Uradni list

Številka 79
Uradni list RS, št. 79/2008 z dne 1. 8. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 79/2008 z dne 1. 8. 2008

Kazalo

Št. 0183/2008 Ob-6828/08 , Stran 2770
Javni razpis je sofinanciran iz Evropskega sklada za regionalni razvoj, razvojne prioritete 2. Gospodarsko – razvojna infrastruktura, prednostne usmeritve 2.1. Gospodarsko–razvojno-logistična središča v Operativnem programu krepitve regionalnih razvojnih potencialov za obdobje 2007–2013. I. Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je sofinanciranje projektov izgradnje: – podjetniških inkubatorjev nacionalnega pomena in – tehnoloških parkov nacionalnega pomena. Cilj javnega razpisa je spodbuditi vzpostavitev subjektov podpornega okolja v katerih bo do leta 2015 nastalo vsaj 100 novih podjetij, ki bodo ustvarila vsaj 400 novih bruto delovnih mest. II. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu Pogoji za prijavitelje Prijavitelj mora izpolnjevati naslednje pogoje: – je gospodarska družba, registrirana v skladu z ZGD-1; – na dan oddaje vloge opravlja dejavnost v Republiki Sloveniji; – na dan oddaje vloge ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije; – ima poravnane vse svoje obveznosti do države na dan oddaje vloge; – je na dan oddaje vloge v stanju kapitalske ustreznosti v skladu z 11. členom Zakona o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, 126/07). Podjetje je kapitalsko ustrezno, če je obseg njegovih dolgoročnih virov financiranja zadosten glede na obseg in vrste poslov, ki jih opravlja, ter tveganja, ki jim je izpostavljen pri opravljanju teh poslov; – ni pridobilo državne pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah po letu 2000 in ni v postopku pridobivanja take pomoči (podjetje je v težavah, če izpolnjuje kriterije iz 2. člena Zakona o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah (Uradni list RS, št. 44/07 – UPB2); podjetje je v postopku pridobivanja take pomoči od dneva, ko pošlje vlogo za pridobitev take pomoči na pristojno ministrstvo); – ni na seznamu poslovnih subjektov v Sklepu o objavi seznama poslovnih subjektov, s katerimi na podlagi določb Zakona o preprečevanju korupcije ne smejo poslovati naročniki iz prvega, drugega in tretjega odstavka 28. člena Zakona o preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 43/07, 68/07); – ni za ta projekt pridobil in ne pridobiva sofinanciranja iz drugih sredstev evropskega, državnega ali lokalnega proračuna (na podlagi prejetega sklepa ali sklenjene pogodbe ali že dejansko izvedenega izplačila). V primeru ugotovitve že pridobljenega financiranja iz drugih javnih virov za isti investicijski projekt, se vloga za takšen projekt zavrne. V primeru naknadne ugotovitve dvojnega financiranja investicijskega projekta iz različnih javnih virov, se prekine obveznost agenta po sklenjeni pogodbi za takšen projekt, zahteva pa se tudi vrnitev vseh izplačanih sredstev z zakonitimi zamudnimi obrestmi; takšnemu podjetju in odgovornim v podjetju se tudi lahko onemogoči sodelovanje na razpisih Ministrstva za gospodarstvo za obdobje 5 let od datuma ugotovitve nepravilnosti. Do sredstev iz tega javnega razpisa niso upravičeni: – vladne službe, institucije javne uprave, – podjetja, ki so bila na dan oddaje vloge glede na osnovno dejavnost v evidencah AJPES razvrščena v enega izmed naslednjih področij, oddelkov ali razredov po SKD 2008: – oddelek 01 – Kmetijska proizvodnja in lov ter z njima povezane storitve; – oddelek 02 – Gozdarstvo; – oddelek 03 – Ribištvo in gojenje vodnih organizmov; – oddelek 05 – Pridobivanje premoga; – oddelek 10 – Proizvodnja živil; – oddelek 11 – Proizvodnja pijač; – oddelek 12 – Proizvodnja tobačnih izdelkov; – skupina 16.1 – Žaganje, skobljanje in impregniranje lesa; – jeklarska industrija: – skupina 07.1- Pridobivanje železove rude; – skupina 24.1 – Proizvodnja surovega železa, jekla, ferozlitin; – skupina 24.2 – Proizvodnja jeklenih cevi, votlih profilov in fitingov; – skupina 24.3 – Druga primarna predelava železa in jekla; – razred 24.51 – Litje železa; – razred 24.52 – Litje jekla; – sektor ladjedelništva (razred 30.11 – Gradnja ladij in plavajočih konstrukcij); – sektor sintetičnih vlaken (razred 20.60 Proizvodnja umetnih vlaken in skupina 13.1 Priprava in predenje tekstilnih vlaken – v okviru omenjenega razreda in skupine so izločena samo podjetja, ki se ukvarjajo s proizvodnjo, pripravo in predenjem sintetičnih vlaken ali preje). Pogoji za projekte Projekti za izgradnjo tehnoloških parkov in podjetniških inkubatorjev nacionalnega pomena morajo izpolnjevati naslednje pogoje: 1. Izdelana študija izvedljivosti in upravičenosti z analizami stroškov in koristi na ravni celovitega projekta, torej na ravni celotnega gospodarsko-razvojno-logističnega središča. Gospodarsko logistična središča v obliki infrastrukture zajemajo zelo širok nabor različnih subjektov (kot npr. poslovno-industrijske cone, tehnološki parki, podjetniški inkubatorji, univerzitetni (visokošolski predinkubatorji) ter pisarne za prenos tehnologij, medpodjetniški izobraževalni centri, visokošolska izobraževalna središča, tehnološki centri, centri odličnosti), ki so med seboj povezani na določenem geografskem območju, kar daje sinergijske pozitivne učinke (Priloga 1 razpisne dokumentacije); 2. Izdelana Študija izvedljivosti in upravičenosti z analizami stroškov in koristi projekta (v skladu z Delovnim dokumentom 4 – Smernice glede metodologije za izvedbo analize stroškov in koristi (v nadaljevanju: Delovni dokument 4), dosegljiv na spletni strani: http://ec.europa.eu/regional_policy/sources/docoffic/2007/working/wd4_cost_sl.pdf), ki je predmet prijave na javni razpis v kateri so izkazani cilji in kazalniki na ravni prednostne usmeritve (vzpostavitev ustreznega poslovnega okolja, povečanje površin opremljenih komunalnih zemljišč, namenjenih gospodarskemu razvoju, povečanje števila delovnih mest in števila podjetij) (Priloga 2 razpisne dokumentacije); iz študije mora bi razvidna dolgoročna vzdržnost projekta tako, da najmanj v petih letih od zaključka projekta, to je od potrditve končnega poročila projekta, ne pride do bistvenih sprememb projekta skladno s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES (izkazano z izjavo prijavitelja (Obrazec 2 razpisne dokumentacije)): – ki bi vplivale na njegovo naravo ali pogoje izvajanja ali ki bi podjetju podelile neupravičeno prednost, ali – bi bile posledica spremenjene lastništva infrastrukture ali prenehanja dejavnosti. 3. Pripravljenost projekta za začetek gradnje: – sprejet prostorski akt (državni prostorski načrt, občinski prostorski načrt, občinski podrobni prostorski načrt ali medobčinski – regionalni prostorski načrt), z navedbo objave v Uradnem listu RS oziroma v drugih ustreznih glasilih (izkazano s Prilogo 4); – dokazilo o pravici graditi, to je urejenost lastništva nezazidanih stavbnih zemljišč na zemljiških parcelah (lastninska pravica) oziroma pridobljena stavbna pravica na zemljiških parcelah, za katere je s prostorskim izvedbenim aktom določeno, da je na njih dopustna gradnja predvidenih objektov (lastninska pravica na zemljiških parcelah in stavbna pravica izkazani z izpiski iz zemljiške knjige, (Priloga 5 razpisne dokumentacije)); 4. Zaključena finančna konstrukcija (izkazana s predračunom in viri financiranja (Obrazec 3 razpisne dokumentacije)); vključno z izjavo banke o izdaji bančne garancije v primeru odobrenega sofinanciranja projekta v višini zaprošenih sredstev. Prijavitelj mora predložiti izjavo banke, da bo za izvedbo predmetnega projekta dobil bančno garancijo prvovrstne banke v Republiki Sloveniji ali prvovrstne tuje banke v višini zaprošenih sredstev (Priloga 6 razpisne dokumentacije); 5. Upoštevanje načela nujnosti financiranja: V skladu s Smernicami o državni regionalni pomoči za 2007–2013 (2006/C 54/08) z dne 4. 3. 2006 (v nadaljevanju: Smernice) je potrebno zagotoviti, da ima regionalna pomoč resničen spodbujevalni učinek za naložbe, ki drugače ne bi bile izvedene v območjih, ki prejemajo pomoč. Projekt se ne sme pričeti pred potrditvijo sofinanciranja projekta; 6. Smiselno upoštevanje obveznih horizontalnih omilitvenih ukrepov: učinkovitost izrabe naravnih virov (energetska učinkovitost, učinkovita raba vode ...), okoljska učinkovitost (uporaba najboljših razpoložljivih tehnik, uporaba referenčnih dokumentov, nadzor emisij in tveganj, zmanjšanje količin odpadkov in ločeno zbiranje odpadkov), trajnostna dostopnost (spodbujanje okolju prijaznejših načinov prevoza), zmanjševanje vplivov na okolje (izdelava poročil o vplivih na okolje oziroma strokovnih ocen vplivov na okolje za posege, kjer je to potrebno) (Priloga 2 razpisne dokumentacije). 7. Pogoji za tehnološki park: – vsaj 5.000 m2 bruto poslovnih prostorov, namenjenih raziskovalni, prototipni in drugi dejavnosti inkubirancev ter drugih podjetij v tehnološkem parku, ter opremljenost poslovnih prostorov, ki bo omogočala uporabo sodobne informacijsko-komunikacijske opreme (telefon) in dostop do interneta (izkazano s Študijo izvedljivosti in upravičenosti z analizami stroškov in koristi projekta (Priloga 2 razpisne dokumentacije) in z Idejnim projektom (Priloga 3 razpisne dokumentacije)): – površina v obsegu najmanj 4.500 m2 neto poslovnih površin namenjena za najem novim inovativno tehnološkim podjetjem, ki niso povezana podjetja z vlagateljem ali velikim podjetjem v smislu predpisov, ki urejajo gospodarske družbe, (izkazano z izjavo prijavitelja (Obrazec 2 razpisne dokumentacije)); – najmanj 5 novih inovativno tehnoloških podjetij posluje v prostorih tehnološkega parka ob predložitvi končnega poročila o projektu; – rast števila novih inovativnih tehnoloških podjetij v povprečju 5 (pet) na leto v obdobju 5 let od potrditve končnega poročila o projektu (izkazano z izjavo prijavitelja (Obrazec 2 razpisne dokumentacije)); – rast števila delovnih mest z visoko dodano vrednostjo, v povprečju najmanj za eno delovno mesto v inovativnih tehnoloških podjetjih v okviru tehnološkega parka v povprečju vsako leto, v obdobju najmanj 5 let po potrditvi končnega poročila o projektu (izkazano z izjavo prijavitelja (Obrazec 2 razpisne dokumentacije) 8. Pogoji za podjetniški inkubator – vsaj 4.000 m2 bruto poslovnih prostorov, namenjenih dejavnosti inkubirancev ter drugih podjetij, ter opremljenost poslovnih prostorov, ki bo omogočala uporabo sodobne informacijsko-komunikacijske opreme (telefon) in dostop do interneta (izkazano s Študijo izvedljivosti in upravičenosti z analizami stroškov in koristi projekta (Priloga 2 razpisne dokumentacije) in z Idejnim projektom (Priloga 3 razpisne dokumentacije)): – površina v obsegu najmanj 3.600 m2 neto poslovnih površin namenjena za najem novim inovativnim podjetjem, ki niso povezana podjetja z vlagateljem ali velikim podjetjem v smislu predpisov, ki urejajo gospodarske družbe, (izkazano z izjavo prijavitelja (Obrazec 2 razpisne dokumentacije)); – najmanj 5 novih inovativnih podjetij posluje v prostorih podjetniškega inkubatorja ob predložitvi končnega poročila o projektu; – rast števila novih inovativnih podjetij v povprečju 5 (pet) na leto v obdobju 5 let od potrditve končnega poročila o projektu (izkazano z izjavo prijavitelja (Obrazec 2 razpisne dokumentacije)); – rast števila delovnih mest z visoko dodano vrednostjo, v povprečju najmanj za eno delovno mesto v inovativnih podjetjih v okviru podjetniškega inkubatorja v povprečju vsako leto, v obdobju najmanj 5 let po potrditvi končnega poročila o projektu (izkazano z izjavo prijavitelja (Obrazec 2 razpisne dokumentacije). III. Merila za izbor operacij Vse vloge, ki bodo formalno popolne in izpolnjevale vse navedene pogoje, bodo za pridobitev sredstev sofinanciranja ocenjene po sledečih merilih za izbor, ki so določena za 2. razvojno prioriteto-prednostno usmeritev-gospodarsko-razvojno-logistična središča: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Najmanjše število potrebnih točk po modelu vrednotenja meril za izbor operacij znaša 12 točk. V primeru, da razpoložljiva sredstva tega javnega razpisa ne bi zadostovala za sofinanciranje vseh vlog, ki so formalno popolne in izpolnjujejo vse navedene pogoje in so po modelu vrednotenja meril za izbor operacij dosegle najmanj 12 točk, se upošteva prioritetni vrstni red vlog glede na število doseženih točk. V primeru, da imata dve vlogi enako število točk, se kot prednostni kriterij upošteva večje doseženo število točk pri vsebinskih merilih. IV. Višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Okvirna višina nepovratnih sredstev, ki je na razpolago za sofinanciranje upravičenih stroškov v okviru razvojno-investicijskih projektov, znaša 50.000.000,00 EUR, in sicer: – 42.500.000,00 EUR – namenska sredstva EU – Evropski sklad za regionalni razvoj, PP 6883 – Gospodarsko razvojna logistična središča: 07-13 – EU (85%) – 7.500.000,00 EUR – slovenska udeležba, PP 9407 – Gospodarsko razvojna logistična središča: 07-13 – SL (15%). Koriščenje sredstev bo možno v proračunskih letih, 2009, 2010, 2011 in 2012. Predvideno sofinanciranje v letu 2009 znaša 10.000.000,00 EUR, v letu 2010 20.000.000,00 EUR, v letu 2011 18.000.000,00 EUR in v letu 2012 2.000.000,00 EUR. Agent s posameznim upravičencem sklene pogodbo o sofinanciranju s katero uredi medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti v zvezi z izvedbo in sofinanciranjem projekta. Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa krepitve regionalnih razvojnih potencialov za obdobje 2007–2013/ razvojne prioritete: 2. Gospodarsko – razvojna infrastruktura, prednostne usmeritve 2.1. Gospodarsko–razvojno-logistična središča« V. Obdobje v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva Odobrena sredstva morajo biti porabljena v obdobju od dneva izdaje odločitve o dodelitvi sredstev sofinanciranja posameznemu upravičencu do najkasneje 30. 6. 2012. Zadnji zahtevek s končnim poročilom mora upravičenec predložiti najkasneje 30. 6. 2012. Povračilo za zadnji zahtevek bo upravičencu nakazano po odobritvi končnega poročila. Ob tem se upravičenci zavezujejo, da bodo z gradnjo pričeli najkasneje v letu 2009. VI. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev eu za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike Razmerje je 85:15. VII. Delež prispevka skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih Delež prispevka skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih je 85%. VIII. Rok, do katerega morajo biti predložene vloge za dodelitev sredstev Upoštevane bodo vloge, ki bodo pravilno zaprte in označene prispele ne glede na način dostave do dne 15. 10. 2008, do 15.30 na naslov Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije-JAPTI. Dunajska cesta 156, 1000 Ljubljana. Prijavitelj odda vlogo v zaprti ovojnici, z jasno oznako in napisom »Vloga – Ne odpiraj« in navedbo »Sofinanciranje projektov izgradnje tehnoloških parkov in podjetniških inkubatorjev v okviru gospodarsko-razvojno-logističnih središč – JR-3/2008«. Na ovojnico se napiše naziv in točen naslov oziroma sedež prijavitelja. Prepoznih in nepravilno opremljenih vlog agent ne bo odprl in bo zaprte vrnil prijavitelju. IX. Datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev Odpiranje vlog za dodelitev sredstev ne bo javno in bo izvedeno dne 17. 10. 2008. Formalno popolne bodo tiste vloge, ki bodo imele priložene vse Obrazce (1–5), navedene v razpisni dokumentaciji v točki II. Seznam obrazcev in vse Priloge (1-6), navedene v razpisni dokumentaciji v točki III. Seznam prilog. Po opravljenem postopku odpiranja in pregledu formalne popolnosti vlog bo agent vlagatelje pozval k dopolnitvi formalno nepopolnih vlog. Prijavitelji bodo lahko dopolnjevali le nepravilno ali nepopolno izpolnjene Obrazce (1, 2, 3, 5) iz II. Seznama obrazcev. Vsebina vlog, ki je razvidna iz Prilog (1-6) iz III. Seznama prilog in Obrazca 4 iz II: Seznama obrazcev, ni predmet pozivanja k dopolnitvi vloge. Agent bo od prijavitelja zahteval dopolnitev njegove vloge takoj po odpiranju vlog, prijavitelj pa bo dolžan vlogo dopolniti v roku 8 dni po prejemu poziva za dopolnitev. Če prijavitelj vloge ne bo ustrezno dopolnil oziroma jo bo dopolnil prepozno, bo agent tako vlogo zavrgel. X. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa O izidu javnega razpisa bodo prijavitelji obveščeni najkasneje v roku 60 dni od odpiranja vlog. Na izdano odločitev o dodelitvi sredstev sofinanciranja je možno vložiti pritožbo na Ministrstvo za gospodarstvo v roku 8 dni od prejema. XI. Kraj, čas in oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo Razpisna dokumentacije je skupaj z javnim razpisom objavljena na spletnih straneh JAPTI in Ministrstva za gospodarstvo. Dokumentacijo je mogoče v fizični obliki prejeti v prostorih Javne agencije Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije – JAPTI, Dunajska 156, 1000 Ljubljana, pri Boštjanu Lovki, vsak delovni dan od 9. do 11. ure. Kandidati lahko dobijo informacije v zvezi z izdelavo vloge in pojasnila k razpisni dokumentaciji na naslovu: Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije – JAPTI, 1000 Ljubljana, pri Boštjanu Lovki, faks +386/1/530-98-50, e-pošta: bostjan.lovka@japti.si. Vsaka zahteva za pojasnilo oziroma vsako vprašanje se pošlje v pisni obliki, po faksu ali elektronski pošti. Agent bo na svojih spletnih straneh posredoval dodatna pojasnila v zvezi z razpisno dokumentacijo najpozneje šest dni pred iztekom roka za oddajo vlog, pod pogojem, da je bila zahteva posredovana pravočasno. Za pravočasno bo štela vsaka zahteva za dodatna pojasnila, ki jo bo naročnik prejel najkasneje deset dni pred iztekom roka, določenega za predložitev vlog. Pojasnila oziroma odgovori bodo objavljeni tudi na spletni strani Javne agencije Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije – JAPTI, v rubriki Razpisi in javni pozivi. Vsa vprašanja in odgovori, ki bodo v času postopka tega javnega razpisa objavljeni kot zgoraj navedeno, so del razpisne dokumentacije. XII. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti skladno z 9. členom uredbe 1828/2006/ES in navodili organa upravljanja Prijavitelji in upravičenci morajo upoštevati 9. člen Uredbe 1828/2006/ES in Navodila organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013 (http://www.euskladi.si/publikacije/navodila/2007-2013/). Skladno z 9. členom Uredbe, ki ureja tehnične značilnosti ukrepov za informiranje in obveščanje javnosti za projekt, vsi ukrepi za informiranje in obveščanje javnosti, namenjeni prijaviteljem, upravičencem in javnosti vključujejo: – simbol Evropske unije v skladu z grafičnimi smernicami iz Priloge I in sklicevanje na Evropsko unijo; – sklicevanje na zadevni sklad: »Evropski sklad za regionalni razvoj«; – izjavo, ki jo izbere organ za upravljanje in ki izpostavlja dodano vrednost posega Skupnosti ter je po možnosti: »Naložba v vašo prihodnost«. XIII. Morebitno dopolnilno financiranje Dopolnilno financiranje ni možno. XIV. Upravičeni stroški Upravičeni stroški se ugotavljajo na podlagi Navodila organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013, ki velja tudi za investicije gospodarsko–razvojno logističnih središč v okviru Operativnega programa krepitve regionalnih razvojnih potencialov za obdobje 2007–2013. Upravičeni stroški so stroški začetnih investicij gradnje objektov. Med stroške gradnje objektov sodijo naslednji stroški: – stroški svetovalnega inženiringa za gradnje in pripravo gradenj, – stroški projektiranja za objekte in zunanje ureditve (krajinsko načrtovanje, urbanizem, arhitektura, strojne in elektro instalacije, požarna varnost, varstvo pri delu), – stroški revizije projektne dokumentacije, – stroški izvedbe gradenj, rušitev, priprave za gradnjo in izvedbe gradbeno obrtniških instalacijskih del, – stroški zunanjega urejanja objektov, – stroški nadzora nad gradnjo objektov, – stroški izdelave tehnične dokumentacije za obratovanje objekta in – stroški pridobivanja soglasij, dovoljenj in drugih dokumentov za obratovanje objekta. Specifikacija dokazil za izkazovanje stroška: – dokumentacija v postopku izbire izvajalcev, – pogodbe z izvajalci, – začasna ali končna gradbena situacija, ki jo potrdi strokovni nadzor in investitor, – s strani investitorja potrjen račun ali situacija in – dokazila o izvršenih plačilih. Metoda za izračun stroška: – znesek storitve oziroma investicije (davek na dodano vrednost (DDV) ni upravičen strošek). Višina sofinanciranja upravičenih stroškov in shema državnih pomoči Upravičeni stroški se sofinancirajo: – največ do 30% za velika podjetja, 40% za srednje velika podjetja in 50% za mala podjetja in – ne več kot znaša izračun možnega deleža sofinanciranja na podlagi Študije izvedljivosti in upravičenosti z analizami stroškov in koristi, pripravljene v skladu z Delovnim dokumentom 4 ter – ne več kot 10.000.000,00 EUR za posamezen projekt. Upravičeni stroški so stroški, ki imajo značaj izdatka in so nastali od datuma izdaje sklepa o dodelitvi sredstev do 30. 6. 2012. Za definicijo mikro, malih (majhnih), srednje velikih in velikih podjetij se upoštevajo merila iz Priporočila Komisije 2003/361/ES z dne 6. maja 2003 o opredelitvi mikro, majhnih in srednje velikih podjetij (UL L 124, 20. 5. 2003, str. 36). Upravičenci morajo prispevati za izvedbo projekta delež lastnih sredstev v minimalni višini, izračunani v okviru Študije izvedljivosti in upravičenosti z analizami stroškov in koristi projekta. Ta lastna sredstva v višini najmanj 25% upravičenih stroškov ne smejo vsebovati javnih sredstev. (kot npr. garancije, subvencije obrestne mere ipd.). Upravičenci so dolžni voditi ločen knjigovodski sistem ali ustrezno knjigovodsko evidenco za vse transakcije v zvezi s projektom. Predmet investicije mora biti po zaključku izgradnje vključen v aktivo podjetja in se obravnavati kot sredstvo, ki se amortizira. Investicijo mora podjetje realizirati v Republiki Sloveniji. Investicija mora ostati v lasti upravičenca (podjetja) vsaj 5 let po njenem zaključku, to je po potrditvi končnega poročila o projektu. Pri sofinanciranju upravičenih stroškov oziroma izdatkov se upošteva naslednja shema državnih pomoči: – dopolnjen Program ukrepov za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti za obdobje 2007–2013, – regionalna pomoč, št: BE 05-5715334-2007; – datum priglasitve: 30. 11. 2006; – datum potrditve sheme: 9. 2. 2007; – trajanje pomoči: od potrditve sheme do 31. 12. 2013; – ukrep 3.1.1 – Spodbujanje investicij v gospodarsko-razvojno-logistične platforme iz Dopolnjenega programa ukrepov za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti za obdobje 2007–2013. XV. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o projektu skladno z 90. členom uredbe sveta (ES) št. 1083/2006, z dne 11. julija 2006 Brez poseganja v pravila, ki urejajo državno pomoč iz člena 87 Pogodbe o ustanovitvi Evropske skupnosti, morajo biti vsi dokumenti o izdatkih in revizijah operativnega programa na voljo Evropski komisiji in Evropskemu računskemu sodišču: – v obdobju treh let po datumu zaključitve operativnega programa; – v obdobju treh let po datumu, ko je prišlo do delne zaključitve operativnega programa. Ta obdobja se prekinejo, če pride do sodnega postopka ali na upravičeno zahtevo Evropske komisije. XVI. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije projekta skladno z 90. členom uredbe sveta (ES) št. 1083/2006, z dne 11. julija 2006 Brez poseganja v pravila, ki urejajo državno pomoč iz člena 87 Pogodbe o ustanovitvi Evropske skupnosti, morajo biti vsi dokumenti o izdatkih in revizijah operativnega programa na voljo agentu, posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom: – v obdobju treh let po datumu zaključitve operativnega programa; – v obdobju treh let po datumu, ko je prišlo do delne zaključitve operativnega programa. Ta obdobja se prekinejo, če pride do sodnega postopka ali na upravičeno zahtevo Evropske komisije. XVII. Zahteve glede spremljanja prihodkov projekta Zahteve glede spremljanja prihodkov projekta ne veljajo za državne pomoči. XVIII. Omejitve glede sprememb projekta V skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES je potrebno zagotoviti da v petih letih od zaključka projekta ne pride do bistvenih sprememb projekta: – ki bi vplivale na njegovo naravo ali pogoje izvajanja ali ki bi podjetju podelile neupravičeno prednost, ali – bi bile posledica spremenjene narave lastništva dela infrastrukture ali prenehanja proizvodne dejavnosti. XIX. Posledice ugotovitve o dvojnem financiranju posameznega projekta Če se ugotovi dvojno financiranje posameznega projekta ali, da je višina sofinanciranja projekta presegla maksimalno dovoljeno stopnjo in da je prišlo do nepravilnosti oziroma kršitev določb prava Skupnosti, je pristojni organ za poročanje o nepravilnostih (neposredni proračunski uporabnik v vlogi posredniškega telesa in upravičenca) dolžan o tem pripraviti poročilo in ga posredovati organu upravljanja, skladno z Navodilom za poročanje o nepravilnostih, ki je sestavni del Navodil organa upravljanja za spremljanje in poročanje o izvajanju kohezijske politike v programskem obdobju 2007–2013. V primeru naknadne ugotovitve dvojnega financiranja investicijskega projekta iz različnih javnih virov, se prekine obveznost agenta po sklenjeni pogodbi za takšen projekt, zahteva pa se tudi vrnitev vseh izplačanih sredstev z zakonitimi zamudnimi obrestmi; takšnemu podjetju in odgovornim v podjetju se tudi lahko onemogoči sodelovanje na razpisih Ministrstva za gospodarstvo za obdobje 5 let od datuma ugotovitve nepravilnosti.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti