Uradni list

Številka 108
Uradni list RS, št. 108/2006 z dne 20. 10. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 108/2006 z dne 20. 10. 2006

Kazalo

Št. 4068 Ob-29511/06 , Stran 8296
1. Postopek za oddajo naročila: odprt. 2. Program: Prehodni vir 2004. 3. Financiranje: Odločba komisije 4183; PF 2004/016-710.05.02. 4. Naročnik: Ministrstvo za finance Republike Slovenije (Center za razvoj financ, Ljubljana, Slovenija). 5. Povzetek opisa storitvene pogodbe Glavni cilj projekta “Izobraževanje notranjih revizorjev v javnem sektorju” je uvedba programa izobraževanja za notranje revizorje v javnem sektorju v Sloveniji, ki bo usklajen z najboljšo mednarodno prakso in standardi. Eden od glavnih sestavnih delov projekta je razvoj pisnega učnega gradiva. Od ponudnika se pričakuje, da bo: 1. Pripravil poenoten besednjak v slovenskem jeziku na osnovi učnega gradiva, ki bo dosledno usklajen z angleško različico gradiva; 2. Prevedel učno gradivo iz angleščine v slovenščino za sedem modulov; vsak modul bo imel med 200 in 400 strani učnega gradiva – skupaj približno 2.400 strani); 3. Lektoriral in uredil učno gradivo za vsakega od sedem modulov in s tem zagotovil njegovo strokovno, jezikovno in pravopisno pravilnost; 4. Prevedel izpitne naloge iz angleščine v slovenščino za preizkus/oceno znanja študentov (po dve izpitni nalogi za tri module) – skupaj približno 60 strani; 5. Prevedel izpolnjene izpitne naloge (napisane v rokopisu) ali zaključne naloge iz slovenščine v angleščino (za tri module) – skupaj približno 150 strani; 6. Prevedel drug material iz angleščine v slovenščino ali iz slovenščine v angleščino za vsakega od sedem modulov – skupaj do 200 strani; 7. Predal naročniku prevedeno in urejeno učno gradivo v predhodno opredeljeni obliki, ki mora biti enaka angleški različici. Kategorija storitev: 27 – Druge storitve (Prevajalske storitve). Razpisno dokumentacijo lahko pridobite tako, da pošljete elektronsko sporočilo kontaktni osebi naročnika: jana.repansek@cef-see.org. Ponudniki bodo morali predložiti svoje ponudbe v 22 dnevih od uradne objave tega posebnega obvestila o javnem naročilu (naročnik mora ponudbe prejeti do ponedeljka, 13. novembra 2006 ob 10. uri dopoldne). Načrtovani datum podpisa pogodbe: 17. november 2006. Predvideno trajanje pogodbe: 17. november 2006 – 30. oktober 2007. Večina dela bo opravljena v prvih šestih mesecih. Maksimalna višina razpisanih sredstev: 60.000 EUR. Pogoji za sodelovanje 6. Ustreznost ponudnikov: na razpisu lahko sodelujejo, pod enakimi pogoji, fizične in pravne osebe s sedežem v državah članicah WTO. Ponudniki morajo predložiti redni izpis iz sodnega registra, ki dokazuje, da so registrirani po Zakonu o gospodarskih družbah kot gospodarske družbe ali samostojni podjetniki v državi, kjer so ustanovljeni. 7. Sodelovanje Sodelujejo lahko vse fizične in pravne osebe – samostojno ali povezane v konzorcije. Konzorcij je lahko stalna, pravno-formalno ustanovljena skupina ali pa skupina, ki je bila neformalno ustanovljena posebej za namen tega javnega naročila. Vsi člani konzorcija (npr.: nosilec in vsi ostali partnerji) so solidarno odgovorni naročniku – podpisniku pogodbe. Ponudba neustrezne fizične ali pravne osebe bo avtomatično zavržena. Če je neprimerna fizična ali pravna oseba član konzorcija, bo posledično zavržena celotna vloga konzorcija. 8. Število ponudb: ponudniki (vključno s podjetji v okviru iste pravne skupine, ostali člani konzorcija in podizvajalci) lahko na razpis oddajo samo eno ponudbo, ne glede na to ali nastopajo kot posamezniki ali kot nosilci ali kot partnerji v konzorciju. V primeru, da fizična ali pravna oseba odda več kot eno ponudbo (samostojno ali kot del skupne prijave), bodo iz nadaljnjega postopka izločene vse ponudbe, v katerih sodeluje ta fizična ali pravna oseba. 9. Dokazila: kot del vloge morajo ponudniki priskrbeti dokaze, ki so zahtevani po priročniku, ki velja za to proceduro (Priročnik za dodeljevanje donacij in javna naročila v okviru pristopnih pomoči – http://www.gov.si/mf/slov/cfpe/cfpe.htm). Za dodatne informacije kontaktirajte naročnika. 10. Osnovni kriteriji Za ponudnike bodo veljali spodnji osnovni kriteriji. Če bodo ponudbe oddane s strani konzorcija, bodo ti kriteriji veljali za cel konzorcij: 1. Letni promet ponudnika v letih 2004 in 2005 mora biti vsaj 120.000 EUR. 2. Vsaj trije strokovnjaki morajo trenutno delati za ponudnika na področjih, ki so povezana s to pogodbo tj. angleško-slovenski in slovensko-angleški prevod strokovnega besedila na področju revizije ali računovodstva (ki sta zaželjeni področji) ali financ na splošno, pri čemer morajo ponudniki izkazati zadostne razpoložljive zmogljivosti (število prevajalcev in drugih sodelujočih) s takšnimi izkušnjami tudi za obdobje, na katerega se nanaša pogodba, ki bo sklenjena na podlagi tega razpisa. 3. Prijavijo naj se ponudniki, ki lahko zagotovijo slovensko-angleški in angleško-slovenski prevod strokovnega gradiva s področja računovodstva, revizije ali financ v skupnem obsegu 300-600 strani sočasno. 4. Ponudnik mora navesti vsaj dva relevantna projekta, ki sta podobna projektu v tej pogodbi. Projekta morata biti primerljiva v kompleksnosti, obsežnosti in v naravi prevedenega materiala (strokovno besedilo s področja revizije, računovodstva ali financ). 5. Vsa natančnejša navodila glede dokazovanja referenc so navedena v tenderski dokumentaciji. Ponudbe 11. Rok za prejem ponudb: ponedeljek, 13. november 2006 ob 10. uri dopoldne. 12. Oddaja ponudb Ponudbe morajo biti posredovane izključno naročniku, in sicer: – ali s priporočeno pošto na naslov: Jana Repanšek (TIAPS), Center za razvoj financ, Cankarjeva 18, SI-1000 Ljubljana. – ali osebno (vključno z dostavo preko kurirja) neposredno naročniku, ki bo izdal potrdilo z navedbo datuma in ure prejema, in sicer na naslov: Jana Repanšek (TIAPS), Center za razvoj financ, Cankarjeva 18, SI-1000 Ljubljana. 13. Operativni jezik: vsa pisna komunikacija za to javno naročilo in pogodbo mora biti v angleškem jeziku. 14. Druge informacije: jih ni.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti