Uradni list

Številka 25
Uradni list RS, št. 25/2009 z dne 3. 4. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 25/2009 z dne 3. 4. 2009

Kazalo

Št. 093-6/2008/4 Ob-2841/09 , Stran 735
1. Izvajalec javnega razpisa: Republika Slovenija, Ministrstvo za javno upravo, Tržaška 21, 1000 Ljubljana. (v nadaljevanju ministrstvo). Na področju kohezijske politike in pri predmetnem javnem razpisu ministrstvo nastopa v vlogi posredniškega telesa in zagotavlja finančna sredstva za izvedbo razpisa. 2. Predmet javnega razpisa Javni razpis je namenjen doseganju ciljev 5.3. prednostne usmeritve Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013: Spodbujanje razvoja nevladnih organizacij, civilnega in socialnega dialoga, in sicer krepitvi usposobljenosti nevladnih organizacij. Predmet javnega razpisa je sofinanciranje projektov vsebinskih mrež nevladnih organizacij, ki delujejo na naslednjih področjih: 1. Sociala; 2. Okolje; 3. Zdravje; 4. Kultura; 5. Šport in rekreacija; 6. Izobraževanje in usposabljanje; 7. Raziskovanje in znanost; 8. Človekove pravice in zagovorništvo; 9. Mednarodno razvojno sodelovanje; 10. Podpora prostovoljstvu. Sofinancirani bodo projekti, ki bodo predvideli izvajanje naslednjih dejavnosti: a) Informiranje, mreženje, sodelovanje ter povezovanje nevladnih organizacij iz istega vsebinskega področja; b) Zagotavljanje usposabljanj/izobraževanj za člane mreže ter nevladne organizacije, ki delujejo na istih vsebinskih področjih; c) Krepitev civilnega dialoga na nacionalni in/ali EU ravni ter vzpostavljanje podpornega okolja za prenos javnih nalog in pooblastil v izvajanje nevladnim organizacijam; d) Promocija vsebinskega področja, javnih politik, programov ter skupnih aktivnosti vsebinske NVO mreže z namenom ozaveščanja širše ter posebnih javnosti/ciljnih skupin (mediji, gospodarstvo, javna uprava) o ključnih razvojnih vprašanjih ter vlogi in pomenu NVO; e) Usposabljanje in izobraževanje za zaposlene in prostovoljce prijavitelja z namenom večje usposobljenosti za izvajanje splošno koristnih nalog NVO. Upravičene dejavnosti predmetnega javnega razpisa so podrobneje predstavljene v 4. poglavju. Usposabljanje in izobraževanje za zaposlene in prostovoljce prijavitelja (dejavnost pod točko e) je upravičeno samo v primeru, če upravičenec v vlogi na javni razpis predvidi tudi dejavnosti opredeljene pod točkami a)–d). 3. Namen in cilji javnega razpisa Namen (splošni cilj) razpisa je krepitev usposobljenosti vsebinskih mrež NVO in zagotovitev podpornega okolja za nevladne organizacije iz istega vsebinskega področja, da bodo aktivno prispevale k uveljavljanju civilnega dialoga, oblikovanju bolj kakovostnih in trajnostno naravnanih politik ter soustvarjanju pogojev in možnosti za prenos javnih nalog in pooblastil v izvajanje NVO. Konkretni cilji razpisa so: 1. podpora vsebinskim mrežam NVO, da bodo prispevale k bolj usklajenemu delovanju NVO iz istih vsebinskih področij na nacionalni ter EU ravni; 2. podpora vsebinskim mrežam NVO, da bodo zagotavljale strokovna usposabljanja/izobraževanja za člane mreže ter NVO iz istega vsebinskega področja; 3. krepitev sodelovanja NVO iz istega vsebinskega področja v procesih oblikovanja in izvajanja javnih politik s področja delovanja mreže NVO na nacionalni in EU ravni; 4. promocija vsebinskega področja, politik, programov ter skupnih aktivnosti vsebinske mreže NVO z namenom ozaveščanja širše ter posebnih javnosti/ciljnih skupin (mediji, gospodarstvo, javna uprava) o ključnih razvojnih vprašanjih na določenem vsebinskem področju ter vlogi in pomenu NVO; 5. podpora usposabljanju in izobraževanju za zaposlene in prostovoljce vsebinskih mrež NVO tj. zaposlene in prostovoljce prijavitelja. 4. Upravičene dejavnosti 4.1 Upravičene dejavnosti a) Informiranje, mreženje, sodelovanje ter povezovanje nevladnih organizacij z določenega vsebinskega področja na nacionalni in EU ravni: – Informiranje o sektorskih javnih politikah in možnostih vključevanja v postopke odločanja na nacionalni in EU ravni; – Priprava in posredovanje informacij namenjenih obveščanju in informiranju NVO iz istega vsebinskega področja (npr. e-novice, brošure, publikacije, predstavitve aktivnosti in dobrih praks delovanja NVO iz istega vsebinskega področja); – Vzpostavitev in vzdrževanje spletnih strani ter oziroma spletnih portalov (nova e-participativna orodja, aplikacije za iskanje partnerskih organizacij ipd.); – Zbiranje, obdelava, predstavitve registrov/baz podatkov za/o NVO iz istega vsebinskega področja in drugih deležnikih, ciljnih skupinah (npr. register vsebinskih NVO, baza projektnih partnerjev ipd.); – Organizacija in izvedba srečanj in drugih dogodkov NVO iz istega vsebinskega področja z namenom mreženja in pridobivanja novih članov, partnerjev; – Predstavitve in prenos dobrih praks povezovanja, sodelovanja NVO iz istega vsebinskega področja (predvsem iz drugih držav EU); – Krepitev sodelovanja z mrežami NVO iz istega vsebinskega področja na EU ravni; – Oblikovanje in uveljavljanje standardov delovanja vsebinske mreže NVO (uvajanje sistema kakovosti, strategije delovanja mreže in vključevanja v oblikovanje politik, standardi/pravila vključevanja v posvetovalna telesa Vlade RS, resornih ministrstev …) ipd. b) Zagotavljanje strokovnih usposabljanj/izobraževanj za člane mreže ter druge NVO iz istega vsebinskega področja: – Priprava in izvedba strokovnih usposabljanj in izobraževanj za povečanje usposobljenosti NVO na posameznih vsebinskih področjih s poudarkom na krepitvi veščin in znanj za vključevanje v civilni dialog ter izvajanje javnih storitev oziroma pooblastil (npr. zagovorništvo na določenem vsebinskem področju, vodenje kampanj z določenega vsebinskega področja, nove tehnike in veščine za vključevanje socialno izključenih na trg dela – za mreže s področja sociale/usposabljanj in izobraževanj ipd.). Izvedba splošnih usposabljanj kot na primer – strateško upravljanje, priprava in vodenje projektov, pravni vidiki delovanja nevladnih organizacij ipd. ni upravičeno, saj tovrstna usposabljanja Ministrstvo za javno upravo sofinancira z javnimi razpisi za podporo horizontalnim mrežnim NVO in regionalnim NVO stičiščem. c) Krepitev civilnega dialoga na nacionalni in/ali EU ravni ter vzpostavljanje podpornega okolja za prenos javnih nalog in pooblastil v izvajanje nevladnim organizacijam: – Organizirana in sistematična priprava ter oblikovanje predlogov in priporočil za spremembo zakonodaje oziroma ukrepov na nacionalni ali EU ravni (npr. usklajevanje mnenj / predlogov NVO iz določenega vsebinskega področja, analitična dejavnost za pripravo sprememb zakonodaje ipd.); – Razvoj ter pilotna izvedba in promocija novih/inovativnih mehanizmov krepitve civilnega dialoga na nacionalni ali EU ravni, prenos in promocija dobrih praks (predvsem iz tujine); – Soustvarjanje pogojev za prenos nalog in pooblastil v izvajanje NVO (prenos in uvajanje dobrih praks iz tujine – predvsem države članice EU, priprava in izvedba analiz ter raziskav, razvoj modelov in standardov za opravljanje javnih nalog/pooblastil, identifikacija in predstavitev uspešnih modelov zagotavljanja/izvajanja javnih storitev s strani NVO in priprava predlogov ukrepov za prenos javnih nalog v izvajanje NVO ipd.). d) Promocija vsebinskega področja, politik, programov ter skupnih aktivnosti mreže NVO z namenom ozaveščanja širše ter posebnih javnosti/ciljnih skupin (mediji, gospodarstvo, javna uprava) o ključnih razvojnih vprašanjih na določenem vsebinskem področju ter vlogi in pomenu NVO: – Načrtovanje in izvedba različnih promocijskih kampanj in drugih dogodkov z namenom ozaveščanja ter krepitve sodelovanja, partnerstva posebnih javnosti/ciljnih skupin (gospodarstva, javne uprave, medijev) z nevladnimi organizacijami na določenem vsebinskem področju ipd. Pod dejavnostjo promocije niso upravičene dejavnosti promocije sofinanciranega projekta (npr. izvedba novinarskih konferenc za promocijo projekta ipd.) temveč dejavnosti promocije vsebinskih vprašanj z namenom ozaveščanja širše ter posebnih javnosti (medijev, javne uprave in gospodarstva). Aktivnosti promocije projekta v skladu z Navodili za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013 prijavitelj predvidi v okviru dejavnosti vodenja projekta. e) Usposabljanja in izobraževanja za zaposlene in prostovoljce prijavitelja z namenom povečanja usposobljenosti vsebinskih mrež NVO na posameznih vsebinskih področjih s poudarkom na krepitvi veščin in znanj za vključevanje v civilni dialog ter izvajanje javnih nalog oziroma pooblastil: – Udeležba zaposlenih in prostovoljcev vsebinskih mrež NVO na izobraževanjih in usposabljanjih iz naslednjih področij: – strokovna usposabljanja/izobraževanja povezana s prenosom javnih nalog in pooblastil v izvajanje nevladnim organizacijam; – strateško načrtovanje; – vodenje in upravljanje NVO; – projektni menedžment (priprava in izvajanje projektov, priprava vlog na različne nacionalne in EU razpise, poročanje o izvajanju projektov, evalvacija projektov); – krepitev veščin za sodelovanje v civilnem dialogu (vodenje skupinskih procesov, mediacija, tehnike pogajanj, stakeholders management (upravljanje z deležniki v posvetovalnih procesih ipd); – analiza politik; – delovanje državne uprave, evropskih institucij; – javno naročanje, javne finance, upravni postopki; – pridobivanje sredstev; – komunikacija in sodelovanje z mediji; – uporaba IKT tehnologij in orodij ipd. Upravičenec mora z zaposlenim ali prostovoljcem, ki bo napoten na usposabljanje/izobraževanje skleniti poseben sporazum/pogodbo o izobraževanju in v njej določiti obveznosti zaposlenega oziroma prostovoljca do upravičenca, ki predvideva tudi prenos pridobljenih znanj v okviru dejavnosti sofinanciranega projekta oziroma na druge NVO iz istega vsebinskega področja. Do usposabljanj/izobraževanj so upravičeni le prostovoljci, ki sodelujejo (opravljajo naloge) za prijavitelja. Za napotitev prostovoljcev na usposabljanje/izobraževanje mora upravičenec izvesti notranji postopek izbora prostovoljcev. Postopek izbora prostovoljcev mora biti javen in transparenten. Upravičenec bo ob poročanju obvezan posredniškemu telesu predložiti obrazložitev opravljenega postopka in izbire prostovoljca. 5. Pogoji, ki jih morajo prijavitelji izpolnjevati za kandidiranje na javnem razpisu Upravičeni prijavitelji so: – nevladne organizacije s sedežem v Republiki Sloveniji, ki povezujejo nevladne organizacije z določenega vsebinskega področja delovanja, oziroma je njihovo delovanje omejeno na določeno ciljno skupino (npr. otroci, starejši ipd.) in izpolnjujejo naslednje pogoje: – so pravne osebe, registrirane v skladu z Zakonom o društvih, Zakonom o ustanovah in Zakonom o zavodih; – nevladne organizacije, katerih celotni prihodek za leto 2008 ne presega 835.000,00 €, razen za nevladne organizacije, ki so v letu 2008 vsaj 75,00% prihodkov namenile za individualno pomoč posameznikom in/ali družinam (dokazilo: izkaz poslovnega izida za leto 2008, v primeru, da je izpolnjen drugi del pogoja, upravičenci priložijo tudi izpis konto kartice, iz katere je razvidno izpolnjevanje pogoja); – z ustanovnim in/ali drugim splošnim dokumentom dokažejo, da delujejo na nacionalni tj. državni ravni ter na vsebinskem področju, za katerega podajajo vlogo na javni razpis. Upravičena področja delovanja so opredeljena v 2. poglavju predmetnega javnega razpisa (dokazilo: priložen ustanovni in/ali drug ustrezni splošni dokument iz katerega je razvidno geografsko in vsebinsko področje delovanja prijavitelja); – izkažejo interes nevladnih organizacij za mrežno povezovanje v okviru prijavljenega projekta (dokazilo: izjave nevladnih organizacij tj. društev, zavodov, ustanov o podpori prijavitelju, obrazec št. 7 razpisne dokumentacije); – za stroške, ki so predmet sofinanciranja, niso pridobili pomoči iz sredstev državnega ali lokalnega proračuna ali sredstev EU (dvojno financiranje). Neupravičeni prijavitelji na javni razpis so: – prijavitelji, katerih celotni prihodek za leto 2008 presega 835.000,00 €, razen za prijavitelje, ki so v letu 2008 vsaj 75,00% prihodkov namenili za individualno pomoč posameznikom in/ali družinam; – pravne osebe, ustanovljene kot javni zavodi; – pravne osebe, ustanovljene po zakonu o ustanovah, katerih ustanoviteljica ali soustanoviteljica je Republika Slovenija; – nevladne organizacije, ki ne delujejo na nacionalni ravni, temveč je njihovo delovanje omejeno na geografsko območje statistične regije, lokalne skupnosti ali več lokalnih skupnosti (npr. regionalne in/ali lokalne zveze). Upravičenci morajo predpisane pogoje dokazati s predložitvijo ustreznih obrazcev in dokazil (prilog), v skladu z navodili iz razpisne dokumentacije. Strokovna komisija si pridržuje pravico, da od prijaviteljev zahteva dodatna pojasnila oziroma obrazložitve glede izpolnjevanja pogojev. V primeru, da pojasnila ne bodo posredovana v roku in na način določen v pozivu, bo strokovna komisija vloge takih prijaviteljev zavrnila. 6. Dodatni pogoji za upravičence vezani na izvajanje projektov sofinanciranih s sredstvi Evropskega socialnega sklada Upravičenec bo moral izpolnjevati tudi naslednje pogoje: – izbrati zunanje izvajalce v skladu z Zakonom o javnem naročanju ZJN-2 (Uradni list RS, št. 128/06, 16/08 in 34/08); – voditi ločeno računovodsko in analitično evidenco o projektu; – hraniti vso dokumentacijo o projektu najmanj do 31. 12. 2020; – zagotavljati posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim slovenskim organom in pristojnim organom EU informacije o poteku projekta ter doseganju ciljev in rezultatov; – zagotavljati posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim slovenskim organom in pristojnim organom EU informacije o morebitnih prihodkih povezanih z izvajanjem projekta (skladno s 55. členom Uredbe (ES) št. 1083/2006/ES); – zagotavljati posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim slovenskim organom in pristojnim organom EU dostop do dokumentacije o projektu; – zagotavljati informiranje in obveščanje javnosti o projektu v skladu z navodili organa upravljanja, posredniškega telesa ter 8. in 9. členom Uredbe komisije EU št. 1828/2006 z dne 8. 12. 2006; – obveščati posredniško telo o spremembah projekta in jamčiti, da v roku 5 let po zaključku ne bi prišlo do bistvenih sprememb na projektu v skladu s 57. členom Uredbe Sveta EU št. 1083/2006 z dne 11. 7. 2006; – v primeru ugotovitve o nenamenski porabi sredstev, nespoštovanju pogodbenih določil ali o dvojnem financiranju projekta s strani drugih proračunskih virov RS ali EU, vrniti vsa prejeta sredstva, skupaj s pripadajočimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila. 7. Višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Javni razpis za izbor projektov delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor projektov se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete: Institucionalna in administrativna usposobljenost, prednostne usmeritve: Spodbujanje razvoja nevladnih organizacij, civilnega in socialnega dialoga. Okvirna razpoložljiva višina nepovratnih sredstev za javni razpis: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Namenska sredstva EU, opredeljena v Operativnem programu razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, predstavljajo 85% celotnih upravičenih javnih izdatkov za upravičene stroške projekta. Namenska sredstva slovenske udeležbe (državnega proračuna Republike Slovenije – Ministrstva za javno upravo) pa 15% celotnih upravičenih javnih izdatkov za upravičene stroške projekta. V skladu s 34. členom Uredbe št. 1083/2006/ES bo uporabljeno t.i. dopolnilno financiranje. Pri tem financiranje upravičenih stroškov, ki vsebinsko sodijo v obseg pomoči Evropskega sklada za regionalni razvoj (nakup IKT opreme) ne sme preseči 9% upravičenih stroškov projekta. Ministrstvo bo sredstva, dodeljena upravičencem za leto 2009 praviloma izplačalo v proračunskem letu 2009, sredstva dodeljena za leto 2010 pa v letu 2010, ob upoštevanju razpoložljivih proračunskih sredstev. Ministrstvo za javno upravo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva proračunska sredstva upravičencem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Kolikor se upravičenec ne strinja s predlogom ministrstva se šteje, da odstopa od vloge. 7.1 Višina zaprošenih sredstev za posamezen projekt Najnižja vrednost zaprošenih sredstev za sofinanciranje projektov je 80.000,00 € (skupaj za leti 2009 in 2010). Najvišja vrednost zaprošenih sredstev za sofinanciranje je 160.000,00 € (skupaj za leti 2009 in 2010). Od tega: usposabljanje/izobraževanje za zaposlene in prostovoljce prijavitelja do 36.000,00 € (skupaj za leti 2009 in 2010). Upravičenec lahko zaprosi za sofinanciranje do 100% upravičenih stroškov projekta. Davek na dodano vrednost ni upravičen do sofinanciranja. 8. Obdobje za porabo sredstev in obdobje upravičenosti stroškov Obdobje, za katerega so namenjena razpisana proračunska sredstva, sta proračunski leti 2009 in 2010. Dodeljena proračunska sredstva morajo biti porabljena v letih 2009 in 2010 oziroma v plačilnih rokih, kot jih določa aktualni Zakon o izvrševanju proračuna RS. Po tem javnem razpisu so do sofinanciranja upravičeni stroški, ki bodo nastali od datuma objave javnega razpisa do zaključka projekta oziroma najkasneje do 10. 10. 2010. Rok za izstavitev končnega zahtevka za izplačilo je 11. 10. 2010. 9. Delovni kapital za izvedbo projekta Upravičenci bodo po podpisu pogodbe prejeli delovni kapital v pogodbeno določenem obsegu sredstev slovenske udeležbe (15% pogodbeno določene vrednosti upravičenih stroškov projekta) v skladu s 133. členom Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna republike Slovenije. V primeru uveljavitve Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o izvrševanju proračunov RS za leti 2008 in 2009 (v nadaljevanju: Zakon) pred podpisom pogodb o sofinanciranju z upravičenci, bo odstotek delovnega kapitala – predplačila, usklajen z odstotkom določenim v Zakonu (predvidoma 20% pogodbeno določene vrednosti upravičenih stroškov). Delovni kapital se lahko uporabi le za plačilo upravičenih stroškov projekta. Podrobnejši način izplačevanja delovnega kapitala in povračilo le-tega je opredeljen v vzorcu pogodbe, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. 10. Upravičeni stroški Upravičeni so stroški, ki so neposredno povezani z izvajanjem projekta ter so bili predvideni v pogodbi o sofinanciranju, in sicer: 1. plače in drugi stroški dela zaposlenih na projektu: – vsi stroški dela (II. bruto plača z vsemi pripadajočimi davki in prispevki delojemalca in delodajalca); – povračila stroškov v zvezi z delom (prehrana med delom, prevoz na delo in z dela itd.); – nadomestila plače ter drugi osebni prejemki v skladu z veljavno zakonodajo (jubilejne nagrade, solidarnostna pomoč); – regres in povračilo stroškov dela za čas dopusta samo za zaposlene, ki bodo na projektu neprekinjeno zaposleni najmanj šest mesecev in najmanj polovico (50%) svojega delovnega časa. 2. stroški storitev zunanjih izvajalcev, vezanih neposredno na projekt (plačila avtorskih honorarjev, plačila po podjemnih pogodbah, plačila za delo preko študentskega servisa, plačila po pogodbah o opravljenih storitvah) na primer: – vodenje in druga dela neposredno na projektu; – stroški izvajalcev usposabljanj/izobraževanj, predavateljev; – stroški priprave analiz, strokovnih podlag, svetovanja ipd.; – stroški članarin v mednarodnih mrežah, če so vezane na projekt in nujne za izvedbo projekta; – stroški organizacije (npr. najem prostorov) srečanj, dogodkov; – stroški brezalkoholnih pijač in prigrizkov na srečanjih, delavnicah, usposabljanjih za NVO; – stroški oglaševalskih in promocijskih aktivnosti: stroški oblikovanja in priprave na tisk, stroški produkcije, predvajanja oglasov, obdelave in objav člankov v medijih, naznanil, oddaj oziroma zakupa medijskega prostora, tiska in distribucije ipd.; – izdelave in vzdrževanja spletnih strani; – stroški izvedbe novinarskih konferenc; – stroški nabave nalepk, izdelave promocijskih panojev, zastav(ic); – nematerialne investicije oziroma neopredmetena dolgoročna sredstva (nakup in vzdrževanje neopredmetenih dolgoročnih sredstev, ki vključujejo programsko opremo, patente, licence, know-how ali nepatentirano tehnično znanje). 3. stroški izobraževanja in usposabljanja za zaposlene in prostovoljce vsebinskih NVO mrež na nacionalni ravni: – plačilo izobraževanja/usposabljanja – šolnine, kotizacije; – dnevnice; – potni stroški in stroški nastanitev. 4. informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) – največ do 9% vseh upravičenih stroškov – v skladu s 34. členom Uredbe (ES) št. 1083/2006 bo za ta namen uporabljeno t.i. dopolnilno financiranje): – računalniška oprema, optični čitalci, digitalna avdio-video oprema, ipd. Nakup IKT opreme je upravičen le v primeru, da je le-ta nujno potrebna za doseganje ciljev projekta, zato mora prijavitelj nakup opreme natančno utemeljiti. 5. posredni stroški – namenjeni kritju splošnih stroškov poslovanja: telekomunikacij (telefon, internet), elektrike, ogrevanja, komunalnih storitev, upravljanja, pisarniškega in potrošnega materiala, drobnega inventarja, najema poslovnih prostorov od tretjih pravnih ali fizičnih oseb ipd. – pavšal v višini 10% upravičenih neposrednih stroškov projekta. Upravičenec lahko zaprosi za sofinanciranje do 100% upravičenih stroškov projekta. Upravičenec bo moral nastale stroške na projektu, razen posrednih stroškov, dokazati s predložitvijo originalnih računov, pogodb, drugih računovodskih listin enake dokazne vrednosti ter dokazil o plačilu, ki se neposredno nanašajo na izvedeno dejavnost ter dokazil v postopkih izbire zunanjih izvajalcev v skladu z Zakonom o javnem naročanju (ZJN-2). Podrobna razčlenitev upravičenih stroškov in pogojev za predložitev dokazil o nastalih stroških je navedena v razpisni dokumentaciji, navodilih posredniškega telesa za poročanje in dokazovanje stroškov, ki so del razpisne dokumentacije ter Navodilih organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013. Roki za izstavitev zahtevkov za izplačilo so opredeljeni v pogodbi o sofinanciranju. Sofinanciranje upravičenih stroškov ne predstavlja državne pomoči. 10.1 Neupravičeni stroški Za predmetni javni razpis so neupravičeni naslednji stroški: – davek na dodano vrednost; – stroški nakupa in gradnje nepremičnin; – stroški nakupa nezazidanega zemljišča; – stroški nakupa strojev, pohištva in prevoznih sredstev; – stroški nakupa rabljene opreme; – stroški nakupa IKT opreme, ki presega 9% upravičenih stroškov projekta; – amortizacija nepremičnin in opreme; – stroški obresti na dolgove; – stroški, ki so že bili sofinancirani iz drugih virov (državnega proračuna Republike Slovenije, lokalnih proračunov, drugih virov EU) (dvojno financiranje); – stroški nakupa vinjet Republike Slovenije; – drugi stroški, ki niso predvideni v pogodbi o sofinanciranju. Neupravičene stroške krije upravičenec sam. 11. Prihodki projekta: upravičenec mora spremljati ter posredniškemu telesu prikazovati prihodke projekta. Če bodo pri izvajanju projekta ustvarjeni prihodki, bo Ministrstvo za javno upravo za višino ustvarjenih prihodkov, znižalo višino upravičenih stroškov tj. višino zahtevka za izplačilo. 12. Merila za izbor projektov Ocenjevale se bodo pravočasno prispele in popolne vloge, ki jih bodo predložili upravičeni prijavitelji. Skupaj lahko prijavitelj doseže 90 točk. Podrobnejša razčlenitev meril za ocenjevanje je v razpisni dokumentaciji. 12.1 Splošni merili: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 12.2 Merila za ocenjevanje: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 13. Ocenjevanje vlog in izbor Ministrstvo za javno upravo bo izbralo predloge projektov po postopku, kot ga določa Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije in skladno s to objavo in razpisno dokumentacijo za predmetni javni razpis. Postopek izbire ovrednotenja vlog bo, na podlagi poslovnika o delu strokovne komisije za izvedbo javnega razpisa, vodila strokovna komisija, ki jo imenuje predstojnik Ministrstva za javno upravo. O dodelitvi sredstev po tem razpisu bo, na predlog strokovne komisije, s sklepom odločil predstojnik Ministrstva za javno upravo. Strokovna komisija bo ocenjevala le vloge, ki: – bodo prispele pravočasno, na način določen v 14. poglavju predmetnega javnega razpisa; – bodo predložene na predpisanih obrazcih iz razpisne dokumentacije; – jih bodo predložili upravičeni prijavitelji in bodo izpolnjevale osnovne pogoje razpisa. Vloge se bodo najprej ocenjevale s stališča skladnosti s cilji prednostne usmeritve: Spodbujanje razvoja nevladnih organizacij, civilnega in socialnega dialoga, Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013 ter vpliva na spodbujanje trajnostnega razvoja in enakih možnosti. Kolikor bo strokovna komisija ugotovila, da projekt ni skladen s cilji prednostne usmeritve ali izkazuje negativen vpliv na trajnostni razvoj ali enake možnosti, bo projekt izločila iz nadaljnjega ocenjevanja. Strokovna komisija bo, na osnovi rezultatov ocenjevanja, oblikovala predlog liste projektov za sofinanciranje. Za sofinanciranje bodo predlagani projekti, ki bodo dosegli minimalni kakovostni kriterij – na osnovi ocenjevanja dosežejo skupaj najmanj 60 točk. Lista sofinanciranih projektov bo, kolikor bo skupna vrednost predlaganih projektov, ki so dosegli minimalni kakovostni kriterij presegla razpoložljiva sredstva, oblikovana večstopenjsko, in sicer na naslednji način. Projekti bodo na listo uvrščeni glede na doseženo število točk, s čimer bo določen vrstni red sofinanciranih vsebinskih področij. Na listo za sofinanciranje bodo uvrščeni projekti, ki bodo v okviru posameznih vsebinskih področij dosegli najvišje število točk. Postopek bo ponovljen do porabe razpoložljivih sredstev. V primeru, da za posamezno vsebinsko področje ne bo predloženih vlog oziroma predložene vloge ne bodo dosegle minimalnega kakovostnega kriterija, bodo finančna sredstva preusmerjena na druga vsebinska področja. V primeru, da več prijaviteljev doseže enako število točk in bi bila z njihovo uvrstitvijo na predlog liste projektov za sofinanciranje presežena skupna razpoložljiva sredstva, se o uvrstitvi projektov na predlog liste sofinanciranih projektov odloči z žrebom, ki ga opravi strokovna komisija. V primeru, ko enako število točk doseže več prijaviteljev, ki delujejo kot društva, ima prednost prijavitelj, ki ima status društva v javnem interesu. V primeru, da noben izmed prijaviteljev, ki dosežejo enako število točk in delujejo kot društva, nima statusa društva v javnem interesu oziroma ima več prijaviteljev, ki so dosegli enako število točk, status društva v javnem interesu, se o uvrstitvi projektov na listo sofinanciranih projektov prav tako odloči z žrebom, ki ga opravi strokovna komisija. Strokovna komisija si pridržuje pravico, da od prijaviteljev zahteva dodatna pojasnila oziroma obrazložitve o predvidenih dejavnostih ter načrtovanih stroških. Poziv za posredovanje dodatnih pojasnil oziroma obrazložitev, bo prijaviteljem posredovan po elektronski pošti na elektronski naslov prijavitelja naveden v obrazcu Podatki o prijavitelju (obrazec št. 1 razpisne dokumentacije). V primeru, da pojasnila ne bodo posredovana v roku in na način določen v pozivu, bo strokovna komisija dejavnosti oziroma načrtovane stroške, za katere se zahteva dodatno pojasnilo, izločila kot neupravičene ter projekt ustrezno ocenila glede na postavljena merila. Strokovna komisija lahko na podlagi pregleda vlog oceni, da posamezne predlagane dejavnosti niso upravičene do sofinanciranja ter od prijavitelja zahteva prilagoditev načrta dejavnosti ter finančnega načrta projekta. Prav tako si strokovna komisija pridržuje pravico znižanja posameznih postavk v finančnem načrtu za katere meni, da so ocenjene nerealno in zahteva prilagoditev finančnega načrta prijavitelja. V primeru, da bo upravičenec v prijavi kot upravičene navedel tudi neupravičene stroške, bo strokovna komisija ustrezno znižala višino sofinanciranja ter prijavitelju predlagala nižjo višino sofinanciranja od zaprošene. V primeru, da bo upravičenec v vlogi prijavil prihodke projekta, bo strokovna komisija ustrezno znižala višino sofinanciranja ter upravičencu predlagala nižjo višino sofinanciranja od zaprošene. Če se prijavitelj ne bo strinjal s predlogi strokovne komisije, se šteje, da odstopa od vloge. Posredniško telo lahko preostala razpoložljiva sredstva ponudi naslednjemu najvišje pozitivno ocenjenemu upravičencu. 14. Rok in način prijave na razpis Rok za oddajo prijav je 35 dni po objavi tega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije oziroma do vključno 8. maja 2009. Vloge na razpis morajo, ne glede na način oddaje, prispeti na naslov: Ministrstvo za javno upravo, Tržaška 21, 1000 Ljubljana, najkasneje do 8. maja do 13. ure. Vloga mora biti oddana na prijavnih obrazcih, ki so del razpisne dokumentacije in mora vsebovati vse zahtevane priloge in podatke, določene v razpisni dokumentaciji. Vloge je potrebno predložiti v treh (3) tiskanih izvodih: (1) izvirniku in dveh (2) kopijah, ki so označeni z besedo »Original«, »Kopija 1«, »Kopija 2«. Prijavitelj mora dispozicijo projekta in finančni načrt predložiti tudi na e-nosilcu podatkov (CD-ROM ali DVD-ROM). Drugih obrazcev in prilog ni potrebno predložiti na e-nosilcu. Vlogo je potrebno poslati v zaprtem ovitku, ki mora biti označen: »Ne odpiraj! – Vloga javni razpis za sofinanciranje projektov vsebinskih mrež NVO za leto 2009 in 2010«. (Lahko uporabite obrazec za označbo vloge iz razpisne dokumentacije.) Posamezni prijavitelj lahko na javni razpis predloži eno (1) vlogo za sofinanciranje. Kolikor bo prijavitelj predložil več vlog za sofinanciranje, bo upoštevana tista vloga, ki bo na ministrstvu evidentirana kot prva prispela. Za prepozno se šteje vloga, ki Ministrstvu za javno upravo ni bila predložena do navedenega roka in bo upravičencu vrnjena neodprta. Za nepopolno se šteje vloga, ki ne vsebuje vseh dokumentov, zahtevanih v besedilu razpisa in razpisni dokumentaciji. Oddaja vloge pomeni, da se prijavitelj strinja s pogoji razpisa in merili za ocenjevanje. 15. Odpiranje vlog Odpiranje vlog bo potekalo 11. maja 2009 v prostorih Ministrstva za javno upravo, Tržaška 21, 1000 Ljubljana. Odpiranje vlog ne bo javno. Odpirale se bodo samo v roku dostavljene, izpolnjene in označene vloge, in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. Na odpiranju bo strokovna komisija ugotavljala popolnost vlog glede na to, če so bili predloženi vsi zahtevani dokumenti. 16. Popolnost vlog in dopolnjevanje Vloga je popolna, če je prijavitelj do predpisanega roka za oddajo prijav predložil izpolnjene in kjer je to posebej navedeno, žigosane dokumente. 16.1 Popolnost vlog Prijavitelj mora prijavi priložiti naslednje obrazce: – Obrazec št. 1: Podatki o prijavitelju; – Obrazec št. 2: Vloga – podatki o projektu; – Obrazec št. 3: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev; – Obrazec št. 4: Strateške usmeritve razvoja prijavitelja za obdobje 2009–2013; – Obrazec št. 5: Logični okvir; – Obrazec št. 6: Dispozicija projekta – delovni načrt projekta; – Obrazec št. 7: Izjava nevladne organizacije o podpori prijavitelju kot nosilcu vsebinske mreže NVO; – Obrazec št. 8: Reference prijavitelja in vodje projekta pri izvajanju primerljivih projektov v obdobju 1. 1. 2003 do 31. 12. 2008; – Obrazec št. 9: Delež prihodkov iz javnih sredstev v celotnih prihodkih prijavitelja za leto 2008; – Obrazec št. 10: Vključenost prostovoljcev v dejavnosti prijavitelja ter projekta; – Obrazec št. 11: Vključenost prijavitelja v mrežah NVO iz istega vsebinskega področja na EU ravni – stanje na dan 31. 12. 2008. ter priloge: – Priloga št. 1(1a in 1b): Finančni načrt projekta; – Priloga št. 2: Izkaz poslovnega izida, izpis konto kartice v obdobju 1. 1. 2008 do 31. 12. 2008; – Priloga št. 3: Fotokopija ustanovnega akta in/ali drugega splošnega dokumenta; – Priloga št. 4: Vzorec pogodbe; – Priloga št. 5: Društva v javnem interesu – priložijo prijavitelji, ki delujejo kot društva; – Priloga št. 6: Izjava resorja o podpori projektu ter nadaljnjem razvoju vsebinske mreže – priložijo prijavitelji, ki so izjavo resorja pridobili; – Priloga št. 7: CD-ROM ali DVD-ROM. 16.2 Dopolnjevanje vlog V primeru nepopolnih vlog, s pomanjkljivo dokumentacijo, bo strokovna komisija najkasneje v roku 3 dni od odpiranja vlog prijavitelje pozvala, da vloge v roku 5 dni dopolnijo. Poziv za dopolnitev vlog bo upravičencem posredovan po elektronski pošti, na elektronski naslov prijavitelja naveden v obrazcu Podatki o prijavitelju (obrazec št. 1 razpisne dokumentacije). Dovoljene bodo le dopolnitve naslednjih obrazcev oziroma prilog: – Obrazec št. 1: Podatki o prijavitelju; – Obrazec št. 2: Vloga – podatki o projektu; – Obrazec št. 3: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev; – Priloga št. 1(1a in 1b): Finančni načrt projekta – samo v primeru formalne nepopolnosti (manjkajoči žig/podpis odgovorne osebe); – Priloga št. 2: Izkaz poslovnega izida, izpis konto kartice v obdobju od 1. 1. 2008 do 31. 12. 2008; – Priloga št. 3: Fotokopija ustanovnega in/ali drugega splošnega dokumenta; – Priloga št. 4: Vzorec pogodbe; – Priloga št. 5: Društva v javnem interesu – za prijavitelje, ki delujejo kot društva; – Priloga št. 6: Izjava resorja o podpori projektu ter nadaljnjem razvoju vsebinske mreže – priložijo prijavitelji, ki so izjavo resorja pridobili; – Priloga št. 7: CD-ROM ali DVD-ROM. V primeru, da vlogi ne bo priložen kateri izmed obrazcev, ki zgoraj ni naveden, strokovna komisija prijaviteljev ne bo pozvala k dopolnitvi, temveč bo takšne vloge zavrgla. Pri preverjanju formalne popolnosti vlog bodo upoštevani le predloženi natisnjeni obrazci (in ne obrazci shranjeni na elektronskem nosilcu CD-ROM ali DVD-ROM), in sicer v izvodu vloge, ki bo označen kot »original«. 17. Zavrnitev in zavržba vlog 17.1 Zavržba vlog Zavržene bodo vloge: – ki ne bodo predložene v 3 izvodih – original (1), kopija (2); – ki ne bodo poslane v roku in na način predpisan v 14. poglavju predmetnega javnega razpisa; – ki ne bodo vsebovale vseh dokazil in drugih sestavin, ki jih zahteva besedilo razpisa in razpisne dokumentacije za razpisno področje in ne bodo dopolnjene v roku za dopolnitev vloge (nepopolne vloge); – ki bodo nepravilno izpolnjene in označene glede na določila razpisne dokumentacije. 17.2 Zavrnitev vlog Zavrnjene bodo vloge: – tistih upravičencev, ki ne bodo izpolnjevali osnovnih pogojev določenih v besedilu razpisa in razpisne dokumentacije za razpisano področje; – ki jih bo strokovna komisija na podlagi meril za ocenjevanje izločila oziroma ne bodo dosegle minimalnega kakovostnega kriterija za dodelitev sredstev; – ki ne bodo upoštevale omejitev glede zaprošene višine sofinanciranja; – ki bodo glede na merila pozitivno ocenjene, vendar bodo razpoložljiva sredstva že razdeljena med relativno boljše ocenjene vloge. 18. Obveščanje prijaviteljev o rezultatih razpisa in varovanje podatkov ter poslovnih skrivnosti Ministrstvo za javno upravo bo prijavitelje o izidu razpisa obvestilo najkasneje v 60-ih dneh od dneva odpiranja vlog. Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh Ministrstva za javno upravo ter portalu www.euskladi.si. Upravičenec se s predložitvijo vloge na javni razpis strinja z javno objavo podatkov o odobrenih in izplačanih denarnih sredstvih. Objavljeni bodo osnovni podatki o projektu in prejemniku pomoči v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov ter Navodili za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013. Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, vključno s 37. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1828/2006. 19. Pritožba Zoper sklep o izbiri prejemnikov sredstev ni dovoljena pritožba, temveč lahko prijavitelji in stranski udeleženci sprožijo upravni spor zoper sklep Ministrstva za javno upravo. Upravni spor se sproži s tožbo, ki se vloži v 30 dneh od vročitve sklepa na Upravno sodišče, Fajfarjeva 33, Ljubljana. 20. Razpisna dokumentacija in informacije Razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani prijavitelji pridobijo na spletni strani Ministrstva za javno upravo (http://www.mju.gov.si/si/za_nevladne_organizacije/) ali jo naročijo na tel. 01/478-87-16, 01/478-83-25 vsak delavnik med 9. in 11. uro ali na e-naslovu: polonca.sega@gov.si ali erika.lencic-stojanovic@gov.si. Informacije v zvezi z javnim razpisom lahko dobite na Ministrstvu za javno upravo pri ali Polonci Šega, tel. 01/478-87-16, ali Eriki Lenčič Stojanovič, tel. 01/478-83-25. Vprašanja v zvezi z javnim razpisom lahko do 4. maja 2009, posredujete po elektronski pošti na naslov NVO.MJU@gov.si. Upravičencem, ki bodo vprašanja posredovali po navedenem datumu, odgovori ne bodo posredovani. Odgovori na pogosto zastavljena vprašanja (FAQ – frequently asked questions) v zvezi z razpisom bodo objavljena na spletni strani: http://www.mju.gov.si/si/za_nevladne_organizacije/. Upravičencem bo v okviru tehnične pomoči zagotovljena tudi pomoč pri pripravi projektnih predlogov. Informacijska točka oziroma pisarna bo v času od objave razpisa do roka za oddajo prijav delovala vsak delovni dan od 8. do 11. ure. Kontaktna oseba v informacijski pisarni Mateja Šepec, Regionalni center za okolje (Slovenska 5, Ljubljana) tel. 01/452-70-65, bo nudila informacije o razpisu. Na navedenem naslovu se bodo prijavitelji lahko naročili tudi na brezplačno individualno svetovanje. Individualno svetovanje bo omogočeno samo upravičencem, ki bodo najkasneje do 4. maja 2009 na elektronski naslov mateja.sepec@guest.arnes.si posredovali osnutek izpolnjene vloge. Z interesenti bo po prejetju osnutka usklajen termin individualnega svetovanja. Vrstni red svetovanj bo določen glede na datum posredovanja osnutka izpolnjene vloge, prednost pri individualnih svetovanjih bodo imeli prijavitelji, ki se bodo udeležili informativne delavnice. Informativna delavnica v zvezi s prijavo na javni razpis bo potekala 9. aprila 2009 od 10. do 14. ure v avditoriju Centra Evropa, Dalmatinova 4, 1000 Ljubljana.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti