Uradni list

Številka 21
Uradni list RS, št. 21/2011 z dne 21. 3. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 21/2011 z dne 21. 3. 2011

Kazalo

884. Odlok o proračunu Občine Tabor za leto 2012, stran 2811.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/05 in 60/07), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJZP in 14/07 – ZSPDPO) 6. in 15. člena Statuta Občine Tabor (Uradni list RS, št. 120/06) je Občinski svet Občine Tabor na 4. redni seji dne 9. 3. 2011 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Tabor za leto 2012
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Tabor za leto 2012 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov (varianta: podkontov).
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
-------------------------------------------------------------
A.    BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
-------------------------------------------------------------
      Skupina/Podskupina kontov                      Proračun
                                                         2012
-------------------------------------------------------------
I.    SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)              2.393.792
      TEKOČI PRIHODKI (70+71)                       1.516.737
70    DAVČNI PRIHODKI                               1.369.857
      700 Davki na dohodek in dobiček               1.045.662
      703 Davki na premoženje                          66.695
      704 Domači davki na blago in storitve           257.500
71    NEDAVČNI PRIHODKI                               146.880
      710 Udeležba na dobičku in dohodki od
      premoženja                                       22.324
      711 Takse in pristojbine                            400
      712 Globe in denarne kazni                        2.900
      713 Prihodki od prodaje blaga in storitev        25.000
      714 Drugi nedavčni prihodki                      96.256
72    KAPITALSKI PRIHODKI                             283.630
      722 Prihodki od prodaje zemljišč in
      neopredmetenih sredstev                         283.630
74    TRANSFERNI PRIHODKI                             593.425
      740 Transferni prihodki iz drugih
      javnofinančnih institucij                       366.764
      741 Prejeta sredstva iz državnega
      proračuna iz sred. proračuna Evropske
      unije                                           226.660
II.   SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                  2.393.478
40    TEKOČI ODHODKI                                  613.158
      400 Plače in drugi izdatki zaposlenim           167.132
      401 Prispevki delodajalcev za socialno
      varnost                                          27.366
      402 Izdatki za blago in storitve                377.772
      403 Plačila domačih obresti                       9.558
      409 Rezerve                                      31.330
41    TEKOČI TRANSFERI                                439.730
      410 Subvencije                                   28.500
      411 Transferi posameznikom in
      gospodinjstvom                                  258.453
      412 Transferi neprofitnim organizacijam
      in ustanovam                                     47.182
      413 Drugi tekoči domači transferi               105.594
42    INVESTICIJSKI ODHODKI                         1.222.053
      420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev        1.222.053
43    INVESTICIJSKI TRANSFERI                         118.538
      431 Investicijski transferi, ki niso PU          38.000
      432 Investicijski transferi PU                   80.538
III.  PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)
      (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)                          314
-------------------------------------------------------------
B.    RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
-------------------------------------------------------------
IV.   PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA
      KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752)                     0
75    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                         0
      750 Prejeta vračila danih posojil
      751 Prodaja kapitalskih deležev
      752 Kupnine iz naslova privatizacije                  0
V.    DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
      DELEŽEV (440+441+442+443)                             0
44    DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
      DELEŽEV                                               0
      441 Povečanje kapitalskih deležev in
      naložb                                                0
VI.   PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE
      KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)                          0
-------------------------------------------------------------
C.    RAČUN FINANCIRANJA
-------------------------------------------------------------
VII.  ZADOLŽEVANJE (500)                                    0
50    ZADOLŽEVANJE                                          0
      500 Domače zadolževanje                               0
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550)                            49.920
55    ODPLAČILA DOLGA                                  49.920
      550 Odplačila domačega dolga                     49.920
IX.   POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA
      RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) – ali
      0 ali +                                         –49.606
X.    NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)                  –49.920
XI.   NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.)            – 314
-------------------------------------------------------------
      STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12.
      PRETEKLEGA LETA
      9009 Splošni sklad za drugo – ali 0 ali +        65.139
-------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte (varianta: ter podkonte), določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov (varianta: proračunskih postavk – podkontov) in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Tabor.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta (varianta: proračunske postavke – podkonta).
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01).
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med na primer: glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe (varianta: med podprogrami v okviru glavnih programov) odloča na predlog neposrednega uporabnika predstojnik neposrednega uporabnika (župan).
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2012 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2012 35% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 35% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 40% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Predstojnik neposrednega uporabnika (župan oziroma v primeru ožjih delov občin svet ali predsednik sveta, če je tako določeno v statutu) lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski skladi so:
1. poračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2012 oblikuje v višini 13.982,22 EUR.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 13.982,22 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2012 ne zadolži.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Tabor, v letu 2012 ne sme preseči skupne višine glavnice 0 EUR, vezano na proračun Občine Tabor.
11. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje)
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se lahko v letu 2012 zadolžijo do skupne višine 0 EUR.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
(začasno financiranje v letu 2012)
V obdobju začasnega financiranja Občine Tabor v letu 2012, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
13. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Tabor, marec 2011
Župan
Občine Tabor
Vilko Jazbinšek l.r.