Uradni list

Številka 12
Uradni list RS, št. 12/2011 z dne 25. 2. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 12/2011 z dne 25. 2. 2011

Kazalo

Ob-1597/11 , Stran 386
Ob-1597/11
Nepremičninski sklad pokojninskega in invalidskega zavarovanja, d.o.o. na podlagi Statuta in Pravil o oddaji naročil Nepremičninskega sklada PIZ, d.o.o. objavlja
razpis
za izbiro izvajalca za »Izvedbo gradbenih, obrtniških in inštalacijskih del ter zunanje ureditve s priključki pri gradnji objekta z oskrbovanimi stanovanji za starejše na lokaciji Olmo v Kopru«
1. Naročnik: Nepremičninski sklad pokojninskega in invalidskega zavarovanja, d.o.o., Mala ulica 5, 1000 Ljubljana; tel. +386(1)300-88-11, faks +386(1)431-83-32. Kontaktna oseba: Andreja Kočar, e-pošta: info@ns-piz.si. Javni stanovanjski sklad Mestne občine Koper, Verdijeva ulica 10, Koper, je kot soinvestitor pooblastil Nepremičninski sklad PIZ, d.o.o. za vodenje postopka oddaje naročila. 2. Kraj izvajanja del: Olmo, Koper. 3. Dela, ki jih je treba izvesti Naročnik je soinvestitor gradnje objekta z oskrbovanimi stanovanji za starejše, drugi soinvestitor je Javni stanovanjski sklad Mestne občine Koper. Podrobne specifikacije del so navedene v Tehničnem popisu del, ki je kot priloga sestavni del razpisne dokumentacije. Trajanje izvajanja del: 13 mesecev. 4. Naslov, kjer je mogoče dvigniti razpisno dokumentacijo Razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani ponudniki pridobijo na pisno zahtevo, poslano na elektronski naslov: info@ns-piz.si. Razpisna dokumentacija se bo ponudnikom posredovala po elektronski pošti in je brezplačna. Vse stroške v zvezi s pripravo in predložitvijo ponudbe nosi ponudnik. 5. Datum, do katerega je možno zahtevati razpisno dokumentacijo: do vključno 18. 3. 2011, do 10. ure. 6. Rok za predložitev ponudb: 30. 3. 2011, do 10. ure, na naslov naročnika. 7. Datum in kraj odpiranja ponudb: 31. 3. 2011, ob 12. uri, na sedežu naročnika, Mala ulica 5, Ljubljana. Odpiranje bo javno. O rezultatih razpisa bodo ponudniki obveščeni predvidoma v roku 30 dni od odpiranja ponudb. V primeru neustreznih ponudb ali drugih razlogov naročnik ni dolžan sprejeti ponudbe, lahko pa izvede pogajanja ali razpis ponovi. 8. Sposobnost za izvedbo naročila bo priznana vsakemu ponudniku, ki bo izpolnjeval pogoje iz razpisne dokumentacije. 9. Finančna zavarovanja, ki jih je/bo ponudnik dolžan zagotoviti in predložiti Ponudnik je/bo dolžan za zavarovanje svojih obveznosti predložiti naročniku naslednje bančne garancije: – Garancija za resnost ponudbe v višini 150.000 EUR skupaj s ponudbo, sicer šteje ponudba za nepravilno. Garancija za resnost ponudbe mora veljati še najmanj 100 dni šteto od dneva (roka) za predložitev ponudbe. – Garancija za dobro in pravočasno izvedbo pogodbenih obveznosti v višini 10% pogodbene vrednosti z DDV z veljavnostjo še najmanj 30 dni po poteku roka za dokončanje pogodbenih del oziroma izročitve in prevzema del z možnostjo podaljšanja. Skupaj s ponudbo je treba predložiti izjavo banke, da bo ponudniku v primeru izbora izdala garancijo za dobro in pravočasno izvedbo pogodbenih obveznosti. – Garancija za odpravo napak v garancijskem roku: v višini 10% od končne pogodbene vrednosti z DDV z veljavnostjo še najmanj 5 let po prevzemu del. Kolikor se garancijski rok podaljša, se mora hkrati podaljšati za enak čas tudi rok trajanja garancije. Skupaj s ponudbo je treba predložiti izjavo banke, da bo ponudniku v primeru izbora izdala garancijo za odpravo napak v garancijskem roku. 10. Plačilni pogoji: plačilo bo izvedeno v roku 30 dni od prejema mesečne situacije oziroma končnega obračuna. 11. Merilo za ocenjevanje ponudb: ekonomsko najugodnejša ponudba.
Nepremičninski sklad pokojninskega in invalidskega zavarovanja, d.o.o.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti