Uradni list

Številka 53
Uradni list RS, št. 53/2007 z dne 15. 6. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 53/2007 z dne 15. 6. 2007

Kazalo

Št. 4301-6/2007-3 Ob-17389/07 , Stran 4683
1. Predmet javnega razpisa 1.1. Sklop A: Izvajanje programa varstva potrošnikov – projektov za obveščanje in izobraževanje potrošnikov (v nadaljevanju: sklop A) na naslednjih področjih: – varnost proizvodov, npr.: igrač, športne opreme, gospodinjskih aparatov, hrane – vplivi aditivov na zdravje (natančna in celovita razčlemba aditivov, kot npr. emulgatorjev, barvil, konzervansov…, ki so kot E-ji navedeni na embalaži izdelkov); – finančne storitve, npr.: leasing, vlaganje v investicijske in pokojninske sklade; – projekti za udeležbo potrošniških organizacij na javnih razpisih EU, ki bodo neposredno namenjeni obveščanju in izobraževanju slovenskih potrošnikov. Projekti za obveščanje in izobraževanje potrošnikov se lahko izvajajo v različnih oblikah, npr.: na spletni strani, prek medijev, s kampanjami za seznanjanje potrošnikov z njihovimi pravicami in pomenom njihovega varstva: z organiziranjem okroglih miz, posvetov, seminarjev in konferenc ter izobraževalnih programov. 1.2. Sklop B: Spodbujanje razvoja in delovanja potrošniških organizacij (v nadaljevanju: sklop B) na naslednjih področjih: – udeležba v potrošniških organizacijah in združenjih, ki delujejo na ravni EU oziroma na globalni ravni (članarine); – strokovno sodelovanje pri pripravi za potrošnike pomembne zakonodaje na nacionalni ravni – stališča Republike Slovenije k osnutkom pravnih aktov EU; – udeležba pri standardizaciji na nacionalni, evropski in svetovni ravni; – sodelovanje v posvetovalni skupini za potrošnike pri Evropski komisiji (DG SANCO); – izobraževanje na področjih varstva potrošnikov; – udeležba na seminarjih in konferencah, organiziranih na evropski in svetovni ravni; – krepitev neformalnih oblik razvijanja dialoga z drugimi nevladnimi organizacijami s kritjem stroškov za organizacijo posvetov, seminarjev in konferenc; – kritje drugih stroškov delovanja potrošniške organizacije (materialni, obratovalni stroški ter stroški priprave informacij za spletno stran, vzdrževanja postavljene interaktivne spletne strani, vzdrževanja računalniške opreme). 2. Cilj razpisa Cilj razpisa je financiranje izvajanja programa varstva potrošnikov – projektov za obveščanje in izobraževanje potrošnikov o pravicah potrošnikov ter spodbujanja razvoja in delovanja potrošniških organizacij. »Financiranje« v tem razpisu pomeni pravico potrošniške organizacije, da lahko pridobiva sredstva iz različnih virov, vendar se zahtevek za isti priznani strošek ne sme podvajati. 3. Pogoji za kandidiranje Pogoji, ki jih morajo izpolnjevati vlagatelji za financiranje sklopa A in sklopa B, morajo omogočati uresničevanje ciljev, predmeta in obsega javnega razpisa. Izpolnjevanje spodaj navedenih splošnih in posebnih pogojev bo vlagatelj v vlogi izkazoval v skladu z določbami v razpisu in razpisni dokumentaciji. Vlagatelj v vlogi ne sme navajati neresničnih ali zavajajočih podatkov. 3.1. Splošni pogoji za oba sklopa (sklop A, sklop B) Vlogo za financiranje lahko vloži vlagatelj, ki: – je potrošniška organizacija, vpisana v register potrošniških organizacij pri uradu v skladu s Pravilnikom o načinu in pogojih za vpis potrošniških organizacij v register (Ur. l. RS, št. 46/98, 97/03); – se strinja z razpisnimi pogoji; – bo predložil izpolnjen razpisni obrazec »Podatki o vlagatelju« s predstavitvijo delovanja na področju varstva potrošnikov ter podatkov o finančnem in materialnem poslovanju od 2004 do 2006; – ima jasno opredeljene prioritete za leto 2007 ter strateške cilje delovanja in aktivnosti za obdobje 2008 – 2010; – ima ustrezne strokovne reference; – bo opredelil ustrezne strokovne in zakonske podlage za izvedbo javnega razpisa; – izpolnjuje tehnične pogoje za izvedbo javnega razpisa; – razpolaga z ustrezno informacijsko tehnologijo za podporo pri izvajanju javne službe, ima dostop do svetovnega spletnega sistema in ima sklenjeno pogodbo za široko pasovni dostop do svetovnega spletnega sistema (ADSL, VDSL, kabelski dostop, optika…); – razpolaga z aktivno elektronsko pošto; – ima izpolnjene vse pogodbene obveznosti do urada; – bo predložil izjavo, da nikoli ni kršil sprejetih obveznosti iz naslova prejetih sredstev Republike Slovenije in EU za izvajanje aktivne politike varstva potrošnikov; – ni zoper njega uveden ali začet postopek prisilne poravnave, stečaja, sodne likvidacije, izbrisa iz registra ali katerikoli drug postopek, katerega posledica je prenehanje delovanja; – ima poravnane vse davke, prispevke in druge dajatve do države, določene z zakonom; – bo predložil izjavo, da ni v kazenskem postopku; – bo predložil izjavo, da niti on niti njegov(i) zakonit(i) zastopnik(i) ni(so) storil(i) kaznivih dejanj iz prvega odstavka 42. člena Zakona o javnem naročanju (Ur. l. RS, št. 128/06) in podal pooblastilo uradu, da lahko, za namene izvedbe postopka javnega razpisa, kadarkoli zaprosi pristojne organe za potrditev te izjave; – bo predložil izjavo, da ni bil s pravnomočno sodbo v katerikoli državi obsojen za prestopek v zvezi z njegovim poklicnim ravnanjem; – bo predložil izjavo, da ni storil velike strokovne napake iz področja predmeta javnega razpisa, katero bi urad lahko dokazal na podlagi preteklih pogodb; – bo predložil izjavo, da podatki v vlogi niso neresnični ali zavajajoči ter da je seznanjen, da se izloči iz postopka ocenjevanja vlog, če bodo podatki v vlogi in priloženi dokazni dokumentaciji zavajajoči ali neresnični ali da potrebnih informacij ni zagotovil ali jih je zamolčal; – bo predložil popis morebitnih podatkov oziroma delov vloge, ki so označeni za poslovno skrivnost. 3.2 Posebni pogoji sodelovanja za posamezen sklop 3.2.1. Sklop A – izvajanje programa varstva potrošnikov – projektov za obveščanje in izobraževanje potrošnikov: Vlagatelj mora predložiti: – dispozicijo projekta, ki mora vsebovati: opis vsebine, delnih (opis posameznih aktivnosti) in končnih ciljev projekta, ki morajo biti skladni s cilji in predmetom javnega razpisa, terminski načrt ter pričakovane rezultate projekta; – izjavo in podatke, da razpolaga z ustreznimi kadri* za izvedbo projekta; – pregledno, ustrezno in jasno finančno konstrukcijo odhodkov, v katero so vključeni vsi in samo upravičeni stroški, ki so v skladu z javnim razpisom in razpisno dokumentacijo, in so nujno potrebni za izvedbo razpisanih programov varstva potrošnikov. 3.2.2. Sklop B – spodbujanje razvoja in delovanja potrošniških organizacij: Vlagatelj mora predložiti: – dispozicijo delovanja, ki mora vsebovati: opis vsebine, delnih (opis posameznih aktivnosti) in končnih ciljev delovanja, ki morajo biti skladni s cilji in predmetom javnega razpisa, terminski načrt ter pričakovane rezultate razvoja in delovanja; – izjavo in podatke, da razpolaga z ustreznimi kadri* in prostori za delovanje; – pregledno, ustrezno in jasno finančno konstrukcijo odhodkov, v katero so vključeni vsi in samo upravičeni stroški, ki so v skladu z javnim razpisom in razpisno dokumentacijo in so nujno potrebni za razvoj in delovanje potrošniške organizacije. * Vlagatelj mora predložiti spisek oseb (zaposleni strokovnjaki ali pogodbeni izvajalci), ki bodo sodelovale pri izvajanju javnega razpisa, z navedbo njihovih kvalifikacij in delovnih izkušenj (vlagatelj mora predložiti življenjepise ter potrdila o izobrazbi in delovnih izkušnjah). 4. Merila za izbiro Sklop A Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Sklop B Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Merila ocenjevanja so natančneje opredeljena v razpisni dokumentaciji. Prag doseženih točk za posamezni sklop razpisa (sklop A, sklop B), nad katerim bo odobreno financiranje, je 60 točk, s tem, da mora v sklopu A znašati minimalno število doseženih točk znotraj posameznega sklopa meril 50% vseh možnih točk. V primeru, da pri oceni posameznega sklopa meril (sklop A) vlagatelj ne doseže 50% možnih točk, bo vloga zavrnjena, ne glede na to, če skupno doseže prag za financiranje. Kolikor se bo po končanem ocenjevanju izkazalo, da skupna vrednost pričakovanega financiranja izvajanja programov ter delovanja potrošniških organizacij, ki so dosegli prag števila točk, presega razpoložljiva sredstva, bodo sredstva razdeljena glede na število doseženih točk, prednost pri dodelitvi pa bodo imele vloge z višjim številom točk. V primeru, da pri sklopu A več vlagateljev kandidira na podobno temo, se bo za financiranje izbral projekt, ki bo dosegel večje število točk. V primeru, da bo več vlog z enako oceno, se bo pri sklopu A za kriterij izbora upoštevalo doseženo višje število točk pri merilu izkušnje s področja, za katerega prijavlja projekt (varnost proizvodov, finančne storitve, razpisi EU) v zadnjih treh letih (2004, 2005, 2006), pri sklopu B pa se bo kot kriterij izbora upoštevalo doseženo višje število točk pri merilu izkušnje na področju delovanja (izkazano aktivno strokovno sodelovanje) v zadnjih treh letih (2004, 2005, 2006). V primeru, da se pri sklopu A tudi na podlagi gornjih kriterijev ne more izbrati vloge, se izbere vloga za financiranje projekta, za katerega izvedbo prijavitelj izkazuje sodelovanje z drugo potrošniško organizacijo. V primeru, da se tudi po navedenih izločilnih kriterijih ne more izbrati projekta, se za financiranje določi projekt z nižjo vhodno številko, dodeljeno v vložišču Ministrstva za gospodarstvo, ki se dodeli na podlagi časa (dan, ura, minuta) knjiženja vhodne pošte. 4.1. Način ocenjevanja 4.1.1. Sklop A Z merilom 1 se ocenjuje število izvedenih projektov vlagatelja s področja, za katerega prijavlja projekt v zadnjih treh letih (2004, 2005, 2006). Izkušnje se merijo s številom izvedenih projektov, z oceno: – neustrezne se bo ocenila vloga vlagatelja, ki ni izvedel projekta – 0 točk – delno ustrezne se bo ocenila vloga vlagatelja, ki je izvedel 1 projekt – 20 točk; – ustrezne se bo ocenila vloga vlagatelja, ki je izvedel 2 ali 3 projekte – 30 točk; – zelo ustrezne se bo ocenila vloga vlagatelja, ki je izvedel 4 ali več projektov – 40 točk. Z merilom 2 se ocenjuje načrtovanje projekta, to je načrtovanje naslednjih bistvenih sestavin: 1. ciljev, 2. terminskega načrta, 3. posameznih aktivnosti projekta, 4. pričakovanih rezultatov projekta. – Z oceno manj ustrezno bo komisija strokovno ocenila vlogo, ki vsebuje le eno sestavino – 5 točk. – Z oceno ustrezno bo komisija strokovno ocenila vlogo, ki vsebuje dve do tri sestavine – 20 točk; – Z oceno zelo ustrezno bo komisija ocenila vlogo, ki vsebuje štiri sestavine – 30 točk. Z merilom 3 se ocenjuje doseganje ciljne javnosti, z oceno: – manj ustrezno se bo ocenila vloga vlagatelja, ki bo projekt objavil na svoji spletni strani – 5 točk; – ustrezno se bo ocenila vloga vlagatelja, ki bo projekt objavil na svoji spletni strani in v medijih – 20 točk; – zelo ustrezno se bo ocenila vloga vlagatelja, ki bo projekt objavil na svoji spletni strani, v medijih in ga izvajal s kampanjami – 30 točk. 4.1.2. Sklop B Z merilom 1 se ocenjujejo izkušnje vlagatelja na področju delovanja v zadnjih treh letih (2004, 2005, 2006). Izkušnje se merijo z izkazanim aktivnim strokovnim sodelovanjem, kot sledi: – izkazano strokovno sodelovanje v delovnih skupinah, odborih, komisijah – 10 točk; – izkazana priprava stališč pri pripravi zakonodaje – 10 točk; – izkazano sodelovanje v organih na ravni EU – 20 točk. Točke, pridobljene v posamezni alinei, se seštevajo. Z merilom 2 se ocenjuje načrtovanje delovanja v letu 2007, to je načrtovanje naslednjih bistvenih sestavin: 1. ciljev, 2. terminskega načrta, 3. posameznih aktivnosti delovanja, 4. pričakovanih rezultatov delovanja. Komisija bo načrt delovanja v letu 2007 strokovno ocenila in podala oceno: – manj ustrezno, če načrt vsebuje le eno sestavino – 5 točk; – ustrezno, če načrt vsebuje dve do tri sestavine – 15 točk; – zelo ustrezno, če načrt vsebuje štiri sestavine – 30 točk. Z merilom 3 se ocenjuje doseganje ciljne javnosti s pomočjo medijev. Z oceno: – manj ustrezno se bo ocenila vloga vlagatelja, ki bo delovanje promoviral v enem mediju – 5 točk; – ustrezno se bo ocenila vloga vlagatelja, ki bo delovanje promoviral v dveh do treh medijih – 15 točk; – zelo ustrezno se bo ocenila vloga vlagatelja, ki bo delovanje promoviral v štirih ali več medijih – 30 točk. 5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za predmet javnega razpisa Javni razpis je bil predhodno načrtovan. Višina sredstev, ki so na razpolago za oba sklopa razpisa, je 108.375,00 EUR, od tega za: – sklop A 65.889,00 EUR; – sklop B 42.486,00 EUR. Sredstva v okviru sklopa A bremenijo proračunsko postavko 1929 – Izvajanje programa varstva potrošnikov, konto 412 – Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam, proračuna RS za leto 2007. Sredstva v okviru sklopa B bremenijo proračunsko postavko 6183 – Delovanje potrošniških organizacij, konto 412 – Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam, proračuna RS za leto 2007. Vloge, katerih predračun upravičenih stroškov bo presegel znesek iz te točke javnega razpisa, bodo kot nesprejemljive zavrnjene. 6. Plačilo Sredstva za sklop A ter sklop B se zagotovijo v skladu s Programom varstva potrošnikov za leti 2006 in 2007 ter v skladu s sprejetim državnim proračunom. Potrošniški organizaciji se priznajo sredstva, ki so nujno potrebna za izvedbo programa varstva potrošnikov – projektov za obveščanje in izobraževanje potrošnikov ter za razvoj in delovanje, če izvaja programe in deluje v skladu s pogoji, opredeljenimi v razpisu, razpisni dokumentaciji ter v skladu s pogodbo. Višina sredstev, ki jih vlagatelj dejansko prejme, je lahko manjša ali največ enaka višini sredstev, določenih s pogodbo. Način plačila bo urejen s pogodbo. 6.1. Vrste upravičenih stroškov Priznajo se lahko upravičeni stroški, ki so nastali pri izvajanju programa varstva potrošnikov – projektov za obveščanje in izobraževanje potrošnikov ter pri razvoju in delovanju potrošniške organizacije, ki so v skladu z razpisom, razpisno dokumentacijo in pogodbo. V primeru, da vlagatelj uveljavlja določen strošek v okviru obeh sklopov (sklop A, sklop B) razpisa, lahko zahtevek za določen strošek izstavi samo v okviru enega sklopa. Priznajo se naslednji upravičeni stroški: Sklop A Med upravičene stroške se štejejo naslednji stroški potrošniške organizacije: stroški dela: – avtorski honorarji; – strokovno delo; – stroški strokovne recenzije; – drugo pogodbeno delo (lektoriranje,…); materialni stroški: – stroški distribucije vabil, obvestil, gradiva; – stroški organizacije dogodkov, povezanih s projektom; – stroški promocije; – stroški priprave in tiska; – nakup strokovne literature; – komunikacijski stroški (telefon, faks, internet, pošta); spletna stran: – stroški priprave in vzdrževanja spletnih strani – vzdrževanje računalniške opreme. Sklop B Med upravičene stroške se štejejo naslednji stroški potrošniške organizacije: – članarine v potrošniških organizacijah, ki delujejo na ravni EU oziroma na globalni ravni; – stroški strokovnega sodelovanja pri pripravi za potrošnike pomembne zakonodaje na nacionalni ravni – stališča Republike Slovenije k osnutkom pravnih aktov EU, udeležba pri standardizaciji na nacionalni, evropski in svetovni ravni (aktivna udeležba na področju dela, z ustreznimi dokazili); – stroški izobraževanja (kotizacije); – potni stroški in stroški bivanja v zvezi z udeležbo na seminarjih in konferencah, organiziranih na evropski in svetovni ravni, če stroškov ne plačajo organi in organizacije EU; – stroški za krepitev neformalnih oblik razvijanja dialoga z drugimi nevladnimi organizacijami s kritjem stroškov za organizacijo posvetov, seminarjev in konferenc; – stroški priprave informacij za spletno stran, stroški vzdrževanja postavljene interaktivne spletne strani, stroški vzdrževanja računalniške opreme; – materialni stroški (članarine, nakup strokovne literature, komunikacijski stroški, najemnine); – obratovalni stroški, ki vključujejo stroške za elektriko, vodo, ogrevanje, čiščenje in upravljanje. Vrste upravičenih stroškov, ki se priznavajo, so natančneje določene v razpisni dokumentaciji, podrobneje pa jih bosta pogodbeni stranki uredili v pogodbi. 6.2. Financiranje upravičenih stroškov Financirajo se lahko samo tisti upravičeni stroški, ki so potrebni za izvedbo programa varstva potrošnikov – projektov za obveščanje in izobraževanje potrošnikov ter za delovanje in razvoj potrošniških organizacij v letu 2007, ki so nastali po datumu sklenitve pogodbe o financiranju, ki niso kriti iz drugih virov, tako da se financiranje ne podvaja ter so bili plačani do predložitve zahtevka, kar bo predlagatelj zahtevka za financiranje dokazal z originalnim potrdilom o plačilu. Urad bo financiral do 100% vrednosti upravičenih stroškov posameznega projekta (sklop A, sklop B). Izbrani vlagatelj bo upravičen največ do 1/2 celotnih razpoložljivih sredstev za sklop B. 6.3 Finančna konstrukcija odhodkov Vlagatelj mora podati pregledno, ustrezno in jasno finančno konstrukcijo odhodkov, v katero so vključeni vsi in samo upravičeni stroški, ki so v skladu z javnim razpisom in razpisno dokumentacijo in so nujno potrebni za izvajanje programa varstva potrošnikov – projektov za obveščanje in izobraževanje potrošnikov ter za razvoj in delovanje potrošniških organizacij. 7. Določitev obdobja, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva Obdobje financiranja izvajanja programa varstva potrošnikov (sklop A) ter delovanja potrošniških organizacij (sklop B) obsega obdobje trajanja pogodbenega razmerja: – pogodbeno razmerje se začne z dnem začetka veljavnosti pogodbe; – pogodbeno razmerje se zaključi z 10. 11. 2007, ko morajo biti porabljena dodeljena sredstva. 8. Poslovna skrivnost Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja, razen tistih, ki jih vlagatelj posebej označi kot poslovno skrivnost. Vlagatelji morajo podatke, ki jih smatrajo za poslovno skrivnost, v svoji vlogi tako tudi označiti. Kot poslovno skrivnost lahko vlagatelj označi posamezen podatek oziroma del vloge. Poslovna skrivnost se ne more nanašati na celotno vlogo. 9. Način podaje vloge in razpisni rok Vloge morajo biti predložene v skladu z navodili iz razpisa in razpisne dokumentacije in na predpisanih obrazcih iz razpisne dokumentacije. Vloge morajo biti poslane v zaprti ovojnici, z oznako »Ne odpiraj – vloga – Javni razpis za financiranje izvajanja programa varstva potrošnikov – projektov za obveščanje in izobraževanje potrošnikov ter spodbujanja razvoja in delovanja nevladnih potrošniških organizacij« in prispeti na naslov: Republika Slovenija, Ministrstvo za gospodarstvo, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana, najkasneje do 3. 7. 2007 do 9. ure. Vlagatelj mora obvezno označiti, za kateri sklop (sklop A, sklop B) javnega razpisa podaja vlogo. Če vlagatelj podaja vlogo na oba sklopa razpisa, mora za vsak sklop oddati ločeno vlogo z vsemi dokazili, v ločenem ovitku. Na hrbtni strani mora biti napisan naslov vlagatelja! Vloge morajo ne glede na način dostave prispeti na navedeni naslov do zgoraj navedenega roka, sicer se bodo štele za prepozno prejete. Nepravočasne in nepravilno označene vloge (ni navedb iz prejšnjega odstavka te točke javnega razpisa), vloge, ki jih vloži neupravičena oseba, prav tako vloge, ki ne bodo oddane na predpisanih obrazcih in v skladu z zahtevami iz razpisa in razpisne dokumentacije, bo urad s sklepom zavrgel. 10. Odpiranje vlog Komisija bo vloge odpirala dne 3. 7. 2007 ob 13. uri v prostorih Ministrstva za gospodarstvo, Urad RS za varstvo potrošnikov, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana. Odpiranje bo javno. Pri odpiranju se bodo upoštevale vloge, ki bodo, ne glede na način dostave, prispele v vložišče Ministrstva za gospodarstvo, Kotnikova 5, Ljubljana do 3. 7. 2007 do 9. ure. Urad je za vodenje postopka javnega razpisa imenoval komisijo. V roku dostavljene in pravilno označene vloge bo komisija odpirala po vrstnem redu prejema na zgoraj navedeni naslov. O odpiranju vlog bo komisija vodila zapisnik. Komisija bo vse prispele vloge strokovno pregledala ter jih ocenila na podlagi pogojev in meril, ki so bila navedena v javnem razpisu oziroma razpisni dokumentaciji. Vloge, ki ne bodo izpolnjevale vseh pogojev iz javnega razpisa in razpisne dokumentacije, bodo s sklepom zavrnjene. Komisija v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozove tiste vlagatelje vlog, katerih vloge niso bile popolne, da jih dopolnijo. Urad bo od vlagatelja zahteval dopolnitev njegove vloge le v primeru, če določenega dejstva ne bo mogel sam preveriti. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelj ne bo dopolnil v določenem roku, se zavržejo. Vlagatelj ne sme spreminjati svoje cene in vloge v okviru meril ter tistega dela vloge, ki se veže na dispozicijo oziroma tistih elementov vloge, ki lahko ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na ostale vloge, ki jih je urad prejel v postopku javnega razpisa. Urad si pridržuje pravico preverjati resničnost izjav in verodostojnost prilog vlagateljev k razpisni dokumentaciji. Če ugotovi, da so izjave neresnične oziroma da priloge vlagateljev k razpisni dokumentaciji niso skladne z originali, bodo take vloge izločene iz nadaljnjega postopka javnega razpisa. Urad ima pravico od vlagatelja zahtevati, da v določenem roku poda dodatna pojasnila glede v vlogi predloženih dokumentov in v primeru dvoma preveriti pristnost predloženih dokumentov ter resničnost podatkov, navedenih v vlogi. Kolikor se v postopku javnega razpisa ugotovi, da je posamezni vlagatelj v vlogi predložil neresnična in zavajajoča dokazila, je urad dolžan vlagatelja izločiti iz nadaljnjega postopka javnega razpisa. Če bosta v postopku zbiranja vlog za posamezni sklop razpisa vloge predložila najmanj dva vlagatelja, ki bosta oddala popolne vloge in izpolnjevala postavljene pogoje, bo komisija izmed prejetih vlog izbrala najugodnejše vloge skladno s postavljenimi merili (ter načinom ocenjevanja le-teh) v javnem razpisu in v razpisni dokumentaciji. Komisija bo o opravljenem strokovnem pregledu popolnih vlog in o njihovem ocenjevanju vodila zapisnik. 11. Obveščanje o izboru vlagatelja in podpis pogodbe Sredstva na podlagi javnega razpisa, ki ga izvede urad, se bodo podelila s sklepom Ministrstva za gospodarstvo, Urada RS za varstvo potrošnikov, v roku 90 dni od datuma odpiranja vlog. Po zaključku razpisa bodo končni rezultati objavljeni na spletni strani Urada RS za varstvo potrošnikov: http://www.gov.si/uvp/razpisi/razpisi.html. Izbrani vlagatelji bodo pozvani k podpisu pogodbe. Kolikor se vlagatelj v roku 8 dni ne odzove na poziv za podpis pogodbe, se šteje, da je odstopil od vloge. 12. Kraj, čas in oseba, pri kateri lahko zainteresirani dvignejo razpisno dokumentacijo ali prejmejo dodatne informacije Razpisna dokumentacija je objavljena na spletni strani Urada RS za varstvo potrošnikov, http://www.gov.si/uvp/razpisi/razpisi.html., zainteresirani pa jo lahko brezplačno dvignejo tudi v tajništvu Ministrstva za gospodarstvo, Urada RS za varstvo potrošnikov, VI. nadstropje, Kotnikova 28, Ljubljana, vsak delavnik med 9. in 12. uro. Dodatne informacije so na voljo vsak delovni dan med 9. in 10. uro po tel. 01/478-36-18, kontaktna oseba: mag. Majda Pučnik Rudl. Morebitna vprašanja je mogoče posredovati kontaktni osebi tudi po elektronski pošti, na naslov: Majda.Pucnik-Rudl@gov.si oziroma po faksu: 01/478-34-40.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti