Uradni list

Številka 45
Uradni list RS, št. 45/2010 z dne 4. 6. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 45/2010 z dne 4. 6. 2010

Kazalo

Ob-3757/10 , Stran 1371
1. Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je sofinanciranje začetnih investicij podjetij na območju izvajanja Zakona v opredmetena in neopredmetena osnovna sredstva in ustvarjanja novih delovnih mest pri vzpostavitvi novega obrata, širitvi obstoječega obrata, diverzifikaciji izdelkov obrata z novimi dodatnimi izdelki in bistveni spremembami proizvodnega procesa v obstoječem obratu. Nepovratna sredstva po tem javnem razpisu se razpisujejo za leto 2010, za nakup strojev in opreme ter stroške nematerialnih naložb. Nepovratna sredstva po tem javnem razpisu bodo dodeljena kot državna pomoč: – po shemi državne pomoči »Razvojne podpore Pomurski regiji – regionalni cilj« (št. sheme: BE01-1783262-2010). 2. Nameni in cilji, načela in kazalniki programa ter območje izvajanja zakona 2.1. Nameni in cilji Izvajanje Programa Pomurje 2015 sledi naslednjim operativnim ciljem: – ustvarjanje novih delovnih mest in ohranjanje obstoječih, – dvig dodane vrednosti na zaposlenega v regiji in – prizadevanje za razvojno prestrukturiranje tradicionalnih panog. Cilj tega javnega razpisa je spodbujanje začetnih investicij, ohranjanje obstoječih ter ustvarjanje novih delovnih mest s poudarkom na tehnološko-ekološko usmerjenih investicijah. 2.2. Načela programa Na podlagi globalnih razvojnih izzivov glede konkurenčnosti, inovacij in trajnosti je Program Pomurje 2015, zamišljen kot način pospeševanja primerjalnih prednosti in uporabe potencialov regije. Iz operativnega vidika je Program Pomurje 2015 predvsem namenjen podpori pri izkoriščanju priložnosti v regiji (dosegljivi prispevki h konkurenčnosti, povečanju osnove znanja, prepoznavnosti in trajnosti). Zato trajnostni razvoj (gospodarski, družbeni in okoljski) predstavlja eno od splošnih načel Programa Pomurje 2015 v razvoju, izboru in izvedbi programa. Med ključne dejavnike razvoja Pomurske regije lahko štejemo tudi inovativnost. Partnerstvo med teritorialnimi ravnmi ter javnim in zasebnim sektorjem pri določanju in uresničevanju razvojnih ciljev. Z mreženjem se vzpostavijo strukture za sodelovanje med različnimi akterji z različnimi pogledi, interesi, pričakovanji, dolžnostmi in načeli. V okviru Programa Pomurje 2015, je potrebno upoštevati enak položaj moških in žensk ter preprečevati diskriminacijo na osnovi spola, narodnosti, rase ali etničnega porekla, vere ali prepričanja, invalidnosti, starosti, spolne usmerjenosti ali kakršne koli druge osebne okoliščine. 2.3. Območje izvajanja Pomurska regija je po Zakonu območje občin Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Ormož, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Središče ob Dravi, Sveti Jurij, Sveti Tomaž, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, Veržej. 3. Razpoložljiva sredstva, vrednost sofinanciranja in vrednost projekta 3.1. Razpoložljiva sredstva instrumenta in javnega razpisa V šestih letih je za izvajanje instrumenta Spodbujanje investicij podjetij in ustvarjanje novih delovnih mest namenjenih 21.360.000 EUR. Skupna višina nepovratnih sredstev, ki bo v tem razpisu na voljo za sofinanciranje znaša 1.300.000,00 EUR, vse v letu 2010. Vsa sredstva bodo razpisana v okviru sklopa B (sofinanciranje manjših začetnih investicij v podjetjih). Nepovratna sredstva za te namene so zagotovljena na proračunski postavki Službe Vlade RS za lokalno samoupravo in regionalno politiko 9606-Razvoj Pomurja. 3.2. Vrednost sofinanciranja Za dodelitev nepovratnih sredstev lahko kandidirajo prijavitelji s projekti, katerih vrednost sofinanciranja investicije znaša od 30.000 do 50.000 EUR ob upoštevanju zgornje meje intenzivnosti državnih pomoči iz prvega odstavka podpoglavja 3.2.1. tega javnega razpisa. 3.2.1. Zgornja meja intenzivnosti državnih pomoči 1. Zgornja meja intenzivnosti državne pomoči lahko znaša do 30% upravičenih stroškov investicij ali stroškov ustvarjenih delovnih mest povezanih z investicijo za velika podjetja, izraženo v bruto ekvivalentu dotacije, ne glede na to iz katerih javnih virov je pomoč dodeljena. Za srednje velika podjetja se tako določena zgornja meja lahko poveča za 10 odstotnih točk in za majhna podjetja 20 odstotnih točk, razen za podjetja, ki poslujejo v sektorju transporta. 2. Zgornja meja intenzivnosti državne pomoči velja ne glede na to, iz katerih javnih virov (sredstva občinskih proračunov, državnega proračuna ali mednarodnih virov) je pomoč dodeljena in ali je pomoč dodeljena po več shemah hkrati. 3. Regionalna državna pomoč za začetne naložbe in regionalna državna pomoč za ustvarjanje novih delovnih mest, povezanih z začetnimi naložbami, se lahko združita ob upoštevanju meje intenzivnosti. 4. Državna pomoč za investicijo, se ne sme združevati z državno pomočjo, dodeljeno po pravilu »de minimis« glede na iste upravičene stroške, če bi s tem presegla mejo intenzivnosti, določeno v točki 1. tega poglavja. Kadar podjetje prejme pomoč v obliki tveganega kapitala, ter v prvih treh letih po prejemu tveganega kapitala, zaprosi za pomoč, znaša najvišja dovoljena stopnja intenzivnosti pomoči lahko do 24 odstotkov upravičenih stroškov naložb ali stroškov ustvarjenih delovnih mest povezanih z investicijo za velika podjetja, izraženo v bruto ekvivalentu dotacije. Za srednje velika podjetja se tako določena zgornja meja lahko poveča za 8 odstotnih točk in za majhna podjetja 16 odstotnih točk, razen za podjetja, ki poslujejo v sektorju transporta. Za majhna in srednje velika podjetja, ki so prejela pomoč v obliki tveganega kapitala, ter v prvih treh letih po prejemu tveganega kapitala, zaprosijo za pomoč lahko znaša najvišja dovoljena stopnja intenzivnosti pomoči do 40 odstotkov upravičenih stroškov. 5. Regionalno državno pomoč malim in srednje velikim podjetjem je mogoče dodeliti samo, če je prosilec zanjo vložil vlogo za dodelitev državne pomoči pred začetkom izvajanja projekta. Za začetek izvajanja projekta se šteje trenutek, ko je sklenjena prva obvezujoča zaveza za začetek aktivnosti na projektu. 6. Regionalno državno pomoč velikemu podjetju je mogoče dodeliti samo, če je poleg tega, da projekt izpolnjuje pogoj iz prejšnjega odstavka, prijavitelj analiziral možnost izvedbe projekta s prejeto regionalno državno pomočjo in brez nje. Analiza prosilca mora potrditi, da bo prejemnik zaradi prejete regionalne državne pomoči izpolnil enega od naslednjih meril: – dejansko povečal stvarno velikost projekta ali aktivnosti, ki jih bo izvajal, – dejansko povečal obseg projekta ali aktivnosti, ki jih bo izvajal, v stvarni ali finančni obliki, – zaradi prejete regionalne državne pomoči, skrajšal dejanski čas, ki ga bo prosilec porabil za dokončanje projekta, – dejansko povečal finančno vrednost projekta ali aktivnosti, ki jih bo izvajal, – da projekta brez prejete regionalne državne pomoči, ne bi bilo možno izpeljati. 7. Prijavitelj mora prispevati lastna sredstva v višini najmanj 25% upravičenih stroškov, ki ne smejo vsebovati javnih sredstev. 4. Upravičeni in neupravičeni prijavitelji ter neupravičeni projekti 4.1. Upravičeni prijavitelji 1. Na razpis se lahko prijavijo mikro, mala in srednje velika in velika podjetja, ki so organizirana kot gospodarske družbe ali samostojni podjetniki posamezniki, in imajo registriran sedež na območju izvajanja Zakona in začetno investicijo v celoti izvajajo na območju izvajanja Zakona ter: – so bila ustanovljena najkasneje 28. 5. 2010; – niso v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije; – ne pridobivajo državne pomoči za podjetja v težavah (po Zakonu o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah – uradno prečiščeno besedilo (ZPRPGDT – UP), Uradni list RS, št. 44/07), – niso insolventni glede na 2. točko tretjega odstavka 14. člena Zakona o finančnem poslovanju ali v postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 126/07), – nimajo neporavnanih zapadlih obveznosti do Republike Slovenije, – niso podružnica, – njihove dejavnosti niso izločene iz shem državnih pomoči v Evropski uniji. 2. Za opredelitev velikosti podjetja se upoštevajo določila iz Priloge 1 Uredbe Komisije (ES) št. 800/2008, z dne 6. 8. 2008. Prilogo 1 Uredbe Komisije (ES) št. 800/2008, z dne 6. 8. 2008, najdete na spletni strani: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2008:214:0003:0047:sl:PDF. Ob tem opozarjamo na drugi odstavek 6. člena Priloge 1 Uredbe Komisije (ES) št. 800/2008, ki govori o tem, da se za podjetje, ki ima partnerska podjetja ali povezana podjetja podatki, tudi glede števila zaposlenih, določijo na podlagi računovodskih izkazov in drugih podatkov podjetja ali na podlagi konsolidiranih zaključnih računov podjetja ali konsolidiranih zaključnih računov podjetja, v katerega je podjetje vključeno za namene konsolidacije, če ti obstajajo. Podatkom se prištejejo podatki za vsako partnersko podjetje. Ob upoštevanju določil velja: a) majhno podjetje (vključena tudi mikro podjetja) je podjetje, ki izpolnjuje dve od naslednjih meril: povprečno število zaposlenih v zadnjem poslovnem letu ne presega 50, čisti prihodki od prodaje v zadnjem poslovnem letu so manjši od 10.000.000 EUR, in/ali vrednost aktive ob koncu poslovnega leta ne presega 10.000.000 EUR; b) srednje veliko podjetje je podjetje, ki ni niti mikro niti majhna družba, in hkrati izpolnjuje dve od naslednjih meril: povprečno število zaposlenih v zadnjem poslovnem letu ne presega 250, čisti prihodki od prodaje v zadnjem poslovnem letu so manjši od 50.000.000 EUR, in/ali vrednost aktive ob koncu poslovnega leta ne presega 43.000.000 EUR; c) veliko podjetje je podjetje, ki ni niti majhna niti srednje velika družba. 3. Prijavitelji morajo imeti pravno, finančno in operativno sposobnost za izvedbo projekta. 4.2. Neupravičeni prijavitelji Neupravičeni prijavitelji po tem javnem razpisu so: – podjetja, ki so uspešno kandidirala na Prvem javnem razpisu za sofinanciranje začetnih investicij podjetij in ustvarjanje novih delovnih mest na območju izvajanja Zakona o razvojni podpori Pomurski regiji v obdobju od 2010–2015: – podjetja, ki se ukvarjajo s pridelavo kmetijskih pridelkov naštetih v Prilogi I Pogodbe o ustanovitvi Evropskih skupnosti in proizvodov, ki posnemajo ali nadomeščajo mleko in mlečne proizvode, ter proizvode, ki ustrezajo CN kodam 4502, 4503 in 4504 za plutaste izdelke; – podjetja, ki imajo kot dejavnost registrirano ribištvo ali premogovništvo; – podjetja, ki imajo kot dejavnost registrirano jeklarstvo ali železarstvo; – podjetja, ki imajo kot dejavnost registrirano proizvodnjo sintetičnih vlaken; – podjetja z večinskim deležem javne lastnine; – podjetja, ki ustvarjajo večino prihodkov s področja trgovine; – podjetja, ki izpolnjujejo merila za podjetja v težavah na podlagi računovodskih izkazov za leto 2009, v skladu s Smernicami Skupnosti o državni pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah in Zakonom o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah (UL C 244 z dne 1. 10. 2004, str. 2) in Zakonom o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah (uradno prečiščeno besedilo) (ZPRPGDT srednja-UPB2) (Uradni list RS, št. 44/07 – uradno prečiščeno besedilo); majhna in srednje velika podjetja, ki delujejo manj kot tri leta od registracije, se ne štejejo kot podjetja v težavah v smislu Smernic Skupnosti o državni pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah, razen če izpolnjujejo merila za stečajni postopek po predpisih, ki urejajo finančno poslovanje podjetij, podjetja v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije. – Skladno z opredelitvijo 2. člena Zakona o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah. Podjetje je v težavah: – v primeru kapitalskih družb, kadar tekoča izguba skupaj s prenesenimi izgubami preteklih let, doseže polovico osnovnega kapitala in je tekoča izguba v zadnjih dvanajstih mesecih dosegla višino četrtine osnovnega kapitala, – v primeru osebnih družb, kadar tekoča izguba skupaj s prenesenimi izgubami preteklih let, doseže polovico kapitala, ki je prikazan v računovodski evidenci in je tekoča izguba v zadnjih dvanajstih mesecih, dosegla višino četrtine kapitala, ki je prikazan v računovodskih izkazih, – ali je podjetje v postopku prisilne poravnave, stečaja ali likvidacije, – ki imajo neporavnane obveznosti do Republike Slovenije, – ki pridobivajo pomoč po posebnem programu za reševanje in prestrukturiranje, – ki so navedena v seznamu podjetij, na podlagi Sklepa o objavi seznama poslovnih subjektov, (Uradni list RS, št. 43/07 in spremembe), s katerimi, na podlagi določb Zakona o preprečevanju korupcije (ZPKor; Uradni list RS, št. 02/04), ne smejo poslovati naročniki iz prvega, drugega in tretjega odstavka 28. člena ZPKor, 4.3. Upravičeni projekti Projekt, s katerim vlagatelj kandidira na razpis, mora izpolnjevati naslednje pogoje: 1. realiziran mora biti v Republiki Sloveniji, na območju izvajanja Zakona, 2. pričakovan rezultat/cilji projekta morajo biti podrobno opisani v Razpisnem obrazcu 3 »Dispozicija projekta«, v točki 3 in v tabeli 5; 3. podjetje mora v Razpisnem obrazcu 3a, Kadrovska in finančna analiza, v tabeli 3, Viri financiranja, izkazati zaprto finančno konstrukcijo (vrednost celotnega projekta mora vključevati tudi DDV); 4. zagotovljeno mora biti posebno stroškovno mesto, na katerem bo prijavitelj vodil evidenco stroškov, nastalih v zvezi s prijavljenim projektom; 5. projekt mora biti voden tako, da bo ob zaključku projekta prijavitelj poročal o primerjavi dejanskega stanja projekta začetne investicije s cilji Razpisnega obrazca 3 »Dispozicija projekta« (točka 3 in tabela 5) in pojasnil morebitna odstopanja v primeru le teh. 4. 4. Neupravičeni projekti Neupravičeni projekti po tem javnem razpisu so: 4.4.1. Projekti, ki morajo za začetek dejavnosti pridobiti igralniško koncesijo, 4.4.2. Projetki, za katere so prijavitelji že uspešno kandidirali na razpisu Slovenskega podjetniškega sklada ali katerem koli drugem javnem razpisu, ki vsebuje določilo, da za isti projekt ni dovoljeno pridobiti drugih javnih sredstev. 4.4.3. Projekti, ki imajo negativne vplive na varstvo okolja in ukrepi za omilitev le-teh niso predvideni, ne bodo sofinancirani. 4.4.4. Projekti, ki lahko kandidirajo na razpisih Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano iz naslova Programa razvoja podeželja 2007–2013 za ukrep 123 – Dodajanje vrednosti kmetijskim in gozdarskim proizvodom. Do nepovratnih sredstev po tem razpisu torej niso upravičena podjetja, ki izpolnjujejo pogoje iz spodaj navedene 1., 2., 3. in 4. točke (vsaj enega pri vsaki točki) in lahko pridobijo sredstva iz naslova Programa razvoja podeželja 2007-2013 za ukrep 123 – Dodajanje vrednosti kmetijskim in gozdarskim proizvodom: 1) naložb, ki vključujejo: a) predelavo in trženje kmetijskih proizvodov, opredeljenih v Prilogi I Pogodbe o ustanovitvi Evropske gospodarske skupnosti, podpisane v Rimu 25. 3. 1957 (Uradni list RS – mednarodne pogodbe, št 27/2004), razen proizvodov iz rib (v nadaljevanju: kmetijski proizvodi, zajema poglavje kombinirane nomenklature: 2, 4, 7, 8, 9, 10), b) predelavo živil, ki niso zajeta v Prilogi I Pogodbe o ustanovitvi Evropske gospodarske skupnosti, podpisane v Rimu 25. 3. 1957 (Uradni list RS – mednarodne pogodbe, št. 27/2004), in katerih surovina so kmetijski proizvodi (v nadaljevanju: predelava živil), c) skupne naložbe predelave kmetijskih proizvodov in predelave živil, d) prvo stopnjo predelave lesa. Predelava in trženje kmetijskih proizvodov in predelava živil zajemajo naslednja poglavje kombinirane nomenklature: 2, 4, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 in 23. Povezava na seznam proizvodov: http://www.mkgp.gov.si/fileadmin/mkgp.gov.si/pageuploads/saSSo/PRP_2007-2013/2009__ukrepi_PRP/123-kmetije/SEZNAM_KMETIJSKIH_PROIZVODOV.pdf oziroma http://www.mkgp.gov.si/fileadmin/mkgp.gov.si/pageuploads/JAVNI_Razpisi/Sept09/ukrep123/Seznam_zivilskih_proizvodov.pdf Prva stopnja predelave lesa (samo za mikro podjetja – manj kot 10 zaposlenih in letni promet in/ali letno bilančno vsoto, ki ne presega 2 miljonov EUR) obsega del poglavja 44 kombinirane nomenklature. Povezava na seznam proizvodov: http://www.mkgp.gov.si/fileadmin/mkgp.gov.si/pageuploads/saSSo/PRP_2007-2013/2009__ukrepi_PRP/123-kmetije/SEZNAM_PROIZV__PRVE_STOPNJE_PRED__LESA.pdf 2. Podjetij, ki dosegajo naslednjo velikost podjetja: a) mikropodjetje, b) majhno podjetje, c) srednje veliko podjetje, d) veliko podjetje, z manj kot 750 zaposlenimi ali prihodkom do 200 milijonov EUR. 3. Vlagateljev, ki imajo eno izmed naslednjih organizacijskih oblik: a) gospodarska družba, b) zadruga, c) zavod, d) samostojni podjetnik posameznik, e) kmetija z dopolnilno dejavnostjo, f) agrarna in pašna skupnost na podlagi pogodbe, g) kmetijsko gospodarstvo. 4. naslednjih upravičenih stroškov: a) nakup nepremičnin – ni upravičen le za gospodarske družbe, zadruge, zavode in samostojne podjetnike posameznike, ki se ukvarjajo s predelavo in trženjem kmetijskih proizvodov; b) izgradnja ali obnova nepremičnin; c) nakup novih strojev in tehnološke opreme; d) splošni stroški, povezani s projektom – izdatki arhitektom in inženirjem, ki so neposredno povezani s pridobivanjem gradbene dokumentacije za naložbo, študije izvedljivosti, ekonomske upravičenosti ter stroški nadzornikov del, neposredno povezanih z naložbo. 5. Obdobje upravičenosti stroškov sofinanciranja 5.1. Obdobje upravičenosti stroškov Regionalno državno pomoč je mogoče dodeliti samo, če je prosilec zanjo vložil vlogo za dodelitev državne pomoči pred začetkom izvajanja projekta. Za začetek izvajanja projekta se šteje trenutek, ko je sklenjena prva obvezujoča zaveza za začetek aktivnosti na projektu. Začetek obdobja upravičenosti stroškov je datum oddaje vloge na ta javni razpis. Začetne investicije podjetij morajo biti zaključene najkasneje do 31. 12. 2010. 5.2. Rok za izstavitev zahtevkov za izplačilo Prejemnik mora izstaviti zahtevek za izplačilo in ga skupaj s prilogami, predvidenimi v pogodbi, posredovati SVLR najkasneje do 31. 10. 2010. 1. Zahtevku za izplačilo bo potrebno priložiti: – poročilo o izvajanju projekta v predpisani obliki (priloga pogodbe), – račune za uveljavljanje upravičenih stroškov projekta (originale ali uradno overjene fotokopije), ki glasijo na upravičenca, – kopijo dokazil o prevzemu in instalaciji opreme, – potrdila – dokazila o plačilu računov z razvidnim sklicem pri nakazilu oziroma izjavo dobavitelja opreme o plačilu celotnega zneska računa, 2. Ob zaključnem poročilu bo potrebno dodatno k 1. točki iz tega poglavja priložiti: – račune (originale ali uradno overjene fotokopije) za celotno vrednost projekta, ki glasijo na upravičenca, – izjavo o številu zaposlenih ob zaključku projekta, – kopije obrazcev M1 kot dokazilo o številu zaposlenih. Odobrenih sredstev, ki ne bodo porabljena v letu 2010, ne bo mogoče koristiti v naslednjem letu. 6. Upravičeni stroški 6.1. Upravičeni stroški – splošno Upravičeni stroški so stroški, ki so potrebni za izvedbo projektnih dejavnosti in ki jih prejemniki neposredno plačajo. Stroški so upravičeni: – če nastanejo in so bili plačani v obdobju upravičenosti, – če glasijo na prejemnika, – če proizvode in opremo neposredno uporabljajo prejemniki (ni dovoljeno posoja in/ali oddaja v najem drugim subjektom ni dovoljena), – če so nastali na območju izvajanja zakona, – če so v skladu z načeli učinkovitega finančnega upravljanja, – če ne presegajo meje intenzivnosti državnih pomoči, – če so podprti z dokazili – listinami, ki morajo biti razumljiva in razčlenjena, – če predstavljajo začetne investicije v opredmetenih ali neopredmetenih sredstvih (velja za državno pomoč malim in srednje velikim podjetjem za začetne investicije). Upravičeni stroški morajo biti v skladu z 2., 12. in 13. členom Uredbe Komisije (ES) št. 800/2008 z dne 6. avgusta 2008 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči za združljive s skupnim trgom z uporabo členov 87 in 88 Pogodbe (v nadaljnjem besedilu: Uredba 800/2008/ES), (UL EU L št. 800/2008 z dne 9. 8. 2008). Stroške prijavitelj vrednostno podrobno opredeli v razpisnem obrazcu 3b, Razdelitev stroškov projekta začetne investicije. 6.2. Upravičeni stroški po kategorijah stroškov Upravičeni stroški po tem javnem razpisu so: 1. stroški nakupa strojev in opreme, 2. stroški nematerialnih naložb. Podrobnosti o posamezni kategoriji stroškov so v Navodilih za prijavitelje. 6.3. Neupravičeni stroški Neupravičeni stroški so: – stroški, katerih povračilo je bilo za isti namen že pridobljeno iz drugih javnih virov, s čimer bi skupna državna pomoč presegla zgornjo mejno vrednost državnih pomoč, – stroški predelave in trženja kmetijskih pridelkov ter proizvodov, katerim je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine kmetijskih proizvodov, ki so ali kupljeni od pridelovalcev ali jih je na trg dalo podjetje, ki trži ali predeluje kmetijske pridelke in proizvode, – stroški predelave in trženja kmetijskih pridelkov ter proizvodov, kadar je dodelitev pomoči pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na pridelovalce, – stroški aktivnosti povezanih z izvozom, ko je pomoč neposredno vezana na izvožene količine, na vzpostavitev in delovanje distribucijskega omrežja ali na druge tekoče izdatke, povezane z izvozno aktivnostjo, – stroški nakupa transportne opreme (premično premoženje) v podjetjih, ki poslujejo v sektorju transporta, – stroški nakupa osebnih vozil, – davek na dodano vrednost, – stroški projektov, ki morajo za začetek dejavnosti pridobiti igralniško koncesijo in – stroški projektov, ki lahko kandidirajo na razpisih Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano iz naslova Programa razvoja podeželja 2007-2013 za ukrep 123 – Dodajanje vrednosti kmetijskim in gozdarskim proizvodom. 7. Pogoji za dodelitev sredstev 7.1. Splošni pogoji 1. Projekt je ekonomsko nedeljiva celota aktivnosti, ki izpolnjujejo natančno določeno (tehnično-tehnološko) funkcijo in imajo jasno opredeljene cilje, na podlagi katerih je mogoče presojati, ali projekt izpolnjuje vnaprej določena merila. Projekt ima vnaprej določeno trajanje, ki je omejeno z datumom začetka in konca. Za začetek izvajanja projekta se šteje trenutek, ko je sklenjena prva obvezujoča zaveza za začetek aktivnosti na projektu. Začetek obdobja upravičenosti stroškov je datum oddaje vloge na ta javni razpis. 2. Projekt mora biti učinkovit in dobro voden. 3. Projekt mora biti skladen s predmetom javnega razpisa, določili javnega razpisa in razpisne dokumentacije ter Programa Pomurje 2015. Podpirati mora regionalno politiko in strategijo regionalnega razvoja ter ne sme biti v nasprotju z Regionalnim razvojnim programom 2007–2013 za Pomursko razvojno regijo. 4. Cilji in kazalniki projekta morajo biti jasno opredeljeni in morajo prispevati k ciljem, ki so določeni v Zakonu in Programu Pomurje 2015. 5. Projekt mora biti dobro načrtovan in mora zagotoviti trajne koristi. 6. Projekt mora imeti zaključeno finančno konstrukcijo oziroma ob upoštevanju virov po tem javnem razpisu zagotovljene vse ostale vire za izvedbo projekta (po tekočih cenah), kar mora biti razvidno iz tabele 3, Viri financiranja, v razpisnem obrazcu 3a, Kadrovska in finančna analiza (vrednost investicije mora vključevati tudi DDV). Če ima prijavitelj v finančni konstrukciji predvidena poleg lastnih virov predvidene tudi ostale vire, mora vlogi priložiti ustrezna dokazila o zagotovitvi virov. Kolikor viri še niso zagotovljeni, mora priložiti izjavo, da bo sredstva nadomestil iz lastnih virov, kolikor ti viri dejansko ne bodo pridobljeni. 7. Pri vseh projektih mora prijavitelj zagotoviti najmanj 25% vrednosti upravičenih stroškov, ki ne smejo vsebovati javnih sredstev. 8. Investicijski projekt mora ostati v regiji vsaj 5 let po končani investiciji. Če so prejemniki regionalne državne pomoči majhna in srednje velika podjetja, mora projekt ostati v regiji vsaj 3 leta po končani investiciji. 9. Vsi podatki iz vloge so javni, razen tisti, ki jih vlagatelj posebej označi kot poslovno skrivnost. Kot poslovno skrivnost lahko vlagatelj označi posamezen podatek oziroma del vloge ter naj navede zakaj to predstavlja poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se ne more nanašati na celotno vlogo in na podatke potrebne za oceno vloge po merilih javnega razpisa. 10. Spremljanje in vrednotenje je povezano z napredkom programa in projekta. Spremljanje je finančno in vsebinsko: spremlja se, ali se načrti dejavnosti upoštevajo in ali se aktivnosti projektov pravilno izvajajo. Posebna pozornost bo namenjena neposrednim učinkom, ki jih je potrebno doseči: Kolikor bi prejemnik sredstev odkril kakršno koli razhajanje med začetnimi in dejanskimi vrednostmi, ga mora takoj sporočiti SVLR in zaprositi za ustrezne spremembe v finančnem/terminskem načrtu. Podatki iz poročil se bodo uporabili za spremljanje in vrednotenje. Prejemniki sredstev bodo prejeli povratne informacije s strani SVLR da bi na ta način izmenjali znanje o glavnih dosežkih in pomanjkljivostih. 7.2. Posebni pogoji 1. Iz Dispozicije projekta (razpisni obrazec št. 3) mora biti razvidno, če in kako bodo pri načrtovanju in izvedbi projekta upoštevana naslednja izhodišča varstva okolja: – učinkovitost izrabe naravnih virov (energetska učinkovitost, učinkovita raba vode in surovin); – okoljska učinkovitost (uporaba najboljših razpoložljivih tehnik, nadzor emisij in tveganj, zmanjšanje količin odpadkov, ločeno zbiranje odpadkov); – zmanjševanje vplivov na okolje (izdelava poročil o vplivih na okolje oziroma strokovnih ocen vplivov na okolje za posege, kjer je to potrebno). 2. V primeru, da se bo projekt začetne investicije izvajal na nepremičnini v lasti zasebnih pravnih ali fizičnih oseb, se dovoljuje dolgoročna najemna pogodba (veljavnost vsaj za dobo še 5 let po zaključku tega projekta). V primeru najema mora biti vlogi priloženo soglasje lastnika k investiciji. 3. V primeru dvoma glede upravičenosti stroškov ali celotnega projekta začetne investicije oziroma navedb v dispoziciji projekta lahko SVLR zahteva dodatna pojasnila ali dokazila. 8. Merila za izbor projektov Na podlagi meril se bodo ocenjevale le formalno in vsebinsko popolne vloge. Vsaka vloga oziroma projekt lahko doseže, največ 40 točk. Za dodelitev sredstev mora vloga doseči najmanj 15 točk. Podrobnosti o posameznem merilu in načinu točkovanja so v Navodilih za prijavitelje, v poglavju 8. Vloge bodo ocenjene po naslednjih merilih: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 9. Odgovornost in obveznosti prijavitelja Odgovornost in obveznosti prijavitelja so podrobneje opredeljene v Navodilih za prijavitelje v poglavju 9. 10. Popolnost vloge 10.1. Splošna določila Vloga je popolna, če vsebuje: 1. en izvirnik izpolnjenih obrazcev v tiskani obliki, 2. zahtevano dokumentacijo. Razpisni obrazci ne smejo biti ročno izpolnjeni, razen podpisov odgovorne osebe. Vloga – obrazci in priložena dokumentacija mora biti v slovenskem jeziku. 10.2. Priprava popolne vloge Prijavitelj mora do predpisanega roka za oddajo vlog predložiti vlogo v pravilno opremljeni, zaprti ovojnici. Vloga mora vsebovati izpolnjene natisnjene, s strani odgovorne osebe podpisane in žigosane obrazce, zvezane v skupen dokument po naslednjem vrstnem redu: 1. Prijavni obrazec (razpisni obrazec št. 1). Prijavitelj vpiše (natisne) podatke. Naziv projekta lahko vsebuje največ 50 znakov! Posebej opozarjamo na obvezne podatke, ki jih mora prijavitelj vpisati – sicer bo vloga zavržena brez poziva za dopolnitev. To so podatki pri točkah (točke so dodatno označene z zvezdico): 1.* Polni naziv prijavitelja (podjetnika), 2.* Naslov, 3.* Poštna št. in kraj, 4.* Občina, 5.* Naziv projekta (do 50 znakov!!), 6.* Zaprošena višina sofinanciranja na razpisu v EUR (opozarjamo na poglavje 3.2.1. Navodil za prijavitelje, točka 1 – glede na velikost podjetja), 7.* Kraj izvedbe projekta, 8.* Občina izvedbe projekta, 9.* Datum ustanovitve podjetja (če podjetje ni bilo ustanovljeno najkasneje 28. 5. 2010, ni upravičen prijavitelj), 10.* Datum vpisa pri registrskem organu, 11.* Registrski organ, 12.* Povezana in partnerska podjetja po Uredbi komisije ES št 800/2008 – če ni povezanih in partnerskih podjetij, vpišite: ni povezanih niti partnerskih podjetij, 13.* Velikost podjetja (označite z X) po Uredbi komisije ES št. 800/2008 (po proučitvi povezav iz točke 12), 15.* Prevladujoča dejavnost, in šifra te dejavnosti (obvezno vpisati oboje), 16.* Matična številka, 17.* ID za DDV, 18.* Banka, 19.* Transakcijski račun, 20.* Telefon, 24.* Odgovorna oseba (ime in priimek) in navedba funkcije odgovorne osebe v podjetju, 25.* Odgovorna oseba za spremljanje investicijskega projekta – skrbnik pogodbe (ime in priimek). Podatki pri ostalih točkah (14, 21, 22, 23, 26, 27 in 27) niso obvezni, v primeru manjkajočih podatkov prijavitelj ne bo pozvan k dopolnitvi vloge in se šteje, da je obrazec kljub temu korektno izpolnjen. V primeru neskladij z ostalimi obrazci šteje, da so pravilni podatki v prijavnem obrazcu in bo prijavitelj, kolikor bo potrebno, pozvan k dopolnitvi oziroma popravku ostalih obrazcev. Obrazec mora biti datiran, podpisan s strani odgovorne osebe in žigosan. Obrazcu je potrebno priložiti naslednje priloge: a) Izpisek iz sodnega registra ali priglasitveni list b) Bilance stanja in izkazi poslovnega izida za zadnji dve leti (2008 potrjene s strani AJPES-a, 2009 podpisane s strani odgovorne osebe v podjetju), c) v primeru gospodarskih družb S-BON1 (AJPES), v primeru samostojnih podjetnikov potrdilo DURS o plačanih prispevkih in davkih. d) Dokazilo o lastništvu zemljišča oziroma objekta, na(v) katerem se izvaja investicija, ki je predmet kandidature na razpis; v vlogi je potrebno predložiti: I. zemljiško-knjižne izpisek(e), ki ni(so) starejši od 30 dni ali II. kopijo pogodbe o najemu, če vlagatelj ni lastnik objekta in soglasja lastnika(ov) k predvideni investiciji. III. kopijo kupoprodajne pogodbe, če vlagatelj še ni lastnik objekta, v katerem se bo izvajala investicija e) Analizo možnosti izvedbe projekta s prejeto regionalno državno pomočjo in brez nje (velika podjetja) f) Račune, predračune 2. Izjave prijavitelja (razpisni obrazec št. 2) S podpisom razpisnega obrazca 2 prijavitelj izjavlja, da se strinja in sprejema pogoje javnega razpisa in razpisne dokumentacije. Prav tako s svojim podpisom potrjuje vse ostale navedene izjave. Prijavitelj obrazec datira, žigosa, podpiše ga odgovorna oseba. 3. Dispozicija projekta (razpisni obrazec št. 3) s prilogami Prijavitelj vpiše (natisne) zahtevane podatke. Podatki v razpisnem obrazcu 3 morajo izhajati iz priloženih investicijskih dokumentov in ostalih zahtevanih prilog. Obrazec mora biti podpisan s strani odgovorne osebe in žigosan. Obrazcu je potrebno priložiti naslednje priloge: a. predračun ali račun za nakup opreme/tehnologije in/ali nematerialnih naložb b) Samo za velika podjetja: analiza možnosti izvedbe projekta s prejeto regionalno državno pomočjo in brez nje. Analiza mora potrditi, da bo prejemnik zaradi prejete regionalne državne pomoči izpolnil enega od naslednjih meril: – dejansko povečal stvarno velikost projekta ali aktivnosti, ki jih bo izvajal, – dejansko povečal obseg projekta ali aktivnosti, ki jih bo izvajal, v stvarni ali finančni obliki, – zaradi prejete regionalne državne pomoči, skrajšal dejanski čas, ki ga bo prosilec porabil za dokončanje projekta, – dejansko povečal finančno vrednost projekta ali aktivnosti, ki jih bo izvajal, – da projekta brez prejete regionalne državne pomoči, ne bi bilo možno izpeljati. 4. Kadrovska in finančna analiza, Razpisni obrazec 3a. Osenčenih polj ni mogoče izpolniti. Vpišite naziv prijavitelja, naziv projekta začetne investicije (do 50 znakov, kakor v Razpisnih obrazcih 1 in 3), celotno vrednost investicije ter višino predvidenih nepovratnih sredstev po tem razpisu. Skupna vrednost projekta začetne investicije mora biti v tabelah 1 in 3 enaka in vključuje tudi davek na dodano vrednost. Višina predvidenih oziroma zaprošenih nepovratnih sredstev ne vsebuje DDV (sofinancirajo se le upravičeni stroški). Izpolnite tabele 1, 2 in 3. Obrazec mora biti datiran, podpisan s strani odgovorne osebe in žigosan. 5. Razdelitev stroškov projekta začetne investicije, Razpisni obrazec 3b. Vpišite naziv prijavitelja ter naziv projekta začetne investicije. Izpolnite tabelo; vpisujete lahko samo v neosenčena polja. Tabele ni mogoče širiti z dodatnimi vrsticami, po potrebi stroške poskupinite. Davek na dodano vrednost ni upravičen strošek! Vsota upravičenih in neupravičenih stroškov mora biti enaka skupni vrednosti investicije z vključenim davkom na dodano vrednost. Obrazec mora biti datiran, podpisan s strani odgovorne osebe in žigosan. 6. Kolikor v finančni konstrukciji predvideva tudi ostale – druge vire prijavitelj priloži dokazilo o zagotovitvi virov oziroma poda izjavo, da bo prejemnik druge vire nadomestil z lastnimi viri, kolikor le-ti ne bodo pridobljeni. 7. Osnutek pogodbe (razpisni obrazec št. 4). Priložen mora biti natisnjen, neizpolnjen, a na vsaki osnutka pogodbe parafiran s strani odgovorne osebe in na zadnji strani žigosan obrazec. 8. Obrazec št. 5 ni obvezna sestavina vloge – prijavitelj ga lahko uporabi za opremo ovojnice. Podjetjem, ustanovljenim v letu 2010, ni potrebno priložiti bilanc stanja in izkazov poslovnega izida za zadnji dve leti. Podjetja, ustanovljena v letu 2009, priložijo bilance stanja in izkaze poslovnega izida za leto 2009. Kot formalno popolna se šteje tudi tista vloga, ki je bila v dogovorjenem roku na podlagi poziva k dopolnitvi ustrezno dopolnjena. Kadar obrazce vloge ali priloge vloge podpiše pooblaščena oseba odgovorne osebe, je obvezna sestavina vloge pisno pooblastilo za podpis. 11. Odpiranje in pregled vlog ter izbor projektov 11.1 Odpiranje vlog Odpiranje vlog ni javno. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene ovojnice, in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. 11.2 Izbor projektov Postopek izbora projektov bo potekal v dveh fazah: – formalna in vsebinska popolnost ter preverjanje upravičenosti ter – ocenjevanje na podlagi meril za izbor projektov (Navodila za prijavitelje, poglavje 8). 11.2.1. Formalna popolnost in preverjanje upravičenosti vlog Po evidentiranju prejetih vlog bo razpisna komisija izvedla preverjanje formalne popolnosti ter upravičenosti vlog. Prijavitelji vlog, pri katerih bo ugotovljena formalna nepopolnost, bodo v roku 8 dni po odpiranju pozvani k dopolnitvi vloge. Vlogo bo moral prijavitelj dopolniti v roku 8 dni od prejema poziva za dopolnitev vloge. Vlogo je mogoče dopolniti samo v skladu s pozivom za dopolnitev. Posebno opozorilo: z dopolnitvijo vloge ni mogoče spreminjati vrednosti projekta. Prijavitelji v pozivu za dopolnitev ne bodo pozvani k dopolnitvi vsebin, ki so merila za ocenjevanje vlog (poglavje 8 iz Navodil za prijavitelje) oziroma poglavij, katerih podatki bodo služili za ocenjevanje vloge po merilih (v Razpisnem obrazcu 3, 3a in 3b). Če bodo podatki v Razpisnih obrazcih napačni ali jih ne bo, vloga po tistem merilu ne bo ocenjena. V primeru neskladij z ostalimi obrazci šteje, da so pravilni podatki v prijavnem obrazcu (razpisni obrazec št. 1) in bo prijavitelj, kolikor bo potrebno, pozvan k dopolnitvi oziroma popravku ostalih obrazcev. 11.2.1.1. Zavrženje vlog a) Vloga bo zavržena brez poziva za dopolnitev, če: 1. ni bila poslana pravočasno; 2. ovojnica ni pravilno označena; 3. je prijavitelj poslal dve vlogi ali več oziroma kandidiral z dvema projektoma ali več – vse vloge, ki jih bo poslal bodo zavržene: 4. so bili obrazci ročno izpolnjeni namesto da bi bila natipkani; 5. vloga ni bila predložena v slovenščini; 6. ni bil priložen razpisni obrazec št. 3 (Dispozicija projekta); 7. ni bil priložen razpisni obrazec št. 3a (Kadrovska in finančna analiza); 8. ni bil priložen razpisni obrazec št. 3b (Razdelitev stroškov projekta začetne investicije); 9. prijavitelj kandidira za previsok znesek nepovratnih sredstev glede na pogoje javnega razpisa, upravičene stroške oziroma določila iz poglavja 3.2.1. Navodil za prijavitelje; 10. ne izpolnjuje pogojev upravičenosti (roki, namen …). b) Vloga bo zavržena, če ne bo dopolnjena v roku 8 dni od prejema poziva za dopolnitev vloge, ali če bo dopolnitev nepopolna ali neustrezna oziroma ni bila v skladu s pozivom za dopolnitev. 11.2.1.2. Zavrnitev vloge Vloga bo zavrnjena kolikor: 1. vsebinsko ne bo ustrezala razpisnim pogojem, 2. pri ocenjevanju ne bo dosegla vsaj 15 točk, 3. ne bo več razpoložljivih sredstev. 11.2.2. Ocenjevanje na podlagi meril za izbor projektov Formalno popolne in namensko ustrezne vloge, oziroma prijavljene projekte, bo razpisna komisija ocenila v skladu z merili, opredeljenih v Navodilih za prijavitelje v poglavju 8. Merila za izbor projektov. Kolikor bodo projekti pri ocenjevanju dosegli enako število točk, bodo imeli prednost pri izbiri tisti projekti, ki bodo zbrali večje število točk po sledečih meril za izbor vlog, po naslednjem vrstnem redu meril – velja za oba sklopa: – število novo ustvarjenih delovnih mest, – delež vrednosti investicije v tehnologijo. V primeru, da zadnje uvrščeni projekti tudi po teh merilih dosežejo enako število točk, bo imel prednost pri izbiri tisti projekt: 1. ki ustvarja več delovnih mest; 2. pri katerem je delež vrednosti investicije v tehnologijo v skupni vrednosti investicije višji; 3. ki izkazuje višje vrednosti donosnosti poslovanja (točka 27 v razpisnem obrazcu 1 – Prijavni obrazec), pod pogojem, da sta vrednosti pravilno izračunani (upoštevano bo povprečje obeh vrednosti) oziroma, da so podatki na voljo, sicer se šteje, da po tem dodatnem merilu prijavitelja ni mogoče oceniti in bo uvrščen na konec. 4. ki izkazuje višje vrednosti deleža izvoza v skupni prodaji (točka 28 v razpisnem obrazcu 1), pod pogojem, da sta vrednosti pravilno izračunani (upoštevano bo povprečje obeh vrednosti) oziroma, da so podatki na voljo, sicer se šteje, da po tem dodatnem merilu prijavitelja ni mogoče oceniti in bo uvrščen na konec. 5. ki izkazuje višjo povprečno bruto dodano vrednost na zaposlenega za leti 2008 in 2009. 6. ki kandidira za nižji znesek sofinanciranja glede na predvideno število novih zaposlitev (prednostno bodo uvrščene vloge, pri katerih bo izračun razmerja med številom novih zaposlitev in predvidenim zneskom sofinanciranja izkazal višjo vrednost; vrednost = število novih zaposlitev x 100.000/predvideni znesek sofinanciranja skupaj); 7. ki bodo pri merilu 8.1.5. Poznavanje potencialnih trgov in kupcev, prodajne napovedi, dosegli več točk; 8. katerih prijavitelj dosega višjo povprečno stopnjo donosnosti za leti 2008 in 2009, pod pogojem, da sta vrednosti pravilno izračunani (upoštevano bo povprečje obeh vrednosti) oziroma, da so podatki na voljo, sicer se šteje, da po tem dodatnem merilu prijavitelja ni mogoče oceniti in bo uvrščen na konec. V primeru enakega števila točk tudi po upoštevanju vseh teh kriterijev bo vrstni red med projekti z enakim številom točk določila komisija za ocenjevanje na osnovi tržnih ter ekonomskih elementov projekta (merila 8.1.4. in prispevka projekta k razvoju Pomurske kot celote. 12. Razpisna dokumentacija Razpisna dokumentacija vsebuje: 1. besedilo javnega razpisa, 2. navodilo za prijavitelje, 3. obrazce za pripravo vloge, 4. seznam obstoječih poslovnih in obrtnih con na območju izvajanja Zakona. Razpisna dokumentacija (besedilo javnega razpisa, Navodilo in obrazci za prijavitelje ter dispozicija projekta) je na voljo na naslednjih spletnih naslovih: http://www.svlr.gov.si/si/projektna_pisarna_vlade_rs_v_pomurski_regiji/ in http://www.svlr.gov.si/si/javni_razpisi/. Razpisna dokumentacija se lahko posreduje tudi po elektronski pošti, na podlagi zahteve potencialne zahteve prijavitelja, poslane na elektronski naslov: info@rra-mura.si. 13. Dodatne informacije V času trajanja javnega razpisa se lahko pošiljajo vprašanja po elektronski pošti na naslednji elektronski naslov: Regionalna razvojna agencija RRA MURA, Lendavska 5a, Murska Sobota. Kontaktna oseba: Vesna Vitez Gomboši, e-pošta: info@rra-mura.si. Odgovori na pogosta vprašanja bodo objavljeni na spletni strani: http://www.svlr.gov.si/si/projektna_pisarna_vlade_rs_v_pomurski_regiji/ in http://www.svlr.gov.si/si/javni_razpisi/. Objavljena vprašanja in odgovori veljajo kot dopolnitev razpisne dokumentacije. 14. Rok in način prijave Vsak prijavitelj se lahko prijavi na ta razpis samo z enim projektom. Vloga je lahko oddana osebno ali poslane po pošti. Rok za oddajo vlog v okviru tega javnega razpisa je: s priporočeno pošto: oddano najkasneje 28. 6. 2010, osebna dostava: 29. 6. 2010 do 14. ure. V primeru sprememb rokov bodo le-te objavljene na spletnih straneh http://www.svlr.gov.si/si/projektna_pisarna_vlade_rs_v_pomurski_regiji/ in http://www.svlr.gov.si/si/javni_razpisi/ Vloga na razpis mora biti oddana zaprta in pravilno označena. Ovojnica je pravilno označena, če vključuje vse naslednje elemente: a) naslov, kamor se oddaja vloga: Služba Vlade RS za lokalno samoupravo in regionalno politiko, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana; b) polno ime in naslov prijavitelja, c) besedilo: »Ne odpirajte – Javni razpis št. 4300-133/2010«. V primeru osebne dostave je vlogo potrebno dostaviti na gornji naslov, v glavno pisarno SVLR: 4. nadstropje, soba 421. Dostava je možna vsak delovni dan, med 8.30 in 14. uro. Razpisni dokumentaciji je priložen obrazec pravilne opreme ovojnice za prijavo na javni razpis (razpisni obrazec št. 5), ki ga lahko izpolnjenega v skladu z navodili nalepite na sprednjo stran ovojnice. Vloga mora biti v slovenskem jeziku, finančni izračuni pa morajo biti v evrih (EUR). 15. Obravnava vlog in izbor projektov Komisija bo odprla vloge v roku 8 dni od datuma za oddajo vlog. Prijavitelji, katerih vloge bodo formalno in/ali vsebinsko nepopolne, bodo pozvani k dopolnitvi v roku 8 dni od odpiranja vloge. Vloge bodo morale biti dopolnjene v roku 8 dni od prejema poziva k dopolnitvi. SVLR bo, najkasneje v roku 60 dni od prejema zadnje dopolnitve vloge, posredovala prijaviteljem sklep o odobritvi ali neodobritvi sofinanciranja (nepovratnih sredstev). V Sklepu o dodelitvi sredstev bodo za odobrene projekte navedene informacije o nadaljnjih korakih za sklepanje pogodb. Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh SVLR in Projektne pisarne Vlade RS v Pomurju. 16. Spremembe javnega razpisa, vprašanja in odgovori V primeru, da bi se javni razpis in/ali njegova razpisna dokumentacija spremenila pred datumom zaključka javnega razpisa, bodo popravki objavljeni vsaj 5 dni pred rokom za oddajo vloge na spletnih straneh (če bo spremenjena samo razpisna dokumentacija): http://www.svlr.gov.si/si/projektna_pisarna_vlade_rs_v_pomurski_regiji/ in http://www.svlr.gov.si/si/javni_razpisi/. 17. Druge določbe Rezultati tega javnega razpisa so javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh http://www.svlr.gov.si/si/projektna_pisarna_vlade_rs_v_pomurski_regiji/ in http://www.svlr.gov.si/si/javni_razpisi/ po podpisu pogodb o sofinanciranju. 18. Pritožbeni postopek Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in da je upravičen do pridobitve razpisanih sredstev, vendar mu sredstva niso bila dodeljena, lahko, v roku osmih dni od prejema sklepa, vloži pritožbo. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi prijavitelji. Pritožnik mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih je pritožba vložena. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za izbor projektov. Naslovi jo: Služba Vlade Republike Slovenije za lokalno samoupravo in regionalno politiko, Kotnikova 28, Ljubljana, s pripisom: »Pritožba na sklep – Javni razpis št. 4300-133/2010« in navedbo številke sklepa na katerega vlaga pritožbo ter s polnim nazivom in naslovom pošiljatelja. O pritožbi bo odločila komisija za reševanje pritožb, ki jo bo imenoval predstojnik.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti