Uradni list

Številka 91
Uradni list RS, št. 91/2009 z dne 13. 11. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 91/2009 z dne 13. 11. 2009

Kazalo

Ob-7432/09 , Stran 2843
1. Naročnik: Nepremičninski sklad pokojninskega in invalidskega zavarovanja, d.o.o., Mala ulica 5, 1000 Ljubljana, tel. +386/1/300-88-11, faks +386/1/431-83-32, kontaktna oseba: Andreja Kočar, e-pošta: andrejka.kocar@ns-piz.si. 2. Kraj izvajanja del: Spodnji Grič II, Krško. 3. Dela, ki jih je treba izvesti: naročnik je investitor gradnje objekta z 21 oskrbovanimi stanovanji. Podrobne specifikacije del so navedene v Tehničnem popisu del, ki je kot priloga sestavni del razpisne dokumentacije. Trajanje izvajanja del: 8 oziroma 9 mesecev. 4. Naslov, kjer je mogoče dvigniti razpisno dokumentacijo Razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani ponudniki pridobijo na pisno zahtevo, poslano na elektronski naslov: andrejka.kocar@ns-piz.si. Razpisna dokumentacija se bo ponudnikom posredovala po elektronski pošti. Vse stroške v zvezi s pripravo in predložitvijo ponudbe nosi ponudnik. 5. Datum, do katerega je možno zahtevati razpisno dokumentacijo: do vključno 9. 12. 2009, do 9.ure. 6. Rok za oddajo ponudb: 14. 12. 2009 do 9. ure na naslovu naročnika. 7. Datum in kraj odpiranja ponudb: 15. 12. 2009, ob 12. uri, na sedežu naročnika, Mala ulica 5, Ljubljana. Odpiranje bo javno. O rezultatih razpisa bodo ponudniki obveščeni predvidoma v roku 30 dni od odpiranja ponudb. V primeru neustreznih ponudb ali drugih razlogov naročnik ni dolžan sprejeti ponudbe, lahko pa izvede pogajanja ali razpis ponovi. 8. Sposobnost za izvedbo naročila Sposobnost za izvedbo naročila bo priznana vsem ponudnikom, ki bodo izpolnjevali splošne pogoje iz razpisne dokumentacije (smiselno pogoje po ZJN-2) in naslednje pogoje: – ponudnik je v zadnjih treh letih izvedel gradnjo treh stavb v skupni vrednosti nad 5.000.000 EUR z DDV; dokazilo: obrazec – seznam referenc; – ponudnik zagotavlja garancijski rok za vsa izvedena dela v trajanju 5 let, za posamezna dela pa v skladu s pogodbo; dokazilo: izjava ponudnika; – rok za zaključek del je 8 oziroma 9 mesecev od uvedbe v delo, ponudnik pa ga je sposoben izpolniti; dokazilo: izjava in terminski plan. 9. Finančna zavarovanja, ki jih je ponudnik dolžan zagotoviti in predložiti za veljavnost ponudbe: Ponudnik je dolžan za zavarovanje svojih obveznosti predložiti naročniku naslednje bančne garancije: – Garancija za resnost ponudbe Ponudnik je dolžan predložiti garancijo banke oziroma zavarovalnice za resnost ponudbe v višini 150.000 EUR skupaj s ponudbo, sicer šteje ponudba za nepravilno. V primeru, da izbrani ponudnik ne sklene pogodbe z naročnikom oziroma ne izpolni drugih obveznosti potrebnih za sklenitev pogodbe, naročnik unovči garancijo, razen, če so razlogi za nesklenitev na strani naročnika. Garancija za resnost ponudbe mora veljati še najmanj 100 dni šteto od dneva (roka) za predložitev ponudbe. – Garancija za dobro in pravočasno izvedbo pogodbenih obveznosti: Izbrani ponudnik je dolžan v 10 dneh po podpisu pogodbe naročniku predložiti garancijo banke oziroma zavarovalnice za dobro in pravočasno izvedbo pogodbenih obveznosti v višini 10% pogodbene vrednosti z DDV. Garancija mora veljati vsaj še 30 dni po poteku roka za dokončanje pogodbenih del oziroma izročitve in prevzema del z možnostjo podaljšanja. – Garancija za odpravo napak v garancijskem roku: Ponudnik bo ob izročitvi in prevzemu del izročil naročniku garancijo banke oziroma zavarovalnice za odpravo napak v garancijskem roku, in sicer v višini 10% od končne pogodbene vrednosti z DDV. Čas trajanja garancije mora biti še najmanj 5 let po prevzemu del. Kolikor se garancijski rok podaljša, se mora hkrati podaljšati za enak čas tudi rok trajanja garancije. 10. Plačilni pogoji: plačilo bo izvedeno v roku 60 dni od prejema mesečne situacije oziroma končnega obračuna. 11. Merilo za ocenjevanje ponudb: najnižja cena za razpisana dela v celoti.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti