Uradni list

Številka 30
Uradni list RS, št. 30/2007 z dne 3. 4. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 30/2007 z dne 3. 4. 2007

Kazalo

1536. Odlok o proračunu Mestne občine Kranj za leto 2007, stran 4103.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 - ZJU in 110/02 - ZDT-B) in 18. in 100. člena Statuta MO Kranj (Uradni list RS, št. 43/95, 33/96, 35/00 in 85/02) je Svet MO Kranj na 5. seji dne 28. 3. 2007 sprejel
O D L O K
o proračunu Mestne občine Kranj za leto 2007
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za MO Kranj za leto 2007 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
+---------------------------------------+----------------------+
|KONTO/OPIS                             |                 v EUR|
+----+----------------------------------+----------------------+
|A.  |BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV     |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|I.  |SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)  |            42.613.603|
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |TEKOČI PRIHODKI (70+71)           |            35.433.534|
+----+----------------------------------+----------------------+
|70  |DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706) |            26.878.355|
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |700 DAVKI NA DOHODEK IN DOBIČEK   |            21.200.588|
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |703 DAVKI NA PREMOŽENJE           |             5.454.724|
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |704 DOMAČI DAVKI NA BLAGO IN      |               223.043|
|    |STORITVE                          |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |706 DRUGI DAVKI                   |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|71  |NEDAVČNI PRIHODKI                 |             8.555.178|
|    |(710+711+712+713+714)             |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |710 UDELEŽBA NA DOBIČKU IN        |             2.142.895|
|    |DOHODKI OD PREMOŽENJA             |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |711 TAKSE IN PRISTOJBINE          |                78.868|
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |712 DENARNE KAZNI                 |               343.432|
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |713 PRIHODKI OD PRODAJE BLAGA IN  |                97.595|
|    |STORITEV                          |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |714 DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI       |             5.892.389|
+----+----------------------------------+----------------------+
|72  |KAPITALSKI PRIHODKI (720+721+722) |             5.066.896|
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |720 PRIHODKI OD PRODAJE OSNOVNIH  |             1.861.126|
|    |SREDSTEV                          |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |721 PRIHODKI OD PRODAJE ZALOG     |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |722 PRIHODKI OD PRODAJE ZEMLJIŠČ  |             3.205.771|
|    |IN NEMATERIALNEGA PREMOŽENJA      |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|73  |PREJETE DONACIJE (730+731)        |                 2.460|
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |730 PREJETE DONACIJE IZ DOMAČIH   |                 2.460|
|    |VIROV                             |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |731 PREJETE DONACIJE IZ TUJINE    |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|74  |TRANSFERNI PRIHODKI               |             2.110.713|
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |740 TRANSFERNI PRIHODKI IZ DRUGIH |             2.107.657|
|    |JAVNOFINANČNIH INSTITUCIJ         |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |741 PREJETA SREDSTVA IZ DRŽAVNEGA |                 3.056|
|    |PRORAČUNA IZ SREDSTEV PRORAČUNA   |                      |
|    |EVROPSKE UNIJE                    |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|78  |PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE      |                     0|
|    |UNIJE                             |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |786 OSTALA PREJETA SREDSTVA IZ    |                     0|
|    |PRORAČUNA EVROPSKE UNIJE          |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|II. |SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)      |            50.471.418|
+----+----------------------------------+----------------------+
|40  |TEKOČI ODHODKI                    |            11.081.203|
|    |(400+401+402+403+409)             |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |400 PLAČE IN DRUGI IZDATKI        |             1.901.087|
|    |ZAPOSLENIM                        |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |401 PRISPEVKI DELODAJALCEV ZA     |               303.942|
|    |SOCIALNO VARNOST                  |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |402 IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE  |             6.816.831|
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |403 PLAČILA DOMAČIH OBRESTI       |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |409 SREDSTVA, IZLOČENA V REZERVE  |             2.059.343|
+----+----------------------------------+----------------------+
|41  |TEKOČI TRANSFERI                  |            14.936.016|
|    |(410+411+412+413)                 |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |410 SUBVENCIJE                    |               544.272|
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |411 TRANSFERI POSAMEZNIKOM IN     |             6.121.486|
|    |GOSPODINJSTVOM                    |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |412 TRANSFERI NEPROFITNIM         |             1.502.420|
|    |ORGANIZAC. IN USTANOVAM           |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |413 DRUGI TEKOČI DOMAČI TRANSFERI |             6.767.838|
+----+----------------------------------+----------------------+
|42  |INVESTICIJSKI ODHODKI (420)       |            19.629.675|
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |420 NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH     |            19.629.675|
|    |SREDSTEV                          |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|43  |INVESTICIJSKI TRANSFERI (430)     |             4.824.525|
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |430 INVESTICIJSKI TRANSFER        |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |431 INVESTICIJSKI TRANSFERI       |             3.865.441|
|    |PRAVNIM IN FIZ.OSEBAM             |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |432 INVESTICIJSKI TRANSFERI       |               959.084|
|    |PRORAČUNSKIM UPORABNIKOM          |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|III.|PRORAČUNSKI PRESEŽEK              |            –7.857.815|
|    |(PRIMANJKLJAJ) (I. – II.) (SKUPAJ |                      |
|    |PRIHODKI MINUS SKUPAJ ODHODKI)    |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |                                  |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|B.  |RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN       |                      |
|    |NALOŽB                            |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|75  |IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL |               479.886|
|    |IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV    |                      |
|    |(750+751+752)                     |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |750 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL |               250.376|
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |751 PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV   |                     0|
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |752 KUPNINE IZ NASLOVA            |               229.511|
|    |PRIVATIZACIJE                     |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|44  |V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE     |                     0|
|    |KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441)     |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |440 DANA POSOJILA                 |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |441 POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|VI. |PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN    |               479.886|
|    |SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV     |                      |
|    |(IV. – V.)                        |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|VII.|SKUPNI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ)    |            –7.377.928|
|    |PRIHODKI MINUS ODHODKI TER SALDO  |                      |
|    |PREJETIH IN DANIH POSOJIL (I. +   |                      |
|    |IV.) – (II. + V.)                 |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |                                  |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|C.  |RAČUN FINANCIRANJA                |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|50  |VIII. ZADOLŽEVANJE (500)          |             2.249.207|
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |500 DOMAČE ZADOLŽEVANJE           |             2.249.207|
+----+----------------------------------+----------------------+
|55  |IX. ODPLAČILA DOLGA (550)         |                     0|
+----+----------------------------------+----------------------+
|    |550 ODPLAČILA DOMAČEGA DOLGA      |                      |
+----+----------------------------------+----------------------+
|X.  |NETO ZADOLŽEVANJE (VIII.-IX.)     |             2.249.207|
+----+----------------------------------+----------------------+
|XI. |POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV   |            –5.128.721|
|    |NA RAČUNIH (III.+VI.+X) =         |                      |
|    |(I.+IV.+VIII.) – (II.+V.+IX.)     |                      |
+---------------------------------------+----------------------+
|STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH OB KONCU    |             5.684.188|
|PRETEKLEGA LETA                        |                      |
+---------------------------------------+----------------------+
|- OD TEGA PRESEŽEK FINANČNE IZRAVNAVE  |                     0|
|IZ PRETEKLEGA LETA                     |                      |
+---------------------------------------+----------------------+
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte ter podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - podkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani MO Kranj.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke - podskupina konta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. Lastni prihodki krajevnih skupnosti, ki se uporabijo za financiranje izdatkov krajevnih skupnosti, predvidenih v finančnem načrtu.
2. Kot namenski prihodek se šteje tudi prihodek iz naslova dobička javnega podjetja Komunala Kranj, d. o. o., in se namenja vlaganjem v komunalno infrastrukturo. V osnutku in predlogu proračuna se dobička ne načrtuje. Po realizaciji prihodka se v dejanski višini povečata obseg prihodkov in na podlagi sklepa Sveta MO Kranj, ki na predlog župana določi namen teh sredstev ter tudi obseg odhodkov.
3. Namenski prihodki proračunskega stanovanjskega sklada, ki se uporabijo za financiranje odhodkov, predvidenih v finančnem načrtu.
Namenski prihodki proračunskega stanovanjskega sklada se štejejo kot namenski največ do višine določene v posebnem delu proračuna.
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmerni izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov povečata obseg prihodkov in odhodkov proračuna.
Med namenska sredstva sodijo tudi sredstva proračunske postavke za odpravo plačnih nesorazmerij.
Pravice porabe na proračunski postavki, ki niso porabljene v tekočem letu, se prenesejo v naslednje leto za isti namen.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, sprememba proračuna ali rebalans proračuna. Obseg izvedenih prerazporeditev pravic porabe se računa po neto načelu, ki je sešteta razlika med prerazporeditvami na in z njih.
O prerazporeditvah pravic porabe v finančnem načrtu krajevne skupnosti odloča predsednik sveta brez omejitev.
O prerazporeditvah pravic porabe v finančnem načrtu neposrednih uporabnikov:
- mestnega sveta,
- nadzornega odbora in
- župana odloča župan brez omejitev.
O prerazporeditvah pravic porabe v finančnem načrtu občinske uprave na predlog vodje pristojnega oddelka odloča župan.
Obseg prerazporeditev iz prejšnjega odstavka v primerih zmanjševanja sredstev ne sme preseči 10% vseh, v sprejetem proračunu zagotovljenih sredstev posamezne proračunske postavke na 2. nivoju. V obseg prerazporeditev ne štejejo prerazporeditve, ki so potrebne zaradi pravilne opredelitve odhodka po programski klasifikaciji, in prerazporeditve iz splošne proračunske rezervacije ter prerazporeditve povezane z organizacijskimi spremembami proračunskih uporabnikov.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v obdobju januar-junij in konec leta z zaključnim računom poroča mestnemu svetu o izvršenih prerazporeditvah med proračunskimi postavkami 2. nivoja iz četrtega odstavka tega člena.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere, ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika; od tega:
1. v letu 2008 70% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 30% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se poveča za več kot 30%, mora predhodno potrditi mestni svet.
Omejitev iz prejšnjega odstavka ne velja za projekte, ki se nanašajo na svetniške skupine.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve mestnega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski skladi so:
1. rezervni sklad, oblikovan po ZJF,
2. stanovanjski sklad, ustanovljen na podlagi odloka o ustanovitvi proračunskega sklada.
Proračunska rezerva se v letu 2007 oblikuje v višini 62.594 evrov.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 2.100 evrov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča mestni svet.
9. člen
(splošna proračunska rezervacija)
V proračunu se do višine, določene v posebnem delu, zagotovijo sredstva splošne proračunske rezervacije, ki je namenjena financiranju odhodkov, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti ali zanje ni bilo mogoče predvideti zadostnih sredstev.
O uporabi splošne proračunske rezervacije odloča na predlog pristojnih oddelkov občinske uprave s sklepom o prerazporeditvi sredstev župan do višine 2.100 evrov za posamezni namen.
Skupna vrednost odobrenih sklepov o prerazporeditvi iz prejšnjega odstavka ne sme presegati 80.000 evrov.
O sklepih o prerazporeditvi sredstev splošne proračunske rezervacije, ki presegajo županova pooblastila, odloča mestni svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
10. člen
(odpis dolga)
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 1.000 evrov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
Župan o odpisu dolga poroča mestnemu svetu v skupnem znesku po posameznih namenih s poročilom o izvrševanju proračuna v obdobju januar-junij in z zaključnim računom proračuna.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
11. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov se MO Kranj za proračun leta 2007 lahko zadolži do višine, opredeljene v splošnem delu proračuna, in sicer za nakup knjižnice.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je MO Kranj, v letu 2007 ne sme preseči skupne višine 500.000 evrov. Skupna višina pomeni največjo dovoljeno vsoto vseh poroštev.
Pogoj za poroštvo pravnim osebam javnega sektorja je soglasje Sveta MO Kranj.
12. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje)
Pravne osebe javnega sektorja na ravni MO Kranj (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se lahko v letu 2007 zadolžijo do skupne višine 800.000 evrov.
Skupna višina pomeni največjo dovoljeno vsoto vseh zadolžitev.
Pogoj za zadolževanje pravnih oseb javnega sektorja je soglasje Sveta MO Kranj.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
13. člen
(začasno financiranje v letu 2008)
V obdobju začasnega financiranja MO Kranj v letu 2008, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
14. člen
(prenos sredstev v naslednje leto)
Stanje sredstev na zakladniških podračunih konec leta se prenese v finančne načrte neposrednih proračunskih uporabnikov za naslednje leto. Za obseg prenesenih sredstev se povečajo pravice porabe neposrednih proračunskih uporabnikov.
15. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-0043/07-45/01
Kraj, dne 28. marca 2007
Župan
Občine Kranj
Damijan Perne l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti