Uradni list

Številka 67
Uradni list RS, št. 67/2010 z dne 20. 8. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 67/2010 z dne 20. 8. 2010

Kazalo

Št. 54450-8/2010 Ob-5211/10 , Stran 2188
1. Ime oziroma sedež posredniškega telesa oziroma naročnika in izvajalca javnega razpisa, ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Republika Slovenija, Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: ministrstvo). 2. Predmet javnega razpisa (aktivnosti ali nameni, razvojna prioriteta, prednostna usmeritev) Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 3. razvojne prioritete: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja« in prednostne usmeritve 3.1 »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja«. Predmet javnega razpisa je sofinanciranje aktivnosti, namenjenih profesionalnemu usposabljanju strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju na področju prepoznavanja in preprečevanja nasilja. Izvajanje nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju temelji na 105. členu Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja ter na določbah Pravilnika o nadaljnjem izobraževanju in usposabljanju strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju. Skladno z Zakonom o preprečevanju nasilja v družini (Uradni list RS, št. 16/08), Resolucijo o nacionalnem programu preprečevanja nasilja v družini 2009–2014 (Uradni list RS, 41/09), Pravilnikom o obravnavi nasilja v družini za vzgojno-izobraževalne zavode (Uradni list RS, št. 104/09), Pravilnikom o sodelovanju organov ter o delovanju centrov za socialno delo, multidisciplinarnih timov in regijskih služb pri obravnavi nasilja v družini (Uradni list RS, št. 31/09) in Akcijskim načrtom za preprečevanje nasilja v družini 2010–2011 (sprejetim s strani Vlade RS, dne 20. 5. 2010) je v okviru javnega razpisa zagotovljeno sofinanciranje usposabljanja ključnih strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju pri obravnavi nasilja v družini. Na področju primarne preventive vsebina javnega razpisa obenem podpira usposabljanje strokovnih delavcev za krepitev njihovih kompetenc za uspešno prepoznavanje in preprečevanje nasilja. V tem kontekstu so osnovni cilji opremljanje otrok s pomembnimi informacijami in veščinami za samozaščito, informiranje in aktivno vključevanje staršev ter krepitev socialnih mrež, tudi s pomočjo prostovoljstva. V nadaljevanju sta navedena dva vsebinska sklopa, na katera je mogoče prijaviti posamezni projekt: I. Usposabljanje strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju za obravnavo nasilja v družini V okviru I. vsebinskega sklopa bo izbran en projekt za sofinanciranje aktivnosti usposabljanja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju za uspešno izvajanje Pravilnika o obravnavi nasilja v družini za vzgojno-izobraževalne zavode (v nadaljevanju: pravilnik o obravnavi nasilja) z obvezno vključitvijo naslednjih vsebin: – pravne podlage za obravnavanje nasilja v družini, – prepoznavanje in preprečevanje nasilja, – naloge zaposlenih v vzgojno-izobraževalnih zavodih pri obravnavanju nasilja, – sodelovanje z drugimi institucijami. Pričakovane aktivnosti in obvezni rezultati: – oblikovan najmanj en program profesionalnega usposabljanja za strokovne delavce v vzgoji in izobraževanju po smiselnih celotah razpisanih vsebin; – izvedba aktivnosti in obveznih rezultatov v okviru naslednjega načrta: 1. pripravljalne dejavnosti; 2. vzpostavitev interaktivne spletne strani za potrebe projekta najkasneje v enem mesecu od podpisa pogodbe; 3. izvedba najmanj tridnevnega izobraževanja z zagotovljenimi vmesnimi aktivnostmi (praktično preizkušanje pridobljenih znanj ter refleksija in izmenjava izkušenj) v okviru posameznega programa profesionalnega usposabljanja. Končni rezultat vseh izvedenih programov je usposobljenih najmanj 2.100 strokovnih delavcev za vodenje postopkov skladno s pravilnikom o obravnavi nasilja, in sicer v vrtcih, osnovnih, glasbenih, srednjih in višjih strokovnih šolah, domovih za učence, dijaških domovih, zavodih za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami ter organizacijah za izobraževanje odraslih. Končni rok za izvedbo te aktivnosti je 15. 4. 2012; 4. izdelava gradiv za udeležence izobraževanj; 5. izdelava modela za diseminacijo vsebin v kolektive vzgojno-izobraževalnih zavodov s podpornim gradivom; 6. organizacija in izvedba dveh letnih medresorskih posvetov; 7. izdelava poročila o rezultatih in evalvaciji projekta: od 15. 4. 2012 do 15. 6. 2012; 8. izdaja publikacije do 15. 6. 2012; 9. izvedba zaključne konference s predstavitvijo rezultatov in evalvacije projekta širši zainteresirani javnosti: med 1. 5. 2012 in 15. 7. 2012. II. Krepitev kompetenc strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju za uspešno prepoznavanje in preprečevanje nasilja V okviru II. vsebinskega sklopa bo izbran en projekt za sofinanciranje aktivnosti usposabljanja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju na področju prepoznavanja in preprečevanja nasilja z osnovnimi cilji informirati otroke in mladostnike ter jih opremiti z veščinami samozaščite v vseh vrstah nasilja, informirati in aktivno vključevati družinske člane ter krepiti socialne mreže, tudi s pomočjo prostovoljstva. S tem namenom je potrebno strokovne delavce usposobiti za: – prepoznavanje in ozaveščanje o nasilju nad otroki in mladostniki, nasilju v družini, vrstniškem nasilju in trgovini z ljudmi, – pridobivanje veščin ter uporabo metod, načinov in pristopov preventivnega dela za zgoraj naštete vsebine. Pričakovane aktivnosti in obvezni rezultati: – najmanj trije oblikovani programi profesionalnega usposabljanja za strokovne delavce v vzgoji in izobraževanju z vključitvijo zgoraj naštetih vsebin, in sicer za: 1. predšolsko obdobje, 2. prvo in drugo vzgojno-izobraževalno obdobje osnovne šole, 3. tretje vzgojno-izobraževalno obdobje osnovne šole ter za srednje in višje strokovne šole; – izvedba aktivnosti in obveznih rezultatov v okviru naslednjega načrta: 1. pripravljalne dejavnosti; 2. vzpostavitev interaktivne spletne strani za potrebe projekta najkasneje v enem mesecu od podpisa pogodbe; 3. izvedba najmanj petdnevnega izobraževanja z zagotovljenimi vmesnimi aktivnostmi (praktično preizkušanje pridobljenih znanj ter refleksija in izmenjava izkušenj) za vsak program profesionalnega usposabljanja. Končni rezultat vseh izvedenih programov je usposobljenih najmanj 2.900 strokovnih in vodstvenih delavcev vrtcev, osnovnih, glasbenih, srednjih in višjih strokovnih šol, domov za učence, dijaških domov, zavodov za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami ter organizacij za izobraževanje odraslih. Končni rok za izvedbo te aktivnosti je 15. 4. 2012; 4. izdelava gradiv za udeležence izobraževanj; 5. izdelava didaktičnih gradiv za preventivno delo z otroki in mladostniki; 6. organizacija in izvedba strokovnega posveta; 7. izdelava poročila o rezultatih in evalvaciji projekta: od 15. 4. 2012 do 15. 6. 2012; 8. izdaja publikacije do 15. 6. 2012; 9. izvedba zaključne konference s predstavitvijo rezultatov in evalvacije projekta širši zainteresirani javnosti: med 1. 5. 2012 in 15. 7. 2012. Vsebinske zahteve za oba vsebinska sklopa: 1. Prijavitelji lahko prijavijo po en projekt na posamezni vsebinski sklop. 2. Vsebina prijavljenega projekta mora biti skladna z razpisanimi vsebinami posameznega vsebinskega sklopa. Projekti, ki ne bodo načrtovani skladno razpisanimi vsebinami, ne bo upoštevani v nadaljnjem postopku izbora. 3. Prijavljeni projekt mora pokrivati vse razpisane vsebine v posameznem vsebinskem sklopu. 4. Organizacijski in terminski načrt projekta morata biti skladna z zahtevami glede pričakovanih aktivnosti in obveznih rezultatov, kot je navedeno zgoraj za vsak posamezni vsebinski sklop. Podrobnejša obrazložitev vsebinskih zahtev je navedena v Navodilih za prijavitelje, ki so del razpisne dokumentacije. 3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu Na razpis lahko kandidira vsaka pravna ali fizična oseba, ki: – deluje na področju razvoja, načrtovanja, priprave in izvajanja izobraževanja in usposabljanja in je registrirana za opravljanje izobraževalne dejavnosti pri pristojnem sodišču ali drugem organu oziroma ima izobraževalno dejavnost opredeljeno v svojem ustanovitvenem aktu, – zagotavlja, da je vodja projekta in/ali koordinator projekta, v rednem delovnem razmerju pri prijavitelju (razvidno iz Prijavnega obrazca), – ni pravnomočno obsojena zaradi naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 55/08, 66/08 – popr., 39/09, 55/09 – Odl. US): hudodelsko združevanje; sprejemanje podkupnine pri volitvah (velja za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje koristi daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje; goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti, pranje denarja, – ni v stečaju, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njenimi posli ne upravlja sodišče, ni opustila poslovne dejavnosti oziroma ni v kateremkoli podobnem položaju, – ni proti njej uveden postopek stečaja, prisilne poravnave ali likvidacije, – ni bila s pravnomočno sodbo v skladu s pravnimi predpisi zadevne države obsojena za prestopek v zvezi s poklicnim ravnanjem, – ni storila velike strokovne napake iz področja predmeta tega javnega razpisa, ki je bilo dokazano s sredstvi, ki jih naročnik lahko utemelji, – je izpolnjevala obveznosti v zvezi s plačili prispevkov za socialno varnost v skladu z zakonskimi določbami države, kjer ima sedež, – ima poravnane davke in prispevke do RS, – ni kriva resnih napačnih razlag pri dajanju informacij o njenem poslovanju, ali da teh informacij ni zagotovila, – je finančno in poslovno sposobna izvesti razpisane vsebine, – razpolaga z zadostnimi kadrovskimi in tehničnimi zmogljivostmi za izvedbo razpisanih vsebin, – bo spremljala podatke o udeležencih v skladu z razčlenitvijo podano v prilogi XXIII Uredbe 1828/2006/ES. Posamezni prijavitelj se lahko na razpis prijavi samostojno ali v konzorciju partnerjev za izvedbo projekta. V primeru, ko skupno prijavo odda več pravnih in/ali fizičnih oseb, podpišejo in predložijo konzorcijsko pogodbo. Skupno prijavo na razpis odda v imenu vseh članov konzorcija poslovodeči konzorcijski partner. 4. Merila za izbor upravičenca, ki izpolnjuje pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril po vrstnem redu od bolj k manj pomembnemu) Merila za izbor projekta: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Največje možno število točk, s katerimi se lahko oceni posamezen projekt, je 181 točk. V okviru vsakega vsebinskega sklopa bo izbran en projekt, in sicer tisti, ki bo zbral največje število točk, vendar ne manj kot 118 točk. V primeru, da bi bilo v okviru posameznega vsebinskega sklopa več projektov ocenjenih z enakim številom točk, bo izbran tisti, ki skupaj v merilih št. 2 »Kakovost elaborata projekta« in št. 7 »Prispevek k povečanju zaposlitvenih možnosti« zbere večje število točk. 5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 3. razvojne prioritete: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja« prednostne usmeritve 3.1 »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja«. Skupna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis znaša 1.063.250,00 EUR od tega za: I. vsebinski sklop 321.660,00 EUR ter za II. vsebinski sklop 741.590,00 EUR 6. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis znaša 1.063.250,00 EUR, od tega je vrednost sofinanciranja po posameznih proračunskih letih: Za I. vsebinski sklop: – za proračunsko leto 2010: 63.000,00 EUR, od tega: – 53.550,00 EUR s PP 9243 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- EU udeležba (85,00%) in – 9.450,00 EUR s PP 9255 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- slovenska udeležba (15,00%), – za proračunsko leto 2011: 168.660,00 EUR, od tega: – 143.361,00 EUR s PP 9243 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- EU udeležba (85,00%) in – 25.299,00 EUR s PP 9255 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- slovenska udeležba (15,00%), – za proračunsko leto 2012: 90.000,00 EUR, od tega: – 76.500,00 EUR s PP 9243 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- EU udeležba (85,00%) in – 13.500,00 EUR s PP 9255 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- slovenska udeležba (15,00%). Za II. vsebinski sklop: – za proračunsko leto 2010: 145.250,00 EUR, od tega: – 123.462,50 EUR s PP 9243 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- EU udeležba (85,00%) in – 21.787,50 EUR s PP 9255 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- slovenska udeležba (15,00%), – za proračunsko leto 2011: 281.340,00 EUR, od tega: – 239.139,00 EUR s PP 9243 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- EU udeležba (85,00%) in – 42.201,00 EUR s PP 9255 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- slovenska udeležba (15,00%), – za proračunsko leto 2012: 315.000,00 EUR, od tega: – 267.750,00 EUR s PP 9243 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- EU udeležba (85,00%) in – 47.250,00 EUR s PP 9255 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- slovenska udeležba (15,00%). Ministrstvo bo sredstva, dodeljena upravičencu za leto 2010, praviloma izplačalo v proračunskem letu 2010, sredstva, dodeljena za leto 2011, praviloma v proračunskem letu 2011, sredstva, dodeljena za leto 2012, pa praviloma v proračunskem letu 2012. Sredstva, dodeljena upravičencu za leto 2010, bodo praviloma izplačana v obliki predplačila v višini 20% okvirne skupne vrednosti posameznega vsebinskega sklopa, vendar ob upoštevanju pogoja iz 2. točke prvega odstavka 23. člena Zakona o izvrševanju proračuna, ki med drugim predpisuje, da je prejemnik sredstev predplačila lahko oseba zasebnega ali javnega prava in je ustanovljena in deluje kot društvo, zasebni ali javni zavod ali ustanova. Ministrstvo si pridružuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih, izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditve dinamike sofinanciranja. Kolikor se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva, se šteje, da odstopa od prijave. Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške, nastale od dne objave javnega razpisa v Uradni listu do predvidoma 31. 7. 2012. Obdobje upravičenosti izdatkov je od dne objave javnega razpisa v Uradnem listu RS, do 31. 12. 2012. 7. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 85,00%. Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 15,00%. 8. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih: delež prispevka Skupnosti je 85,00%. 9. Upravičeni stroški Upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa so: 1. plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela, 2. delo po avtorski pogodbi (le za zunanje izvajalce), 3. delo po podjemni pogodbi (le za zunanje izvajalce), 4. delo preko študentskega servisa, 5. založniške in tiskarske storitve, e-publikacije, 6. stroški oglaševalskih storitev, 7. stroški za izvedbo zaključne konference, 8. stroški najema prostorov in opreme za izvajanje projekta, 9. izdatki za službena potovanja (dnevnice, hoteli, prevozi) za strokovne delavce v projektu, 10. kotizacija (za udeležbo projektnih strokovnjakov na usposabljanjih oziroma seminarjih po predhodni odobritvi s strani ministrstva), 11. nakup strokovnih gradiv in podpornih materialov (po predhodni odobritvi s strani ministrstva), 12. stroški brezalkoholnih pijač in prigrizkov na seminarjih oziroma usposabljanjih, 13. davek na dodano vrednost (DDV), 14. posredni stroški v pavšalnem znesku v višini 12% neposrednih upravičenih stroškov. Dokazila za dokazovanje neposrednih upravičenih stroškov so navedena v Navodilih Ministrstva za šolstvo in šport za izvajanje operacij ESS, ki se nahajajo v razpisni dokumentaciji in smiselno povzemajo Navodila organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013. Posredni stroški se priznajo v pavšalnem znesku v višini 12% od neposrednih upravičenih stroškov. Neposredni upravičeni stroški, ki predstavljajo osnovo za izračun pavšala za posredne stroške so naslednji: – plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela, – delo po avtorski pogodbi (le za zunanje izvajalce), – delo po podjemni pogodbi (le za zunanje izvajalce), – delo preko študentskega servisa, – stroški oglaševalskih storitev, – izdatki za službena potovanja (dnevnice, hoteli, prevozi) za strokovne delavce v projektu in – kotizacija (za udeležbo projektnih strokovnjakov na usposabljanjih oziroma seminarjih po predhodni odobritvi s strani ministrstva). Pri uveljavljanju upravičenega stroška davka na dodano vrednost (DDV), mora izbrani prijavitelj pred podpisom pogodbe o sofinanciranju pridobiti in predložiti potrdilo pristojnega davčnega urada. Pogoji glede upravičenosti stroška davka na dodano vrednost so navedeni v točki 9 Navodil organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013 ter točki 2.2 in Prilogi 4 Navodil Ministrstva za šolstvo in šport za izvajanje operacij ESS. 10. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno z 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in navodili organa upravljanja: upravičenec mora pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 8. in 9. člen Uredbe 1828/2006/ES in Navodila organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013. 11. Morebitno dopolnilno financiranje: dopolnilno financiranje, skladno s 34. členom Uredbe 1083/2006/ES, ni predvideno. 12. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o projektu Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo o projektu najmanj do 31. 12. 2020. Upravičenec je dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za projekt v ločenem računovodstvu, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. 13. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o projektu, agentu, posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem projekta, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske unije (v nadaljevanju: nadzorni organi). Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinanciranega projekta. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem projekta. Upravičenec bo o izvedbi kontrole na kraju samem predhodno pisno obveščen. V izjemnih primerih se lahko opravi tudi nenajavljena kontrola na kraju samem. 14. Zagotavljanje enakih možnosti: v javnem razpisu je zagotovljena enakost med spoloma in preprečena vsakršna diskriminacija v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe1083/2006/ES. 15. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja. Sprejetje financiranja s strani upravičenca pomeni tudi sprejem dejstva, da bo vključen na seznam upravičencev, ki bo obsegal navedbo upravičenca in občine, naziv operacije, regijo upravičenca in znesek javnih virov financiranja operacije. Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, vključno s 37. členom Uredbe št. 1828/2006/ES. Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (ZDIJZ-UPB2, Uradni list RS, št. 51/06, v nadaljevanju: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje poslovnih skrivnosti, osebnih podatkov in drugih izjem iz 6. člena ZDIJZ. 16. Zahteve glede spremljanja prihodkov projekta: upravičenec mora dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke projekta. Če se pri izvajanju projekta ustvarijo prihodki, je treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške. 17. Zahteve glede spremljanja podatkov o udeležencih v skladu s Prilogo XXIII Uredbe 1828/2006/ES: upravičenec mora spremljati podatke o udeležencih v skladu z razčlenitvijo podano v prilogi XXIII Uredbe 1828/2006/ES. 18. Omejitve glede sprememb projekta v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES: ni relevantno. 19. Roki, do katerih morajo biti predložene prijave za dodelitev sredstev ter način predložitve prijav Rok za oddajo prijav je 13. 9. 2010 do 12. ure. Prijave z zahtevano vsebino morajo v zapečateni ovojnici, opremljene z obrazcem z vidno oznako »Ne odpiraj – prijava na Javni razpis za izbor operacij – Sofinanciranje profesionalnega usposabljanja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju za prepoznavanje in preprečevanje nasilja v letih od 2010 do 2012«, ki je del razpisne dokumentacije, prispeti na naslov: Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova cesta 16, 1000 Ljubljana. Kot pravočasne bodo upoštevane prijave, ki bodo najkasneje do 13. 9. 2010 do 12. ure, ne glede na način dostave, prispele v vložišče Ministrstva za šolstvo in šport, Masarykova cesta 16, 1000 Ljubljana. Neustrezno označene in nepravočasno prispele prijave se ne bodo obravnavale in bodo vrnjene prijavitelju. 20. Datum odpiranja prijav za dodelitev sredstev ter način obveščanja o datumih naslednjih odpiranj v primeru zaporednega dodeljevanja sredstev Odpiranje prijav predvidoma ne bo javno in bo izvedeno v roku 8 dni od izteka roka za dostavo prijav v prostorih Ministrstva za šolstvo in šport, Ljubljana, Masarykova 16. Komisija za izvedbo postopka javnega razpisa, ki jo imenuje minister, pristojen za šolstvo in šport, bo v roku 8 dni od odpiranja prijav pisno pozvala tiste prijavitelje, katerih prijave niso popolne, da jih dopolnijo. Nepopolne prijave, ki jih prijavitelji v skladu s pozivom ne bodo dopolnili, bodo zavržene. Podrobnejše informacije so v Navodilih za prijavitelje, ki so del razpisne dokumentacije. Komisija bo nato popolne prijave sprejela v strokovni pregled in oceno ter pristojnemu ministru za posamezni vsebinski sklop predlagala projekt, ki naj se po javnem razpisu financira. Obrazložen sklep ministra o izbiri oziroma zavrnitvi bo ministrstvo poslalo posameznemu prijavitelju. 21. Rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od datuma odpiranja prijav. Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in mu razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v tridesetih dneh od prejema sklepa ministra o (ne)izboru sproži upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije. Tožba se lahko vloži neposredno pisno ali pa se pošlje po pošti navedenemu sodišču. Šteje se, da je bila tožba vložena pri sodišču tisti dan, ko je bila priporočena oddana na pošto. 22. Dostop do razpisne dokumentacije in kontaktna oseba: razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu Ministrstva za šolstvo in šport, www.mss.gov.si (področje Strukturni skladi, podpodročje Javni razpisi). Za dodatne informacije lahko pokličete Sašo Grajzar (tel. 01/400-52-21) ali pišete na elektronski naslov: sasa.grajzar@gov.si. 23. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posameznega projekta ali, da je višina sofinanciranja projekta presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: za stroške, ki so predmet sofinanciranja, upravičenec ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo ministrstvo ugotovilo, da je upravičenec prejel sredstva za stroške projekta tudi iz drugih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, se lahko pogodba o sofinanciranju razdre, upravičenec pa bo dolžan ministrstvu povrniti vsa neupravičeno prejeta sredstva s pripadajočimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila sredstev.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti