Uradni list

Številka 103
Uradni list RS, št. 103/2011 z dne 16. 12. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 103/2011 z dne 16. 12. 2011

Kazalo

4493. Pravilnik o tarifnem sistemu za obračun cene storitev javnih služb zbiranje komunalnih odpadkov ter prevoz komunalnih odpadkov na območju Občine Razkrižje, stran 13917.

Na podlagi 61. in 62. člena Zakona o lokalni samoupravi /ZLS/ (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 27/08 – Odl. US: Up-2925/07-15 U-I-21/07-18, 76/08, 79/09, 51/10 in 84/10 – Odl. US: U-I-176/08-10), 14. člena Statuta Občine Razkrižje (Uradni list RS, št. 12/99, 2/01 in 38/04), drugega odstavka 26. člena in 39. člena Odloka o zbiranju komunalnih odpadkov in prevozu komunalnih odpadkov na območju Občine Razkrižje (Uradni list RS, št. 28/11) je Občinski svet Občine Razkrižje na 7. redni seji dne 5. 12. 2011 sprejel
P R A V I L N I K
o tarifnem sistemu za obračun cene storitev javnih služb zbiranje komunalnih odpadkov ter prevoz komunalnih odpadkov na območju Občine Razkrižje
I. SPLOŠNA DOLOČILA
1. člen
Pravilnik o tarifnem sistemu za obračun cene storitev javnih služb zbiranje komunalnih odpadkov ter prevoz komunalnih odpadkov na območju Občine Razkrižje (v nadaljevanju: »Pravilnik«) obsega:
– način obračunavanja stroškov javne službe zbiranje komunalnih odpadkov ter
– način obračunavanja stroškov javne službe prevoz komunalnih odpadkov.
2. člen
(Metodologija za oblikovanje cen)
Ceni storitev javnih služb zbiranje komunalnih odpadkov ter prevoz komunalnih odpadkov je potrebno oblikovati v skladu z državnimi predpisi, ki določajo metodologijo za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja.
3. člen
(Vrste odpadkov)
Vrste odpadkov v skladu z zakonodajo, ki ureja varstvo okolja in katerih zbiranje ter prevoz se zagotavlja v okviru obveznih lokalnih gospodarskih javnih služb varstva okolja, so natančno določene v pravilniku, ki tehnično predpisuje obseg zbiranja komunalnih odpadkov ter prevoza komunalnih odpadkov.
4. člen
(Obračunsko obdobje)
Praviloma je obračunsko obdobje za zbiranje komunalnih odpadkov ter prevoz komunalnih odpadkov mesečno. V primeru vreč je izvajalec gospodarskih javnih služb dolžan povzročitelju zagotoviti zadostno število vreč pred pričetkom obračunskega meseca.
Izjema so nenaseljeni objekti, za katere se uporablja četrtletno obračunsko obdobje zbiranja komunalnih odpadkov in prevoza komunalnih odpadkov.
II. OBRAČUN STROŠKOV ZBIRANJA KOMUNALNIH ODPADKOV
5. člen
(Obseg stroškov zbiranja komunalnih odpadkov)
Stroške zbiranja komunalnih odpadkov sestavljajo:
(1) stroški javne infrastrukture, ki se določijo s strani lastnika komunalne infrastrukture;
(2) stroški izvajanja storitve zbiranja komunalnih odpadkov, ki zajemajo:
I. stroške prevzema mešanih komunalnih odpadkov od povzročiteljev na prevzemnih mestih;
II. stroške prevzema frakcij komunalnih odpadkov od povzročiteljev na prevzemnih mestih;
III. stroške prevzema frakcij komunalnih odpadkov na zbiralnicah ločenih frakcij;
IV. stroške prevzema kosovnih odpadkov v akciji;
V. stroške prevzema nevarnih odpadkov s premično zbiralnico v akciji;
VI. stroške zbiranja vseh frakcij komunalnih odpadkov v zbirnem centru, razen mešanih komunalnih odpadkov, pod klasifikacijsko številko 20 03 01;
VII. stroške prevoza od prevzemnega mesta do Zbirnega centra Ljutomer (razen, če je slednji prevzemno mesto);
VIII. stroške sprejema odpadkov v Zbirnem centru (tehtanja, vizualna kontrola, odbiranje in evidentiranja vrste odpadkov);
IX. stroške predhodnega skladiščenja odpadkov;
X. stroške priprave odpadkov na prevoz in predajo pooblaščenim zbirateljem ali obdelovalcem oziroma odstranjevalcem;
XI. stroške obratovanja in vzdrževanja Zbirnega centra;
XII. stroške vzdrževanja zbiralnic ločenih frakcij;
XIII. stroške pranja zabojnikov za zbiranje biološko razgradljivih kuhinjskih odpadkov in zelenega vrtnega odpada;
XIV. stroške vodenja predpisanih evidenc in katastrov ter
XV. stroške obveščanja in ozaveščanje povzročiteljev.
6. člen
(Delitev obračunavanja stroškov glede na vrsto zabojnika)
Obračunavanje stroškov zbiranja komunalnih odpadkov mora biti vidno razdeljeno na:
– izhodiščno posodo (zelena vreča za zbiranje mešanih komunalnih odpadkov je enakovredna izhodiščni posodi);
– zabojnika za ločene frakcije komunalnih odpadkov (v nadaljevanju: »zabojnik za plastiko« in »zabojnik za papir«);
– zabojnik za biološko razgradljive kuhinjske odpadke in zeleni vrtni odpad (v nadaljevanju: »zabojnik za BIO«).
7. člen
(Obračunavanje stroškov po izhodiščni posodi oziroma vreči)
Izhodiščna posoda je zabojnik za zbiranje mešanih komunalnih odpadkov in je sodilo za obračunavanje stroškov zbiranja vseh frakcij komunalnih odpadkov z vsemi tehnologijami in dinamikami, ki se določijo z letnim programom zbiranja komunalnih odpadkov, razen zbiranja ločenih frakcij komunalnih odpadkov v zabojniku po tehnologiji od vrat do vrat, biološko razgradljivih kuhinjskih odpadkov ter zelenega vrtnega odpada. V izhodiščno posodo tudi ni vključeno zbiranje mešanih komunalnih odpadkov, pod klasifikacijsko številko 20 03 01 v Zbirnem centru, ki je dodatno plačljiva storitev.
(1) Glede na velikosti izhodiščnih zabojnikov se stroški povzročiteljem iz gospodinjstev obračunavajo po naslednjih obračunskih enotah:
– oseba z izhodiščnim volumnom 167 litrov za povprečni mesec (samo v primeru večstanovanjskih stavb);
– zelena vreča nazivnega volumna 80 litrov;
– zabojnik volumna 80 litrov;
– zabojnik volumna 120 litrov;
– zabojnik volumna 160 litrov (samo za gospodinjstva, ki na dan uveljavitve tega pravilnika uporabljajo kovinske zabojnike volumna 160 litrov);
– zabojnik volumna 240 litrov;
– zabojnik volumna 360 litrov, ali
– m3 zbranih komunalnih odpadkov.
(2) Za povzročitelje iz gospodarstva in gostinstva vključujejo obračunske enote samo storitev zbiranja komunalnih odpadkov od vrat do vrat in so sledeče:
– zabojnik volumna 80 litrov;
– zabojnik volumna 120 litrov;
– zabojnik volumna 240 litrov;
– zabojnik volumna 360 litrov ali
– m3 zbranih komunalnih odpadkov.
8. člen
(Obračunavanje stroškov po zabojniku za plastiko in zabojniku za papir)
V okviru obvezne gospodarske javne službe se izvaja zbiranje ločenih frakcij komunalnih odpadkov po tehnologiji od vrat do vrat samo za gospodinjstva.
(1) Zabojnik za plastiko je zabojnik, v katerem povzročitelji zbirajo plastično, kovinsko in sestavljeno embalažo. Glede na velikost zabojnikov se stroški obračunavajo po naslednjih obračunskih enotah:
– rumena vreča nazivnega volumna 160 litrov;
– zabojnik volumna 80 litrov;
– zabojnik volumna 120 litrov;
– zabojnik volumna 240 litrov;
– zabojnik volumna 360 litrov ali
– m3 zbrane plastike.
(2) Zabojnik za papir je zabojnik, v katerem povzročitelji zbirajo papir in karton ter papirno in kartonsko embalažo. Glede na velikosti zabojnikov se stroški obračunavajo po naslednjih obračunskih enotah:
– zabojnik volumna 80 litrov;
– zabojnik volumna 120 litrov;
– zabojnik volumna 240 litrov;
– zabojnik volumna 360 litrov ali
– m3 zbranega papirja.
9. člen
(Obračunavanje stroškov po zabojniku za BIO)
V okviru obvezne občinske gospodarske javne službe se izvaja zbiranje biološko razgradljivih kuhinjskih odpadkov in zelenega vrtnega odpada po tehnologiji od vrat do vrat samo za gospodinjstva. Glede na velikosti zabojnikov se stroški obračunavajo po naslednjih obračunskih enotah:
– zabojnik volumna 80 litrov;
– zabojnik volumna 120 litrov;
– zabojnik volumna 240 litrov;
– zabojnik volumna 360 litrov ali
– m3 zbranih BIO.
III. OBRAČUN STROŠKOV PREVOZA KOMUNALNIH ODPADKOV
10. člen
(Obseg stroškov prevoza komunalnih odpadkov)
V okviru obvezne občinske gospodarske javne službe prevoz komunalnih odpadkov se izvaja samo prevoz tistih komunalnih odpadkov, za katere se tudi obdelava in odstranjevanje izvaja v okviru obvezne občinske gospodarske javne službe.
Stroški prevoza komunalnih odpadkov obsegajo stroške izvajanja prevoza, in sicer:
– stroške prevzema komunalnih odpadkov v Zbirnem centru Ljutomer;
– stroške tehtanja odpadkov;
– stroške prevoza odpadkov do zbiratelja ali obdelovalca oziroma odstranjevalca odpadkov ter
– stroške razkladanja odpadkov.
11. člen
(Merilo za obračun stroškov prevoza)
Merilo za obračun stroškov prevoza je kg prepeljanih komunalnih odpadkov na relaciji Zbirni center Ljutomer – Center za ravnanje z odpadki Puconci, ki je bila opravljena kot storitev obvezne občinske gospodarske javne službe prevoz komunalnih odpadkov.
12. člen
(Izračun mase prepeljanih odpadkov glede na velikost zabojnika)
Masa prepeljanih odpadkov se na uporabnike razdeli na podlagi povprečne gostote odpadkov glede na volumen vseh evidentiranih in vključenih zabojnikov po vrsti odpadka, z upoštevanjem števila prevzemanj (praznjenj zabojnika) v obračunskem obdobju.
V primeru uvedbe elektronskega nadzora prevzemanja komunalnih odpadkov se pri določitvi mase na uporabnika upošteva dejansko število praznjenj zabojnika v določenem obračunskem obdobju.
IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
13. člen
(Prehodno obdobje)
Izvajalec gospodarskih javnih služb zbiranje komunalnih odpadkov ter prevoz komunalnih odpadkov mora zagotoviti izvajanje vseh določil tega Pravilnika najkasneje v obdobju enega leta po pridobitvi koncesije za izvajanje javnih služb zbiranje komunalnih odpadkov ter prevoz komunalnih odpadkov.
14. člen
(Veljavnost Pravilnika)
Ta pravilnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-0121/2011-1
Šafarsko, dne 6. decembra 2011
Župan
Občine Razkrižje
Stanko Ivanušič l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti