Uradni list

Številka 108
Uradni list RS, št. 108/2007 z dne 27. 11. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 108/2007 z dne 27. 11. 2007

Kazalo

5371. Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin Dol pri Ljubljani, Ivančna Gorica, Litija in Šmartno pri Litiji«, stran 14881.

Na podlagi 49a. in 50a. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/05 – uradno prečiščeno besedilo, 21/06 – odločba US, 14/07 – ZSPDPO, 60/07), Zakona o inšpekcijskem nadzoru (Uradni list RS, št. 43/07 – uradno prečiščeno besedilo), drugega odstavka 2. člena Zakona o občinskem redarstvu (Uradni list RS, št. 139/06), 16. člena Statuta Občine Dol pri Ljubljani (Uradni list RS, št. 36/02 – prečiščeno besedilo in 55/07 – sprememba), 16. člena Statuta Občine Ivančna Gorica (Uradni list, RS, št. 89/04 in 36/07), 16. člena Statuta Občine Litija (Uradni list RS, št. 18/04, 33/06 in 139/06), 16. člena Statuta Občine Šmartno pri Litiji (Uradni list RS, št. 33/03, 106/03) je Občinski svet Občine Dol pri Ljubljani na 7. redni seji dne 29. 8. 2007, Občinski svet Občine Ivančna Gorica na 8. redni seji dne 8. 10. 2007, Občinski svet Občine Litija na 11. redni seji dne 25. 10. 2007, Občinski svet Občine Šmartno pri Litiji na 8. redni seji dne 18. 10. 2007 sprejel
O D L O K
o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin Dol pri Ljubljani, Ivančna Gorica, Litija in Šmartno pri Litiji«
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom ustanoviteljice ustanavljajo organ skupne občinske uprave »Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin Dol pri Ljubljani, Ivančna Gorica, Litija in Šmartno pri Litiji« (v nadaljevanju: inšpektorat in redarstvo) za izvrševanje nalog na področju inšpekcijskega nadzora in redarstva na območju občin Dol pri Ljubljani, Ivančna Gorica, Litija in Šmartno pri Litiji.
2. člen
Inšpektorat in redarstvo ima status samostojnega skupnega upravnega organa občine iz 1. člena tega odloka.
Ustanoviteljske pravice in obveznosti izvršujejo župani občin ustanoviteljic.
3. člen
Ime inšpektorata in redarstva je: Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin Dol pri Ljubljani, Ivančna Gorica, Litija in Šmartno pri Litiji.
Sedež inšpektorata in redarstva: Jerebova ulica 14, 1270 Litija.
Inšpektorat in redarstvo ima štampiljko okrogle oblike z napisom »Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin Dol pri Ljubljani, Ivančna Gorica, Litija in Šmartno pri Litiji.«.
II. NALOGE IN ORGANIZACIJA DELA
4. člen
S tem odlokom se kot prekrškovni organ za območje občin ustanoviteljic določi Medobčinski inšpektorat in redarstvo, ki se pooblasti za odločanje o prekrških za kršitve na področju občinskih predpisov in drugih aktov, ki jih urejajo predpisi občin ustanoviteljic, in za odločanje o prekrških z delovnega področja občinskega redarstva, skladno z zakonodajo.
Postopek pred prekrškovnim organom vodi in v njem odloča pooblaščena uradna oseba medobčinskega inšpektorata in redarstva, ki mora za vodenje postopka in odločanje v prekrškovnem postopku izpolnjevati vse z zakonodajo predpisane pogoje in imeti opravljen preizkus znanja, ki zajema izvrševanje pooblastil po zakonodaji s področja prekrškov in občinskega redarstva in poznavanje predpisov, katerih izvrševanje nadzoruje.
5. člen
Inšpektorat opravlja upravne naloge izvajanja inšpekcijskega nadzorstva nad izvajanjem občinskih predpisov na področjih, ki jih urejajo predpisi občin ustanoviteljic skladno z zakonom.
Redarstvo opravlja upravne naloge občinskega redarstva na podlagi zakona na področju javne varnosti in javnega reda.
Naloge inšpektorata in redarstva se podrobneje določijo v sporazumu o medsebojnih pravicah, obveznostih in odgovornostih.
6. člen
Pri izvrševanju upravnih nalog nastopa inšpektorat in redarstvo kot organ tiste občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada.
Upravni akti, ki jih izdajajo pooblaščene osebe inšpektorata in redarstva, imajo v glavi naziv inšpektorata in redarstva, izdajajo pa se v imenu krajevno pristojne občine ustanoviteljice.
7. člen
Inšpektorat in redarstvo vodi predstojnik – vodja inšpektorata in redarstva, ki ga soglasno imenujejo in razrešujejo župani občin ustanoviteljic izmed direktorjev občinskih uprav oziroma tajnikov občin ustanoviteljic v skladu z zakonom, ki ureja javne uslužbence.
Vodja inšpektorata in redarstva mora imeti univerzitetno ali visoko strokovno izobrazbo in najmanj 5 let delovnih izkušenj ter opravljen ustrezen strokovni izpit.
Vodja inšpektorata in redarstva odgovarja za izvrševanje upravnih nalog, ki sodijo v krajevno pristojnost posamezne občine ustanoviteljice, županu in direktorju občinske uprave oziroma tajniku te občine, za delo organa skupne občinske uprave v celoti pa skupaj vsem županom občin ustanoviteljic.
Občina, v kateri je sedež inšpektorata in redarstva, ima za javne uslužbence skupne občinske uprave status delodajalca.
8. člen
Vodja inšpektorata in redarstva predstavlja in zastopa inšpektorat in redarstvo, odloča o zadevah iz pristojnosti inšpektorata in občinskega redarstva, organizira in koordinira delo pooblaščenih uradnih oseb ter v okviru pooblastil odgovarja za zakonitost in strokovnost dela inšpektorata in redarstva.
Vodja inšpektorata in redarstva, po predhodnem soglasju županov občin ustanoviteljic, odloča o sklenitvi in prenehanju delovnega razmerja zaposlenega v inšpektoratu in redarstvu.
9. člen
O izločitvi zaposlenega v inšpektoratu in redarstvu v posamezni upravni zadevi odloča direktor občinske uprave oziroma tajnik občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada, ki v primeru izločitve zaposlenega o stvari tudi odloči.
III. SREDSTVA ZA DELO
10. člen
Sredstva za delo inšpektorata občine ustanoviteljice zagotavljajo v svojih proračunih.
Sredstva za delo inšpektorata zagotavljajo občine ustanoviteljice v razmerju števila prebivalcev posamezne občine do števila vseh prebivalcev občin ustanoviteljic, in sicer:
– Občina Dol pri Ljubljani 11%,
– Občina Ivančna Gorica 36%,
– Občina Litija 39%,
– Občina Šmartno pri Litiji 14%.
Posamezna občina ustanoviteljica odgovarja za škodo, povzročeno z nezakonitim delom ali z opustitvijo izvajanja nalog zaposlenega v inšpektoratu in redarstvu v zadevah izvrševanja upravnih nalog v katero krajevno pristojnost spada, za skupne zadeve pa občine ustanoviteljice odgovarjajo solidarno za škodo v razmerju števila prebivalcev posamezne občine do števila prebivalcev drugih občin ustanoviteljic.
Skupni upravni organ posluje preko podračuna proračuna Občine Litija.
IV. DOGOVOR O MEDSEBOJNIH PRAVICAH, OBVEZNOSTIH IN ODGOVORNOSTIH
11. člen
Medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti občine ustanoviteljice uredijo z dogovorom, ki ga podpišejo župani občin ustanoviteljic, s katerim podrobneje določijo svoje pravice in obveznosti do inšpektorata in redarstva, načrtovanje in način dela, programiranje dela, način poročanja, način financiranja, opravljanje administrativnih, strokovnih, pomožnih in drugih nalog za inšpektorat in redarstvo ter druge, za nemoteno delo inšpektorata pomembne zadeve.
12. člen
Za delo inšpektorata in redarstva zagotovijo občine ustanoviteljice prostor, vsaka na svojem sedežu. Podrobnejše obveznosti občin ustanoviteljic iz naslova uporabe premoženja dogovorijo župani občin v dogovoru iz 11. člena tega odloka.
13. člen
Če druge občine izrazijo interes, lahko pristopijo k ustanovitvi inšpektorata in redarstva, če sklep o tem sprejmejo na pristojnem organu občine in se s pristopom strinjajo občine ustanoviteljice. Predstojnik opravi preračun zagotavljanja sredstev za delo inšpektorata in redarstva po drugem odstavku 10. člena tega odloka.
14. člen
Namero za izstop iz organa skupne občinske uprave po tem odloku mora občina ustanoviteljica pisno podati predstojniku najmanj 6 mesecev pred nameravanim izstopom.
Posamezna občina ustanoviteljica lahko izstopi kot ustanoviteljica, ko poravna vse obveznosti do inšpektorata in redarstva in ko pričnejo veljati spremembe tega odloka.
V. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
15. člen
Inšpektorat začne z delom, ko občine ustanoviteljice zagotovijo sredstva za začetek dela inšpektorata, vendar najkasneje do 1. 3. 2008.
Redarstvo začne z delom, ko občine ustanoviteljice zagotovijo sredstva za začetek dela redarstva, datum pričetka dela se dogovori v dogovoru iz 11. člena tega odloka.
Inšpektorat in redarstvo prevzame od občin ustanoviteljic upravne naloge in pristojnosti na področjih inšpekcijskega nadzorstva in redarstva skladno z dogovorom.
16. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, potem ko ga sprejmejo občinski sveti občin ustanoviteljic.
Št. 35202-0002/2004
Dol pri Ljubljani, dne 29. avgusta 2007
Župan
Občine Dol pri Ljubljani
Primož Zupančič l.r.
Št. 061-0001/2007
Ivančna Gorica, dne 8. oktobra 2007
Župan
Občine Ivančna Gorica
Jernej Lampret l.r.
Št. 061-1/2007
Litija, dne 25. oktobra 2007
Župan
Občine Litija
Franci Rokavec l.r.
Št. 037-03/2004
Šmartno pri Litiji, dne 18. oktobra 2007
Župan
Občine Šmartno pri Litiji
Milan Izlakar l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti