Uradni list

Številka 62
Uradni list RS, št. 62/2008 z dne 20. 6. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 62/2008 z dne 20. 6. 2008

Kazalo

Št. 54450-16/2008/2 Ob-5707/08 , Stran 2276
1. Ime oziroma sedež posredniškega telesa oziroma naročnika in izvajalca javnega razpisa, ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, 1000, Ljubljana. 2. Predmet javnega razpisa (aktivnosti ali nameni, razvojna prioriteta, prednostna usmeritev) Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada, javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 3. razvojne prioritete: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«; prednostne usmeritve 3. 1. »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja.« Predmet javnega razpisa je sofinanciranje projektov, namenjenih preverjanju kakovosti vzgojnoizobraževalnega sistema ter razvijanju sistema kakovosti vzgojno-izobraževalnih organizacij (zunanja in notranja evalvacija). Namen projektov je izvedba razvojno-raziskovalnega dela za ugotavljanje kakovosti vzgojno-izobraževalnega sistema z mednarodno primerljivimi instrumenti in mehanizmi, razvoj in preizkušanje mehanizmov ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti vrtcev in šol ter usposabljanje strokovnih in vodstvenih delavcev za uvajanje sistema ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti vzgojno-izobraževalnih zavodov. Razpisane aktivnosti bodo sofinancirane iz sredstev Evropskega socialnega sklada in se nanašajo na Operativni program razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, tretjo razvojno prioriteto »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«, ki poudarja pomen zagotavljanja kakovostnih aktivnosti, namenjenih tako posamezniku kot tudi razvoju in posodabljanju vzgojno-izobraževalnega sistema in prednostno usmeritev »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja.« Aktivnosti tretje razvojne prioritete so komplementarne programu EU »Vseživljenjsko učenje«, ki je temeljni programski instrument na področju izobraževanja in usposabljanja, ter »Education and training 2010 programme.« V okviru razvojne prioritete se upoštevajo tudi mednarodno uveljavljene metodologije (OECD, IEA). Posledično bodo rezultati projektov tudi mednarodno primerljivi, medtem ko bodo na nacionalni ravni nudili podlago za t. i. »evidence-based policy« in za oblikovanje ukrepov za dvig kakovosti v prihodnje. Razvojna prioriteta je vsebinsko uokvirjena tudi v nacionalnih resornih razvojnih dokumentih, predvsem v Strategiji vseživljenjskosti učenja v Sloveniji, ki je bila sprejeta in potrjena julija 2007 s strani Strokovnega sveta RS za splošno izobraževanje, Strokovnega sveta RS za poklicno in strokovno izobraževanje in Strokovnega sveta RS za izobraževanje odraslih. Strategijo je pripravilo Ministrstvo za šolstvo in šport ob finančni pomoči Evropske komisije. Razpis vključuje naslednje vsebinske sklope: I. Vsebinski sklop: Zasnova in uvedba sistema ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti vzgojno-izobraževalnih organizacij (vrtcev in šol) Cilj tega sklopa je: 1. Razviti in uvesti sistem kakovosti vrtcev in šol z opredeljenimi kazalniki kakovosti na nacionalni ravni (zunanja evalvacija) in na ravni vrtcev ter šol (samoevalvacija). Pričakovani rezultati v I. vsebinskem sklopu: Razviti sistem vodenja kakovosti VIZ z opredeljenimi kazalniki kakovosti (kazalnik: 40 VIZ, vključenih v preizkušanje modela). II. Vsebinski sklop: Usposabljanje za uvedbo sistema ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti vzgojno-izobraževalnih organizacij (vrtcev in šol) Cilj tega sklopa je usposobiti strokovne in vodstvene delavce vzgojno-izobraževalnih zavodov za: 1. Uvajanje modela zunanje evalvacije; 2. Uvajanje samoevalvacije vzgojno-izobraževalnih zavodov. Pričakovani rezultati v II. vsebinskem sklopu: – najmanj 4.200 usposobljenih strokovnih in vodstvenih delavcev vrtcev, osnovnih, glasbenih, srednjih in višjih strokovnih šol, domov za učence, dijaških domov ter zavodov za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami, – organizacijski načrt omenjenega vsebinskega sklopa mora biti skladen še z naslednjimi zahtevami: – načrtovanje dveh ciklov profesionalnega usposabljanja strokovnih in vodstvenih delavcev po smiselnih celotah vsebin iz vsakega tematskega sklopa v obdobjih: – 1. cikel: od 1. 9. 2008 do 28. 2. 2011, – 2. cikel: od 1. 3. 2011 do 15. 7. 2013; – načrtovanje tolikšnega števila udeležencev da bo v seštevku usposobljenih najmanj 4.200 strokovnih in vodstvenih delavcev, in sicer: – v 1. ciklu najmanj 1.920 usposobljenih strokovnih in vodstvenih delavcev, – v 2. ciklu najmanj 2.280 usposobljenih strokovnih in vodstvenih delavcev; – načrtovanje aktivnosti v okviru naslednjega plana: – pripravljalne dejavnosti in vzpostavitev interaktivne spletne strani za potrebe projekta: od 1. 9. 2008 do 26. 10. 2008, – načrtovanje najmanj sedemdnevnega izobraževanja v okviru vsakega cikla za vse skupine udeležencev, izpeljanega v treh fazah, z zagotovljenimi vmesnimi aktivnostmi udeležencev (praktično preizkušanje pridobljenih znanj ter refleksija in izmenjava izkušenj) v okviru vsake faze, in sicer: 1. cikel: – 1. faza: od 27. 10. 2008 do 30. 6. 2009, – 2. faza: od 1. 7. 2009 do 30. 4. 2010, – 3. faza: od 1. 5. 2010 do 28. 2. 2011, 2. cikel: – 1. faza: od 1. 3. 2011 do 31. 10. 2011, – 2. faza: od 1. 11. 2011 do 30. 6. 2012, – 3. faza: od 1. 7. 2012 do 31. 3. 2013, – izdelava poročila o rezultatih in evalvaciji projekta: od 1. 4. 2013 do 30. 5. 2013, – izvedba zaključne konference s predstavitvijo rezultatov in evalvacije projekta širši zainteresirani javnosti: med 1. 5. 2013 in 15. 7. 2013. III. Vsebinski sklop: Evalvacija vzgojno izobraževalnih programov na podlagi mednarodno priznanih metodologij Cilj tega sklopa je izvedba mednarodno primerljivih evalvacijskih študij, ki temeljijo na mednarodno priznanih metodologijah in – razvijajo kazalnike za spremljanje jezikovnih kompetenc ter enakih možnosti, – analizirajo sistem nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja, učno okolje in pogoje dela učiteljev, – evalvirajo bralno, matematične in naravoslovno pismenost učencev in dijakov v starosti 15 let, znanja matematike in naravoslovja učencev na razredni in predmetni stopnji OŠ, znanja matematike in naravoslovja dijakov zaključnih srednjih šol in gimnazij, bralno pismenost učencev nižjih razredov OŠ in pripravljenost mladih za vlogo aktivnih državljanov, – izvedba sekundarnih evalvacijskih študij in koordinacija/izvedba nacionalnih evalvacijskih študij. Pričakovani rezultati: – Opredeljeni kazalniki za spremljanje enakih možnosti, izvedena nacionalna študija o nadaljnjem izobraževanju in usposabljanju strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju. – Izvedena evalvacijska študija bralne matematične in naravoslovne pismenosti 15 letnikov. – Raziskava o znanju tujih jezikov. – Izvedena analiza učnega okolja in pogojev dela učiteljev ter predlog strategije izobraževanja učiteljev. – Izvedena evalvacija znanja matematike in naravoslovja učencev 4. in 8. razredov učencev OŠ. – Izvedena evalvacija znanja matematike in naravoslovja dijakov 4. letnikov gimnazij. – Evalvacija bralne pismenosti 4. razredov OŠ. – Evalvacija razumevanja in kompetenc državljanstva. – Izvedba najmanj ene sekundarne študije letno. – Izvedba najmanj ene nacionalne evalvacijske študije. IV. vsebinski sklop: Razvoj modela dodane vrednosti Vzpostaviti sistem ugotavljanja dodane vrednosti usklajen z mednarodno priznanimi smernicami. Pričakovani rezultati; – Vzpostavljen sistem ugotavljanja dodane vrednosti (kazalnik; izdelana metodologija 20 vključenih šol, 25 usposobljenih ravnateljev in učiteljev). – Razvito lastno programsko orodje namenjeno ugotavljanju dodane vrednosti (kazalniki; vsaj 45 šol vključenih v testiranje programskega orodja). 3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu Prijavitelj mora za kandidiranje na javnem razpisu izpolnjevati naslednje splošne pogoje: – ima poravnane zapadle obveznosti do Republike Slovenije; – da ni za isti namen sofinanciran iz drugih sredstev državnega ali lokalnega proračuna oziroma da je transparentno razvidno, da ni dvojnega financiranja. Poleg zgoraj navedenega: 1. se lahko za izvedbo 1., 2. in 3. vsebinskega sklopa na razpis prijavi pravna oseba registrirana za opravljanje dejavnosti, ki so predmet javnega razpisa, tj. za izobraževalno in raziskovalno dejavnost in mora za kandidiranje na javnem razpisu izpolnjevati naslednje pogoje: – ima sedež v Sloveniji, – je neposredno odgovoren za pripravo in vodenje projekta, torej ne nastopa kot posrednik, – je finančno in poslovno sposoben izpeljati projekt, – razpolaga z ustreznimi kadrovskimi in tehničnimi zmogljivostmi za izvedbo projekta, – razpolaga z ustreznimi bazami podatkov, – ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi posli ne upravlja sodišče, – ni bil pravnomočno obsojen zaradi naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (Ur. l. RS, št. 95/04, KZ-UPB1): – hudodelsko združevanje, – sprejemanje podkupnine pri volitvah (velja za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje, – goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti, – pranje denarja; 2. se lahko za izvedbo 4. vsebinskega sklopa na razpis prijavijo javni zavodi, ustanovljeni v skladu z Zakonom o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja. Ministrstvo bo za vsak posamezni vsebinski sklop izbralo enega prijavitelja, razen za 1. in 2. sklop, kjer se mora prijavitelj zaradi povezanosti vsebine in ciljev obeh sklopov obvezno prijaviti na oba sklopa. Prijavitelji morajo ob prijavi predložiti za vsak sklop posebno prijavo z vso zahtevano dokumentacijo. 4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril po vrstnem redu od bolj k manj pomembnemu) Izločitveno merilo – velja za vse sklope: če je eno od meril ali obe merili ovrednoteno kot NE, komisija za javni razpis prijavo izloči in je ne ocenjuje po ostalih merilih. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Najvišje število možnih točk je 90. Za vsak vsebinski sklop bo financiran en projekt, ki bo v ocenjevanju prejel najvišje število točk. Če dva prijavitelja dosežeta enako število točk bo imel prednost tisti, ki bo izbral več točk pri merilih pod točko II. – Izkušnje in reference prijavitelja za izvedbo projekta. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada, javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 3. razvojne prioritete: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«; prednostne usmeritve 3.1. »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja.« Skupna okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis, je 7.445.015,00 EUR, od tega za: 1. vsebinski sklop 2.443.000,00 EUR, za 2. vsebinski sklop 1.255.515,00 EUR, za 3. vsebinski sklop 3.292.500,00 EUR, za 4. vsebinski sklop pa 454.000,00 EUR. 6. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva Načrt financiranja za 1. vsebinski sklop po posameznih proračunskih letih za proračunske postavke 9240 in 9252 je sledeč: – za proračunsko leto 2009: 196.000,00 EUR, od tega 166.600,00 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 29.400,00 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2010: 386.000,00 EUR, od tega 328.100,00 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 57.900,00 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2011: 390.000,00 EUR, od tega 331.500,00 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 58.500,00 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2012: 584.000,00 EUR, od tega 496.400,00 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 87.600,00 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2013: 442.621,00 EUR, od tega 376.227,85 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 66.393,15 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2014: 438.379,00 EUR, od tega 372.622,15 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 65.756,85 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2015: 6.000,00 EUR, od tega 5.100,00 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 900,00 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%). Načrt financiranja za 2. vsebinski sklop po posameznih proračunskih letih za proračunske postavke 9243 in 9255 je sledeč: – za proračunsko leto 2009: 209.876,00 EUR, od tega 178.394,60 EUR s PP 9243 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- EU udeležba (85%) in 31.481,40 EUR s PP 9255 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2010: 226.338,00 EUR, od tega 192.387,30 EUR s PP 9243 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- EU udeležba (85%) in 33.950,70 EUR s PP 9255 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2011: 307.088,00 EUR, od tega 261.024,80 EUR s PP 9243 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- EU udeležba (85%) in 46.063,20 EUR s PP 9255 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2012: 368.770,00 EUR, od tega 313.454,50 EUR s PP 9243 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- EU udeležba (85%) in 55.315,50 EUR s PP 9255 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2013: 143.443,00 EUR, od tega 121.926,55 EUR s PP 9243 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- EU udeležba (85%) in 21.516,45 EUR s PP 9255 – Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v VIZ – ESS-07-13- slovenska udeležba (15%). Načrt financiranja za 3. vsebinski sklop po posameznih proračunskih letih za proračunske postavke 9240 in 9252 je sledeč: – za proračunsko leto 2008: 41.371,00 EUR, od tega 35.165,35 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 6.205,65 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2009: 718.017,00 EUR, od tega 610.314,45 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 107.702,55 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2010: 706.853,00 EUR, od tega 600.825,05 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 106.027,95 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2011: 750.836,00 EUR, od tega 638.210,60 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 112.625,40 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2012: 509.134,00 EUR, od tega 432.763,90 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 76.370,10 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2013: 413.256,00EUR, od tega 351.267,60 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 61.988,40 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2014: 153.033,00 EUR, od tega 130.078,05 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 22.954,95 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%). Načrt financiranja za 4. vsebinski sklop po posameznih proračunskih letih za proračunske postavke 9240 in 9252 je sledeč: – za proračunsko leto 2009: 61.592,00 EUR, od tega 52.353,20 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 9.238,80 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2010: 83.578,00 EUR, od tega 71.041,30 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 12.536,70 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2011: 81.872,00 EUR, od tega 69.591,20 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 12.280,80 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2012: 90.986,00 EUR, od tega 77.338,10 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 13.647,90 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2013: 69.971,00 EUR, od tega 59.475,35 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 10.495,65 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – udeležba (15%), – za proračunsko leto 2014: 65.063,00 EUR od tega 55.303,55 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 9.759,45 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2015: 938,00 EUR od tega 797,30 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 140,70 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%). Za aktivnosti, ki se bodo financirale v okviru sredstev, je predvideni rok; za 1. sklop: od 1. 9. 2008 do 31. 10. 2014, za 2. sklop: od 1. 9. 2008 do 15. 7. 2013, za 3. sklop: od 1. 8. 2008 do 31. 12. 2013, za 4. sklop: od 1. 9. 2008 do 31. 10. 2014. 7. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 85%. Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 15%. 8. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih: delež prispevka Skupnosti je 85%. 9. Upravičeni stroški, specifikacija dokazil za izkazovanje stroškov in metoda za njihov izračun Upravičeni stroški so tisti, ki se nanašajo na: – plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela, – delo po avtorski pogodbi (samo za zunanje sodelavce), – delo po podjemni pogodbi (samo za zunanje sodelavce), – delo prek študentskega servisa, – založniške in tiskarske storitve, e-publikacije, – stroške oglaševalskih storitev, – stroške za izvedbo zaključne konference, – stroške najema prostorov in opreme za izvajanje projekta, – izdatke za službena potovanja (dnevnice, hoteli, prevozi), – kotizacijo (za strokovna izobraževanja projektnih timov, strokovnih delavcev VIZ, udeležbe na konferencah in posvetih glede na razpisano temo, po predhodni odobritvi MŠŠ), – nakup strokovnih gradiv in podpornih materialov, – stroške brezalkoholnih pijač in prigrizkov na seminarjih oziroma usposabljanjih, – posredne – operativne stroške (komunikacijske in poštne storitve, pisarniški material in storitve), – amortizacijo računalniške in druge opreme (samo v primeru, da ni bila kupljena z javnim denarjem). Dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedena v Navodilih Ministrstva za šolstvo in šport za izvajanje projektov ESS, ki se nahajajo v razpisni dokumentaciji in smiselno povzemajo Navodila organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013. 10. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno z 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in navodili organa upravljanja Upravičenec mora pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 8. in 9. člen Uredbe komisije (ES) št. 1828/2006/ES in Navodila za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013. 11. Morebitno dopolnilno financiranje: dopolnilno financiranje, skladno s 34. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES, ni predvideno. 12. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o projektu Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo o projektu najmanj do 31. 12. 2020. Upravičenec je dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za projekt računovodsko ločeno, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. 13. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o projektu agentu, posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem projekta, katerega sofinanciranje na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske skupnosti (v nadaljevanju: nadzorni organi). Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinanciranega projekta. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem projekta. Ministrstvo bo upravičencu predhodno naznanilo izvedbo kontrole na samem mestu. Ministrstvo v izjemnih primerih lahko opravi tudi nenajavljeno kontrolo na samem mestu, kar bo upravičenec, v primeru odobritve sofinanciranega projekta, dolžan omogočiti. 14. Zagotavljanje enakih možnosti: v javnem razpisu je zagotovljena enakost med spoloma in preprečena vsakršna diskriminacija v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006. 15. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti: upravičenci se zavezujejo k varovanju osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti, pridobljenih tekom izvajanja projekta, v skladu s Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP – 1-UPB1, Ur. l. RS, št. 94 z dne 16. 10. 2007, Zakonom o gospodarskih družbah (ZGD-1, Ur. l. RS, št. 94 z dne 19. 4. 2006 in št. 10 z dne 30. 1. 2008) in 37. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES. 16. Zahteve glede spremljanja prihodkov projekta: upravičenec mora dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke projekta. Če se pri izvajanju projekta ustvarijo prihodki, je treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške. 17. Omejitve glede sprememb projekta v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES: ni relevantno. 18. Roki, do katerih morajo biti predložene prijave za dodelitev sredstev ter način obveščanja o rokih v primeru zaporednega dodeljevanja sredstev Rok za oddajo prijav je 18. 7. 2008. Prijave z zahtevano vsebino morajo biti poslane priporočeno po pošti na naslov Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana. Prijava šteje za pravočasno, če je bila oddana priporočeno po pošti najkasneje zadnji dan roka za oddajo prijav. Kot pravočasno prispele štejejo tudi prijave, ki bodo oddane v vložišču Ministrstva za šolstvo in šport najkasneje zadnji dan roka za oddajo prijav, in sicer do 12. ure. Neustrezno označene in nepravočasno prispele prijave se ne bodo obravnavale in bodo vrnjene prijavitelju. 19. Datum odpiranja prijav za dodelitev sredstev ter način obveščanja o datumih naslednjih odpiranj v primeru zaporednega dodeljevanja sredstev Prijave bo odprla in ocenila imenovana strokovna komisija, ki jo imenuje minister, pristojen za šolstvo in šport. Odpiranje prijav ne bo javno in bo predvidoma izvedeno dne 23. 7. 2008 v prostorih Ministrstva za šolstvo in šport, Ljubljana, Masarykova 16. Prijavitelje nepopolnih prijav bo komisija v roku 8 dni od odpiranja prijav pisno pozvala k dopolnitvi. Prijave, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene. Komisija nato popolne prijave sprejme v strokovni pregled in oceno ter pristojnemu ministru predlaga projekt, ki naj se po javnem razpisu financira. Obrazložen sklep ministra o izbiri oziroma zavrnitvi bo ministrstvo poslalo vsem prijaviteljem, ki bodo s prijavo sodelovali na javnem razpisu. 20. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v 60 dneh od datuma odpiranja prijav. Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in mu razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v 8 dneh od prejema obvestila o izbiri vloži pritožbo, in sicer na naslov: Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana, s pripisom: Pritožba na sklep – Javni razpis za izvajanje projekta »Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v izobraževanju in usposabljanju». V pritožbi mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih jo vlaga. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje prijav. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi prijavitelji. O pritožbi odloči minister v roku 15 dni s sklepom. 21. Kraj, čas ter oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo: razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu Ministrstva za šolstvo in šport, www.mss.gov.si (rubrika Okrožnice, razpisi in javna naročila). Za dodatne informacije lahko pišete na elektronski naslov: stanka.lunder-verlic@gov.si. 22. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne projekta ali, da je višina sofinanciranja projekta presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: za stroške, ki so predmet sofinanciranja, upravičenec ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo ministrstvo ugotovilo, da je upravičenec prejel sredstva za stroške projekta tudi iz drugih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, ne da bi o tem pisno obvestil ministrstvo, se lahko pogodba o sofinanciranju razdre, upravičenec pa bo dolžan ministrstvu povrniti vsa neupravičeno prejeta sredstva s pripadajočimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila sredstev.

AAA Zlata odličnost