Uradni list

Številka 23
Uradni list RS, št. 23/2007 z dne 16. 3. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 23/2007 z dne 16. 3. 2007

Kazalo

1128. Odlok o proračunu Občine Črenšovci za leto 2007, stran 2812.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU in 110/02 – ZDT-B) in 16. člena Statuta Občine Črenšovci (Uradni list RS, št. 18/99, 92/99, 27/01, 69/02 in 131/06) je Občinski svet Občine Črenšovci na 4. seji dne 8. 3. 2007 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Črenšovci za leto 2007
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Črenšovci leto 2007 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov (varianta: podkontov).
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
                                                v eurih
+----+---------------------------------------+---------+
|A.  |BILANCA PRIHODKOV                      |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |IN ODHODKOV                            |         |
+--------------------------------------------+---------+
|Skupina/Podskupina                          | Proračun|
+--------------------------------------------+---------+
|kontov/Konto/Podkonto                       |leta 2007|
+----+---------------------------------------+---------+
|I.  |SKUPAJ PRIHODKI                        |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |(70+71+72+73+74)                       |3,312.769|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |TEKOČI PRIHODKI (70+71)                |2,218.010|
+----+---------------------------------------+---------+
|70  |DAVČNI PRIHODKI                        |2,036.253|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |700 Davki na dohodek in dobiček        |1,940.200|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |703 Davki na premoženje                |   86.064|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |704 Domači davki na blago in storitve  |    9.989|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |706 Drugi davki                        |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|71  |NEDAVČNI PRIHODKI                      |  181.757|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |710 Udeležba na dobičku in dohodki     |   19.368|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |od premoženja                          |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |711 Takse in pristojbine               |    2.500|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |712 Denarne kazni                      |      900|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |713 Prihodki od prodaje blaga in stori-|         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |tev                                    |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |714 Drugi nedavčni prihodki            |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|72  |KAPITALSKI PRIHODKI                    |  158.989|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |720 Prihodki od prodaje osnovnih       |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |sredstev                               |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |721 Prihodki od prodaje zalog          |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |722 Prihodki od prodaje zemljišč in    |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |neopredmetenih dolgoročnih sredstev    |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|73  |PREJETE DONACIJE                       |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |730 Prejete donacije iz domačih virov  |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |731 Prejete donacije iz tujine         |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|74  |TRANSFERNI PRIHODKI                    |1,094.759|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |740 Transferni prihodki iz drugih      |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |javnofinančnih institucij              |1,094.759|
+----+---------------------------------------+---------+
|II. |SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)           |3,645.377|
+----+---------------------------------------+---------+
|40  |TEKOČI ODHODKI                         |  727.562|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |400 Plače in drugi izdatki zaposlenim  |  173.171|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |401 Prispevki delodajalcev             |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |za socialno varnost                    |   27.205|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |402 Izdatki za blago in storitve       |  500.897|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |403 Plačila domačih obresti            |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |409 Rezerve                            |   26.289|
+----+---------------------------------------+---------+
|41  |TEKOČI TRANSFERI                       |  885.969|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |410 Subvencije                         |   20.864|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |411 Transferi posameznikom             |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |in gospodinjstvom                      |  492.385|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |412 Transferi neprofitnim              |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |organizacijam in ustanovam             |   57.856|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |413 Drugi tekoči domači transferi      |  314.864|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |414 Tekoči transferi v tujino          |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|42  |INVESTICIJSKI ODHODKI                  |1,540.693|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |420 Nakup in gradnja osnovnih          |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |sredstev                               |1,540.693|
+----+---------------------------------------+---------+
|43  |INVESTICIJSKI TRANSFERi                |  491.153|
+----+---------------------------------------+---------+
|    |430 Investicijski transferi            |  491.153|
+----+---------------------------------------+---------+
|III.|PRORAČUNSKI PRESEŽEK (l.-ll.)          |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |(PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)             |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|B.  |RAČUN FINANČNIH TERJATEV               |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |IN NALOŽB                              |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|IV. |PREJETA VRAČILA                        |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |DANIH POSOJIL IN                       |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |PRODAJA KAPITALSKIH                    |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |DELEŽEV (750+751+752)                  |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|75  |PREJETA VRAČILA DANIH                  |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |POSOJIL                                |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |750 Prejeta vračila danih posojil      |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |751 Prodaja kapitalskih deležev        |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |752 Kupnine iz naslova privatizacije   |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|V.  |DANA POSOJILA                          |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |IN POVEČANJE KAPITALSKIH               |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |DELEŽEV (440+441 +442+443)             |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|44  |DANA POSOJILA IN POVEČANJE             |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |KAPITALSKIH DELEŽEV                    |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |440 Dana posojila                      |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |441 Povečanje kapitalskih deležev      |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |in naložb                              |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |442 Poraba sredstev kupnin             |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |iz naslova privatizacije               |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |443 Povečanje namenskega               |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |premoženja v javnih skladih in drugih  |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |osebah javnega prava, ki imajo         |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |premoženje v svoji lasti               |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|VI. |PREJETA MINUS DANA POSOJILA            |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |IN SPREMEMBE KAPITALSKIH               |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |DELEŽEV (IV.-V.)                       |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|C.  |RAČUN FINANCIRANJA                     |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|VII.|ZADOLŽEVANJE (500)                     |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|50  |ZADOLŽEVANJE                           |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |500 Domače zadolževanje                |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|VIII|ODPLAČILA DOLGA (550)                  |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|55  |ODPLAČILA DOLGA                        |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |550 Odplačila domačega dolga           |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|IX. |POVEČANJE (ZMANJŠANJE)                 |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |SREDSTEV NA RAČUNIH                    |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |(l.+IV.+VII.-ll.-V.-VIII.)             | -332.608|
+----+---------------------------------------+---------+
|X.  |NETO ZADOLŽEVANJE                      |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |(VII.-VIII)                            |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|XI. |NETO FINANCIRANJE                      |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|    |(VI.+VII.-VIII.-IX.)                   |+ 332.608|
+--------------------------------------------+---------+
|STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE              |         |
+----+---------------------------------------+---------+
|31. |12. PRETEKLEGA LETA                    |  332.608|
+--------------------------------------------+---------+
|9009 Splošni sklad za drugo                 |         |
+--------------------------------------------+---------+
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov (varianta: proračunskih postavk – podkontov) in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika predstojnik neposrednega uporabnika (župan oziroma v primeru ožjih delov občin svet ali predsednik sveta, če je tako določeno v statutu).
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu 9/07 za obdobje 1-6/07 in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2007 in njegovi realizaciji.
5. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 50% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2008 30% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 20% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
6. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Predstojnik neposrednega uporabnika (župan oziroma v primeru ožjih delov občin svet ali predsednik sveta, če je tako določeno v statutu) lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20%, mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
7. člen
(proračunska rezerva)
Proračunska rezerva se v letu 2007 oblikuje v višini 26.298 eurov.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 26.298 eurov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
8. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 2000 eurov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, kolikor bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve.
9. člen
Pred prodajo stvarnega ali finančnega premoženja mora biti pripravljen program prodaje občinskega finančnega in stvarnega premoženja, katerega potrdi Občinski svet Občine Črenšovci.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Za kritje presežka odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov se uporabijo sredstva, ki so ostala neporabljena na podračunu Občine Črenšovci na dan 31. 12. 2006.
Javni zavodi, katerih ustanoviteljica je Občina Črenšovci, se lahko zadolžijo do zakonsko dovoljenih obsegov le s soglasjem občine. O dajanju soglasij k zadolževanju odloča Občinski svet.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
11. člen
(začasno financiranje v letu 2008)
V obdobju začasnega financiranja Občin Črenšovci v letu 2008, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
12. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. OS- 24/4-2007
Črenšovci, dne 8. marca 2007
Župan
Občine Črenšovci
Anton Törnar l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti