Uradni list

Številka 108
Uradni list RS, št. 108/2010 z dne 30. 12. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 108/2010 z dne 30. 12. 2010

Kazalo

5709. Odlok o proračunu Občine Majšperk za leto 2011, stran 16828.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – ZLS-UPB2, 76/08, 100/08 Odl. US: U-I-427/06-9, 79/09 in 51/10), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 110/02 ZTD-B, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJZP, 14/07 – SPDPO, 109/08 in 49/09), 17. člena Statuta Občine Majšperk (Uradni list RS, št. 23/99, 92/03) je Občinski svet Občine Majšperk na 4. redni seji dne 23. 12. 2010 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Majšperk za leto 2011
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Majšperk za leto 2011 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine.
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni podskupin kontov.
Splošni del proračuna se določa v naslednjih zneskih:
                                                        v EUR
+------+------------------------------------------+-------------+
|A.    |BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV             |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|      |Konto                                     |     Proračun|
|      |                                          |         2011|
+------+------------------------------------------+-------------+
|      |1                                         |            4|
+------+------------------------------------------+-------------+
|      |I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)       |    6.235.719|
+------+------------------------------------------+-------------+
|      |TEKOČI PRIHODKI (70+71)                   |    3.120.604|
+------+------------------------------------------+-------------+
|70    |DAVČNI PRIHODKI                           |    2.932.665|
+------+------------------------------------------+-------------+
|700   |Davki na dohodek in dobiček               |    2.746.466|
+------+------------------------------------------+-------------+
|703   |Davki na premoženje                       |       97.605|
+------+------------------------------------------+-------------+
|704   |Domači davki na blago in storitve         |       88.594|
+------+------------------------------------------+-------------+
|71    |NEDAVČNI PRIHODKI                         |      187.939|
+------+------------------------------------------+-------------+
|710   |Udeležba na dobičku in dohodki od         |      125.477|
|      |premoženja                                |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|711   |Takse in pristojbine                      |        1.387|
+------+------------------------------------------+-------------+
|712   |Denarne kazni                             |        3.335|
+------+------------------------------------------+-------------+
|713   |Prihodki od prodaje blaga in storitev     |       27.150|
+------+------------------------------------------+-------------+
|714   |Drugi nedavčni prihodki                   |       30.590|
+------+------------------------------------------+-------------+
|72    |KAPITALSKI PRIHODKI                       |        1.098|
+------+------------------------------------------+-------------+
|720   |Prihodki od prodaje osnovnih sredstev     |            0|
+------+------------------------------------------+-------------+
|722   |Prihodki od prodaje zemljišč in           |        1.098|
|      |neopredmetenih sredstev                   |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|73    |PREJETE DONACIJE                          |            0|
+------+------------------------------------------+-------------+
|730   |Prejete donacije iz domačih virov         |            0|
+------+------------------------------------------+-------------+
|74    |TRANSFERNI PRIHODKI                       |    3.114.017|
+------+------------------------------------------+-------------+
|740   |Transferni prihodki iz drugih             |      885.957|
|      |javnofinančnih institucij                 |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|741   |Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz|    2.228.060|
|      |sredstev proračuna EU                     |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|II.   |SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)              |    7.701.661|
+------+------------------------------------------+-------------+
|40    |TEKOČI ODHODKI                            |    1.234.336|
+------+------------------------------------------+-------------+
|400   |Plače in drugi izdatki zaposlenim         |      212.936|
+------+------------------------------------------+-------------+
|401   |Prispevki delodajalcev za socialno varnost|       37.761|
+------+------------------------------------------+-------------+
|402   |Izdatki za blago in storitve              |      903.741|
+------+------------------------------------------+-------------+
|403   |Plačila domačih obresti                   |       29.897|
+------+------------------------------------------+-------------+
|409   |Rezerve                                   |       50.000|
+------+------------------------------------------+-------------+
|41    |TEKOČI TRANSFERI                          |    1.273.921|
+------+------------------------------------------+-------------+
|411   |Transferi posameznikom in gospodinjstvom  |      761.466|
+------+------------------------------------------+-------------+
|412   |Transferi neprofitnim organizacijam in    |      137.889|
|      |ustanovam                                 |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|413   |Drugi tekoči domači transferi             |      374.566|
+------+------------------------------------------+-------------+
|42    |INVESTICIJSKI ODHODKI                     |    5.128.863|
+------+------------------------------------------+-------------+
|420   |Nakup in gradnja osnovnih sredstev        |    5.128.863|
+------+------------------------------------------+-------------+
|43    |INVESTICIJSKI TRANSFERI                   |       64.540|
+------+------------------------------------------+-------------+
|431   |Investicijski transferi osebam, ki niso   |       48.000|
|      |proračunski uporabniki                    |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|432   |Investicijski transferi proračunskim      |       16.540|
|      |uporabnikom                               |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|      |III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK/PRIMANJKLJAJ    |   –1.465.942|
|      |(I.-II.)                                  |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|      |III/1 PRIMARNI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ)    |   –1.448.594|
+------+------------------------------------------+-------------+
|      |III/2 TEKOČI PRESEŽEK (PRIMANJKLAJ)       |      612.347|
+------+------------------------------------------+-------------+
|B.    |RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB        |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|      |IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN      |            0|
|      |PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|75    |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL             |            0|
+------+------------------------------------------+-------------+
|750   |Prejeta vračila danih posojil             |            0|
+------+------------------------------------------+-------------+
|751   |Prodaja kapitalskih deležev               |            0|
+------+------------------------------------------+-------------+
|752   |Kupnine iz naslova privatizacije          |            0|
+------+------------------------------------------+-------------+
|      |V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH |            0|
|      |DELEŽEV (440+441+442)                     |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|44    |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH    |            0|
|      |DELEŽEV                                   |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|440   |Dana posojila                             |            0|
+------+------------------------------------------+-------------+
|441   |Povečanje kapitalskih deležev in naložb   |            0|
+------+------------------------------------------+-------------+
|442   |Poraba sredstev kupnin iz naslova         |            0|
|      |privatizacije                             |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|      |VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN        |            0|
|      |SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)    |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|C.    |RAČUN FINANCIRANJA                        |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|      |VII. ZADOLŽEVANJE (500)                   |      800.000|
+------+------------------------------------------+-------------+
|50    |ZADOLŽEVANJE                              |      800.000|
+------+------------------------------------------+-------------+
|500   |Domače zadolževanje                       |      800.000|
+------+------------------------------------------+-------------+
|      |VIII. ODPLAČILA DOLGA (550)               |      134.058|
+------+------------------------------------------+-------------+
|55    |ODPLAČILA DOLGA                           |      134.058|
+------+------------------------------------------+-------------+
|550   |Odplačila domačega dolga                  |      134.058|
+------+------------------------------------------+-------------+
|      |IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH  |     –800.000|
|      |(I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)                |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|      |X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)         |      665.942|
+------+------------------------------------------+-------------+
|      |XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-    |    1.465.942|
|      |IX.=-III.)                                |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
|      |XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH 31. 12.   |      800.000|
|      |2009                                      |             |
+------+------------------------------------------+-------------+
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte ter podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – podkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Majšperk.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – podkonta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi:
– prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93, 87/01, 110/02 – ZGO-1 in 105/06), ki se uporabijo za namen, določen v tem zakonu,
– prejeta sredstva za sofinanciranje projektov,
– okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda in
– okoljska dajatev zaradi odlaganja odpadkov.
Namenski prejemki, ki v tekočem letu ne bodo porabljeni, se bodo prenesli v naslednje leto, za namene za katere so opredeljeni.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporeditev pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvi pravic porabe v posebnem delu proračuna med proračunskimi uporabniki in področji proračunske porabe ter med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika županja.
Zgornja meja prerazporeditve je 10% načrtovanih sredstev proračuna.
Županja s polletnim poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2011 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Županja lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem proračunu za leto 2011, od tega:
1. v letu 2012 50% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 50% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem proračunu za leto 2011.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v proračunu in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Županja lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov brez spremembe investicijske dokumentacije. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Županja lahko uvrsti v sprejeti načrt razvojnih programov nove projekte, če investicijsko dokumentacijo predhodno potrditi občinski svet.
Spremembo investicijske dokumentacije lahko potrdi županja.
8. člen
(likvidnostno zadolževanje in upravljanje s presežki sredstev)
Županja je pooblaščena, da odloča o likvidnostnem zadolževanju do višine 5% zadnjega sprejetega proračuna, če se zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti.
Županja odloča o začasni vezavi tekočih likvidnostnih proračunskih sredstev, ali pa za to pooblasti druge osebe odgovorne za finančno poslovanje.
9. člen
(proračunski skladi)
Proračunska rezerva občine se oblikuje do največ 1,5% prejemkov proračuna, proračunska rezerva se v letu 2011 oblikuje v višini 45.000,00 EUR.
O uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena Zakona o javnih financah do višine 30.000,00 EUR odloča županja in o tem pisno obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE
10. člen
(odpis dolgov)
Županja lahko dolžniku do višine 210,00 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga v skladu s pogoji iz 77. člena ZJF.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE
11. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Za namen izgradnje Kulturno-poslovnega centra Majšperk se Občina Majšperk v letu 2011 lahko zadolži v višini 800.000,00 EUR.
Občina lahko izdaja poroštva za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov in javnih agencij, ter javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Majšperk pod pogoji in do višine, ki jo na predlog županje vsakokrat določi občinski svet.
12. člen
(obseg zadolževanja posrednih uporabnikov občinskega proračuna in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje)
Občina lahko izdaja soglasja k zadolžitvam posrednih uporabnikov občinskega proračuna, javnim podjetjem, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnim osebam, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv pod pogoji in do višine, ki jo na predlog županje določi občinski svet.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
13. člen
(začasno financiranje v letu 2012)
V obdobju začasnega financiranja Občine Majšperk v letu 2012, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
14. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 032-4/2010-3
Majšperk, dne 23. decembra 2010
Županja
Občine Majšperk
dr. Darinka Fakin l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti