Uradni list

Številka 4
Uradni list RS, št. 4/2008 z dne 14. 1. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 4/2008 z dne 14. 1. 2008

Kazalo

142. Pravilnik o smeri in stopnji izobrazbe učiteljev in drugih strokovnih delavcev v izobraževalnem programu srednjega poklicnega izobraževanja RAČUNALNIKAR, stran 282.

Na podlagi šestega odstavka 92. člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 – uradno prečiščeno besedilo) minister za šolstvo in šport izdaja
P R A V I L N I K
o smeri in stopnji izobrazbe učiteljev in drugih strokovnih delavcev v izobraževalnem programu srednjega poklicnega izobraževanja RAČUNALNIKAR
1. člen
Ta pravilnik določa izobrazbo, ki jih morajo imeti učitelji strokovno teoretičnih predmetov, učitelji praktičnega pouka in drugi strokovni delavci, ki z njimi sodelujejo pri izvajanju strokovnih nalog v izobraževalnem programu srednjega poklicnega izobraževanja računalnikar, računalnikar s slovenskim učnim jezikom na narodno mešanem območju v slovenski Istri, računalnikar prilagojen za gluhe in naglušne dijake in za dijake z govorno-jezikovnimi motnjami, računalnikar prilagojen za gibalno ovirane dijake, ki so določeni s Pravilnikom o izobraževalnem programu srednjega poklicnega izobraževanja Računalnikar (Uradni list RS, št. 82/06) in s Pravilnikom o sprejemu izobraževalnih programov za pridobitev poklicne in srednje strokovne izobrazbe (Uradni list RS, št. 55/07).
2. člen
V tem pravilniku izobrazba pomeni študijski program za pridobitev izobrazbe, po katerem se pridobi strokovni naslov v skladu z Zakonom o strokovnih in znanstvenih naslovih (Uradni list RS, št. 61/06) ali končan javno veljavni izobraževalni program, pri posameznih predmetih pa tudi študijski program izpopolnjevanja.
3. člen
Če je v tem pravilniku pri posameznem vsebinskem sklopu naveden dvopredmetni študijski program, je ta ustrezen ne glede na to, na katerem mestu je naveden.
Če v tem pravilniku pri posameznem vsebinskem sklopu ni navedeno, ali je ustrezen enopredmetni ali dvopredmetni študijski program, se šteje, da je ustrezen tako enopredmetni kot dvopredmetni študijski program.
4. člen
Izbira učiteljev posameznega vsebinskega sklopa na podlagi določb tega pravilnika je v pristojnosti ravnatelja, pri čemer mora upoštevati izvedbeni kurikul izvajalca izobraževalnega programa.
5. člen
1. Sistemska in aplikativna programska oprema
Učitelj vsebinskega sklopa sistemska in aplikativna programska oprema je lahko, kdor je končal univerzitetni študijski program elektrotehnike, gospodarskega inženirstva (smer – elektrotehnika), računalništva in informatike, računalništva, matematike (smer – računalništvo z matematiko) ali računalništva z matematiko ali visokošolski strokovni študijski program elektrotehnike ali računalništva in informatike.
Učitelj praktičnega pouka vsebinskega sklopa sistemska in aplikativna programska oprema je lahko, kdor:
– je končal višješolski študijski program elektrotehnike ali
– je končal študijski program višjega strokovnega izobraževanja elektronika, elektroenergetike, informatike ali mehatronike.
Učitelj praktičnega pouka vsebinskega sklopa sistemska in aplikativna programska oprema mora imeti predpisane delovne izkušnje s področja računalništva.
2. Arhitektura računalniških sistemov
Učitelj vsebinskega sklopa arhitektura računalniških sistemov je lahko, kdor je končal univerzitetni študijski program elektrotehnike, gospodarskega inženirstva (smer – elektrotehnika), računalništva in informatike, računalništva, matematike (smer – računalništvo z matematiko) ali računalništva z matematiko ali visokošolski strokovni študijski program elektrotehnike ali računalništva in informatike.
Učitelj praktičnega pouka vsebinskega sklopa arhitektura računalniških sistemov je lahko, kdor:
– je končal višješolski študijski program elektrotehnike ali
– je končal študijski program višjega strokovnega izobraževanja elektronika, elektroenergetike, informatike ali mehatronike.
Učitelj praktičnega pouka vsebinskega sklopa arhitektura računalniških sistemov mora imeti predpisane delovne izkušnje s področja računalništva.
3. Omrežja in omrežne storitve
Učitelj vsebinskega sklopa omrežja in omrežne storitve je lahko, kdor je končal univerzitetni študijski program elektrotehnike, gospodarskega inženirstva (smer – elektrotehnika), računalništva in informatike, računalništva, matematike (smer – računalništvo z matematiko) ali računalništva z matematiko ali visokošolski strokovni študijski program elektrotehnike ali računalništva in informatike.
Učitelj praktičnega pouka vsebinskega sklopa omrežja in omrežne storitve je lahko, kdor:
je končal višješolski študijski program elektrotehnike ali
je končal študijski program višjega strokovnega izobraževanja elektronika, elektroenergetike, informatike ali mehatronike.
Učitelj praktičnega pouka vsebinskega sklopa omrežja in omrežne storitve mora imeti predpisane delovne izkušnje s področja računalništva.
4. Tehniško komuniciranje
Učitelj vsebinskega sklopa tehniško komuniciranje je lahko, kdor je končal univerzitetni študijski program strojništva, elektrotehnike, gospodarskega inženirstva (smer – strojništvo ali elektrotehnika), metalurgije in materialov, računalništva in informatike, računalništva, matematike (smer – računalništvo z matematiko), računalništva z matematiko, fizike ali organizacije in managementa sistemov ali visokošolski strokovni študijski program strojništva, elektrotehnike, metalurške tehnologije, računalništva in informatike ali fizikalne merilne tehnike.
Učitelj praktičnega pouka vsebinskega sklopa tehniško komuniciranje je lahko, kdor je končal:
– univerzitetni študijski program strojništva, elektrotehnike, gospodarskega inženirstva (smer – strojništvo ali elektrotehnika), računalništva in informatike, računalništva, matematike (smer – računalništvo z matematiko), računalništva z matematiko ali
– visokošolski strokovni študijski program strojništva, elektrotehnike ali računalništva in informatike.
Učitelj praktičnega pouka vsebinskega sklopa tehniško komuniciranje mora imeti predpisane delovne izkušnje s področja računalništva.
5. Baze podatkov
Učitelj vsebinskega sklopa baze podatkov je lahko, kdor je končal univerzitetni študijski program elektrotehnike, gospodarskega inženirstva (smer – elektrotehnika), računalništva in informatike, računalništva, matematike (smer – računalništvo z matematiko) ali računalništva z matematiko ali visokošolski strokovni študijski program elektrotehnike ali računalništva in informatike.
Učitelj praktičnega pouka vsebinskega sklopa baze podatkov je lahko, kdor:
– je končal višješolski študijski program elektrotehnike ali
– je končal študijski program višjega strokovnega izobraževanja elektronika, elektroenergetike, informatike ali mehatronike.
Učitelj praktičnega pouka vsebinskega sklopa baze podatkov mora imeti predpisane delovne izkušnje s področja računalništva.
6. člen
Ne glede na določbe tega pravilnika je za učitelje strokovno teoretičnih predmetov ustrezna tudi izobrazba, pridobljena po podiplomskih študijskih programih za pridobitev specializacije, magisterija oziroma doktorata znanosti ustrezne smeri.
7. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 0070-108/2006
Ljubljana, dne 18. decembra 2007
EVA 2007-3311-0032
dr. Milan Zver l.r.
Minister
za šolstvo in šport

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti