Uradni list

Številka 107
Uradni list RS, št. 107/2007 z dne 23. 11. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 107/2007 z dne 23. 11. 2007

Kazalo

Št. 35280/001/2007 Ob-31453/07 , Stran 7533
1. Organizator javnega zbiranja ponudb: Občina Ig, Govekarjeva cesta 6, 1292 Ig. 2. Predmet javnega zbiranja ponudb V najem se oddaja poslovni prostor (lokal) v izmeri 126,5 m2, ki se nahaja v »Centru Ig« stoječemu na parc. št. 16, 17, 18, vse k.o. Ig, in je namenjen opravljanju poslovne dejavnosti bank. Lokal je zastekljen, z zunanje strani fasadno obdelan, in ima izvedeno zunanjo ureditev. V lokalu so pripravljeni priključki za vodovod, kanalizacijo, elektriko, prezračevanje in ogrevanje. Tlaki, stropovi in zidovi niso obdelani, temveč jih bo uredil najemnik na svoje stroške. Izbrani ponudnik mora v roku 15 dni po podpisu pogodbe predložiti najemodajalcu PZI projekte za najeti lokal. Izklicna cena najemnine znaša 6,00 EUR/m2 oziroma skupaj 759,00 EUR, mesečno. Podnajem je možen le s predhodnim pisnim soglasjem najemodajalca. 3. Sklenitev pogodbe Ponudbe bodo takoj po poteku razpisnega roka komisijsko odprte in pregledane v prostorih organizatorja javnega zbiranja ponudb. Nepopolne in nepravočasne ponudbe ne bodo upoštevane. Pri določitvi najugodnejšega ponudnika bo organizator javnega zbiranja ponudb upošteval število komitentov (posameznega ponudnika), ki imajo prijavljeno stalno prebivališče oziroma sedež na območju Občine Ig. Po prejemu ponudb se lahko z namenom doseganja za prodajalca ugodnejše ponudbe izvedejo dodatna pogajanja. Ponudniki bodo o izbiri najugodnejšega ponudnika obveščeni v roku 8 dni od dne, določenega za oddajo ponudb. Organizator bo sklenil pogodbo z izbranim ponudnikom najpozneje v roku 15 dni po opravljeni izbiri najugodnejšega ponudnika. Če izbrani ponudnik v tem roku ne pristopi k podpisu pogodbe, organizator zadrži njegovo varščino. Sklenjena bo najemna pogodba za določen čas, z dobo trajanja najemnega razmerja 5 let, z možnostjo podaljšanja v skladu z Uredbo o stvarnem premoženju države pokrajin in občin (Ur. l. RS, št. 84/07). 4. Način in rok plačila najemnine Najemodajalec bo za predmetne poslovne prostore najemniku izstavljal mesečne račune za najemnino do 8. dne v mesecu za tekoči mesec, ki jih je izbrani ponudnik dolžan plačati v roku 15 dni od izstavitve posameznega računa na račun Občine Ig. Najemnik je dolžan kriti obratovalne stroške, stroške rednega vzdrževanja, stroške uporabe stavbnega zemljišča in stroške zavarovanj. 5. Varščina Pred oddajo ponudbe morajo ponudniki položiti varščino v višini treh izhodiščnih mesečnih najemnin, na račun Občine Ig, naveden v prejšnji točki. Neizbranim ponudnikom bo varščina vrnjena brez obresti v roku 30 dni od izbire najugodnejšega ponudnika, izbranemu ponudniku pa bo varščina všteta v najemnino. 6. Oblika in pogoji za predložitev ponudbe Svoje ponudbe lahko predložijo pravne osebe, ki so registrirane za opravljanje dejavnosti bank in imajo dovoljenje za opravljanje bančnih storitev v Republiki Sloveniji v skladu z veljavno zakonodajo. Ponudnik mora v svoji ponudbi obvezno navesti: – osnovne podatke ponudnika (firma, naslov, matična št., davčna št., št. TRR, podatke osebe, pooblaščene za sklenitev pogodbe, podatke kontaktne osebe); – ponujeno ceno za m2 (brez DDV); – število komitentov ponudnika, ki imajo prijavljeno stalno prebivališče oziroma sedež na območju Občine Ig, – rok veljavnosti ponudbe; – opis bančne dejavnost, ki se bo izvajala v najetem poslovnem prostoru. Ponudniki morajo svoji ponudbi priložiti: – potrdilo o plačani varščini; – izpis iz sodnega registra, ki na dan oddaje ponudbe ni starejši od 30 dni; – potrdilo prisojnega organa o poravnanih davčnih obveznostih in prispevkih. 7. Način, mesto in čas oddaje ponudb Upoštevane bodo popolne in pravočasne ponudbe, ki bodo predložene v zaprtih ovojnicah najpozneje do 10. 12. 2007 do 12. ure na naslov: Občina Ig (sprejemna pisarna), Govekarjeva cesta 6, 1292 Ig. Ovojnice s ponudbo morajo biti ustrezno označene, in sicer: – na sprednji strani v levem spodnjem delu mora biti navedeno: »Oddaja poslovnega prostora Center Ig – banka v najem, Ne odpiraj, Ponudba!«; – na zadnji strani mora biti naveden naziv in naslov ponudnika. 8. Rok veljavnosti ponudb: podane ponudbe morajo zavezovati ponudnike najmanj 60 dni, šteto od dneva določenega za oddajo ponudb. 9. Ustavitev postopka: organizator javnega zbiranja ponudb lahko postopek ustavi do sklenitve pravnega posla. 10. Podrobnejše informacije in kontakt: vse informacije in pojasnila v zvezi z najemom, ogledom predmeta najema in načrtov lahko vsi zainteresirani dobijo po tel. 01/28-02-308 (kontaktna oseba: Marjetka Pintarič Župec) ali po elektronski pošti: marjetka@obcina-ig.si, vsak delovnik do zaključka tega razpisa, in sicer od 9. do 12. ure.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti