Uradni list

Številka 100
Uradni list RS, št. 100/2008 z dne 20. 10. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 100/2008 z dne 20. 10. 2008

Kazalo

4273. Odlok o kriterijih in merilih za financiranje delovanja krajevnih skupnosti Občine Hrpelje - Kozina, stran 13466.

Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (ZLS-UPB2, Uradni list RS, št. 94/07), 16. člena Statuta Občine Hrpelje - Kozina (Uradni list RS, št. 34/99, 65/02, 24/03 in 75/06) je Občinski svet Občine Hrpelje - Kozina na 18. redni seji dne 2. 10. 2008 sprejel
O D L O K
o kriterijih in merilih za financiranje delovanja krajevnih skupnosti Občine Hrpelje - Kozina
1. člen
S tem odlokom se določajo kriteriji in merila financiranja krajevnih skupnosti, iz sredstev, ki so določena v proračunu Občine Hrpelje - Kozina.
2. člen
Na podlagi kriterijev in meril se krajevnim skupnostim zagotavljajo sredstva za:
a. funkcionalne stroške
b. stroške investicij.
3. člen
Kriteriji za delitev sredstev funkcionalnih stroškov je delitev krajevnih skupnosti na tri skupine.
V prvi skupini so manjše krajevne skupnosti, v drugi skupini so srednje, v tretji skupini pa največje krajevne skupnosti.
Razdelitev krajevnih skupnosti v posamezno skupino se opravi glede na število vasi, ki sestavljajo KS, število prebivalcev ob dejanski porabi sredstev za funkcionalne stroške.
Delitev KS v skupino se opravi najmanj enkrat letno, pred sprejemom proračuna občine za tekoče poslovno leto.
Določitev skupine predlaga župan, obravnava pa Odbor za obmejno sodelovanje, za povezovanje v regijo ali širšo lokalno skupnost ter za sodelovanje s krajevnimi skupnostmi.
4. člen
Funkcionalni stroški so stroški, ki jih posamezna krajevna skupnost potrebuje za svoje nemoteno poslovanje ter za izvedbo vzdrževanja prostorov ter ostale stroške.
Med drugim so to:
a. Izdatki za blago in storitve: pisarniški in splošni material, čistilni material, strokovna literatura, knjige, računovodske storitve, izdatki za reprezentanco in ostali splošni materiali.
b. Energija, voda, komunalne storitve in komunikacije.
c. Tekoče vzdrževanje poslovnih objektov.
d. Drugi operativni odhodki: plačila storitev UJP; DURS, bančne storitve in drugi odhodki.
5. člen
Stroški investicij so stroški povezani z investicijami malih vrednosti, nakupom opreme ali investicijskim vzdrževanjem. Namenjeni so investicijam krajevnega značaja kot so npr. obnova vaških domov, športnih in otroških igrišč, javnih poti.
Stroški investicij so:
a. nakup in gradnja osnovnih sredstev ter opreme,
b. novogradnje in rekonstrukcije ter adaptacije,
c. investicijsko vzdrževanje in obnove.
Posamezna krajevna skupnost lahko izda naročilnico do 1.251,90 EUR z DDV.
Za vsak posel nad 1.251,90 EUR z DDV, je potrebno pridobiti predhodno soglasje župana pred izdajo naročilnice.
Krajevna skupnost lahko izvaja investicije do vrednosti 12.000,00 EUR z DDV. Vse investicije nad to vrednostjo krajevna skupnost predlaga v izvajanje občini.
6. člen
Kriteriji za delitev stroškov investicij so sestavljeni iz rednega, zagotovljenega dela ter iz dela, ki se nanaša na projekte krajevnih skupnosti, opredeljene v planu dela za prihodnje leto.
Kriteriji so razporejeni glede na vso vrednost sredstev v proračunu namenjenih investicijam krajevnim skupnostim:
– 30% redni del,
– 70% del po projektih v planu.
Kriteriji morajo biti podrejeni prioritetam posamezne krajevne skupnosti na nivoju občine, da se ravnajo po načelu enakosti skladnega razvoja občine.
Delitev stroškov predlaga župan, obravnava pa Odbor za obmejno sodelovanje, za povezovanje v regijo ali širšo lokalno skupnost ter za sodelovanje s krajevnimi skupnostmi, ki poda svoje mnenje.
7. člen
Svet krajevne skupnosti lahko na svoji seji poda sklep, da se del funkcionalnih stroškov prerazporedi v investicijske stroške.
Prerazporeditev se predlaga na za to predpisanem obrazcu, z utemeljitvijo prerazporeditve.
Prerazporeditev odobri župan občine s podpisom na obrazcu.
8. člen
Investicije večje vrednosti, to je nad 12.000,00 EUR z DDV, izvaja občinska uprava na predlog krajevne skupnosti.
Krajevna skupnost lahko sodeluje pri takšni investiciji predvsem pri identifikaciji investicije, pripravi projektne dokumentacije, zbiranju soglasij s strani krajanov in delnemu nadzoru.
9. člen
Višino sredstev za financiranje delovanja krajevnih skupnosti določi občinski svet z odlokom o proračunu Občine Hrpelje - Kozina za tekoče leto.
Višina sredstev se med letom lahko spremeni ob spremembah odloka o proračunu občine.
10. člen
Krajevna skupnost ima lahko tudi lastne vire financiranja, ki pa morajo biti ustrezno prikazani na prihodkovni strani proračuna.
Vsi prihodki morajo biti nakazani na TRR občine. Ta sredstva so v celoti last krajevne skupnosti, za odhodek pa veljajo ista pravila kot za sredstva, ki so namenjena krajevnim skupnostim iz proračuna občine.
11. člen
Sredstva proračuna namenjena krajevnim skupnostim se nakazujejo praviloma šele po predložitvi ustrezno opremljene knjigovodske listine (računa) za opravljeno storitev ali material.
12. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od veljavnosti odloka o proračunu Občine Hrpelje - Kozina za leto 2009.
Št. 410-37/2008
Hrpelje, dne 2. oktobra 2008
Župan
Občine Hrpelje - Kozina
Zvonko Benčič Midre l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti