Uradni list

Številka 19
Uradni list RS, št. 19/2009 z dne 13. 3. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 19/2009 z dne 13. 3. 2009

Kazalo

739. Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Glasbena šola Trebnje, stran 2570.

Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/91- I, 55/92, 13/93, 66/93, 45/94 – Odl. US, 31/00, 36/00 – ZPDZC in 127/06 – ZJZP), Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (ZOFVI-UPB5, Uradni list RS, št. 16/07, 118/06 – ZUOPP-A in 36/08), 10. člena Dogovora o ureditvi premoženjsko pravnih razmerij med Občino Trebnje, Občino Mokronog - Trebelno in Občino Šentrupert na dan 31. 12. 2006 (Uradni list RS, št. 61/07), 19. člena Statuta Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 50/95 in 80/98), 19. člena Statuta Občine Mokronog - Trebelno (Uradni list RS, št. 14/07) in 19. člena Statuta Občine Šentrupert (Uradni list RS, št. 12/07) so Občinski svet Občine Trebnje na izredni seji dne 28. 1. 2009, Občinski svet Občine Mokronog - Trebelno na seji dne 11. 2. 2009 in Občinski svet Občine Šentrupert na seji dne 29. 1. 2009 sprejeli
O D L O K
o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Glasbena šola Trebnje
I. UVODNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom Občina Trebnje (s sedežem: Goliev trg 5, 8210 Trebnje) ustanovi javni vzgojno-izobraževalni zavod Glasbena šola Trebnje (v nadaljevanju: zavod).
II. IME IN SEDEŽ ZAVODA
2. člen
(1) Ime zavoda je: Glasbena šola Trebnje.
(2) Sedež zavoda je: Trebnje, Kidričeva ulica 11, 8210 Trebnje.
III. DEJAVNOST ZAVODA
3. člen
(1) Zavod opravlja javno veljavne izobraževalne programe, ki so sprejeti na način in po postopku, določenem z zakonom.
(2) Zavod s svojo dejavnostjo zadovoljuje potrebe po osnovnem glasbenem izobraževanju za območje občin Trebnje, Mokronog - Trebelno in Šentrupert.
(3) Zavod lahko na podlagi razpisa in v skladu z zakonom sprejme tudi učence iz drugih lokalnih skupnosti.
4. člen
(1) Zavod opravlja dejavnosti, ki so določene kot javna služba in dejavnosti, ki niso določene kot javna služba.
(2) Zavod lahko opravlja tudi gospodarsko dejavnost, če je ta oziroma njen prihodek namenjen izvajanju osnovnega glasbenega izobraževanja.
(3) Zavod lahko spremeni in razširi dejavnost le ob soglasju ustanovitelja.
5. člen
Dejavnosti, ki jih zavod opravlja kot javno službo, so v skladu z Uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti (Uradni list RS, št. 69/07 in 17/08) sledeče:
– P 85.520     Izobraževanje, izpopolnjevanje in
               usposabljanje na področju kulture in umetnosti
               (kot glavna dejavnost zavoda),
– P 85.600     Pomožne dejavnosti za izobraževanje,
– R 90.010     Umetniško uprizarjanje,
– R 90.040     Obratovanje objektov za kulturne prireditve.
6. člen
Vzgojno-izobraževalni zavod glasbena šola poleg svoje registrirane dejavnosti, navedene v prejšnjem členu, spodbuja in organizira interesno in družbeno aktivnost učencev ter se v ta namen povezuje s starši in drugimi uporabniki v občinah.
IV. PEČAT ZAVODA
7. člen
(1) Zavod ima in uporablja pečat okrogle oblike premera 35 mm in pečat s premerom 20 mm. Sredi pečata je grb Republike Slovenije, na obodu pa izpisano ime Glasbena šole Trebnje, Kidričeva ulica 11.
(2) Ravnatelj šole sprejme sklep o hrambi in uporabi pečatov zavoda ter določi delavce, ki so zanje odgovorni.
V. ORGANI ZAVODA
8. člen
(1) Organi zavoda so:
– svet zavoda,
– ravnatelj,
– strokovni organi,
– svet staršev.
(2) Zavod ima lahko tudi druge organe, katerih delovno področje, sestavo in način volitev oziroma imenovanje določi s pravili.
Svet zavoda
9. člen
(1) Zavod upravlja Svet zavoda.
(2) Svet zavoda šteje devet članov, ki jih sestavljajo:
– trije predstavniki ustanovitelja,
– trije predstavniki delavcev zavoda,
– trije predstavniki staršev.
10. člen
(1) Predstavnike ustanovitelja imenuje Občinski svet izmed občanov Občine Trebnje.
(2) Predstavnike delavcev zavoda v svet zavoda se voli izmed vseh delavcev zavoda. Predstavnike zaposlenih izvolijo delavci zavoda neposredno na tajnih volitvah, po postopku in na način, ki ga določa zakon in ta odlok.
(3) Predstavnike staršev volijo starši na svetu staršev. Mandat predstavnikov staršev v svetu zavoda je povezan s statusom njihovih otrok – učencev v zavodu. Predstavnike staršev se izvoli na podlagi poslovnika o delu sveta staršev.
11. člen
(1) Člani sveta zavoda izmed sebe izvolijo na konstitutivni seji predsednika in namestnika predsednika.
(2) Svet zavoda odloča z večino glasov svojih članov.
(3) Mandat članov sveta zavoda traja štiri leta. Za člana sveta zavoda je ista oseba lahko izvoljena le dvakrat zaporedoma.
12. člen
Svet zavoda opravlja naslednje naloge:
– imenuje in razrešuje ravnatelja zavoda,
– sprejema program razvoja zavoda,
– sprejema letni delovni načrt in poročilo o njegovi uresničitvi,
– odloča o uvedbi nadstandardnih in drugih programov,
– obravnava poročila o izobraževalni problematiki,
– odloča o pritožbah v zvezi s statusom učenca,
– odloča o pritožbah v zvezi s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi delavcev iz delovnega razmerja,
– odloča o pritožbah staršev v zvezi z vzgojnim in izobraževalnim delom v zavodu,
– sprejema pravila in druge splošne akte zavoda, ki jih določa ta odlok ali drug splošni akt zavoda,
– sprejema kadrovski načrt,
– sprejema finančni načrt in sprejema zaključni račun,
– sprejema letni načrt za investicijsko vzdrževanje stavb in obnavljanje opreme,
– predlaga ustanoviteljem spremembo ali razširitev dejavnosti,
– daje ustanoviteljem in ravnatelju zavoda predlog in mnenje o posameznih vprašanjih,
– razpisuje volitve predstavnikov delavcev v svet zavoda,
– sprejema program razreševanja presežnih delavcev,
– odloča o najemu kreditov, po predhodnem soglasju ustanovitelja,
– imenuje predstavnika zavoda v druge asociacije,
– odloča v soglasju z ustanovitelji o povezovanju v skupnost zavoda za opravljanje skupnih administrativnih in računovodskih nalog in za opravljanje drugih skupnih del,
– opravlja druge z zakonom ter drugimi splošnimi akti zavoda določene naloge.
Volitve predstavnikov delavcev v svet zavoda
13. člen
(1) Svet zavoda razpiše volitve predstavnikov delavcev v svet zavoda s sklepom največ 90 dni in najmanj 60 dni pred iztekom mandatne dobe. Volitve se opravijo najkasneje 15 dni pred potekom mandata sveta zavoda. S sklepom o razpisu volitev mora biti določen dan volitev in število članov sveta, ki se volijo. Sklep o razpisu volitev se mora javno objaviti v zavodu.
(2) S sklepom o razpisu volitev se imenuje volilna komisija, ki jo sestavljajo predsednik, njegov namestnik in dva člana ter njuna namestnika. Član volilne komisije oziroma njegov namestnik ne more biti kandidat za predstavnika delavcev v svetu zavoda in mora imeti aktivno volilno pravico. Volilno komisijo se imenuje za dobo 4 let.
14. člen
(1) Pravico predlagati kandidate za člane sveta zavoda imajo najmanj trije delavci zavoda z aktivno volilno pravico in reprezentativni sindikat.
(2) Predlogi kandidatov za svet zavoda, ki se predložijo volilni komisiji najkasneje 21. dan po dnevu razpisa volitev, morajo biti pisni s podpisi vseh predlagateljev in s priloženimi pisnimi soglasji h kandidaturi vseh predlaganih kandidatov. Kandidati za predstavnike delavcev v svetu zavoda morajo imeti pasivno volilno pravico.
15. člen
(1) Glasovanje na volišču vodi volilna komisija. Volitve morajo biti organizirane tako, da je zagotovljena tajnost glasovanja. Volilna komisija lahko določi, da se za delavce, ki bodo odsotni na dan volitev, zagotovi možnost predčasnih volitev.
(2) Voli se z glasovnicami osebno. Vsak delavec ima en glas. Na glasovnici se navedejo imena kandidatov po abecednem redu priimkov. Voli se tako, da se obkrožijo zaporedne številke pred imeni tistih kandidatov, za katere se želi glasovati.
(3) Neizpolnjena glasovnica in glasovnica, na kateri ni mogoče ugotoviti volje volivca, sta neveljavni. Neveljavna je tudi glasovnica, če je volivec glasoval za več kandidatov, kot jih je potrebno izvoliti.
(4) Volitve so veljavne, če se jih je udeležila več kot polovica delavcev zavoda z aktivno volilno pravico.
16. člen
(1) Izvoljenih je toliko kandidatov za člane sveta zavoda, kot je s tem odlokom določenih predstavnikov delavcev v svetu zavoda. Izvoljeni so tisti kandidati, ki so dobili največje število glasov. Če sta dva kandidata dobila enako število glasov, je izvoljen tisti, ki ima daljšo delovno dobo v zavodu.
(2) O poteku volitev na voliščih se piše zapisnik, volilna komisija pa izdela poročilo o rezultatih volitev, ki ga objavi v roku 5 dni od dneva izvedbe glasovanja.
Odpoklic predstavnikov delavcev v svetu zavoda
17. člen
(1) Postopek za odpoklic predstavnika delavcev v svetu zavoda se začne na podlagi pisne zahteve najmanj 10% delavcev zavoda z aktivno volilno pravico oziroma na zahtevo sindikata, če gre za člana sveta, ki ga je kandidiral sindikat.
(2) Zahtevi za odpoklic, ki jo predložijo delavci, morajo biti priloženi podpisi delavcev, ki predlagajo odpoklic. Zahteva se predloži volilni komisiji, ki preveri formalno pravilnost zahteve, ne da bi presojala razloge za odpoklic. Če volilna komisija ne zavrne zahteve za odpoklic v 30 dneh, razpiše glasovanje o odpoklicu predstavnika delavcev v svetu zavoda in določi dan glasovanja.
(3) Predstavnik delavcev v svetu zavoda je odpoklican, če je za odpoklic glasovalo večina delavcev zavoda, ki imajo aktivno volilno pravico v času glasovanja o odpoklicu. Za izvedbo glasovanja o odpoklicu predstavnika delavcev v svetu zavoda se smiselno uporabljajo določbe tega odloka in zakona o sodelovanju delavcev pri upravljanju.
Ravnatelj
18. člen
(1) Pedagoški vodja in poslovni organ zavoda je ravnatelj. Ravnatelj organizira in vodi delo in poslovanje zavoda, predstavlja in zastopa zavod in je odgovoren za zakonitost dela zavoda.
(2) Ravnatelj opravlja naslednje naloge:
– organizira, načrtuje in vodi delo zavoda,
– pripravlja program razvoja zavoda,
– pripravlja predlog letnega delovnega načrta in odgovarja za njegovo izvedbo,
– pripravlja predlog letnega načrta za investicijsko vzdrževanje stavb in obnavljanje opreme ter odgovarja za njegovo izvedbo,
– odgovarja za uresničevanje pravic in dolžnosti učencev,
– vodi delo učiteljskega zbora,
– oblikuje predlog nadstandardnih programov,
– spodbuja strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje strokovnih delavcev,
– organizira mentorstvo za pripravnike,
– prisostvuje pri vzgojno-izobraževalnem delu učiteljev, spremlja njihovo delo in jim svetuje,
– predlaga napredovanje strokovnih delavcev v nazive,
– sprejema ocene o delovni uspešnosti delavcev in odloča o napredovanju delavcev v plačne razrede,
– skrbi za sodelovanje zavoda s starši (roditeljski sestanki, govorilne ure in druge oblike sodelovanja),
– obvešča starše o delu zavoda in o spremembah pravic in obveznosti učencev,
– odloča o vzgojnih ukrepih,
– določa sistemizacijo delovnih mest,
– odloča o sklepanju delovnih razmerij in o disciplinski odgovornosti delavcev,
– skrbi za sodelovanje zavoda z zdravstveno službo in
– opravlja druge naloge v skladu z zakoni in drugimi predpisi.
19. člen
(1) Za ravnatelja je lahko imenovan, kdor izpolnjuje pogoje za učitelja ali za svetovalnega delavca v zavodu, ima najmanj pet let delovnih izkušenj v glasbeni vzgoji ter ima naziv svetnik ali svetovalec oziroma najmanj pet let naziv mentor in opravljen ravnateljski izpit.
(2) Za ravnatelja je lahko imenovan tudi kandidat, ki nima ravnateljskega izpita, mora pa si ga pridobiti najkasneje v enem letu po začetku mandata.
20. člen
(1) Ravnatelja imenuje in razrešuje Svet zavoda.
(2) Mandat ravnatelja je pet let.
(3) Svet zavoda si mora pred imenovanje ali razrešitvijo ravnatelja pridobiti mnenje učiteljskega zbora, obrazloženo mnenje sveta staršev in obrazloženo mnenje ustanovitelja. Učiteljski zbor o mnenju za imenovanje ravnatelja glasuje tajno. Če učiteljski zbor, svet staršev ali ustanovitelj ne podajo mnenja v roku 20 dni od dneva, ko so bili zanj zaprošeni, lahko svet zavoda imenuje ravnatelja brez tega mnenja.
(4) Ko svet izmed prijavljenih kandidatov izbere kandidata za ravnatelja, posreduje obrazložen predlog za imenovanje v mnenje ministru.
(5) Če minister ne da mnenja v 30 dneh od dneva, ko je bil zanj zaprošen, lahko svet odloči o imenovanju ravnatelja brez tega mnenja.
21. člen
(1) Svet zavoda mora pred sprejemom sklepa o razrešitvi ravnatelja seznaniti z razlogi zanjo in mu dati možnost, da se o njih izjavi. Svet s predlogom za razrešitev ravnatelja seznani tudi ustanovitelja, učiteljski zbor in svet staršev.
(2) Svet zavoda, obrazložen predlog za razrešitev ravnatelja posreduje v mnenje ministru. V primeru, da se ravnatelja razreši na njegov predlog, svet zavoda samo obvesti ministrstvo o njegovi razrešitvi. Če minister ne da mnenja v 30 dneh od dneva, ko je bil zanj zaprošen, lahko svet zavoda odloči o razrešitvi ravnatelja brez tega mnenja.
(3) Po prejemu mnenja ministra oziroma po poteku roka iz predhodnega odstavka svet zavoda odloči o razrešitvi ravnatelja s sklepom in ga vroči ravnatelju. Zoper odločitev sveta je možno sodno varstvo v skladu z zakonom, ki ureja zavode.
22. člen
(1) Če ravnatelju predčasno preneha mandat, oziroma če nihče izmed prijavljenih kandidatov ni imenovan, svet zavoda imenuje vršilca dolžnosti ravnatelja izmed strokovnih delavcev zavoda oziroma izmed prijavljenih kandidatov, vendar največ za eno leto.
(2) Če v 60 dneh po prenehanju mandata ravnatelju, svet zavoda ne imenuje niti ravnatelja niti vršilca dolžnosti ravnatelja, imenuje vršilca dolžnosti ravnatelja v naslednjih osmih dneh minister.
Strokovni organi
23. člen
Strokovni organ v zavodu so učiteljski zbor, razrednik in strokovni aktivi.
24. člen
(1) Učiteljski zbor sestavljajo strokovni delavci zavoda.
(2) Učiteljski zbor:
– obravnava in odloča o strokovnih vprašanjih povezanih z vzgojno-izobraževalnim delom,
– daje mnenje o letnem delovnem načrtu,
– predlaga uvedbo nadstandardnih in drugih programov ter dejavnosti,
– odloča o posodobitvah programov vzgoje in izobraževanja in njihovi izvedbi v skladu s predpisi,
– daje mnenje o predlogu za imenovanje ravnatelja,
– daje pobude za napredovanje strokovnih delavcev in mnenje o predlogih ravnatelja,
– odloča o vzgojnih ukrepih,
– opravlja druge naloge v skladu z zakonom.
25. člen
Razrednik analizira vzgojne in učne rezultate oddelka, skrbi za reševanje vzgojnih in učnih problemov posameznih učencev, sodeluje s starši, odloča o vzgojnih ukrepih ter opravlja druge naloge v skladu z zakonom.
26. člen
(1) Strokovne aktive sestavljajo učitelji istega predmeta oziroma predmetnih področij.
(2) Strokovni aktivi dajejo učiteljskemu zboru predloge za izboljšanje vzgojno-izobraževalnega dela, obravnavajo pripombe staršev ter opravljajo druge strokovne naloge, določene z letnim delovnim načrtom.
Svet staršev
27. člen
(1) Za organizirano uresničevanje interesa staršev se v zavodu oblikuje svet staršev zavoda. Svet staršev zavoda je sestavljen tako, da ima v njem vsak oddelek po enega predstavnika, ki ga starši izvolijo na roditeljskem sestanku oddelka. Po možnosti (glede na vpis otrok), se pri sestavi sveta staršev upošteva zastopanost staršev iz območij občin Šentrupert oziroma Mokronog - Trebelno. Prvi sklic staršev opravi ravnatelj.
(2) Svet staršev:
– predlaga nadstandardne programe,
– daje soglasje k predlogu ravnatelja o nadstandardnih storitvah,
– daje mnenje o predlogu programa razvoja zavoda in o letnem delovnem načrtu,
– daje mnenje o kandidatih, ki izpolnjujejo pogoje za ravnatelja,
– razpravlja o poročilih ravnatelja o vzgojno-izobraževalni problematiki,
– obravnava pritožbe staršev v zvezi z vzgojno-izobraževalnim delom,
– voli predstavnike staršev v svet zavoda in
– opravlja druge naloge v skladu z zakonom.
VI. ZAGOTAVLJANJE SREDSTEV IN FINANCIRANJE
28. člen
(1) Za opravljanje dejavnosti zagotovi ustanovitelj nepremičnine in opremo, ki jo je zavod Glasbene šole Trebnje, uporabljal za opravljanje dejavnosti do uveljavitve tega odloka in jo izkazuje v bilanci stanja za zadnje poslovno leto.
(2) Premoženje, s katerim upravlja zavod, je last ustanovitelja. Zavod lahko razpolaga s premičnim premoženjem, z nepremičnim premoženjem pa le po predhodnem soglasju ustanovitelja. Zavod je dolžan upravljati premoženje iz prvega odstavka tega člena s skrbnostjo dobrega gospodarja.
29. člen
(1) Zavod pridobiva sredstva za opravljanje javne službe iz:
– državnega proračuna,
– iz proračuna ustanovitelja,
– na osnovi sklenjenih pogodb z uporabniki,
– iz prispevkov staršev in
– iz drugih virov v skladu z zakonom.
(2) Z odloki o proračunih občin Trebnje, Mokronog - Trebelno in Šentrupert se določijo letne višine sredstev za pokrivanje dejavnosti zavoda. Osnova so pogodbe, sklenjene med Glasbeno šolo in občinami Trebnje, Mokronog - Trebelno in Šentrupert, ki tvorijo šolski okoliš, za katerega Glasbena šola Trebnje opravlja svojo dejavnost.
30. člen
Presežek prihodkov nad odhodki, ki jih zavod doseže pri opravljanju svoje dejavnosti, uporablja zavod za plačilo materialnih stroškov, investicijsko vzdrževanje in investicije, po predhodnem soglasju sveta zavoda, pa tudi za plače.
VII. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI ZAVODA V PRAVNEM PROMETU
31. člen
(1) Zavod je pravna oseba in nastopa v pravnem prometu, povezanim z dejavnostjo, za katero je ustanovljen samostojno. Zavod odgovarja za svoje obveznosti do višine sredstev, s katerimi razpolaga.
(2) Zavod prevzema odgovornost za gospodarjenje s sredstvi, namenjenimi za opravljanje dejavnosti ter odgovornost dobrega gospodarja za upravljanje s sredstvi, ki so last ustanovitelja.
(3) Zavod je dolžan poročati ustanovitelju o svojem poslovanju in poslovnih rezultatih ter mu zagotavljati podatke, ki so potrebni za opravljanje funkcij ustanovitelja.
VIII. ODGOVORNOST USTANOVITELJA ZA OBVEZNOSTI ZAVODA
32. člen
Ustanovitelj odgovarja za obveznosti zavoda omejeno subsidiarno do vrednosti sredstev, s katerimi upravlja zavod.
33. člen
V pogodbah med zavodom in posameznimi uporabniki se na podlagi števila udeležencev glasbenega izobraževanja določijo finančne obveznosti uporabnika, pogodbena vrednost in dinamika izplačil za materialne stroške, stroške regresirane prehrane zaposlenih ter prevoz na delo, sredstev za strokovno izobraževanje učiteljev in sredstev za tekoče vzdrževanje in poročanje glede porabljenih sredstev.
34. člen
(1) Primanjkljaj prihodkov, ki v zavodu nastane pri izvajanju dogovorjenega programa iz osnovnih dejavnosti, upoštevajoč dogovorjena merila, kriterije ter normative in standarde, ki veljajo za področja dejavnosti zavoda, krijeta država in ustanovitelj.
(2) Ustanovitelj krije primanjkljaj sredstev zavoda le, če zavod dokaže, ustanovitelj pa ugotovi, da je primanjkljaj nastal iz naslova programov, ki jih po zakonu financira ustanovitelj. Pri tem mora zavod dokazati, da je ravnal gospodarno in v skladu s sprejetimi programi.
(3) Obveznosti pokritja primanjkljaja s strani ustanovitelja nastanejo, ko so izčrpane vse možnosti v skladu z zakonom (sredstva rezerv, prihodki prihodnjih let).
IX. JAVNOST DELA
35. člen
(1) Delo zavoda je javno.
(2) Javnost zavoda se zagotavlja s poročili staršem, novinarjem in drugim predstavnikom javnosti.
(3) Starši, novinarji in drugi predstavniki javnosti ne morejo prisostvovati sejam ali drugim oblikam dela organov zavoda ter vzgojno-izobraževalnemu delu zavoda razen v primerih, kot je določeno z zakonom ali drugimi predpisi ali jih ravnatelj šole izrecno povabi.
(4) O delu zavoda obvešča javnost ravnatelj zavoda ali oseba, ki jo pooblasti.
X. VAROVANJE POSLOVNE SKRIVNOSTI
36. člen
(1) Ravnatelj zavoda in drugi delavci zavoda morajo varovati listine in podatke, do katerih pridejo oziroma se z njimi seznanijo pri opravljanju vzgojno-izobraževalne dejavnosti in so določeni za poslovno skrivnost.
(2) Osebe iz prejšnjega odstavka morajo varovati poslovno skrivnost tudi po prenehanju delovnega razmerja.
(3) Za poslovno skrivnost se štejejo:
– podatki in dokumenti, ki so z zakonom in drugimi predpisi določeni za tajne,
– podatki in dokumenti, ki jih svet zavoda določi za poslovno skrivnost,
– podatki in dokumenti, ki jih ravnatelj zavoda v okviru svojih pristojnosti določi za poslovno skrivnost,
– podatki in dokumenti, ki jih zavodu zaupno sporoči pristojni organ ali druga organizacija.
XI. SPLOŠNI AKTI ZAVODA
37. člen
(1) Glede vprašanj, ki s tem odlokom niso posebej urejena, se uporabljajo določbe zakona.
(2) Zavod lahko v zadevah, ki jih ureja ta odlok ter drugih zadeva, ki jih je potrebno regulirati, uredi svojo notranjo organizacijo in delo s pravili. Pravila sprejme svet zavoda.
(3) Zavod ima lahko tudi druge splošne akte, s katerimi ureja druge zadeve, če tako določa zakon.
(4) Pravila in splošni akti iz tretjega odstavka tega člena ne smejo biti v neskladju s tem odlokom.
XI. NADZOR
38. člen
Nadzor nad zakonitostjo dela javnega zavoda in nadzor nad izvajanjem vzgojno-izobraževalnega dela se opravlja v skladu z zakonskimi določili.
XII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
39. člen
Svet zavoda opravlja svoje naloge v obstoječi sestavi do izteka mandata. Nato se sestava sveta uskladi z Zakonom o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja ter tem odlokom.
40. člen
Ravnatelj šole opravlja funkcijo ravnatelja do izteka sedaj veljavnega mandata.
41. člen
Zavod je pravni naslednik Zavoda Glasbene šole Trebnje, ki je vpisana v sodni register pri registrskem sodišču Okrožnega sodišča v Novem mestu, pod št. 1/03416-00 in prevzema vse pravice in obveznosti tega zavoda.
42. člen
Ta odlok je sprejet, ko ga sprejmejo vsi občinski sveti občin: Trebnje, Mokronog - Trebelno in Šentrupert. Ta odlok se objavi v Uradnem listu RS, ko ga v enakem besedilu sprejmejo občinski sveti občin: Trebnje, Mokronog - Trebelno in Šentrupert.
43. člen
Z uveljavitvijo tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi Glasbene šole Trebnje (Uradni list RS, št. 20/97) in določbe 10. člena Dogovora o ureditvi premoženjsko pravnih razmerij med Občino Trebnje, Občino Mokronog - Trebelno in Občino Šentrupert (Uradni list RS, št. 61/07), ki se nanašajo na javni zavod Glasbene šole Trebnje.
44. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-3/2009
Trebnje, dne 2. marca 2009
Župan
Občine Trebnje
Alojzij Kastelic l.r.
Št. 007-0010/2008
Mokronog, dne 2. marca 2009
Župan
Občine Mokronog - Trebelno
Anton Maver l.r.
Št. 014-008/2008
Šentrupert, dne 2. marca 2009
Župan
Občine Šentrupert
Rupert Gole l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti