Uradni list

Številka 35
Uradni list RS, št. 35/2008 z dne 9. 4. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 35/2008 z dne 9. 4. 2008

Kazalo

1453. Odlok o proračunu Občine Kuzma za leto 2008, stran 3512.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (uradno prečiščeno besedilo) (ZLS-UPB1) (Uradni list RS, št. 100/05), 29. člena Zakona o javnih financah ZJF (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJZP in 14/07 – ZSPDPO) in 15. člena Statuta Občine Kuzma (Uradni list RS, št. 33/07) je Občinski svet Občine Kuzma na 11. redni seji dne 31. marca 2008 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Kuzma za leto 2008
I. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za Občino Kuzma za leto 2008 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
II. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji na ravni kontov.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
------------------------------------------------------------
A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV               Proračun leta
                                                        2008
------------------------------------------------------------
Skupina/podskupina kontov Besedilo                     v EUR
------------------------------------------------------------
I.     SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)            1.752.132
       TEKOČI PRIHODKI (70+71)                     1.214.429
70     DAVČNI PRIHODKI                             1.014.914
       700 Davki na dohodek in dobiček               922.365
       703 Davki na premoženje                        51.000
       704 Domači davki na blago in storitve          41.549
       706 Drugi davki
71     NEDAVČNI PRIHODKI                             199.515
       710 Udeležba na dobičku in dohodki od          92.864
       premoženja
       711 Takse in pristojbine                       11.800
       712 Denarne kazni
       713 Prihodki od prodaje blaga in
       storitev
       714 Drugi nedavčni prihodki                    94.851
72     KAPITALSKI PRIHODKI                             9.297
       720 Prihodki od prodaje osnovnih
       sredstev
       721 Prihodki od prodaje zalog
       722 Prihodki od prodaje zemljišč in             9.297
       nematerialnega premoženja
73     PREJETE DONACIJE                                5.000
       730 Prejete donacije iz domačih virov           5.000
       731 Prejete donacije iz tujine
74     TRANSFERNI PRIHODKI                           523.406
       740 Transferni prihodki iz drugih             523.406
       javnofinančnih institucij
II.    SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                1.832.005
40     TEKOČI ODHODKI                                689.692
       400 Plače in dodatki – zaposleni              144.100
       401 Prispevki delodajalcev za                  47.075
       socialno varnost
       402 Izdatki za blago in storitve              449.879
       403 Plačila domačih obresti                    33.850
       409 Rezerve                                    14.788
41     TEKOČI TRANSFERI                              410.011
       410 Subvencije
       411 Transferi posameznikom in                 228.096
       gospodinjstvom
       412 Transferi neprofitnim                     136.973
       organizacijam in ustanovam
       413 Drugi tekoči domači transferi              44.942
       414 Tekoči transferi v tujino
42     INVESTICIJSKI ODHODKI                         649.466
       420 Nakup in gradnja osnovnih                 649.466
       sredstev
43     INVESTICIJSKI TRANSFERI                        82.836
       430 Investicijski transferi drugim             38.664
       ravnem države
       431 Investicijski transferi pravnim            44.172
       in fiz. osebam
III.   PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)                 –79.873
       (PRORAČUNSKI PRIMANJKLAJ)
------------------------------------------------------------
B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
------------------------------------------------------------
IV.    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN               21.500
       PRODAJA KAPIT. DELEŽ. (750+751+752)
75     PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                  21.500
       750 Prejeta vračila danih posojil              21.500
       751
       752
V.     DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPIT.
       DELEŽEV (440+441+442)
44     DANA POSOJILA IN POVEČANJE                          0
       KAPITALSKIH DELEŽEV
       440 Dana posojila
       441 Povečanje kapitalskih deležev in
       naložb
       442 Poraba sredstev kupnin iz naslova
       privatizacije
VI.    PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN                 21.500
       SPREMEMBE KAPIT. DELEŽEV (IV.-V.)
------------------------------------------------------------
C. RAČUN FINANCIRANJA
------------------------------------------------------------
VII.   ZADOLŽEVANJE (500)                                  0
50     ZADOLŽEVANJE                                        0
       500 Domače zadolževanje                             0
VIII.  ODPLAČILA DOLGA (550)                          32.200
55     ODPLAČILA DOLGA                                32.200
       550 Odplačila domačega dolga                   32.200
IX.    SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU            90.573
       (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)
X.     NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)                –32.200
XI.    NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-             79.873
       IX.=-III.)
       Stanje sredstev na računih dne
       preteklega leta
9009   Splošni sklad za drugo                         79.873
------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov občinskega proračuna (občinskih organov in občinske uprave), ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna na ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na oglasni deski Občine Kuzma.
III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest, požarna taksa, prispevki občanov, odstopljena državna taksa za obremenjevanje okolja, prihodki iz naslova okoljske dajatve za odlaganje odpadkov, ki se namenjajo za investicije na področju ravnanja z odpadki, prejeta sredstva državnega proračuna za investicije in druge predpisane namenske dajatve.
Če se v tekočem letu v proračun vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov uporabnika (postavke) v proračun.
Namenska sredstva, ki niso bila porabljena v preteklem letu, se prenesejo v proračun tekočega leta.
5. člen
Župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna pri posameznem neposrednem uporabniku med glavnimi programi v okviru posameznega področja proračunske porabe.
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2008 in o njegovi realizaciji.
Župan odloča o vlogah za pokroviteljstva in sofinanciranja različnih prireditev ter za vloge s podobno vsebino do višine 400,00 eurov po vlogi znotraj zmožnosti, ki mu jih dovoljuje proračunska postavka za te namene.
6. člen
Obseg prevzetih obveznosti, ki bodo zapadle v prihodnjih letih za investicijske odhodke bo potekal skladno z načrtom razvojnih programov za namene, za katere je že načrtovana pravica porabe na postavki proračuna v tekočem letu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe po sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
7. člen
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20%, mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov uveljavljenega proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
V proračunsko rezervo občine se v letu 2008 izloči največ do 1,5% prihodkov proračuna. Rezerva se uporablja za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih nesreč in drugih nesreč, ki jih povzročijo naravne nesreče.
Župan odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve do višine oblikovanih in razpoložljivih sredstev rezerv in o tem obvešča občinski svet pri polletnem izvrševanju proračuna in ob zaključnem računu.
9. člen
Med odhodki proračuna so planirana sredstva za splošno proračunsko rezervacijo v višini do 0,5% prihodkov proračuna.
Sredstva splošne proračunske rezervacije so planirana za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati. O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan.
10. člen
Za izvrševanje proračuna je kot odredbodajalec odgovoren župan.
11. člen
Nadzor nad poslovanjem uporabnikov proračunskih sredstev ter smotrnost in namenskost porabe proračunskih sredstev opravlja nadzorni odbor.
IV. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
12. člen
V letu 2008 se Občina Kuzma ne bo dolgoročno zadolževala.
13. člen
Javna zavodi, katerih ustanoviteljica je občina, se v letu 2008 ne smejo zadolževati, prav tako Občina Kuzma v letu 2008 ne bo izdajala poroštev.
14. člen
Uporabniki proračuna so dolžni nabavo opreme, investicijsko vzdrževalna dela in storitve oddajati s pogodbo in v skladu s predpisi, ki urejajo javno naročanje.
15. člen
Nadzor nad porabo sredstev proračuna ter smotrnostjo in namembnostjo porabe teh sredstev opravlja nadzorni odbor.
Uporabniki proračuna so dolžni predložiti vse zahtevane podatke potrebne za analizo porabe sredstev.
Uporabnikom proračunskih sredstev, ki ravnajo v nasprotju s posameznimi določbami tega odloka, lahko župan delno ali v celoti začasno ustavi proračunsko financiranje, dokončno pa občinski svet na predlog župana.
V. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
16. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Kuzma v letu 2009, če bo začasno financiranje potrebno, se uporabljata odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
17. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1. januarja 2008 dalje.
Št. 900-1/2008-6
Kuzma, dne 31. marca 2008
Župan
Občine Kuzma
Jožef Škalič l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti