Uradni list

Številka 62
Uradni list RS, št. 62/2008 z dne 20. 6. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 62/2008 z dne 20. 6. 2008

Kazalo

Št. 54450-13/2008/2 Ob-5706/08 , Stran 2266
1. Ime oziroma sedež posredniškega telesa oziroma naročnika in izvajalca JR, ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Republika Slovenija, Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana. 2. Predmet javnega razpisa (aktivnosti ali nameni, razvojna prioriteta, prednostna usmeritev) Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada, javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 3. razvojne prioritete: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«; 3.1. prednostne usmeritve: »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja«. Aktivnosti zgoraj omenjene tretje razvojne prioritete »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja« in prednostne usmeritve »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja iz »Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013« so komplementarne programu EU »Vseživljenjsko učenje«, ki je temeljni programski instrument na področju izobraževanja in usposabljanja, ter programu »Izobraževanje in usposabljanje 2010« in ne nazadnje Lizbonski strategiji. Za razpisano področje je temeljno Priporočilo evropskega parlamenta in sveta z dne 18. decembra 2006 o ključnih kompetencah za vseživljenjsko učenje (2006/962/ES), dostopno na spletni strani: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2006:394:0010:0018:SL:PDF ter UNESCOva priporočila in smernice za kulturno vzgojo (Road Map for Arts Education, UNESCO, 2006), dostopno na spletni strani: http://portal.unesco.org/culture/en/files/30335/11815788433roadmap_final_sept2006.doc/roadmap_final_sept2006.doc), vsebinsko pa je razpisano področje uokvirjeno tudi v resornih nacionalnih razvojnih dokumentih, predvsem v Strategiji vseživljenjskosti učenja v Sloveniji, ki je dostopna na spletni strani: http://www.cmepius.si/files/cmepius/userfiles/grundtvig/strategija_vsezivljenskosti_ucenja.pdf ter v Nacionalni strategiji za razvoj pismenosti, dostopna na: http://www.mss.gov.si/si/delovna_podrocja/razvoj_solstva/projekti/pismenost/ ter Nacionalni program za kulturo 2008 – 2011 (http://www.mk.gov.si/fileadmin/mk.gov.si/pageuploads/Ministrstvo/Drugo/aktualno/Nacionalni_program_za_kulturo_2008_2011.pdf). Za doseganje izboljšanja kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja je poleg drugih instrumentov velikega pomena posodabljanje in razvijanje novih, fleksibilnih programov ter razvijanje mehanizmov in instrumentov za dvig bralne in drugih pismenosti. Za doseganje čim višje ravni pismenosti na vseh področjih zasebnega in družbenega življenja je potrebno spodbujati široko družbeno prizadevanje za ozaveščanje o pomenu pismenosti in izboljšanju ravni vseh vrst pismenosti pri vseh posameznikih v različnih življenjskih obdobjih, ter tako omogočiti stalen razvoj družbe in gospodarstva. S kakovostnim sistemom izobraževanja želimo tudi zagotoviti dvig ključnih kompetenc, ki jih ljudje potrebujemo za osebno izpolnitev in razvoj ter zaposlitev. Kompetenca »Kulturna zavest in izražanje« je v dokumentu evropskega parlamenta in sveta opredeljena kot spoštovanje pomena kreativnega izražanja, zamisli, izkušenj, in čustev v različnih medijih, vključno z glasbo, upodabljajočimi umetnostmi, literaturo in vizualnimi umetnostmi. Številne kulturne politike spodbujajo programe in projekte, ki povezujejo kulturno in izobraževalno sfero. Otroke, učence in dijake vzpodbujajo k spoznavanju kulture in k ustvarjanju. Namen javnega razpisa je dvig ravni kulturne pismenosti med otroki/učenci/dijaki in odraslimi, tako strokovnimi delavci kot tudi starši, odpiranje šole in povezovanje s kulturnimi ustanovami ter priprava predlogov in smernic za vključevanje kulturne vzgoje v izvedbene kurikule. Namen razpisa je spodbuditi tudi aktivnosti s področja bralne pismenosti v vrtcih, osnovnih, strokovnih in poklicnih šolah, gimnazijah, šolskih centrih ter javnih zavodih s področja vzgoje in izobraževanja otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami in s tem spodbuditi kakovostnejše delo v vzgojno-izobraževalnih zavodih (v nadaljevanju: VIZ) ter izvesti tudi določene ukrepe za nadaljnji razvoj bralne pismenosti. Predmet javnega razpisa je sofinanciranje projektov mrež VIZ (natančnejši opis mrež VIZ je v 3. poglavju – Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu), ki bodo imeli za cilj dvig kulturne in bralne pismenosti ter sofinanciranje raziskovalne dejavnosti na področju bralne pismenosti. Ministrstvo za šolstvo in šport bo sofinanciralo naslednje tri vsebinske sklope: 1. Vključevanje kulturne vzgoje v izvedbene kurikule in dvig ravni kulturne pismenosti. 2. Razvoj bralne pismenosti: modeli za razvijanje in izboljšanje ravni bralne pismenosti za otroke in mladostnike. 3. Razvoj bralne pismenosti: analiza stanja obstoječih modelov, programov in diagnostičnih sredstev ter razvoj modelov in diagnostičnih instrumentov na področju bralne pismenosti. 2.1 Pričakovani končni rezultati: 2.1.1. Vključevanje kulturne vzgoje v izvedbene kurikule in dvig ravni kulturne pismenosti A) Pričakovani končni rezultati: 1. Analiza stanja – kratka zasnova projekta, iz katere je razvidno strokovno-teoretsko poznavanje izbranega/izbranih vsebinskih področij kulture in utemeljitev za odločitev za projekt na posameznem/posameznih področja kulture: – Vizualne umetnosti (likovna umetnost, fotografija, multimedija, arhitektura), – Glasbena umetnost, – Filmska umetnost, – Uprizoritvene umetnosti (gledališče, lutke, sodobni ples), – Bralna kultura, – Kulturna dediščina. 2. Izdelava načrta za izvedbo projekta z opredelitvijo problema in izborom metodologije ter jasno opredelitvijo vlog posameznih partnerjev v projektu. 3. Gradiva (gradiva, e-gradiva, informacijska gradiva, spletne strani, navodila za delo, navodila za delo za sodelavce na projektu) za strokovne delavce, učence ali dijake, starše. 4. Trimesečna vsebinska poročila o poteku projekta. 5. Končno poročilo z evalvacijo projekta. 6. Predlogi/smernice za vključevanje kulturne vzgoje v izvedbeni kurikulum. 7. Skupna konferenca s predstavitvijo rezultatov in predlogi za nadaljnje delo. 8. Poročilo o sklepih konference. 2.2.1 Razvoj bralne pismenosti: modeli za razvijanje in izboljšanje ravni bralne pismenosti za otroke in mladostnike A) Pričakovani končni rezultati: 1. Analiza stanja, ki vključuje kratke teoretske zasnove projekta, iz katere je razvidno poznavanje izbranega/izbranih vsebinskih področij in utemeljitev za odločitev za posamezna področja: – razvoj pismenosti za otroke in mladostnike v vsakodnevni šolski situaciji, – razvoj pismenosti za otroke in mladostnike v prostem času, – razvoj pismenosti za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami, – razvoj pismenosti za predšolske otroke, ki niso vključeni v organizirane oblike predšolske vzgoje, – izboljšanje pismenosti otrok in mladostnikov iz manj spodbudnega okolja, – izboljšanje pismenosti otrok in mladostnikov, katerih materni jezik ni slovenščina, – razvijanje branja in bralne kulture – povezovanje šole s knjižnico (šolska in splošna). 2. Načrt za izvedbo projekta in izbrana metodologija. 3. Gradiva (gradiva, e-gradiva, informacijska gradiva, spletne strani, navodila za delo, navodila za sodelavce na projektu) za strokovne delavce, učence ali dijake, starše. 4. Trimesečna vsebinska poročila o poteku projekta. 5. Končno poročilo z evalvacijo projekta. 6. Predlogi/smernice za vključevanje področja bralne pismenosti v izvedbeni kurikulum. 7. Skupna konferenca s predstavitvijo rezultatov in predlogi za nadaljnje delo. 8. Poročilo o sklepih konference. 3. Razvoj bralne pismenosti: analiza stanja obstoječih modelov, programov in diagnostičnih sredstev ter razvoj modelov in diagnostičnih instrumentov na področju bralne pismenosti A) Pričakovani končni rezultati: 1. Kritična analiza stanja obstoječih modelov in programov za razvoj pismenosti otrok in mladostnikov v Sloveniji. 2. Analiza stanja diagnostičnih instrumentov na področju pismenosti in ocena ustreznosti teh instrumentov. 3. Opredelitev problema za razvoj instrumentov in izbrana metodologija za izvedbo projekta. 4. Baza podatkov za razvoj instrumentov. 5. Poročilo o analizi. 6. Predlogi novih diagnostičnih instrumentov in programov za osnovnošolce za: – oceno bralne pismenosti in pisnih spretnosti, – ugotavljanje primanjkljajev pismenosti. 7. Izdelan in preizkušen instrumentarij. 8. Izdelan predlog modela za spodbujanje pismenosti učencev (glede na instrumentarij). 9. Končno poročilo z evalvacijo. 3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu po posameznih sklopih 3.1. Vključevanje kulturne vzgoje v izvedbene kurikule in dvig ravni kulturne pismenosti Na razpis se lahko prijavi koordinator mreže vrtcev/šol oziroma poslovodeči konzorcijski partner (v nadaljevanju: prijavitelj), ki je eden od (aktivnih) partnerjev v mreži vrtcev/šol oziroma konzorcijskih partnerjev, in sicer: vrtec, osnovna, srednja poklicna in strokovna šola, gimnazija ter javni zavod za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami v Republiki Sloveniji, ki je organiziran v javni mreži ali je za izvajanje dejavnosti (so)financiran iz državnega proračuna. Šolski centri, ki imajo v svoji sestavi več šol, ki niso pravne osebe, lahko prijavijo šole v svoji sestavi kot posamične prijavitelje, pri čemer sami odločajo o številu prijavljenih šol, ali pa šolski center kot posamičnega prijavitelja; ne morejo pa prijaviti šole v svoji sestavi in istočasno šolski center. Mreža mora biti sestavljena iz 8 do 10 VIZ, ki sklenejo konzorcijsko pogodbo o izvedbi projekta (tipska konzorcijska pogodba je del razpisne dokumentacije). Vsaka mreža mora v projektu sodelovati vsaj z eno kulturno ustanovo. Ministrstvo bo predvidoma izbralo tri mreže: mrežo vrtcev, mrežo osnovnih šol in mrežo srednjih šol. V mrežo se morajo vključiti vzgojno-izobraževalni zavodi iste ravni vzgojno-izobraževalnega sistema (v nadaljevanju: raven), opredeljene v tem razpisu: raven vrtcev, raven osnovnih šol, raven srednjih šol (vključuje gimnazije, poklicne in strokovne srednje šole). Kulturna ustanova, ki sodeluje v projektu, mora biti javni zavod s področja kulture ali izvajalec javnih kulturnih programov ali projektov, ki so v javnem interesu na področju kulture ali društvo, ki je registrirano kot društvo v javnem interesu na področju kulture, ali posamezniki, ki imajo status samozaposlenega v kulturi vpisan, v razvid pri Ministrstvu za kulturo (v nadaljevanju: kulturna ustanova). Vsaka mreža mora imeti svoj projektni tim, ki je sestavljen iz predstavnikov v mrežo vključenih partnerjev. Prijavitelji in partnerji v mreži morajo biti vpisani v razvid izvajalcev javno veljavnih programov in v primeru, da gre za zasebno šolo, imeti ustrezno odločbo o koncesiji ali odločbo o (so)financiranju iz državnega proračuna. Poleg zgoraj navedenih pogojev mora prijavitelj imeti poravnane zapadle obveznosti do Republike Slovenije. 3.2. Razvoj bralne pismenosti: modeli za razvijanje in izboljšanje ravni bralne pismenosti za otroke in mladostnike Na razpis se lahko prijavi koordinator mreže vrtcev/šol oziroma poslovodeči konzorcijski partner (v nadaljevanju: prijavitelj), ki je eden od (aktivnih) partnerjev v mreži vrtcev/šol oziroma konzorcijskih partnerjev, in sicer: vrtec, osnovna, srednja poklicna in strokovna šola, gimnazija ter javni zavod za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami v Republiki Sloveniji, ki je organiziran v javni mreži ali je za izvajanje dejavnosti (so)financiran iz državnega proračuna. Šolski centri, ki imajo v svoji sestavi več šol, ki niso pravne osebe, lahko prijavijo šole v svoji sestavi kot posamične prijavitelje, pri čemer sami odločajo o številu prijavljenih šol, ali pa šolski center kot posamičnega prijavitelja; ne morejo pa prijaviti šole v svoji sestavi in istočasno šolski center. Ministrstvo bo izbralo dve mreži, v kateri se lahko vključijo vzgojno-izobraževalni zavodi različnih ravni vzgojno-izobraževalnega sistema (v nadaljevanju: raven), opredeljene v tem razpisu: vrtci, osnovne šole, srednje šole (vključuje gimnazije, poklicne in strokovne srednje šole). Mreža mora biti sestavljena iz 8 do 10 VIZ, ki sklenejo konzorcijsko pogodbo o izvedbi projekta (tipska konzorcijska pogodba je del razpisne dokumentacije). Naročnik predlaga, da vsaka mreža sodeluje s splošno knjižnico. Vsaka mreža mora imeti svoj projektni tim, ki je sestavljen iz predstavnikov v mrežo vključenih partnerjev. Vsaka mreža mora imeti koordinatorja mreže, ki je zadolžen za koordinacijo mreže in poročanje ministrstvu. Koordinator mreže bo izvajalec projekta, vanjo vključene organizacije pa njegovi aktivni partnerji v mreži. Prijavitelji in partnerji v mreži morajo biti vpisani v razvid izvajalcev javno-veljavnih programov in v primeru, da gre za zasebno šolo, imeti ustrezno odločbo o koncesiji ali odločbo o (so)financiranju iz državnega proračuna. Poleg zgoraj navedenih pogojev mora prijavitelj imeti poravnane zapadle obveznosti do Republike Slovenije. 3.3 Razvoj pismenosti: analiza stanja obstoječih modelov, programov in diagnostičnih sredstev ter razvoj modelov in diagnostičnih instrumentov na področju bralne pismenosti Prijavitelj je pravna ali fizična oseba, ki je registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je povezana s predmetom razpisa, to je za raziskovalno in izobraževalno dejavnost. Prijavitelj ima lahko partnerje, ki sklenejo konzorcijsko pogodbo o izvedbi projekta (tipska konzorcijska pogodba je del razpisne dokumentacije) Prijavitelj mora izpolnjevati še naslednje pogoje: – je neposredno odgovoren za pripravo in vodenje projekta, torej ne nastopa kot posrednik, – je finančno in poslovno sposoben izpeljati projekt, – razpolaga z ustreznimi kadrovskimi in tehničnimi zmogljivostmi za izvedbo projekta (gl. posebne pogoje), – ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi posli ne upravlja sodišče, – zoper njega ni začet postopek z upniki, ni opustil poslovne dejavnosti oziroma ni v kateri koli podobni okoliščini, – ima poravnane zapadle obveznosti do Republike Slovenije, – ni bil pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (Ur. l. RS, št. 95/04, KZ-UPB1). Posebna pogoja za tretji sklop: prijavitelj mora za kandidiranje na javnem razpisu priložiti še (gl. razpisna dokumentacija): – za izvedene projekte: naslov projekta; opis projekta z navedbo financerja; opis končnih rezultatov (izdelek oziroma objavljena publikacija ipd.); – za človeške vire – izjavo o sodelovanju v izvedenem projektu; življenjepis; označene izpise iz COBISSA in SICRISA za relevantno področje. 4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril po vrstnem redu od bolj k manj pomembnemu) Za vse tri razpisane vsebinske sklope velja izločitveno merilo, tj. če je eno od meril ali obe merili ovrednoteno kot NE, komisija za javni razpis prijavo izloči in je ne ocenjuje po ostalih merilih. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Za prvi vsebinski sklop velja še dodatno izločitveno merilo: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 4.1  Vključevanje kulturne vzgoje v izvedbene kurikule in dvig ravni kulturne pismenosti Ministrstvo bo predvidoma izbralo 3 mreže posameznih vzgojno-izobraževalnih ravni: mrežo vrtcev, mrežo osnovnih šol in mrežo srednjih šol (vključuje gimnazije, srednje poklicne in strokovne šole). Na vsaki ravni bo financirana mreža, ki bo zbrala največ točk. Najvišje možno število točk je 105. Prijavljeni projekt mreže mora zbrati vsaj 65 točk. V primeru, da bosta dve ali več mrež dosegle enako število točk, bo kot kriterij dodelitve sredstev izbrano merilo »Izkušnje in reference prijavitelja za izvedbo projekta«. Če noben prijavljeni projekt znotraj ravni ne doseže predvidenega števila točk ali se nihče ne prijavi, se sofinancira mreža druge ravni, ki je dosegla drugo najvišje število točk. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 4.2 Razvoj bralne pismenosti: modeli za razvijanje in izboljšanje ravni bralne pismenosti za otroke in mladostnike Ministrstvo bo predvidoma izbralo 2 mreži, v katero bodo vključeni VIZ različnih vzgojno-izobraževalnih ravni. Izbrani bosta mreži, ki bosta dosegli najvišje število točk. Najvišje možno število točk je 100. Prijavljeni predlog projekta mora zbrati vsaj 60 točk, da pride v poštev za izbor. V primeru, da bosta dve ali več mrež dosegle enako število točk, bo kot kriterij dodelitve sredstev izbrano merilo »Izkušnje in reference prijavitelja za izvedbo projekta«. Če noben prijavljeni projekt znotraj ravni ne doseže predvidenega števila točk ali se nihče ne prijavi, se sofinancira mreža druge ravni, ki je dosegla drugo najvišje število točk. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 4.3 Razvoj pismenosti: analiza stanja obstoječih modelov, programov in diagnostičnih sredstev ter razvoj modelov in diagnostičnih instrumentov na področju bralne pismenosti Najvišje možno število točk je 100. Ministrstvo bo izbralo samo eno, tj. najbolje ocenjeno prijavo. V primeru, da bosta dva prijavitelja dosegla enako število točk, bo izbran tisti, ki bo dosegel več točk v sklopu meril »Reference prijavitelja« (merili 14 in 15). Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada, javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 3. razvojne prioritete: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«; 3.1. prednostne usmeritve: »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja«. Skupna okvirna višina sredstev za projekt znaša 663.000,00 EUR za obdobje od leta 2008 do leta 2011, od tega je za vsebinski sklop »Vključevanje kulturne vzgoje v izvedbene kurikule in dvig ravni kulturne pismenosti« predvideno 306.000 EUR, za vsebinski sklop »Razvoj bralne pismenosti: modeli za razvijanje in izboljšanje ravni bralne pismenosti za otroke in mladostnike« 204.000 EUR in za vsebinski sklop »Razvoj bralne pismenosti: analiza stanja obstoječih modelov, programov in diagnostičnih sredstev ter razvoj modelov in diagnostičnih instrumentov na področju bralne pismenosti« 153.000 EUR. 6. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva Skupna okvirna vrednost predvidenih sredstev za predmetni razpis znaša 663.000,00 EUR za obdobje od leta 2008 do leta 2011, od tega je vrednost sofinanciranja po posameznih proračunskih letih: – za proračunsko leto 2008: 5.212,00 EUR od tega: – 4.430,20 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in – 781,80 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%). – za proračunsko leto 2009: 205.741,00 EUR od tega: – 174.879,85 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in –  30.861,15 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%). – za proračunsko leto 2010: 389.037,00 EUR od tega: – 330.681,45 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in –  58.355,55 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%). – za proračunsko leto 2011: 61.010,00 EUR od tega: – 51.858,50 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in – 9.151,50 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%). – za proračunsko leto 2012: 2.000 EUR od tega: – 1.700,00 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in – 300,00 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%). Ministrstvo bo financiralo le upravičene stroške, nastale od podpisa pogodbe do 31. 10. 2011, in sicer glede na trajanje vsebinskih sklopov: – »Vključevanje kulturne vzgoje v izvedbene kurikule in dvig ravni kulturne pismenosti«: od podpisa pogodbe do 31. 10. 2010. – »Razvoj bralne pismenosti: modeli za razvijanje in izboljšanje ravni bralne pismenosti za otroke in mladostnike«: od podpisa pogodbe do 31. 10. 2010. – Razvoj bralne pismenosti: analiza stanja obstoječih modelov, programov in diagnostičnih sredstev ter razvoj modelov in diagnostičnih instrumentov na področju bralne pismenosti: od podpisa pogodbe do 31. 10. 2011. Predvidena višina sredstev po sklopih in proračunskih letih: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 7. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike; Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 85% Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 15% 8. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih: delež prispevka Skupnosti je 85%. 9. Upravičeni stroški, specifikacija dokazil za izkazovanje stroškov in metoda za njihov izračun Upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa so: – plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela, – delo po avtorski pogodbi (samo za zunanje izvajalce), – delo po podjemni pogodbi (samo za zunanje izvajalce), – delo prek študentskega servisa, – založniške in tiskarske storitve, e-publikacije, – stroški oglaševalskih storitev, – stroški za izvedbo zaključne konference, – stroški najema prostorov in opreme za izvajanje projekta, – izdatki za službena potovanja (dnevnice, hoteli, prevozi), – kotizacija (za strokovna izobraževanja projektnih timov, strokovnih delavcev VIZ, udeležbe na konferencah in posvetih v zvezi z razpisano temo), – nakup strokovnih gradiv in podpornih materialov, – stroški brezalkoholnih pijač in prigrizkov na seminarjih oziroma usposabljanjih, – posredni – operativni stroški (komunikacijske in poštne storitve, elektrika, ogrevanje – po ključu; pisarniški material in storitve), – amortizacija računalniške in druge opreme (samo če oprema ni bila kupljena z javnim denarjem). Dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedena v Navodilih Ministrstva za šolstvo in šport za izvajanje projektov ESS, ki se nahajajo v razpisni dokumentaciji in smiselno povzemajo Navodila organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013. 10. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno z 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in navodili organa upravljanja: upravičenec mora pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 8. in 9. člen Uredbe komisije (ES) št. 1828/2006/ES in Navodila za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013 (www.euskladi.si). 11. Morebitno dopolnilno financiranje: dopolnilno financiranje, skladno s 34. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES, ni predvideno. 12. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o projektu Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo o projektu najmanj do 31. 12. 2020. Upravičenec je dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za projekt v ločenem računovodstvu, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. 13. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o projektu, agentu, posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem projekta, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske skupnosti (v nadaljevanju: nadzorni organi). Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinanciranega projekta. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem projekta. Ministrstvo bo upravičencu predhodno naznanilo izvedbo kontrole na samem mestu. Ministrstvo v izjemnih primerih lahko opravi tudi nenajavljeno kontrolo na samem mestu, kar bo upravičenec, v primeru odobritve sofinanciranega projekta, dolžan omogočiti. 14. Zagotavljanje enakih možnosti: v javnem razpisu je zagotovljena enakost med spoloma in preprečena vsakršna diskriminacija v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006. 15. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti: upravičenci se zavezujejo k varovanju osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti, pridobljenih tekom izvajanja projekta, v skladu s Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1, Ur. l. RS, št. 94 z dne 16. 10. 2007, Zakonom o gospodarskih družbah (ZGD-1, Ur. l. RS, št. 94 z dne 19. 4. 2006 in št. 10 z dne 30. 1. 2008) in 37. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES. 16. Zahteve glede spremljanja prihodkov projekta: upravičenec mora dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke projekta. Če se pri izvajanju projekta ustvarijo prihodki, je treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške. 17. Omejitve glede sprememb projekta v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES: ni relevantno. 18. Roki, do katerih morajo biti predložene prijave za dodelitev sredstev ter način obveščanja o rokih v primeru zaporednega dodeljevanja sredstev Prijave morajo v zapečateni ovojnici, opremljene z obrazcem, ki je del razpisne dokumentacije, prispeti v vložišče Ministrstva za šolstvo in šport (na naslov Ministrstvo RS za šolstvo in šport, Masarykova 16, 1001 Ljubljana) do 5. 9. 2008 do 13. ure. Velja tudi priporočena pošiljka, oddana na pošto najkasneje z datumom oddaje 5. 9. 2008. Kot pravočasno prispele štejejo tudi prijave, ki bodo oddane v vložišču Ministrstva za šolstvo in šport najkasneje zadnji dan roka za oddajo prijav, in sicer do 13. ure. Neustrezno označene in nepravočasno prispele prijave se ne bodo obravnavale in bodo vrnjene prijavitelju. Zaporedno dodeljevanje sredstev ni predvideno. 19. Datum odpiranja prijav za dodelitev sredstev ter način obveščanja o datumih naslednjih odpiranj v primeru zaporednega dodeljevanja sredstev Prijave bo odprla in ocenila Komisija za izvedbo postopka javnega razpisa, ki jo imenuje minister, pristojen za šolstvo in šport. Odpiranje prijav ne bo javno. Prijavitelje nepopolnih prijav bo komisija v roku 8 dni od odpiranja prijav pisno pozvala k dopolnitvi. Prijave, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene. Komisija nato popolne prijave sprejme v strokovni pregled in oceno ter pristojnemu ministru predlaga projekt, ki naj se po javnem razpisu financira. Obrazložen sklep ministra o izbiri oziroma zavrnitvi bo ministrstvo poslalo vsem prijaviteljem, ki bodo s prijavo sodelovali na javnem razpisu. 20. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v 60 dneh od datuma odpiranja prijav. Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in mu razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v 8 dneh od prejema obvestila o izbiri vloži pritožbo, in sicer na naslov: Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, 1001 Ljubljana, s pripisom »Pritožba na sklep – Javni razpis za izvajanje projekta s področij Kulturna vzgoja in Bralna pismenost za obdobje od 2008 do 2011«. V pritožbi mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih jo vlaga. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za izbiro končnih prejemnikov. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi izvajalci. O pritožbi odloči minister v roku 15 dni s sklepom. 21. Kraj, čas ter oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo: razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno. Razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu Ministrstva za šolstvo in šport, www.mss.gov.si (rubrika Okrožnice, razpisi in javna naročila). Ogled in dvig razpisne dokumentacije je možen tudi od prvega dne po objavi javnega razpisa vsak delovni dan od 9. do 12. ure v vložišču Ministrstva za šolstvo in šport, Masarykova 16, Ljubljana. Prijavitelji lahko dobijo dodatne informacije na elektronskem naslovu: nada.pozar-matijasic@gov.si. 22. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne projekta ali, da je višina sofinanciranja projekta presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: za stroške, ki so predmet sofinanciranja, upravičenec ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo ministrstvo ugotovilo, da je upravičenec prejel sredstva za stroške projekta tudi iz drugih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, ne da bi o tem pisno obvestil ministrstvo, se lahko pogodba o sofinanciranju razdre, upravičenec pa bo dolžan ministrstvu povrniti vsa neupravičeno prejeta sredstva s pripadajočimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila sredstev.

AAA Zlata odličnost