Uradni list

Številka 4
Uradni list RS, št. 4/2010 z dne 22. 1. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 4/2010 z dne 22. 1. 2010

Kazalo

146. Odlok o spremembi Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave – medobčinskega inšpektorata in redarstva, stran 436.

Na podlagi 5. člena Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Dolenjske Toplice (Uradni list RS, št. 78/99), 13. člena Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Mirna Peč (Uradni list RS, št. 34/99, 117/03, 48/07), 13. člena Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Žužemberk (Uradni list RS, št. 8/00) so Občinski svet Občine Dolenjske Toplice na 21. redni seji dne 29. 10. 2009, Občinski svet Občine Mirna Peč na 25. redni seji dne 15. 12. 2009 in Občinski svet Občine Žužemberk na 22. redni seji dne 5. 11. 2009 v skladu z 49.a členom Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo in 76/08) sprejeli
O D L O K
o spremembi Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave – medobčinskega inšpektorata in redarstva
1. člen
V 1. členu Odloka o ustanovitvi skupne občinske uprave – medobčinskega inšpektorata (Uradni list RS, št. 65/05, 72/07, v nadaljevanju: odlok) se doda drugi odstavek:
»S tem odlokom so določene pravice in obveznosti občin ustanoviteljic in njihovih organov v razmerju do skupne uprave in v medsebojnih razmerjih.«
2. člen
(1) Drugi odstavek 2. člena odloka se spremeni tako, da se glasi:
»Sedež skupne občinske uprave – inšpektorata in redarstva je v Občini Dolenjske Toplice, Sokolski trg 4, 8350 Dolenjske Toplice.«
(2) K 2. členu odloka se doda četrti odstavek:
»Ustanoviteljske pravice občin, razen sprejema sprememb in dopolnitev tega odloka ter zagotavljanja proračunskih sredstev za delovanje skupne uprave, za kar so pristojni občinski sveti, izvršujejo župani občin ustanoviteljic.«
3. člen
(1) K 3. členu odloka se doda četrti odstavek:
»Svoje naloge opravlja skupna občinska uprava – inšpektorat in redarstvo v skladu z zakonom, pod zakonskimi predpisi in predpisi občin ustanoviteljic.«
(2) K 3. členu odloka se doda peti odstavek:
»Pooblaščene uradne osebe medobčinskega inšpektorata in redarstva vodijo prekrškovni postopek in odločajo o prekrških iz občinske pristojnosti, določenih s predpisi občin ustanoviteljic in državnih predpisov, katerih nadzorstvo je prenesenih na lokalno samoupravo. Predpisi, ki so predmet nadzorstva medobčinskega inšpektorata in redarstva, morajo biti objavljeni na spletni strani sedežne občine.«
(3) K 3. členu odloka se doda šesti odstavek:
»Plačane globe za prekrške, ki jih izreče inšpektorat in redarstvo, so prihodek proračuna občine, na območju katere je bil prekršek storjen oziroma katere predpis je bil kršen.«
4. člen
Besedilo 4. člena odloka se spremeni tako, da se glasi:
»(1) Pri odločanju v upravnih zadevah iz občinske pristojnosti nastopa skupna uprava kot organ tiste občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada.
(2) Skupna uprava mora pri izvrševanju svojih nalog ravnati po usmeritvah župana in nalogih tajnika občine oziroma direktorja občinske uprave občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada oziroma, za katero izvršuje nalogo.
(3) O izločitvi zaposlenega v skupni upravi odloča tajnik občine oziroma direktor občinske uprave, v katere krajevno pristojnost zadeva spada. V primeru izločitve vodje skupne uprave pa o stvari tudi odloči.
(4) Za škodo, povzročeno z nezakonitim delom zaposlenega v skupni upravi odgovarjajo občine ustanoviteljice solidarno.«
5. člen
Besedilo 5. člena odloka se spremeni tako, da se glasi:
»(1) Župan sedežne občine po predhodnem soglasju občin ustanoviteljic imenuje in razrešuje vodjo skupne uprave.
(2) Župani občin ustanoviteljic na predlog vodje skupne uprave sprejmejo kadrovski načrt, program dela in finančni načrt skupne uprave, nadzorujejo delo ter dajejo skupne usmeritve glede splošnih vprašanj organiziranja in delovanja skupne uprave.
(3) Vodja skupne uprave je vodja inšpektorata in redarstva kot prekrškovnega organa občin ustanoviteljic.
(4) Vodja skupne uprave ima status uradnika na položaju.
(5) Vodja skupne uprave mora izpolnjevati pogoje za zasedbo delovnega mesta v skladu z Aktom o sistemizaciji delovnih mest v skupni občinski upravi – medobčinski inšpektorat in redarstvo.«
6. člen
Besedilo 6. člena odloka se spremeni tako, da se glasi:
»(1) Vodja skupne uprave odgovarja za izvrševanje nalog, ki spadajo v krajevno pristojnost posamezne občine ustanoviteljice županu in tajniku občine oziroma direktorju občinske uprave te občine, za delo skupne uprave v celoti pa skupaj vsem županom občin ustanoviteljic.
(2) Vodja skupne uprave predstavlja skupno upravo, organizira opravljanje nalog, odloča v upravnih zadevah iz pristojnosti uprave ter izvaja vse druge naloge, ki so potrebne za zagotovitev pravočasnega in strokovnega dela skupne uprave.
(3) Občina, v kateri ima skupna uprava sedež, ima za javne uslužbence skupne uprave status delodajalca. Javni uslužbenci sklenejo delovno razmerje v Občini Dolenjske Toplice, ki je sedežna občina skupne občinske uprave.
(4) Pravice in dolžnosti delodajalca izvršuje župan sedežne občine na podlagi pooblastila županov občin ustanoviteljic oziroma vodja skupne uprave na podlagi njegovega pisnega pooblastila.
(5) Akt o sistemizaciji delovnih mest skupne uprave sprejme župan sedežne občine na podlagi pooblastila županov občin ustanoviteljic.«
7. člen
Besedilo 7. člena odloka se spremeni tako, da se glasi:
»(1) Skupna uprava opravlja svoje delo v prostorih občinske uprave občine ustanoviteljice, v kateri ima sedež.
(2) Nakup opreme, ki je potrebna za delo skupne uprave, naroči v skladu s predpisi o javnem naročanju župan občine ustanoviteljice, v kateri ima skupna uprava sedež. Postopek javnega naročanja se vodi na sedežni občini.
(3) Stroške nabave in uporabe opreme, obratovalne stroške in stroške vzdrževanja, si občine ustanoviteljice skupne uprave delijo v razmerju, določenim v 10. členu odloka o ustanovitvi skupne občinske uprave – medobčinskega inšpektorata.«
8. člen
Besedilo 8. člena odloka se spremeni tako, da se glasi:
»(1) Skupna uprava je neposredni uporabnik proračuna občine ustanoviteljice, v kateri ima sedež.
(2) Finančni načrt skupne uprave, ki ga na predlog vodje skupne uprave določijo župani občin ustanoviteljic, je vključen v proračun občine ustanoviteljice, v kateri ima skupna uprava sedež.
(3) Občine soustanoviteljice zagotavljajo sredstva za skupno upravo v finančnih načrtih svojih občinskih uprav na posebni postavki. Finančni načrt skupne uprave je priloga k njihovim proračunom.
(4) Odredbodajalec za sredstva finančnega načrta skupne uprave je njen vodja, ki je tudi skrbnik prihodkov.«
9. člen
K 9. členu odloka se doda tretji odstavek, ki se glasi:
»Tekoče upravne in strokovne naloge za skupno upravo opravlja občinska uprava Občine Dolenjske Toplice. Ostale občine so dolžne kriti te stroške v znesku, ki ga občine ustanoviteljice opredelijo v medsebojnem sporazumu.«
10. člen
Župani občin ustanoviteljic objavijo ta odlok v uradnem listu v petnajstih dneh po sprejemu na seji tistega občinskega sveta, ki je o odloku zadnji odločal. Za objavo skrbi Občina Dolenjske Toplice. Odlok začne veljati petnajsti dan po objavi.
Št. 061-2064/2009-01/08
Dolenjske Toplice, dne 29. oktobra 2009
Župan
Občine Dolenjske Toplice
Franc Vovk l.r.
Št. 061-09/2009-1
Mirna Peč, dne 16. decembra 2009
Župan
Občine Mirna Peč
Zvonko Lah l.r.
Št. 032-34/2009-2
Žužemberk, dne 5. novembra 2009
Župan
Občine Žužemberk
Franc Škufca l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti