega jezika.
Kandidat mora k prijavi na razpis za delovno mesto direktorja javnega zavoda predložiti program dela in razvoja javnega zavoda za njegovo mandatno obdobje, življenjepis in dokazilo o izpolnjevanje pogojev.
11.f člen
Direktor je lahko razrešen pred potekom mandata:
– iz razlogov, določenih v predpisih o javnih zavodih (če direktor sam zahteva razrešitev; če nastopi kateri od razlogov, ki po predpisih o delovnih razmerjih preneha delovno razmerje po samem zakonu),
– če direktor ne opravlja nalog, ki so mu bile naložene z zakonom in Odlokom o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov ter Statutom Javnega zavoda Vetrnica Slovenj Gradec,
– če z nepravilnim ali nevestnim delom povzroči javnemu zavodu večjo škodo, ali če zanemarja ali malomarno opravlja svoje naloge tako, da nastanejo ali bi lahko nastale hujše motnje pri opravljanju dejavnosti javnega zavoda,
– če je direktor objektivno odgovoren za slabo finančno poslovanje javnega zavoda,
– če Svet zavoda trikrat zaporedoma ne soglaša s predlogom programa dela, ki ga je predložil direktor,
– če mu uradni nadzorni organi pri finančnem poslovanju javnega zavoda dokažejo nepravilnosti, ki so posledica njegovega nevestnega dela,
– če je komisija za strokovni in upravni nadzor ugotovila hujše strokovne napake pri izvajanju dejavnosti javnega zavoda.
11.g člen
V postopku razrešitve mora Svet zavoda direktorja pisno seznaniti z razlogi za razrešitev ter mu dati možnost, da se o navedbah izjavi.
Pred razrešitvijo dobi Svet zavoda soglasje ustanovitelja.
11.h člen
Če direktorju predčasno preneha mandat, oziroma če nihče izmed prijavljenih kandidatov za direktorja ni imenovan, Občinski svet Mestne občine Slovenj Gradec po predhodnem mnenju Sveta zavoda imenuje vršilca dolžnosti direktorja izmed kandidatov, ki so se prijavili na razpis, vendar največ za dobo enega leta.
11.i člen
Vsi zaposleni in člani organov v javnem zavodu so dolžni varovati kot tajnost osebne podatke in informacije:
– ki jih določi direktor zavoda ali Svet zavoda kot poslovno tajnost,
– ki jih kot zaupne sporočijo javnemu zavodu druge osebe,
– ki so kot tajni določeni z zakonom ali predpisom, izdanim na njegovi podlagi.
Dolžnost varovanja tajnosti ne preneha s prenehanjem zaposlitve v zavodu, prenehanjem članstva v organu zavoda ali s prenehanjem javnega zavoda.
V. SREDSTVA ZA USTANOVITEV IN DELO JAVNEGA ZAVODA
11. j člen
Ustanoviteljica zagotovi sredstva za ustanovitev javnega zavoda za začetek opravljanja dejavnosti.
Premoženje, s katerim javni zavod upravlja ali uporablja za opravljanje svoje dejavnosti, je določeno s pogodbo o upravljanju in je last ustanoviteljice.
VI. FINANCIRANJE
12. člen
Sredstva za izvajanje dejavnosti pridobiva javni zavod:
– iz proračuna Mestne občine Slovenj Gradec,
– iz državnega proračuna,
– s plačili uporabnikov storitev,
– s pridobivanjem subvencij in donacij,
– iz opravljanja gospodarskih oziroma tržnih dejavnosti v javnem zavodu,
– drugo.
13. člen
Obseg javne službe določa ustanovitelj z letnimi pogodbami o financiranju dejavnosti in zanjo tudi finančno odgovarja. Za ostale dejavnosti, ki ne sodijo v obseg javne službe, odgovarja javni zavod sam.
14. člen
Organi javnega zavoda zagotavljajo poslovanje v skladu z veljavnimi predpisi in odgovarjajo za zakonitost poslovanja.
14. a člen
Javni zavod je pravna oseba, ki nastopa v pravnem prometu v okviru svoje dejavnosti samostojno, z vsemi pravicami in obveznostmi, v svojem imenu in na svoj račun.
Javni zavod odgovarja za svoje obveznosti do višine sredstev, s katerimi razpolaga.
Ustanovitelj odgovarja za obveznosti javnega zavoda do višine sredstev, ki so v proračunu ustanovitelja namenjena za dejavnost javnega zavoda. Za druge obveznosti javnega zavoda odgovarja samo, če tako določa zakon ali pogodba.
15. člen
O načinu razpolaganja s presežki prihodkov nad odhodki odloča Svet zavoda v soglasju z ustanoviteljem. Presežek prihodkov nad odhodki, ki jih javni zavod pridobi pri opravljanju svoje dejavnosti kot javne službe, uporablja javni zavod izključno za izvajanje in razvoj te dejavnosti.
Izjemoma, če tako določa zakon, je mogoče presežek prihodkov na odhodki uporabiti tudi v druge namene. O takšnem načinu razpolaganja s presežkom odloča Svet zavoda na predlog direktorja in v soglasju z ustanoviteljem.
15.a člen
O morebitnem primanjkljaju sredstev za opravljanje dejavnosti javne službe v okviru javnega zavoda odloča ustanoviteljica in sicer tako, da javni zavod najmanj tri mesece pred iztekom proračunskega obdobja obrazloži ustanoviteljici s posebnim poročilom in računskim prikazom izvore nastanka primanjkljaja in da Občinski svet Mestne občine Slovenj Gradec poročilo sprejme s posebnim sklepom.
VII. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI JAVNEGA ZAVODA V PRAVNEM PROMETU
16. člen
Javni zavod je dolžan obveščati ustanovitelja o izvrševanju letnega programa dela, o rezultatih poslovanja ter mu omogočiti vpogled v poslovne knjige.
17. člen
Premoženje javnega zavoda je last ustanoviteljice. Javni zavod je dolžan uporabljati in upravljati premoženje s skrbnostjo dobrega gospodarja.
18. člen
Ustanoviteljica odgovarja za obveznosti javnega zavoda, ki so povezane z izvajanjem javne službe do višine vrednosti premoženja, s katerim javni zavod upravlja.
VIII. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI USTANOVITELJA
19. člen
Ustanoviteljica ima do javnega zavoda naslednje pravice in obveznosti:
– daje soglasje k statutu javnega zavoda,
– daje soglasje h kadrovskemu načrtu javnega zavoda tako, da vsako leto potrdi in sprejme občinski proračun,
– spremlja skladnost porabe sredstev z letnimi programi in finančnimi načrti,
– ugotavlja skladnost planov in programov dela javnega zavoda s plani in programi občine.
20. člen
Javni zavod vsako leto pripravi program dela in finančni plan ter ju posreduje ustanoviteljici v soglasje.
Javni zavod je dolžan ustanoviteljici posredovati zaključni račun ter poročilo o izvrševanju letnega programa dela in razvoja javnega zavoda.
20.a člen
Javni zavod upravlja s premičnim in nepremičnim premoženjem v lasti ustanovitelja in je namenjeno dejavnosti zavoda.
20.b člen
Premoženje, ki ga ustanovitelj daje javnemu zavodu v upravljanje, je sledeče:
– nepremičnina v Slovenj Gradcu, Ozare 18, na parcelni številki 265 in 266, k.o. Slovenj Gradec,
– zgornje nadstropje nepremičnine v Slovenj Gradcu, Celjska cesta 10a, na parcelni številki 847/8, k.o. SG, ter oprema v stavbi, ki služi za delovanje zavetišča za brezdomce.
Javni zavod je dolžan zagotavljati polno izkoriščenost zgoraj navedenih nepremičnin.
Javni zavod upravlja v duhu dobrega gospodarja z vso opremo in predmeti, ki se nahajajo v zgoraj navedenih prostorih.
Za upravljanje s premoženjem je javni zavod odgovoren ustanoviteljici.
20.c člen
Notranji pravni akti javnega zavoda so:
– statut,
– poslovnik Sveta zavoda Javnega zavoda Vetrnica Slovenj Gradec,
– akt o sistemizaciji in organizaciji dela,
– pravilnik o varovanju osebnih podatkov,
– drugo.
IX. KONČNE DOLOČBE
Odlok o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov (Uradni list RS, št. 52/03), vsebuje naslednji končni določbi:
23. člen
Občinski svet Mestne občine Slovenj Gradec imenuje v.d. direktorja, ki mora v roku dveh mesecev pripraviti vse potrebno za konstituiranje organov zavoda in izpeljati druge postopke v zvezi z ustanovitvijo javnega zavoda.
24. člen
Odlok o ustanovitvi javnega zavoda začne veljati prvi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
S tem dnem preneha veljati odlok o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje socialnovarstvenih programov, ki ga je Občinski svet Mestne občine Slovenj Gradec sprejel na svoji 41. seji, dne 21. maja 2002 in je bil objavljen v Uradnem listu Republike Slovenije.
Odlok o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov (Uradni list RS, št. 5/05) vsebuje naslednje končne določbe:
21. člen
Občinski svet Mestne občine Slovenj Gradec imenuje v.d. direktorja, ki mora v roku dveh mesecev pripraviti vse potrebno za konstituiranje organov zavoda in izpeljati druge postopke v zvezi z ustanovitvijo javnega zavoda.
21.a člen
Svet javnega zavoda ter programski svet (OE MKC Slovenj Gradec) in strokovni svet (OE Socialni programi) se oblikujeta v skladu s tem odlokom v roku 90 dni od uveljavitve tega odloka.
21.b člen
Svet zavoda mora sprejeti statut javnega zavoda ter akt o sistemizaciji delovnih mest v treh mesecih po uveljavitvi tega odloka. Kolikor svet zavoda v tem roku ne sprejme omenjenih dveh dokumentov, mu mandat preneha avtomatično.
22. člen
Sprejet čistopis Odloka o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov, ki vključuje tudi spremembe in dopolnitve Odloka o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov, ki jih je Občinski svet Mestne občine Slovenj Gradec sprejel na svoji 25. seji, dne 28. 12. 2004, začne veljati prvi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov (Uradni list RS, št. 47/10), vsebuje naslednji prehodni in končni določbi:
3. člen
Vsem predstavnikov ustanovitelja, ki so člani sveta zavoda, preneha mandat v roku 90 dni po konstituitivni seji novega občinskega sveta.
4. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov (Uradni list RS, št. 27/12)
21. člen
Ta odlok, ki ga je Občinski svet Mestne občine Slovenj Gradec sprejel na 14. seji dne 19. 3. 2012, začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti