Uradni list

Številka 111
Uradni list RS, št. 111/2006 z dne 27. 10. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 111/2006 z dne 27. 10. 2006

Kazalo

Št. 112/06 Ob-29832/06 , Stran 8484
Razpis je objavljen na podlagi Pravilnika o pospeševanju samozaposlovanja v občini Šentilj (MUV; št. 27/01), Pravilnika o spremembah pravilnika o pospeševanju samozaposlovanja v občini Šentilj (MUV, št. 16/02), dvoletnega plana proračuna Občine Šentilj za leto 2006. 1. Predmet razpisa Dodelitev sredstev sofinanciranja za samozaposlitve (za pokrivanje zagonskih stroškov za pričetek dejavnosti), realizirane v letošnjem letu. Skupni znesek razpoložljivih sredstev: 3,2 mio SIT. Znesek sredstev, ki jih lahko pridobi posamezni prosilec: do največ 400.000 SIT. 2. Upravičenci: fizične osebe, ki so bile prijavljene kot registrirane brezposelne osebe pri Zavodu za zaposlovanje, Območni službi Maribor, Urad za delo Pesnica, in so se oziroma se bodo samozaposlile v letu 2006 kot samostojni podjetniki posamezniki, ki samostojno opravljajo gospodarsko dejavnost kot svojo izključno dejavnost ali kot ustanovitelji oziroma soustanovitelji gospodarske družbe in so v tej družbi v rednem delovnem razmerju ali kot samozaposleni kmetje. 3. Pogoji razpisa Upravičenci morajo izpolnjevati naslednje pogoje: – da so sklenili z Zavodom RS za zaposlovanje, pogodbo o samozaposlitvi ali vračilu prispevkov in so bili, preden so se zaposlili, najmanj tri mesece prijavljeni kot registrirane brezposelne osebe pri Zavodu za zaposlovanje RS, Območni službi Maribor, Urad za delo Pesnica; – da opravljajo dejavnost na območju občine (poslovni sedež in poslovni prostori morajo biti na območju Občine Šentilj); – da imajo stalno prebivališče na območju Občine Šentilj. Posebni pogoj: samozaposlitev mora trajati najmanj dve leti. Sredstva za samozaposlovanje se bodo dodeljevala za: – proizvodne dejavnosti, – obrt in storitve, – turizem in gostinstvo, – kmetijske dejavnosti, – ostale gospodarske dejavnosti, – ter za družbene dejavnosti. 4. Dokumentacija, ki jo mora upravičenec priložiti k vlogi: a) dokazilo o opravljanju gospodarske dejavnosti: – samostojni podjetnik posameznik: sklep o vpisu v poslovni register Slovenije ali druga ustrezna dokazila v skladu z veljavno zakonodajo, – ustanovitelj oziroma soustanovitelj družbe: izpisek iz sodnega registra in dokazilo o izpolnjevanju pogojev za opravljanje dejavnosti (odločba Upravne enote Pesnica), – samozaposleni kmetje: dokazilo kmečkem zavarovanju (polno obvezno ali prostovoljno obvezno), – v primeru zaposlitve na področju družbenih dejavnostih: odločbo pristojnega ministrstva, b) obrtno dovoljenje (če opravljajo obrtno ali obrti podobno dejavnost), c) dokazilo o stalnem prebivališču na območju občine (potrdilo Upravne enote Pesnica), d) fotokopijo pogodbe, sklenjene z Zavodom RS za zaposlovanje, Območno službo Maribor, Urad za delo Pesnica, in sicer: o samozaposlitvi ali povračilu stroškov plačila prispevkov (kolikor obstaja), e) potrdilo Zavoda RS za zaposlovanje, Območne službe Maribor, Urada za delo Pesnica, da je bil upravičenec, preden se je samozaposlil, najmanj tri mesece prijavljen kot registrirana brezposelna oseba, f) fotokopijo obrazca M-1/M-2 (prijava v zdravstveno, pokojninsko in invalidsko zavarovanje), g) poslovni načrt; h) izjavo o morebitni pridobitvi sredstev iz javnih virov za ta namen. 5. Rok in način prijave na razpis Razpis je odprt do porabe sredstev oziroma najdalje do 31. 12. 2006. Vlogo z dokumentacijo v zaprti kuverti z označitvijo v levem spodnjem kotu »Ne odpiraj – Razpis samozaposlovanje« in z imenom ter naslovom pošiljatelja na hrbtni strani je potrebno poslati na naslov: Občina Šentilj, Maistrova ul. 2, 2212 Šentilj v Slovenskih Goricah. Če vloga ne bo vsebovala zahtevane dokumentacije oziroma ne bo ustrezala razpisnim pogojem, bo prosilec pisno obveščen s pozivom za dopolnitev vloge. Če vloga v predvidenem roku ne bo dopolnjena, je komisija ne bo obravnavala. Dodatne informacije na tel. 650-62-00, ga. Pucko ali ga. Drozg.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti