Uradni list

Številka 117
Uradni list RS, št. 117/2008 z dne 12. 12. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 117/2008 z dne 12. 12. 2008

Kazalo

5111. Odlok o proračunu Občine Podčetrtek za leto 2009, stran 15635.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 in 110/02) in 17. člena Statuta Občine Podčetrtek (Uradni list RS, št. 66/06, 92/06, 5/07) je Občinski svet Občine Podčetrtek na 19. redni seji dne 4. decembra 2008 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Podčetrtek za leto 2009
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Podčetrtek za leto 2009 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
Proračun občine sestavlja bilanca prihodkov in odhodkov, račun finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
------------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov                              V EUR
------------------------------------------------------------
A.      BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV          Proračun leta
                                                        2009
------------------------------------------------------------
I.      SKUPAJ PRIHODKI                            6.928.839
        (70+71+72+73+74)
        TEKOČI PRIHODKI (70+71)                    3.804.103
70      DAVČNI PRIHODKI                            2.758.973
        700 Davki na dohodek in dobiček            2.192.973
        703 Davki na premoženje                      167.250
        704 Domači davki na blago in storitve        398.750
        706 Drugi davki                                    –
71      NEDAVČNI PRIHODKI                          1.045.130
        710 Udeležba na dobičku in dohodki od         40.250
        premoženja
        711 Takse in pristojbine                       1.500
        712 Denarne kazni                              5.500
        713 Prihodki od prodaje blaga in                   –
        storitev
        714 Drugi nedavčni prihodki                  997.880
72      KAPITALSKI PRIHODKI                                –
        720 Prihodki od prodaje osnovnih                   –
        sredstev
        721 Prihodki od prodaje zalog                      –
        722 Prihodki od prodaje zemljišč in                –
        nematerialnega premož.
73      PREJETE DONACIJE                                   –
        730 Prejete donacije iz domačih virov
        731 Prejete donacije iz tujine
74      TRANSFERNI PRIHODKI                        3.124.736
        740 Transferni prihodki iz drugih          3.124.736
        javnofinančnih institucij
II.     SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)               7.196.169
40      TEKOČI ODHODKI                               729.826
        400 Plače in drugi izdatki zaposlenim        128.250
        401 Prispevki delodajalca za socialno         19.727
        varnost
        402 Izdatki za blago in storitve             539.649
        403 Plačila domačih obresti                    3.200
        409 Rezerve                                   39.000
41      TEKOČI TRANSFERI                           1.186.153
        410 Subvencije                                 5.500
        411 Transferi posameznikom in                638.186
        gospodinjstvom
        412 Transferi neprofitnim                     89.507
        organizacijam in ustanovam
        413 Drugi tekoči domači transferi            452.960
        414 Tekoči transferi v tujino                      –
42      INVESTICIJSKI ODHODKI                      4.856.496
        420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev     4.856.496
43      INVESTICIJSKI TRANSFERI                      423.694
        430 Investicijski transferi                  423.694
III.    PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ (I.–II.)           –267.330
------------------------------------------------------------
B)      RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
------------------------------------------------------------
IV.     PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN               2.200
        PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
        (750+751+752)
V.      DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
        DELEŽEV (440+441+442)
VI.     PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN                 2.200
        SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)
------------------------------------------------------------
C)      RAČUN FINANCIRANJA (VII.–VIII.)               –2.200
------------------------------------------------------------
VII.    ZADOLŽEVANJE (500)
50      ZADOLŽEVANJE
        500 Domače zadolževanje
VIII.   ODPLAČILA DOLGA (550)
55      ODPLAČILA DOLGA                                3.200
        550 Odplačila domačega dolga                   3.200
IX.     SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU         –268.330
        (I.+IV.+VII.–II.–VII.)
X.      PRENOS IZ PRETEKLEGA LETA                    268.330
------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
2. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
Sredstva proračuna se uporabljajo le za namene, ki so določeni s proračunom. V imenu občine Podčetrtek se prevzemajo obveznosti v okviru sredstev, ki so v proračunu predvidena za posamezne namene.
Sredstva proračuna iz naslova tekočih transferov se proračunskim uporabnikom med letom praviloma dodeljujejo mesečno na podlagi zahtevkov, sredstva iz naslova investicijskih transferov pa na podlagi zahtevkov, katerim je priložena finančna dokumentacija o izvršenih investicijah. Pri tem se upošteva zapadlost uporabnikovih obveznosti in likvidnostno stanje proračuna.
Proračunski uporabniki so dolžni pri porabi proračunskih sredstev za nabavo blaga, oddajo gradenj in naročanje storitev upoštevati določila zakona o javnem naročanju in uredbe o enotni metodologiji za izdelavo programov za javna naročila investicijskega značaja.
Vsak izdatek iz proračuna mora imeti za podlago verodostojno knjigovodsko listino, s katero se izkazuje obveznost za plačilo. Pred izplačilom iz proračuna morajo vsako izplačilo preveriti in pisno potrditi skrbniki proračunskih postavk, ki jih s sklepom določi župan.
4. člen
(namenski odhodki in prihodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom, ki se uporabljajo za namen, določen v tem zakonu
2. prihodki krajevnih skupnosti
3. izvirni del prihodkov iz nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča
4. prihodki turistične takse
5. prihodki takse za obremenjevanje voda
6. prihodki drugih ekoloških taks
7. prihodki iz naslova poslovanja stanovanjskega področja.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna med področji proračunske porabe, glavnimi programi, podprogrami, proračunskimi postavkami in konti, vendar ne več kot v višini 20% sprejetega proračuna, odloča na predlog neposrednega uporabnika župan.
Med izvrševanjem proračuna Občine Podčetrtek se lahko odpre nov konto oziroma poveča obseg sredstev na kontu za izdatke, če pri planiranju proračuna ni bilo mogoče predvideti prejemnika proračunskih sredstev ali načina izvedbe projekta. Nov konto se odpre v okviru že obstoječe proračunske postavke.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2009 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu za projekte iz načrta razvojnih programov prične s postopkom prevzemanja obveznosti za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2010 50% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 20% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, voda, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Predstojnik neposrednega uporabnika (župan) lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski sklad je račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2009 oblikuje v višini 34.000 EUR.
O uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 2.500 EUR odloča župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA
9. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 417 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, o čemer poroča občinskemu svetu.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
(obseg zadolževanja občine)
Občina Podčetrtek v letu 2009 ne predvideva zadolževanja.
Če se zaradi neenakomernega pritekanja prihodkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti, lahko župan odloči o najetju likvidnostnega posojila, vendar do višine 5% sprejetega proračuna, kar pa mora biti odplačano do konca proračunskega leta.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
11. člen
(začasno financiranje v letu 2010)
V obdobju začasnega financiranje Občine Podčetrtek v letu 2010, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
12. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1. januarja 2009.
Št. 032-0144/2008
Podčetrtek, dne 5. decembra 2008
Župan
Občine Podčetrtek
Peter Misja l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti