Uradni list

Številka 33
Uradni list RS, št. 33/2009 z dne 30. 4. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 33/2009 z dne 30. 4. 2009

Kazalo

1574. Odlok o proračunu Občine Trebnje za leto 2009, stran 4802.

Na podlagi četrte alineje drugega odstavka 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 – odločba US, 45/94 – odločba US, 57/94, 14/95, 20/95 – odločba US, 63/95 – obvezna razlaga, 73/95 – odločba US, 9/96 – odločba US, 39/96 – odločba US, 44/96 – odločba US, 26/97, 70/97, 10/98, 68/98 – odločba US, 74/98, 12/99 – sklep US, 36/99 – odločba US, 59/99 – odločba US, 70/00, 94/00 – sklep US, 100/00 – sklep US, 28/01 – odločba US, 87/01 – ZSam-1, 16/02 – sklep US, 51/02 – ZLS-L, 108/03 – odločba US, 77/04 – odločba US, 72/05, 21/06 – odločba US, 14/07 – ZSPDPO, 60/07, 27/02 – odločba US, 76/08); določil Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 123/06 – ZFO-1, 101/07 – odločba US, 57/08); 28., 29., 30. in 40. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJZP in 14/07 – ZSPDPO, 109/08); ob upoštevanju Zakona o izvrševanju proračuna RS za leti 2008 in 2009 (Uradni list RS, št. 114/07, 58/08, 26/09), v skladu z 18. členom Statuta Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 45/07, 111/07, 11/09) je Občinski svet Občine Trebnje na 23. redni seji dne 22. 4. 2009 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Trebnje za leto 2009
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za Občino Trebnje za leto 2009 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna Občine Trebnje, vključno s krajevnimi skupnostmi, na ravni podskupin kontov, za leto 2009 se določa v naslednjih zneskih:
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|A.   |BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV               |           |
+--------------------------------------------------+-----------+
|SKUPINA/PODSK KONTOV OPIS                         |  LETO 2009|
|                                                  |      v EUR|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|I.   |SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)            | 17.019.216|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |TEKOČI PRIHODKI (70+71)                     | 12.364.326|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|70   |DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706)           |  9.429.587|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |700 DAVKI NA DOHODEK IN DOBIČEK             |  7.853.587|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |703 DAVKI NA PREMOŽENJE                     |  1.039.000|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |704 DOMAČI DAVKI NA BLAGO IN STORITVE       |    537.000|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |706 DRUGI DAVKI                             |          0|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|71   |NEDAVČNI PRIHODKI (710+711+712+713+714)     |  2.934.739|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |710 UDELEŽBA NA DOBIČKU IN DOHODKI OD       |    295.069|
|     |PREMOŽENJA                                  |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |711 TAKSE IN PRISTOJBINE                    |     10.000|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |712 GLOBE IN DRUGE DENARNE KAZNI            |     30.000|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |713 PRIHODKI OD PRODAJE BLAGA               |     65.930|
|     |IN STORITEV                                 |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |714 DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI                 |  2.533.740|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|72   |KAPITALSKI PRIHODKI (720+721+722)           |  2.224.416|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |720 PRIHODKI OD PRODAJE                     |      9.816|
|     |OSNOVNIH SREDSTEV                           |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |721 PRIHODKI OD PRODAJE ZALOG               |          0|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |722 PRIHODKI OD PRODAJE                     |  2.214.600|
|     |ZEMLJIŠČ IN NEOPREDMETENIH DOLGOROČNIH      |           |
|     |SRED.                                       |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|73   |PREJETE DONACIJE (730+731)                  |     82.515|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |730 PREJETE DONACIJE IZ DOMAČIH VIROV       |     82.515|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |731 PREJETE DONACIJE IZ TUJINE              |          0|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|74   |TRANSFERNI PRIHODKI (740 + 741)             |  2.347.959|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |740 TRANSFERNI PRIHODKI IZ DRUGIH           |  1.944.659|
|     |JAVNOFINANČNIH INSTITUCIJ                   |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |741 PREJETA SREDSTVA IZ DRŽAVNEGA PRORAČUNA |    403.300|
|     |IZ SREDSTEV                                 |           |
|     |PRORAČUNA EU                                |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|II.  |SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                | 20.056.954|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|40   |TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409)        |  4.046.544|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |400 PLAČE IN DRUGI IZDATKI                  |    574.341|
|     |ZAPOSLENIM                                  |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |401 PRISPEVKI DELODAJALCEV                  |     92.676|
|     |ZA SOCIALNO VARNOST                         |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |402 IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE            |  3.273.442|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |403 PLAČILA DOMAČIH OBRESTI                 |     16.585|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |409 SREDSTVA, IZLOČENA                      |     89.500|
|     |V REZERVE                                   |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|41   |TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413)          |  5.007.663|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |410 SUBVENCIJE                              |    126.309|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |411 TRANSFERI POSAMEZNIKOM                  |  2.691.383|
|     |IN GOSPODINJSTVOM                           |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |412 TRANSFERI NEPROFITNIM                   |    808.226|
|     |ORGANIZAC. IN USTANOVAM                     |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |413 DRUGI TEKOČI DOMAČI                     |  1.381.745|
|     |TRANSFERI                                   |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|42   |INVESTICIJSKI ODHODKI (420)                 |  8.000.619|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |420 NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH SREDSTEV      |  8.000.619|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|43   |INVESTICIJSKI TRANSFERI (430)               |  3.002.128|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |430 INVESTICIJSKI TRANSFERI                 |          0|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |431 INVESTICIJSKI TRANSFERI                 |  2.095.807|
|     |PRAVNIM IN FIZIČNIM OSEBAM                  |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |432 INVESTICIJSKI TRANSFERI                 |    906.321|
|     |PRORAČUNSKIM UPORABNIKOM                    |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|III. |PRORAČUNSKI PRESEŽEK/PRIMANJKLJAJ (I. –     | –3.037.738|
|     |II.) (SKUPAJ PRIHODKI MINUS SKUPAJ ODHODKI) |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|B.   |RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB          |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|IV.  |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL               |          0|
|     |IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV              |           |
|     |(750+751+752)                               |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|75   |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL               |          0|
|     |IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV              |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |750 PREJETA VRAČILA DANIH                   |          0|
|     |POSOJIL                                     |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |751 PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV             |          0|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |752 KUPNINE IZ NASLOVA                      |          0|
|     |PRIVATIZACIJE                               |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|V.   |DANA POSOJILA IN POVEČANJE                  |          0|
|     |KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441)               |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|44   |DANA POSOJILA IN POVEČANJE                  |          0|
|     |KAPITALSKIH DELEŽEV                         |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |440 DANA POSOJILA                           |          0|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |441 POVEČANJE KAPITALSKIH                   |          0|
|     |DELEŽEV                                     |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |442 PORABA SREDSTEV KUPNIN                  |          0|
|     |IZ NASLOVA PRIVATIZACIJE                    |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |443 POVEČANJE NAMENSKEGA                    |          0|
|     |PREMOŽENJA V KAVNIH SKLADIH                 |           |
|     |IN DRUGIH OSEBAH JAVNEGA PRAVA, KI IMAJO    |           |
|     |PREMOŽENJE V SVOJI LASTI                    |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|VI.  |PREJETA MINUS DANA POSOJILA                 |          0|
|     |IN SPREMEMBE KAPITALSKIH                    |           |
|     |DELEŽEV (IV. – V.)                          |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|C.   |RAČUN FINANCIRANJA                          |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|VII. |ZADOLŽEVANJE (500)                          |  1.299.361|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|50   |ZADOLŽEVANJE                                |  1.299.361|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |500 DOMAČE ZADOLŽEVANJE                     |  1.299.361|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|VIII.|ODPLAČILA DOLGA (550)                       |     85.970|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|55   |ODPLAČILA DOLGA                             |     85.970|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |550 ODPLAČILA DOMAČEGA DOLGA                |     85.970|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|IX.  |POVEČANJE/ZMANJŠANJE SREDSTEV NA RAČUNIH    | –1.824.347|
|     |(I.+ IV.+ VII.- II. -V. – VIII.)            |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|X.   |NETO ZADOLŽEVANJE (VII. – VIII.)            |  1.213.391|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|XI.  |NETO FINANCIRANJE                           |  3.037.738|
|     |(VI.+ VII. – VIII.- IX. = -III.)            |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|XII. |STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH                  |           |
|     |OB KONCU PRETEKLEGA LETA                    |           |
+-----+--------------------------------------------+-----------+
|     |9009 Splošni sklad za drugo                 |  1.824.347|
+-----+--------------------------------------------+-----------+
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na konte, določene s predpisanim enotnim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Trebnje www.trebnje.si.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93, 87/01 in 110/02 – ZGO-1),
2. sredstva, namenjena odpravi nesorazmerij v plačah v javnem sektorju, ki se oblikujejo v skladu s spremembami in dopolnitvami Zakona o sistemu plač v javnem sektorju (Uradni list RS, št. 95/07 – ZSPJS-UPB7, 17/08, 58/08, 69/08),
3. prihodki od občanov, ki se v posameznih krajevnih skupnostih namenijo za namene, za katere se pobirajo,
4. drugi prihodki, ki jih s sklepom določi občinski svet, in sicer: vplačani prispevki za priključitev na javni vodovod in vplačani zneski komunalnega prispevka od investitorjev, ki se priključujejo na določeno omrežje,
5. lastni prihodki krajevnih skupnosti, ki se uporabljajo za financiranje izdatkov krajevnih skupnosti, predvidenih v njihovih finančnih načrtih,
6. okoljske dajatve, ki so na podlagi zakona, ki ureja varstvo okolja, predpisane zaradi obremenjevanja okolja z odpadnimi vodami in zaradi odlaganja odpadkov na odlagališčih, ki so infrastruktura, namenjena izvajanju obvezne gospodarske javne službe varstva okolja in se lahko porabijo le za:
– gradnjo infrastrukture, namenjene izvajanju občinskih obveznih javnih služb varstva okolja v skladu z državnimi operativnimi programi, sprejetimi predpisi varstva okolja na področju čiščenja in odvajanja odpadnih voda, ravnanja s komunalnimi odpadki in odlaganja odpadkov,
– zagotavljanje oskrbovalnih standardov, tehničnih, vzdrževalnih, organizacijskih in drugih ukrepov, predpisanih za izvajanje obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja.
4. člen
Neposredni uporabnik (v nadaljevanju uporabnik) lahko prevzema obveznosti, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere, če je razpisal javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov in če so zanj že načrtovane pravice porabe na postavki proračuna za tekoče leto. V razpisnih pogojih javnega naročila se morajo opredeliti pogoji za sklenitev pogodbe.
Neposredni uporabnik lahko prevzema obveznosti, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere.
Neposredni uporabnik lahko v letu 2009 za namen plačila obveznosti, ki bodo zapadle v plačilo v letu 2010, prevzame obveznosti (sklene pogodbe) v višini 60% obsega pravic porabe zagotovljenih sredstev na postavkah proračuna za leto 2009.
Omejitve iz prejšnjih odstavkov ne veljajo za prevzemanje obveznosti za najemne oziroma zakupne pogodbe (v primerih, ko na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, se štejejo kot investicijski odhodek), pogodbe za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov, pogodbe za nabavo blaga in storitev, ki so potrebni za izvajanje upravnih nalog, pogodbe v breme postavk predpristopnih pomoči, popristopnih pomoči, namenskih sredstev EU in sredstev drugih donatorjev ter pripadajočih postavk slovenske udeležbe.
Najemne oziroma zakupne pogodbe, razen pogodb iz prejšnjega odstavka, so lahko sklenjene za določen čas, ki ne sme biti daljši od enega leta, ali za nedoločen čas z odpovednim rokom, ki ne sme biti daljši od šestih mesecev.
Prevzete obveznosti na podlagi prejšnjih odstavkov tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in v primeru investicijskih odhodkov in investicijskih transferov tudi v načrtu razvojnih programov.
5. člen
Uporabniki so dolžni uporabljati sredstva občinskega proračuna le za namene, ki so opredeljeni v posebnem delu občinskega proračuna in se uporablja kot sestavni del tega odloka.
Uporabniki ne smejo prevzemati na račun občinskega proračuna obveznosti, ki bi presegle z občinskim proračunom določena sredstva za posamezne namene.
Sredstva proračuna se uporabijo za plačevanje že opravljenih storitev in dobav v rokih, določenih v veljavnem zakonu o izvrševanju proračunov RS (od 30 do največ 60 dni). Plačilni rok začne teči naslednji dan po prejemu listine, ki je podlaga za plačilo.
Predplačila so dovoljena ob upoštevanju določb 22.a člena veljavnega zakona o izvrševanju proračunov RS.
Vse denarne obveznosti v pogodbah, ki jih neposredni uporabniki, javni zavodi in javno podjetje, katerih ustanovitelj je občina, sklenejo za obdobje enega leta morajo biti izraženi v nominalnem znesku, brez valorizacijske klavzule. Denarne obveznosti v večletnih pogodbah se lahko valorizirajo v skladu s predpisom ministra, pristojnega za finance.
6. člen
Neposredni uporabnik lahko v svojem finančnem načrtu samostojno prerazporeja pravice porabe v okviru istega podprograma.
Za potrebe likvidnosti na posameznih postavkah in o prenosu sredstev med posameznimi proračunskimi postavkami v okviru podprograma uporabnik na predlog predlagateljev finančnih načrtov lahko odloča o prerazporeditvah pravic porabe znotraj glavnega programa neomejeno, med podprogrami (v okviru glavnega programa) pa prerazporeditve (skupno povečanje ali zmanjšanje posameznega podprograma) ne smejo presegati 5% obsega posameznega podprograma v sprejetem proračunu.
Prerazporeditev iz plačnih kontov na druge podskupine kontov ni možna.
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
Župan poroča občinskemu svetu o izvrševanju proračuna v prvem polletju leta 2009 v mesecu juliju in z zaključnim računom o veljavnem proračunu za leto 2009 in njegovi realizaciji.
7. člen
Občinski svet lahko na predlog župana odloča o prerazporeditvah pravic porabe, ne glede na omejitve v prejšnjem členu, med:
– glavnimi programi, pri čemer skupno povečanje ali zmanjšanje posameznega glavnega programa ne sme presegati 5% obsega glavnega programa v sprejetem proračunu, in
– področji porabe, pri čemer skupno povečanje ali zmanjšanje posameznega področja porabe ne sme presegati 3% obsega področja porabe v sprejetem proračunu.
8. člen
O prerazporeditvah pravic porabe v okviru finančnih načrtov posameznih krajevnih skupnosti odločajo predsedniki krajevnih skupnosti na način, kot je določeno v 6. in 7. členu tega odloka.
O prerazporeditvah pravic porabe iz splošne proračunske rezervacije v finančne načrte krajevnih skupnosti odloča župan.
9. člen
Med izvrševanjem proračuna se lahko odpre nov konto, če je to potrebno zaradi pravilne knjigovodske evidence. Nov konto se lahko odpre le v okviru obstoječe proračunske postavke in v okviru načrtovanih sredstev na proračunski postavki. O tem odloča župan s pisnim sklepom tako, da ostane proračun uravnotežen.
10. člen
Neposredni uporabnik lahko samostojno spreminja vrednost projektov ali programov iz načrta razvojnih programov največ do 20% vrednosti projekta oziroma programa. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20%, mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
11. člen
Vsak izdatek iz proračuna mora imeti za podlago verodostojno knjigovodsko listino, s katero se izkazuje obveznost za izplačilo.
Vsak izdatek iz finančnega načrta krajevne skupnosti mora imeti za podlago verodostojno knjigovodsko listino, s katero se izkazuje obveznost za izplačilo, odobreno s strani odredbodajalca krajevne skupnosti.
V skladu s šestim odstavkom 69. člena Statuta mora KS pred sklenitvijo pravnega posla, ki je višji od 10.000,00 EUR brez DDV in se ne nanaša na nepremičnine, pridobiti pisno soglasje župana.
12. člen
Proračunski sklad je podračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2009, skupaj s prenesenimi sredstvi, določi v višini 1,5% prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov občinskega proračuna.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 4.172,93 EUR župan in o tem obvesti občinski svet.
13. člen
Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih v proračunu ni bilo mogoče načrtovati. O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan.
Dodeljena sredstva splošne proračunske rezervacije se razporedijo v finančni načrt uporabnika.
14. člen
Pravice porabe za realizacijo letnih programov in predpisov, v katerih je opredeljen obseg sredstev za financiranje posameznih izdatkov proračuna, se zagotavljajo v znesku, določenem s proračunom, ne glede na znesek, ki je predviden z letnim programom ali posebnim predpisom.
15. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan, njegova dolžnost pa je o izvrševanju proračuna obveščati občinski svet v skladu z ZJF.
Za izvrševanje finančnih načrtov krajevnih skupnosti so odgovorni predsedniki krajevnih skupnosti.
16. člen
Nabava opreme, investicijska, vzdrževalna dela in storitve se izvajajo v skladu z Zakonom o javnih naročilih ter samo, če je to načrtovano v načrtu razvojnih programov, kadar gre za investicijske odhodke oziroma investicijske transfere.
17. člen
O začasni uporabi tekočih likvidnostnih proračunskih presežkov zaradi ohranitve njihove realne vrednosti in zagotovitve tekoče likvidnosti proračuna odloča župan na predlog za finance pristojnega organa.
18. člen
Za vse, kar ni posebej urejeno z Odlokom o proračunu Občine Trebnje za leto 2009, se neposredno uporabljajo določbe veljavnega zakona o izvrševanju proračuna Republike Slovenije.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE
19. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 420 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve ali če se zaradi nevnovčljivosti premoženja dolžnika ugotovi, da terjatve ni mogoče iztirjati.
20. člen
Ne glede na določbe Zakona o javnih financah v letni program prodaje občinskega stvarnega premoženja za leto 2009 ni potrebno vključiti premičnin, katerih ocenjena vrednost ne presega 420 EUR.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
21. člen
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se Občina Trebnje za proračun leta 2009 lahko zadolži v višini 1.299.361 EUR za namene, določene v Sklepu občinskega sveta o zadolžitvi.
Pogodbo o najetju posojila sklene župan ob predhodnem soglasju ministra, pristojnega za finance.
22. člen
Za izpolnitev obveznosti javnih podjetij in javnih zavodov, katerih ustanoviteljica je Občina Trebnje, lahko občina daje poroštva, če imajo te osebe zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov. Poroštvene pogodbe in pogodbe o zavarovanju poroštva lahko v imenu občine sklepa župan. Izdana poroštva občine se štejejo v največji obseg možnega zadolževanja občine, kot je določen v 10.b členu ZFO-1. O dajanju poroštev za izpolnitev obveznosti javnih podjetij in javnih zavodov, katerih ustanoviteljica je občina, odloča občinski svet.
Javna podjetja in javni zavodi, katerih ustanovitelj je Občina Trebnje, se lahko zadolžujejo in izdajajo poroštva s soglasjem občine pod pogoji, ki jih določi občinski svet in če imajo te osebe zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov. Izdana soglasja se ne štejejo v največji obseg možnega zadolževanja občine, kot je določen v 10.b členu ZFO-1. O dajanju soglasij odloča občinski svet.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
23. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Trebnje v letu 2010, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
24. člen
Ta odlok se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi.
Prilogi k temu odloku pa se objavita na spletni strani Občine Trebnje: www.trebnje.si.
Št. 410-282/2008
Trebnje, dne 22. aprila 2009
Župan
Občine Trebnje
Alojzij Kastelic l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti