Uradni list

Številka 23
Uradni list RS, št. 23/2011 z dne 31. 3. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 23/2011 z dne 31. 3. 2011

Kazalo

1016. Pravilnik o sofinanciranju kulturnih programov in projektov v Občini Podčetrtek, stran 3055.

Na podlagi Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 96/02), 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB, 76/08, 79/09 in 51/10), 17. člena Statuta Občine Podčetrtek (Uradni list RS, št. 54/10) je Občinski svet Občine Podčetrtek na 4. redni seji dne 17. 3. 2011 sprejel
P R A V I L N I K
o sofinanciranju kulturnih programov in projektov v Občini Podčetrtek
1. člen
S tem pravilnikom se določa pogoje, merila in postopke za izbiro in vrednotenje ter razdelitev sredstev, namenjenih za sofinanciranje kulturne dejavnosti v Občini Podčetrtek, ki se sofinancirajo iz proračuna Občine Podčetrtek.
2. člen
Iz proračuna Občine Podčetrtek se sofinancirajo naslednje vsebine:
– dejavnost registriranih kulturnih društev;
– kulturna dejavnost drugih društev, ki imajo v svoji dejavnosti registrirano tudi kulturno dejavnost;
– izobraževanje strokovnih kadrov ljubiteljskih kulturnih dejavnosti;
– sodelovanje na občinskih, regijskih, državnih srečanjih in srečanjih v tujini;
– kulturne prireditve in akcije;
– kulturna dejavnost predšolske, osnovnošolske in srednješolske populacije ter kulturna dejavnost študentov – vse le v delu, ki presega šolske vzgojno izobraževalne programe;
– sofinanciranje drugih materialnih stroškov programov ljubiteljske kulture;
– drugi programi, ki dokažejo vsebinsko učinkovitost.
Sredstva za sofinanciranje investicij niso predmet tega pravilnika.
3. člen
Izvajalci programov/projektov na področju kulture morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
– imajo sedež na območju Občine Podčetrtek;
– so registrirani za izvajanje kulturnih dejavnosti in s svojim dosedanjim delom izkazujejo pričakovano kakovost;
– imajo zagotovljene materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske možnosti za uresničitev načrtovanih aktivnosti na področju kulture;
– imajo urejeno evidenco o članstvu, plačani članarini in ostalo dokumentacijo, kot to določa zakon o društvih;
– dejavnost opravljajo na neprofitni osnovi;
– poslujejo v skladu z zakonskimi predpisi in splošnimi akti;
– občinski upravi vsako leto redno predložijo poročilo o realizaciji programov, poročila o doseženih uspehih na občinskih, regionalnih in državnih tekmovanjih, če so se jih udeležili, ter načrt aktivnosti za prihodnje leto.
Omejitev iz prve alineje tega člena ne velja za Območno izpostavo Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti.
4. člen
Pravico do sofinanciranja kulturnih programov in projektov imajo izvajalci iz 3. člena tega Pravilnika, ki so izbrani na podlagi vsakoletnega javnega razpisa.
Skupni obseg sofinanciranja vsebin iz 2. člena tega Pravilnika potrdi Občinski svet Občine Podčetrtek s sprejemom proračuna za posamezno proračunsko leto.
Ne glede na določbo prvega odstavka tega člena lahko izjemoma župan izda sklep o financiranju določenega javnega kulturnega programa ali kulturnega projekta brez javnega razpisa, če:
– se financira iz interventnih sredstev občinskega proračuna in
– če je to neogibno nujno zaradi kratkega časa, ki je na razpolago za odločitev o financiranju in če
– se ugotovi posebno pomembnost programa oziroma projekta, ki ga ni bilo mogoče vnaprej načrtovati.
Tovrstne programe lahko prijavijo poleg v pravilniku navedenih izvajalcev tudi drugi izvajalci, izjemoma pa tudi izvajalci, ki imajo sedež izven Občine Podčetrtek, v primeru, da se program izvaja na območju Občine Podčetrtek, ali se projekt nanaša na Občino Podčetrtek.
Višina interventnih sredstev iz prejšnjega odstavka se določi z letnim proračunom.
5. člen
(uvedba postopka)
Župan sprejme sklep o začetku postopka za izbiro kulturnih programov in projektov, s katerim določi:
– datum objave postopka;
– besedilo javnega razpisa: delež sredstev, ki ga lahko strokovne komisije predlagajo v razdelitev v fazi posredovanja obvestil predlagateljem, pri čemer ta delež ne sme biti manjši od devetdesetih odstotkov celotne vrednosti razpisane vsote; pristojne uslužbence in strokovne komisije, ki so se dolžne v posameznem postopku medsebojno usklajevati, področje in cilje poziva razpisa; pogoje in kriterije razpisa ter njihovo uporabo.
Razpis mora trajati najmanj 1 mesec.
6. člen
(komisija za vodenje postopka)
Postopek javnega razpisa za dodelitev sredstev vodi komisija, ki jo s pisnim sklepom imenuje župan.
Komisijo sestavljajo predsednik in najmanj dva člana.
Predsednik in člani komisije morajo imeti ustrezno strokovno izobrazbo in izkušnje s področja, za katerega se dodeljujejo sredstva, ki omogočajo strokovno presojo vlog in ne smejo biti s prejemniki interesno povezani. V primeru, da komisije ni možno sestaviti drugače zaradi omejenega števila strokovnjakov, interesna povezanost ne more biti izločitveni razlog.
7. člen
(javni razpis)
Javni razpis mora biti objavljen v glasilu Občine in na spletni strani Občine. Objava javnega razpisa mora vsebovati zlasti:
1. ime oziroma naziv in sedež neposrednega uporabnika, ki dodeljuje sredstva;
2. pravno podlago za izvedbo javnega razpisa;
3. predmet javnega razpisa;
4. navedba osnovnih pogojev za kandidiranje na javnem razpisu in meril, s pomočjo katerih se med tistimi, ki izpolnjujejo pogoje, izberejo prejemniki sredstev;
5. okvirno višino sredstev, ki so na razpolago za predmet javnega razpisa;
6. določitev obdobja, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva oziroma roki, če je predvideno zaporedno dodeljevanje sredstev;
7. rok, do katerega morajo biti predložene vloge za dodelitev sredstev;
8. datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev oziroma datumi odpiranja vlog, če je v javnem razpisu predvideno zaporedno odpiranje le-teh;
9. rok, v katerem bodo potencialni prejemniki obveščeni o izidu javnega razpisa;
10. kraj, čas ter osebo, pri kateri lahko zainteresirani dvignejo razpisno dokumentacijo;
11. druge podatke, če so potrebni glede na vrsto predmeta javnega razpisa.
8. člen
(razpisna dokumentacija)
Razpisna dokumentacija vsebuje:
– javni razpis,
– obrazec vloge,
– merila za vrednotenje vlog.
Prejemnikom mora biti omogočen vpogled v razpisno dokumentacijo in jim na zahtevo predati razpisno dokumentacijo. V razpisni dokumentaciji morajo biti navedeni vsi potrebni podatki, ki bodo omogočili prejemniku izdelati popolno vlogo za dodelitev sredstev.
V razpisni dokumentaciji morajo biti navedeni vsi pogoji, ki jih mora prejemnik izpolnjevati, da se uvrsti v izbor za dodelitev sredstev oziroma, ki jih mora izpolnjevati vloga, da se šteje kot formalno popolna.
Obvezni sestavni deli razpisne dokumentacije so med drugim:
1. podatki o nalogi oziroma projektu, ki je predmet sredstev;
2. okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za predmet javnega razpisa;
3. način določanja deleža, ki ga prejme posamezni prejemnik (na primer: odstotni delež pokrivanja upravičenih stroškov projekta);
4. vzorec pogodbe;
5. navedba potrebnih dokumentov, ki jih mora prejemnik predložiti uporabniku za dokazilo, da prejemnik izpolnjuje pogoje za kandidiranje na razpisana sredstva, in da je upravičen do sredstev (na primer: registracija društva …);
6. navedba vrste meril, s pomočjo katerih se med tistimi, ki izpolnjujejo pogoje, izberejo prejemniki sredstev, način njihove uporabe in pomen posameznih meril;
7. navedba o tem, kdo s sklepom odloči o dodelitvi sredstev in kdo o pritožbi zoper ta sklep.
Komisija mora pred odločitvijo o objavi javnega razpisa v zapisniku oceniti, ali je vsebina razpisne dokumentacije pripravljena tako, da je možno pričakovati uspešen javni razpis.
9. člen
Vloga za dodelitev sredstev mora biti dostavljena do roka, ki je določen v objavi javnega razpisa. Rok za predložitev vlog mora biti dovolj dolg, da lahko vlagatelj pripravi kakovostno vlogo v skladu z zahtevanimi pogoji v razpisni dokumentaciji.
Predložena vloga mora biti v zapečatenem ovitku, ovitek pa mora biti označen z »ne odpiraj – vloga« in navedbo javnega razpisa, na katerega se nanaša.
10. člen
(odpiranje vlog)
Odpiranje prejetih vlog za dodelitev sredstev vodi pristojni uslužbenec in se izvede v roku, ki je predviden v javnem razpisu.
Odpiranje prejetih vlog je praviloma javno. Kadar je predvideno javno odpiranje vlog, se postopek odpiranja vlog izvede na dan, ki je predviden kot zadnji rok za dospetje vlog.
Ne glede na določbo prejšnjega odstavka lahko komisija odloči, da odpiranje ni javno, kadar je število prejetih vlog veliko.
Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene kuverte, ki vsebujejo vloge, in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene.
O odpiranju vlog mora pristojni uslužbenec sproti voditi zapisnik, ki vsebuje predvsem:
– naslov, prostor in čas odpiranja vlog;
– ugotovitve o prepoznih in nepopolnih vlogah ter vlogah, ki jih niso vložile upravičene osebe
– seznam vlog, ki ustrezajo pogojem razpisa.
Pristojni uslužbenec v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozove tiste vlagatelje vlog, katerih vloge niso bile popolne, da jih dopolnijo. Rok za dopolnitev ne sme biti daljši od 15 dni.
Vloge, ki niso pravočasne, ali niso popolne, ali ki jih ni vložila upravičena oseba, zavrže župan s sklepom.
11. člen
(sprejem odločitve)
Nepopolne vloge, ki jih vlagatelj v roku iz prejšnjega odstavka ne dopolni, se zavržejo.
Strokovna komisija razvrsti vse kulturne programe oziroma kulturne projekte, ki so vsebovani v ustreznih vlogah, glede na kriterije za ocenjevanje in vrednotenje kulturnega programa oziroma kulturnega projekta, kot so bili določeni v objavi razpisa.
O razvrstitvi iz prejšnjega odstavka pripravi strokovna komisija poročilo, v katerem morajo biti natančno navedeni razlogi za razvrstitev kulturnih programov oziroma kulturnih projektov in predlog, kateri kulturni programi oziroma kulturni projekti, ki so predmet ocenjevanih ustreznih vlog, se financirajo v določenem obsegu, kateri pa se glede na višino sredstev in razvrstitev ne financirajo.
12. člen
(končni predlog strokovne komisije)
Končni predlog strokovne komisije vključuje:
– dosežene točke, pisno utemeljitev in predlog strokovne komisije o višini sofinanciranja programa ali projekta;
– povzetek izjave predlagatelja;
– stališče strokovne komisije do izjave predlagatelja ter končni predlog strokovne komisije o višini sofinanciranja.
13. člen
(obvestilo predlagatelju)
Na podlagi ocene vlog komisija pripravi predlog prejemnikov sredstev.
O višini zneska sofinanciranja programov izda občinska uprava sklep. Na sklep je dovoljena pritožba v roku osem dni od prejema sklepa. O pritožbi odloči župan. Njegova odločitev je dokončna.
14. člen
(sklepanje pogodb)
Podlaga za sklepanje pogodbe o financiranju kulturnega programa/projekta je dokončen sklep.
Občino v pogodbi zastopa župan. Župan vsako leto posebej sklene z izvajalci kulturnih programov in projektov pogodbe o sofinanciranju. Če izbrani izvajalec pogodbe ne podpiše v roku petnajst dni od prejema pogodbe, se šteje, da je odstopil od svoje zahteve za sofinanciranje.
Obvezne sestavine pogodbe so:
1. naziv in naslov občine in prejemnika sredstev;
2. namen, za katerega so sredstva dodeljena;
3. višina dodeljenih sredstev;
4. terminski plan porabe sredstev;
5. način nadzora nad namensko porabo sredstev, kot na primer:
– spisek dokazil, ki jih mora predložiti prejemnik za porabo vsake posamezne vrste subvencije, posojila in drugih oblik sredstev;
– možnost, da občina kadarkoli preverja namensko porabo sredstev;
– poročila o poteku in rezultatih porabljenih sredstev v fazi izvajanja projekta ali programa oziroma najmanj zaključno poročilo;
– dolžnost občine, da spremlja in nadzira izvajanje pogodbe ter namensko porabo proračunskih sredstev;
– določilo, da mora prejemnik ob nenamenski porabi sredstev, sredstva vrniti v proračun skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi;
– določilo, da mora prejemnik obrazložiti in utemeljiti podaljšanje roka porabe sredstev glede na predvideni terminski plan, ker v nasprotnem primeru izgubi pravico do nadaljnje porabe sredstev;
– določilo, da prejemnik, ki krši pogodbena določila, ne more kandidirati za sredstva na naslednjem javnem razpisu občine,
6. drugo, kar sledi iz notranjih predpisov in usmeritev občine glede obvezne vsebine pogodb.
15. člen
Občinska uprava ali po njej pooblaščeni organ lahko kadarkoli preveri namensko porabo sredstev. Prijavitelji programov oziroma projektov, ki so sofinancirani, so dolžni izvajati dogovorjene naloge v skladu s tem pravilnikom in le za namene, opredeljene v izdanih sklepih in pogodbah.
V primeru nenamenske porabe se prijavitelj zaveže že dobljena sredstva vrniti skupaj z zakonitimi obrestmi od dneva izplačila v 8. dneh od poziva naročnika.
16. člen
(smiselna uporaba ZUP)
Za vsa ostala vprašanja postopka, ki niso določena v tem Pravilniku, se smiselno uporabljajo določbe Zakona o splošnem upravnem postopku.
17. člen
Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o sofinanciranju programov kulturnih dejavnosti v Občini Podčetrtek (Uradni list RS, št. 52/03).
18. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 032-028/2011
Podčetrtek, dne 18. marca 2011
Župan
Občine Podčetrtek
Peter Misja l.r.
                    MERILA IN KRITERIJI


Programi se sofinancirajo po naslednjih namenih:
a) program redne dejavnosti društva:
– honorar strokovnih delavcev,
– programski stroški,
– materialni stroški;
b) udeležbo na tekmovanjih in preglednih prireditvah doma in v
tujini;
c) strokovno izpopolnjevanje.
Predmet tega pravilnika niso sredstva za investicije v prostore.
A) Pri vrednotenju redne dejavnosti se upoštevajo naslednji
kriteriji:
1. Odrasli pevski zbor:
Prizna se največ 55 vaj na sezono.
Honorar zborovodje na vajo (3 šolske ure).............20 točk
Programski stroški na vajo.............................5 točk
Materialni stroški na sezono
– pri najmanj 32 članih..............................990 točk
– pri najmanj 18 članih..............................495 točk
– pri manj kot 18 članih.............................253 točk
2. Otroški in mladinski pevski zbori
Prizna se največ 20 vaj na sezono izven učnega programa.
Honorar zborovodje na vajo (2 šolski uri).............20 točk
Programski stroški na vajo.............................5 točk
Materialni stroški na sezono.........................360 točk
Stroški se priznajo samo za obseg dejavnosti pevskega zbora, ki
presega šolski program.
3. Gledališke skupine
Prizna se največ 40 vaj na sezono.
Honorar strokovnega sodelavca na vajo (4 šolske ure)..30 točk
Programski stroški na vajo.............................5 točk
Materialni stroški na otvoritveno predstavo.........1080 točk
4. Lutkovne skupin
Prizna se največ 20 vaj na sezono.
Honorar strokovnega sodelavca na vajo (2 šolski uri)..20 točk
Programski stroški na vajo.............................5 točk
Materialni stroški na sezono.........................360 točk
5. Instrumentalne, vokalno instrumentalne ali vokalne skupine
Prizna se največ 30 vaj na sezono.
Honorar strokovnega sodelavca oziroma vodje na vajo
(2 šolski uri)........................................20 točk
Programski stroški na vajo.............................5 točk
Materialni stroški na sezono
– pri najmanj 32 članih..............................540 točk
– pri najmanj 18 članih..............................270 točk
– pri manj kot 18 članih.............................138 točk
6. Recitacijske in literarne skupine
Prizna se največ 20 vaj na sezono.
Honorar mentorja na vajo (dve šolski uri).............20 točk
Programski stroški na vajo.............................5 točk
Materialni stroški na sezono.........................360 točk
7. Folklorne, tamburaške in plesne skupine
Prizna se največ 45 vaj na sezono.
Honorar vodje na vajo (dve šolski uri)................20 točk
Programski stroški na vajo.............................5 točk
Materialni stroški na sezono.........................810 točk
8. Likovne, fotografske, video in filmske skupine
Prizna se največ 40 mentorskih vaj na sezono.
Honorar mentorja na vajo (dve šolski uri).............20 točk
Programski stroški na vajo.............................5 točk
Materialni stroški na sezono.........................720 točk
9. Ljudski pevci Pavšal za materialne stroške na
sezono...............................................300 točk
Pogoj: Najmanj 3 nastopi v sezoni
10. Kulturna društva, ki ne izvajajo lastne dejavnosti
Del kulturne dejavnosti v občini predstavljajo tudi kulturne
prireditve, ki so nadgradnja
celotne kulturne dejavnosti v občini. Sofinancirajo se kulturne
prireditve v organizaciji
društev, samostojnih kulturnih delavcev, posameznikov, drugih
izvajalcev kulturnih programov
in dejavnosti vzgojno-izobraževalnega zavoda s sedežem v občini
Podčetrtek.
B) Za organizacijo kulturnih prireditev se prizna:
– od 1 do 5.......................................80–400 točk
– od 6 do 10.....................................480–800 točk
– več kot 10....................................880–1200 točk
Sofinanciranje redne dejavnosti društva je pogojeno z obveznimi
nastopi na območni ravni,
razen v objektivnih primerih.
Udeležba na tekmovanjih in preglednih prireditvah doma in v
tujini (nastop, razstava …):
– na prireditvah v Občini Podčetrtek (občinski praznik,
državni praznik, tradicionalne prireditve in
podobno).............................................200 točk
– na medobčinski ravni...............................250 točk
– na republiški ravni................................300 točk
– v tujini...........................................350 točk
C) Strokovno izpopolnjevanje
Sofinancira se strokovno izpopolnjevanje strokovnih vodij, članov
društva in
posameznikov, ki delujejo na področju kulturne dejavnosti, in
sicer:
– 50 točk/posameznika                                                 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti