Uradni list

Številka 33
Uradni list RS, št. 33/2008 z dne 4. 4. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 33/2008 z dne 4. 4. 2008

Kazalo

Št. 54450-5 Ob-3522/08 , Stran 1297
1. Ime oziroma sedež posredniškega telesa oziroma naročnika in izvajalca JR, ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev; Republika Slovenija, Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana. 2. Predmet javnega razpisa (aktivnosti ali nameni, razvojna prioriteta, prednostna usmeritev) Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada, javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete: Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja; prednostne usmeritve Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja. Predmet javnega razpisa je sofinanciranje aktivnosti, povezanih z uvajanjem novih izobraževalnih programov s področja tehnike v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju v letih 2008–2012. V letih 2004–2007 so nastali novi izobraževalni programi na strokovnih področjih: strojništva, metalurgije in rudarstva, elektrotehnike in računalništva, gradbeništva in geodezije, lesarstva in tapetništva, tekstila in usnja, kemije, steklarstva in optike, zdravstva, farmacije in kozmetike, gostinstva in turizma, prometa in zvez, varovanja okolja, oblikovanja in fotografije, mehatronike, tiskarstva in papirništva (v nadaljevanju: tehnika, glej http://www.cpi.si/ucitelji/strokovna_podrocja-izobrazevalni_programi.aspx). Programi obsegajo vrsto novosti: so modularno zasnovani, praviloma temeljijo na več poklicnih standardih, dijakom omogočajo izbiro med različnimi moduli in so kreditno ovrednoteni, v skladu z Zakonom o poklicnem in strokovnem izobraževanju, (Ur. l. RS, št. 79/06) in Izhodišči za pripravo izobraževalnih programov nižjega in srednjega poklicnega izobraževanja ter programov srednjega strokovnega izobraževanja, ki jih je sprejel Strokovni svet RS za poklicno in strokovno izobraževanje in l. 2001 potrdila ministrica za šolstvo, znanost in šport. Novi programi so opredeljeni in v skladu z vizijo Strategije razvoja Slovenije, hkrati pa pomenijo prenos ciljev Lizbonske strategije v nacionalno okolje. Uvajanje novih izobraževalnih programov je v skladu s Köbenhavensko deklaracijio evropskih ministrov za poklicno izobraževanje in usposabljanje iz leta 2002, o krepitvi evropskega sodelovanja v poklicnem izobraževanju in usposabljanju. Za uvajanje teh programov je potrebno izvesti vrsto aktivnosti. Potrebno bo: – pripraviti izvedbene kurikule, saj so programi pripravljeni okvirno (določeno je samo skupno število ur posameznih predmetov oziroma modulov), – določiti odprti del kurikula (v pristojnosti šole je, da določi odprti del kurikula v sodelovanju s socialnimi partnerji), – določiti merila ocenjevanja znanja oziroma minimalne standarde za ocene, točkovanje ipd., – opredeliti merila za vrednotenje in priznavanje neformalno pridobljenega znanja, – pripraviti osebne izobraževalne načrte za posamezne dijake na šoli, – vzpostaviti in voditi mape učnih dosežkov za vse dijake na šoli, – podpreti uvajanje novih programov z učnimi gradivi v različnih oblikah, pri čemer ne smejo biti vključena gradiva, ki so predmet drugih razpisov. V skladu z Zakonom o poklicnem in strokovnem izobraževanju (Ur. l. RS, št. 79/06) za ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti, ki temelji na principu samoevalvacije in ob upoštevanju nacionalno določenih kazalnikov se mora na vsaki šoli vzpostaviti sitem ugotavljanja in zagotavlja kakovosti; strokovni delavci, dijaki, starši pa tudi socialni partnerji se morajo usposobiti za aktivno vlogo pri samoevalvaciji. Zaradi neugodnih demografskih gibanj je potrebno okrepiti skupne aktivnosti šol in socialnih partnerjev za promocijo poklicnega in strokovnega izobraževanja, ki mora omogočiti kvalitetno informiranje in strokovno svetovanje za mladino in odrasle, ki se vključujejo v redno oziroma izredno izobraževanje na področju tehnike. V uvajanje novih izobraževalnih programov morajo biti vključene vse šole, ki izvajajo nove programe s področij strojništva, metalurgije in rudarstva, elektrotehnike in računalništva, gradbeništva in geodezije, lesarstva in tapetništva, tekstila in usnja, kemije, steklarstva in optike, zdravstva, farmacije in kozmetike, gostinstva in turizma, prometa in zvez, varovanja okolja, oblikovanja in fotografije, mehatronike in tiskarstva in papirništva. Pričakovani rezultati: 59 novih izobraževalnih programov s področij strojništva, metalurgije in rudarstva, elektrotehnike in računalništva, gradbeništva in geodezije, lesarstva in tapetništva, tekstila in usnja, kemije, steklarstva in optike, zdravstva, farmacije in kozmetike, gostinstva in turizma, prometa in zvez, varovanja okolja, oblikovanja in fotografije, mehatronike in tiskarstva in papirništva bo uvedenih v 65 srednjih šol v skladu s sklepom ministra, pristojnega za šolstvo, o razmestitvi programov in obsegu vpisa na srednje šole, št. 6035-194/2007). V uvajanje bo vključenih 2250 strokovnih delavcev, 100 vodstvenih delavcev in 8500 dijakov 1. letnika v skladu z razpisom za vpis v šol. letu 2008/2009 in v naslednjih letih in letnikih. 3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu 3.1. Splošni pogoji Na razpis se lahko prijavi vsaka pravna oseba, ki: – je registrirana za opravljanje izobraževalne dejavnosti pri pristojnem sodišču ali drugem organu oziroma ima izobraževalno dejavnost opredeljeno v svojem ustanovitvenem aktu, – ni pravnomočno obsojena zaradi naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku Republike Slovenije (Ur. l. RS, št. 95/04, z dne 27. 8. 2004, v nadaljevanju: KZ-UPB1): hudodelsko združevanje; sprejemanje podkupnine pri volitvah (velja za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje; goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti ter goljufija zoper finančne interese Evropskih skupnosti v smislu 1. člena Konvencije o zaščiti finančnih interesov Evropskih skupnosti; pranje denarja, – ni v stečaju, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njenimi posli ne upravlja sodišče, zoper njo ni začet postopek z upniki, ni opustila poslovne dejavnosti oziroma ni v katerikoli podobni okoliščini, – ni v postopku za objavo stečaja, naloga za prisilno poravnavo ali likvidacijo, – ni bila s pravnomočno sodbo v skladu s pravnimi predpisi zadevne države obsojena za postopek v zvezi s poklicnim ravnanjem, – ni bila spoznana za krivo zaradi neprofesionalnega obnašanja, ki je bilo dokazano s sredstvi, ki jih naročniki lahko utemeljijo, – je izpolnjevala obveznosti v zvezi s plačili prispevkov za socialno varnost v skladu z zakonskimi določbami države, kjer ima sedež ali je registrirana, – ima poravnane vse davke in prispevke v RS, – ni kriva resnih napačnih razlag pri dajanju informacij o njenem poslovanju, ali da teh informacij ni zagotovila, – je finančno in poslovno sposobna izvesti razpisane vsebine, – razpolaga z zadostnimi kadrovskimi in tehničnimi zmogljivostmi za izvedbo razpisanih vsebin. Pogoji veljajo tudi za vse partnerje, vključene v prijavo na konkretni JR. 3.2. Posebne zahteve Projekte lahko prijavijo javne in zasebne srednje šole, šolski centri ali njihovi konzorciji, ki izvajajo svojo dejavnost na območju Republike Slovenije (v nadaljevanju: prijavitelji) in ki izvajajo nove izobraževalne programe s področja tehnike v skladu z razpisom za vpis v srednje šole v šolskem letu 2008/2009 in v naslednjih letih. V nadaljnjem postopku izbora bo strokovna komisija upoštevala še naslednje vsebinske zahteve, ki jih morajo izpolnjevati prijavljeni projekti: – Vsebina predlaganega projekta mora biti skladna z razpisanim vsebinskim področjem, na katerega je prijavljen.. Projekti, ki ne bodo načrtovani skladno z razpisanim vsebinskim področjem, ne bodo upoštevani v nadaljnjem postopku izbora. – Prijavitelj oziroma poslovodeči konzorcijski partner mora izkazati namero, da bo vodjo in/ali koordinatorja projekta zaposlil za namen izvajanja projekta. Sklenitev pogodbe o zaposlitvi za potrebe vodenja oziroma koordiniranja projekta je obvezna. – Prijavljeni projekt mora pokrivati vse izobraževalne programe in vse aktivnosti, ki so potrebne za njihovo uvajanje iz 2. točke. – Prijavitelj mora imeti vsaj tri konzorcijske partnerje, od tega vsaj enega iz vrst delodajalcev. Prijavitelj ima lahko tudi mednarodne partnerje z ustreznega področja. – Zaradi zagotavljanja in uresničevanja enotnosti sistema izobraževanja, ki je v skladu z 28. členom Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Ur. l. RS, št. 16/07), v pristojnosti Centra za poklicno izobraževanje RS, mora prijavitelj priložiti izjavo, da bo pri izvedbi projekta upošteval metodološka izhodišča, ki jih je določil Center za poklicno izobraževanje RS za uvajanje novih izobraževalnih programov. – Prijavitelj mora zagotoviti uvajanje programov v vseh srednjih šolah, ki izvajajo programe s področji tehnike, navedenih v drugem odstavku točke 2 tega javnega razpisa. – Organizacijski in terminski načrt projekta mora biti skladen z zahtevami glede pričakovanih obveznih rezultatov in poteka aktivnosti, in sicer je obvezno: – načrtovanje po smiselnih celotah vsebin iz posameznih tematskih področij – aktivnosti, navedenih v tretjem odstavku 2 točke tega javnega razpisa; – vzpostaviti interaktivno spletno stran za potrebe projekta (načrtovanje na nivoju projekta); – izdelati četrtletna poročila o rezultatih in evalvaciji projekta (načrtovanje na nivoju projekta), pri čemer je končni rok za zaključek aktivnosti 31. 12. 2012; – organizirati in izvesti vsakoletno srečanje predstavnikov vseh šol, na katerih se izvaja projekt uvajanja novih izobraževalnih programov, z namenom medsebojne izmenjave izkušenj in predstavitve metod dela in rezultatov; – izvesti zaključno konferenco s predstavitvijo rezultatov in evalvacije projekta širši zainteresirani javnosti (načrtovanje na nivoju projekta), pri čemer je končni rok za zaključek aktivnosti 31. 12. 2012. 4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril po vrstnem redu od bolj k manj pomembnemu); 4.1. Usposobljenost za izvedbo projekta (največ 30 točk) Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 4.2. Ustreznost partnerjev za izvedbo projekta (največ 35 točk) Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 4.3. Reference prijavitelja (največ 30 točk) Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 4.4. Kakovost projekta (največ 30 točk) Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Izbran bo en projekt, in sicer tisti, ki doseže najmanj 60 točk iz vseh štirih sklopov meril, pri čemer mora iz vsakega sklopa doseči vsaj 10 točk. Najvišje možno skupno število doseženih točk je 125. Izbran bo prijavitelj, ki bo dosegel najvišje število točk. Kolikor dva ali več prijaviteljev na JR doseže enako število točk, bo izbran tisti, ki je dosegel večje število točk pod merilom 4.1-Usposobljenost za izvedbo projekta. Kolikor dosegajo prijavitelji tudi pod točko 4.1 enako število točk, se izbere tisti, ki ima prvi večje število točk po zaporedju meril: 4.2-Ustreznost partnerjev za izvedbo projekta, 4.3-Reference prijavitelja in 4.4-Kakovost projekta. 5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis; Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada, javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete: Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja; prednostne usmeritve Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja. Skupna višina predvidenih sredstev za to vsebinsko področje znaša 6.848.242,00 EUR, od tega je vrednost sofinanciranja po posameznih proračunskih letih: – za proračunsko leto 2008: 215.544,00 EUR, od tega 183.212,40 EUR s PP 9239 – Posodabljanje IS in kakovost v sekundarnem izobraževanju – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 32.331,60 EUR s PP 9251 – Posodabljanje IS in kakovost v sekundarnem izobraževanju – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2009 2.904.814,00 EUR, od tega 2.469.091,90 EUR s PP 9239 – Posodabljanje IS in kakovost v sekundarnem izobraževanju – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 435.722,10 EUR s PP 9251 – Posodabljanje IS in kakovost v sekundarnem izobraževanju – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2010 1.192.557,00 EUR, od tega 1.013.673,45 EUR s PP 9239 – Posodabljanje IS in kakovost v sekundarnem izobraževanju – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 178.883,55 EUR s PP 9251 – Posodabljanje IS in kakovost v sekundarnem izobraževanju – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2011 1.174.858,00 EUR, od tega 998.629,30 EUR s PP 9239 – Posodabljanje IS in kakovost v sekundarnem izobraževanju – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 176.228,70 EUR s PP 9251 – Posodabljanje IS in kakovost v sekundarnem izobraževanju – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2012 1.169.503,00 EUR, od tega 994.077,55 EUR s PP 9239 – Posodabljanje IS in kakovost v sekundarnem izobraževanju – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 175.425,45 EUR s PP 9251 – Posodabljanje IS in kakovost v sekundarnem izobraževanju – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%), – za proračunsko leto 2013 190.966,00 EUR, od tega 162.321,10 EUR s PP 9239 – Posodabljanje IS in kakovost v sekundarnem izobraževanju – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in 28.644,90 EUR s PP 9251 – Posodabljanje IS in kakovost v sekundarnem izobraževanju – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%). 6. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva ter roki, če je predvideno zaporedno dodeljevanje sredstev. Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške, nastale od objave razpisa do najkasneje 31. 12. 2012. Dinamika porabe sredstev je določena s proračunom za leti 2008 in 2009, za ostala leta pa se bo opredelila s finančnim načrtom in sprejetimi proračuni za naslednja leta. Ministrstvo bo sredstva, dodeljena izvajalcem za leto 2008, praviloma izplačalo v proračunskem letu 2008, sredstva, dodeljena za leto 2009, praviloma v proračunskem letu 2009, sredstva, dodeljena za leto 2010 praviloma v proračunskem letu 2010, sredstva, dodeljena za leto 2011 praviloma v proračunskem letu 2011, sredstva, dodeljena za leto 2012 praviloma v proračunskem letu 2012, sredstva in 2013. Predvideni rok za začetek izvajanja aktivnosti, ki se bodo financirale v okviru sredstev, dodeljenih za leto 2008, je datum podpisa pogodbe, zaključek izvajanja aktivnosti pa 31. 8. 2008. Za aktivnosti, ki se bodo financirale v okviru sredstev, dodeljenih za leto 2009, je predvideni rok začetka izvajanja aktivnosti 1. 9. 2008 in zaključek 31. 8. 2009. Za aktivnosti, ki se bodo financirale v okviru sredstev, dodeljenih za leto 2010, je predvideni rok začetka izvajanja aktivnosti 1. 9. 2009 in zaključek 31. 8. 2010. Za aktivnosti, ki se bodo financirale v okviru sredstev, dodeljenih za leto 2011, je predvideni rok začetka izvajanja aktivnosti 1. 9. 2010 in zaključek 31. 8. 2011. Za aktivnosti, ki se bodo financirale v okviru sredstev, dodeljenih za leto 2012, je predvideni rok začetka izvajanja aktivnosti 1. 9. 2011 in zaključek 31. 8. 2012. Za aktivnosti, ki se bodo financirale v okviru sredstev, dodeljenih za leto 2013, je predvideni rok začetka izvajanja aktivnosti 1. 9. 2012 in zaključek 31. 12. 2012. 7. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike; Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 85%. Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 15% 8. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih; Delež prispevka Skupnosti je 85%. 9. Upravičeni stroški, specifikacija dokazil za izkazovanje stroškov in metoda za njihov izračun Upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa so: – plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela, – delo po avtorski pogodbi za zunanje izvajalce, – delo po podjemni pogodbi za zunanje izvajalce, – delo preko študentskega servisa, – založniške in tiskarske storitve, e-publikacije, – stroški oglaševalskih storitev, – stroški za izvedbo zaključne konference, – stroški najema prostorov in opreme za izvajanje projekta, – izdatki za službena potovanja (dnevnice, hoteli, prevozi), – kotizacija za udeležbo na izobraževanjih, ki se ne financirajo iz sredstev Evropskih strukturnih skladov, – nakup strokovnih gradiv in podpornih materialov, – stroški brezalkoholnih pijač in prigrizkov na seminarjih oziroma usposabljanjih, – posredni – operativni stroški (komunikacijske in poštne storitve, elektrika, ogrevanje, pisarniški material in storitve), – amortizacija računalniške in druge opreme, če le-ta ni bila kupljena z javnim denarjem; Dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedena v navodilih Ministrstva za šolstvo in šport za izvajanje projektov ESS, ki se nahajajo v razpisni dokumentaciji in smiselno povzemajo navodila organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013. 10. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno z 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in navodili organa upravljanja: upravičenec mora pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 8. in 9. člen Uredbe komisije (ES) št. 1828/2006/ES in Navodila za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013. 11. Morebitno dopolnilno financiranje: dopolnilno financiranje, skladno s 34. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES, ni predvideno. 12. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o projektu Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo o projektu najmanj do 31. 12. 2020. Upravičenec je dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za projekt v ločenem računovodstvu, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. 13. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o projektu, agentu, posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem projekta, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske skupnosti (v nadaljevanju: nadzorni organi). Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinanciranega projekta. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem projekta. Ministrstvo bo upravičencu predhodno naznanilo izvedbo kontrole na samem mestu. Ministrstvo v izjemnih primerih lahko opravi tudi nenajavljeno kontrolo na samem mestu, kar bo upravičenec, v primeru odobritve sofinanciranega projekta, dolžan omogočiti. 14. Zagotavljanje enakih možnosti: v javnem razpisu je zagotovljena enakost med spoloma in preprečena vsakršna diskriminacija v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006. 15. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti: upravičenci se zavezujejo k varovanju osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti, pridobljenih tekom izvajanja projekta, v skladu s Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1, Ur. l. RS, št. 94/07 z dne 16. 10. 2007, Zakonom o gospodarskih družbah (ZGD-1, Ur. l. RS, št. 94/07 z dne 19. 4. 2006 in št. 10/08 z dne 30. 1. 2008) in 37. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES. 16. Zahteve glede spremljanja prihodkov projekta: upravičenec (in konzorcijski partner) mora dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke projekta. Če se pri izvajanju projekta ustvarijo prihodki, je treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške. 17. Omejitve glede sprememb projekta v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES: ni relevantno. 18. Roki, do katerih morajo biti predložene prijave za dodelitev sredstev ter način obveščanja o rokih v primeru zaporednega dodeljevanja sredstev Rok za oddajo prijav je 7. 5. 2008. Prijave z zahtevano vsebino v zapečateni ovojnici, opremljene z obrazcem, ki je del razpisne dokumentacije, morajo biti poslane priporočeno po pošti na naslov Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, p.p. 104, 1001 Ljubljana. Prijava šteje za pravočasno, če je bila oddana priporočeno po pošti najkasneje zadnji dan roka za oddajo prijav. Kot pravočasno prispele štejejo tudi prijave, ki bodo oddane v vložišču Ministrstva za šolstvo in šport najkasneje zadnji dan roka za oddajo prijav, in sicer do 13. ure. Neustrezno označene in nepravočasno prispele prijave se ne bodo obravnavale in bodo vrnjene prijavitelju. 19. Datum odpiranja prijav za dodelitev sredstev ter način obveščanja o datumih naslednjih odpiranj v primeru zaporednega dodeljevanja sredstev Prijave bo odprla in ocenila imenovana strokovna komisija 12. 5. 2008. Odpiranje prijav ne bo javno. Komisija za izvedbo postopka javnega razpisa, ki jo imenuje minister, pristojen za šolstvo, bo v roku 8 dni od odpiranja prijav pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih prijave niso popolne. Nepopolne prijave, ki jih prijavitelj v skladu s pozivom ne dopolni, bodo zavržene. Komisija nato popolne prijave sprejme v strokovni pregled in oceno ter pristojnemu ministru predlaga projekt, ki naj se po javnem razpisu financira. Obrazložen sklep ministra o izbiri bo ministrstvo poslalo vsem prijaviteljem, ki bodo s prijavo sodelovali na javnem razpisu. 20. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v 60 dneh od datuma odpiranja prijav. Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in mu razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v 8 dneh od prejema obvestila o izbiri vloži pritožbo, in sicer na naslov: Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, p.p. 104, 1001 Ljubljana. V pritožbi mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih jo vlaga. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za izbiro končnih prejemnikov. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi izvajalci. O pritožbi odloči minister v roku 15 dni s sklepom. 21. Kraj, čas ter oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo: razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu Ministrstvo za šolstvo in šport, www.mss.gov.si (rubrika Okrožnice, razpisi in javna naročila). Za dodatne informacije lahko pišete na elektronski naslov peter.pinter1@gov.si z navedbo zadeve: Razpis ESS. 22. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne projekta ali, da je višina sofinanciranja projekta presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: za stroške, ki so predmet sofinanciranja, upravičenec ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo ministrstvo ugotovilo, da je upravičenec prejel sredstva za stroške projekta tudi iz drugih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, ne da bi o tem pisno obvestil ministrstvo, se lahko pogodba o sofinanciranju razdre, upravičenec pa bo dolžan ministrstvu povrniti vsa neupravičeno prejeta sredstva s pripadajočimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila sredstev.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti