Uradni list

Številka 60
Uradni list RS, št. 60/2009 z dne 31. 7. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 60/2009 z dne 31. 7. 2009

Kazalo

Št. 03/09 Ob-5459/09 , Stran 2021
1. Naročnik: Občina Pivka, Kolodvorska cesta 5, 6257 Pivka. 2. Predmet razpisa: podelitev koncesije za izvajanje gospodarske javne službe na področju opravljanja pokopališke in pogrebne dejavnosti ter urejanja pokopališč na območju Občine Pivka. Predmet izvajanja gospodarske javne službe je pokopališka dejavnost, pogrebna dejavnost in urejanje pokopališč. Koncesionar poleg storitev, ki so predmet izvajanja gospodarske javne službe, skladno z odlokom, opravlja še druge storitve povezane s pokopališko in pogrebno dejavnostjo, kot na primer: izvajanje pogrebnih svečanosti, čuvanje umrlega v mrliški vežici, ureditev in prevoz pokojnika, upepelitev umrlega, urejanje vse potrebne dokumentacije za navedene storitve, kar pa ni predmet koncesijske dejavnosti in se izvaja po tržnih principih. Območje izvajanja gospodarske javne službe je celotno območje Občine Pivka, na katerem so pokopališča Dolnja Košana, Jurišče, Palčje, Pivka (staro in novo pokopališče), Suhorje, Šmihel, Trnje, Šilentabor in Zagorje. Mrliške vežice so na pokopališčih Pivka, Šmihel, Dolnja Košana in Zagorje. Na novem pokopališču v Pivki je servisni objekt. 3. Trajanje koncesijske dejavnosti: koncesija se bo podelila za dobo 5 let s pričetkom 1. 1. 2010 in se lahko podaljša za največ polovico roka. 4. Glavni pogoj za ponudnika: ponudnik je lahko vsaka pravna ali fizična oseba, ki je registrirana za dejavnost, ki je predmet razpisa in ima za opravljanje te dejavnosti vsa predpisana dovoljenja. Kolikor ponudnik nastopa v razpisu s podizvajalcem, veljajo za podizvajalca isti pogoji in kriteriji kot za glavnega ponudnika. 5. Prevzem razpisne dokumentacije: celotna razpisna dokumentacija s prilogami je na voljo na spletni strani naročnika na naslovu www.pivka.si. 6. Vprašanja ponudnikov Ponudniki lahko dobijo informacije v zvezi z izdelavo ponudbe in pojasnila k razpisni dokumentaciji na osnovi pisnih vprašanj po elektronski pošti na naslovu obcina@pivka.si. Naročnik bo v najkrajšem času, najpozneje pa 6 dni pred iztekom roka za oddajo ponudb objavil odgovore na spletni strani naročnika na naslovu www.pivka.si. Vprašanja, ki prispejo na naslov naročnika po tem roku, se ne upoštevajo. Komunikacije s ponudniki o vprašanjih v zvezi z vsebino razpisa za podelitev koncesije v zvezi s pripravo ponudbe potekajo samo preko spletne strani naročnika. 7. Sprememba razpisne dokumentacije: naročnik si pridružuje pravico spremeniti razpisno dokumentacijo na lastno pobudo ali kot odgovor na zahtevana pojasnila najkasneje 5 dni pred rokom za predložitev ponudb. V primeru večjih sprememb ali dopolnitev razpisne dokumentacije bo naročnik, glede na obseg in vsebino sprememb, po potrebi ustrezno podaljšal rok za predložitev ponudb. Vsi dodatki, spremembe in pojasnila kot odgovori na pisna vprašanja ponudnikov, ki jih bo sprejel ponudnik, so sestavni del razpisne dokumentacije in so obvezujoči za vse ponudnike. Ponudbe, ki ne bodo upoštevale celotne razpisne dokumentacije in vseh dodatkov, bodo štete za nepravilne in bodo izločene. 8. Postopek za oddajo ponudbe: ponudnik odda ponudbo v zapečatenem ovitku, na katerem je prilepljen obrazec opreme ponudbe, ki je priložen na koncu razpisne dokumentacije. Ponudniki oddajo ponudbe s priporočeno pošiljko po pošti ali osebno na naslov: Občina Pivka, Kolodvorska cesta 5, 6257 Pivka – sprejemna pisarna. Ponudba se šteje za pravočasno, če je prispela ali bila vročena na naslov do 14. 9. 2009 do 10. ure. V primeru, da ponudba ni označena kot je to zahtevano v tej točki, naročnik ne odgovarja za predčasno odpiranje ponudbe ali za založitev ponudbe. 9. Spremembe in umik ponudbe: – Ponudnik sme umakniti ponudbo, jo dopolniti ali zamenjati do poteka roka za predložitev ponudbe, ne da bi imel naročnik pravico unovčiti garancijo banke za resnost ponudbe, pod pogojem, da je poslal naročniku pred skrajnim rokom za oddajo ponudb, v pisni obliki obvestilo o spremembi ali umiku ponudbe. – Obvestilo ponudnika o umiku ali spremembi se mora pripraviti, zapečatiti, označiti in dostaviti v skladu z zahtevami kot se to zahteva v razpisni dokumentaciji z osnovno ponudbo z oznako »Sprememba« ali »Umik«. – Kolikor bo ponudnik ponudil spremembo ponudbe v nasprotju z določili razpisnih pogojev bo njegova ponudba ocenjena kot nepravilna. – Po poteku roka za predložitev ponudbe, ponudnik ne more več spremeniti oddane ponudbe, je dopolniti ali nadomestiti z novo, naročnik pa je ne sme prevzeti. Izključno naročnik sme, v soglasju s ponudnikom, popraviti računske napake, ki jih odkrije pri pregledu ponudb, po zaključenem postopku odpiranja ponudb, lahko pa tako ponudbo zavrne. – Umik ponudbe v času po poteku roka za predložitev ponudb in med potekom veljavnosti ponudbe (navedene v ponudbi), bo imel za posledico unovčenje garancije za resnost ponudbe. 10. Odpiranje in vrednotenje ponudb Strokovna komisija, ki jo imenuje naročnik, bo opravila odpiranje ponudb dne 14. 9. 2009 ob 12. uri v prostorih Občine Pivka, Kolodvorska cesta 5, 6257 Pivka, sejna soba, ne glede na to, ali so pooblaščeni predstavniki ponudnikov navzoči ali ne. Navzoči predstavniki ponudnikov pred začetkom javnega odpiranja izročijo strokovni komisiji pisna pooblastila za sodelovanje na javnem odpiranju. Samo predstavniki, ki bodo predložili pooblastila imajo pravico dajati pripombe v postopku odpiranja ponudb. Strokovna komisija bo najprej izločila vse nepravočasne in nepravilno opremljene ponudbe in jih neodprte vrnila ponudnikom. Nato bo odpirala ovojnice, ki so označene z »Obvestilo o umiku ponudbe« in bo vse ponudbe, ki imajo sprejemljivo obvestilo, vrnila neodprte ponudnikom. Pri odpiranju ponudb bodo objavljeni glavni podatki iz vsake ponudbe (merila). Zahtevani dokumenti za ugotavljanje usposobljenosti in sposobnosti ponudnikov se bodo preverjali v postopku ocenjevanja ponudb. O odpiranju ponudb bo komisija sproti sestavljala zapisnik. Po en izvod zapisnika prejmejo navzoči predstavniki takoj po odpiranju, ostali ponudniki, ki na odpiranju niso prisotni, pa ga prejmejo po pošti najkasneje v 3 delovnih dneh po odpiranju ponudb. Postopek razpisa vodi komisija, ki jo bo imenoval razpisovalec. Razpis je veljaven, kolikor do poteka razpisnega roka prispe vsaj ena pravočasna in pravilno opremljena ponudba. Razpis je uspešen, kolikor je vsaj ena ponudba popolna v vseh pogojih. Kolikor bo razpis uspešen, bo veljavne ponudbe proučila in ocenila komisija ter podala predlog izbire koncesionarja najkasneje v 60 dneh po odpiranju ponudb. O izbiri koncesionarja bodo ponudniki obveščeni najkasneje v 8 dneh po sprejemu odločitve naročnika. 11. Pogoji za ugotavljanje usposobljenosti in sposobnosti ponudnika Koncesijo za opravljanje lokalne gospodarske javne službe iz tega razpisa lahko pridobijo fizične ali pravne osebe, ki izpolnjujejo sledeče pogoje: A) Osnovna in poklicna sposobnost ponudnika 1. Ponudnik in njegovi zakoniti zastopniki niso bili pravnomočno obsojeni zaradi kaznivih dejanj. 2. Ponudnik mora imeti registracijo za dejavnost, ki je predmet tega javnega naročila. 3. Ponudnik ni v postopku prisilne poravnave, stečaja ali likvidacije in proti njemu ni bil uveden postopek prisilne poravnave, stečaja ali likvidacije. 4. Ponudnik ni uvrščen na seznam poslovnih subjektov, s katerimi na podlagi določb Zakona o nezdružljivosti opravljanja javne funkcije s pridobitno dejavnostjo (Uradni list RS, 20/06; ZNOJF-1) naročniki ne smejo sodelovati. B) Ekonomska in finančna sposobnost ponudnika 1. Ponudnik nima neporavnanih obveznosti v zadnjih šestih mesecih pred objavo obvestila o tem naročilu. 2. Ponudnik mora imeti plačane vse zapadle obveznosti do podizvajalcev v predhodnih postopkih javnega naročanja. 3. Zavarovanje pred odgovornostjo za škodo, nastalo pri opravljanju dejavnosti. C) Tehnična in kadrovska sposobnost ter izkušnje 1. Kadrovska sposobnost 2. Razpoložljiva tehnična in druga oprema 3. Izkušnje D) Finančna zavarovanja 1. Garancija za resnost ponudbe 2. Garancija za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti E) Program izvajanja javne službe in poslovni načrt. 12. Način ocenjevanja ponudb: merilo za ocenjevanje ponudb je višina koncesijske dajatve (v odstotku od letnega prometa brez DDV). Za letni promet se štejejo prihodki od pobiranja najemnin grobov ter najemnin in uporabnin mrliških vežic. Izbran bo tisti ponudnik, ki bo ponudil večjo koncesijsko dajatev (večji odstotek od letnega prometa). Kolikor bo več ponudnikov ponudilo enako višino koncesijske dajatve, se bo izbor koncesionarja izvedel s pogajanji.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti