Uradni list

Številka 86
Uradni list RS, št. 86/2006 z dne 11. 8. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 86/2006 z dne 11. 8. 2006

Kazalo

Št. 110-0002/3/6/2006 Ob-22795/06 , Stran 6598
Na podlagi 58. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 32/06 – UPB2), objavlja Zavod za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti Sevnica (KŠTM Sevnica) javni natečaj za prosta delovna mesta v upravi zavoda: 1. Svetovalec (m/ž) za razvoj II. v Službi za splošne zadeve Uprave zavoda. Za delovno mesto svetovalca je določeno, da se naloge opravljajo v nazivu svetovalec II. Delovne naloge: – strokovna, organizacijska, administrativna, tehnična opravila v zvezi s področjem delovnega mesta, – zbiranje, urejanje in priprava podatkov za oblikovanje zahtevnejših gradiv ter oblikovanje zahtevnejših gradiv, – oblikovanje manj zahtevnih gradiv, – podajanje rešitev, predlogov in variant – priprava analiz, informacij, poročil ipd., – sodelovanje v internih in medresorskih skupinah, – polno vključevanje v timsko delo, – delo v netipičnem delovnem času, – delo na terenu, – rešitve za skrbno in gospodarno upravljanje nepremičnin, – ekonomske rešitve v zvezi z nepremičninami in premičninami v upravljanju, – stalno in sistematično spremljanje javnih razpisov države in Evropske unije, – samostojna priprava prijav na javne razpise, ki se določijo kot aktualni, – izvajanje naročil male in velike vrednosti, – vodenje evidenc javnih naročil (ter poročanje po zakonu) in evidenc javnih razpisov, – priprava načrta izvedbe investicij (vsebinsko, terminsko, finančno), – priprava investicijskih programov, – vsebinsko vodenje in koordiniranje investicij, – sestavljanje poročil in gradiv, – priprava celoletnega finančnega načrta, – priprava polletnih in zaključnih poročil, – načrtovanje in spremljanje prihodkov ter porabe sredstev iz delovnega področja, – delo v upravnem postopku, – opravljanje drugih nalog po odredbi direktorja. 2. Poslovni tajnik uprave (m/ž) v Službi za splošne zadeve Uprave zavoda. Za delovno mesto svetovalca je določeno, da se naloge opravljajo v nazivu svetovalec I. Delovne naloge: – strokovna, organizacijska, administrativna, tehnična opravila v zvezi s področjem delovnega mesta, – zbiranje, urejanje in priprava podatkov za oblikovanje zahtevnejših gradiv, – oblikovanje manj zahtevnih gradiv, – podajanje rešitev, predlogov in variant, – priprava analiz, informacij, poročil ipd., – sodelovanje v internih in medresorskih skupinah, – polno vključevanje v timsko delo, – delo v netipičnem delovnem času, – delo na terenu, – izvajanje predpisanega pisarniškega poslovanja, – skrb za pravilno vodenje in pripravo na arhiviranje zadev, – skrb za arhiv zavoda (knjiženje, arhiviranje, evidence, program, uničenje), – telefonska centrala, faksi, – sprejemanje gostov, priprava prostora za sestanke, – protokol (vabila, opravičila, najave, seznami, organizacija, preverjanje prisotnosti, ipd.), – evidence za uslužbence: dopusti, prisotnost, izhodi, prihodi, službena vozila, – stiki s servisi in skrb za nemoteno delovanje opreme v upravi (računalniki, faksi, fotokopirni stroji, luči, telefoni ipd.), – skrb za premično premoženje zavoda v upravi zavoda, – izvajanje naročil male vrednosti iz delovnega področja, – stik s finančnim servisom, ki vodi finančno poslovanje zavoda, – vodenje evidenc prejetih računov in ostalih finančnih dokumentov, – vodenje evidenc sklenjenih pogodb v tekočem letu, – načrtovanje in spremljanje prihodkov ter porabe sredstev iz delovnega področja, – delo v upravnem postopku, – opravljanje drugih nalog po odredbi direktorja. 3. Svetovalec (m/ž) za kulturo v Službi za kulturo Uprave zavoda. Za delovno mesto svetovalca je določeno, da se naloge opravljajo v nazivu svetovalec III. Delovne naloge: – strokovna, organizacijska, administrativna, tehnična opravila v zvezi s področjem delovnega mesta, – zbiranje, urejanje in priprava podatkov za oblikovanje zahtevnejših gradiv, – oblikovanje manj zahtevnih gradiv, – podajanje rešitev, predlogov in variant, – priprava analiz, informacij, poročil ipd., – sodelovanje v internih in medresorskih skupinah, – polno vključevanje v timsko delo, – delo v netipičnem delovnem času, – delo na terenu, – rešitve za skrbno in gospodarno upravljanje nepremičnin s področja kulture, – ekonomske rešitve v zvezi z nepremičninami in premičninami v upravljanju s področja kulture, – stalno in sistematično spremljanje javnih razpisov države in Evropske unije s področja kulture, – vsebinska pomoč pri pripravi prijav na javne razpise, ki se določijo kot aktualni, – izvajanje naročil male vrednosti s področja kulture, – vodenje evidenc javnih naročil, – pomoč pri pripravi načrta izvedbe investicij (vsebinsko, terminsko, finančno), s področja kulture, – pomoč pri pripravi investicijskih programov s področja kulture, – pomoč pri vsebinskem vodenju in koordiniranju investicij s področja kulture, – sestavljanje poročil in gradiv, – pomoč pri pripravi finančnega načrta za področje kulture, – pomoč pri pripravi polletnih in zaključnih poročil s področja kulture, – načrtovanje in spremljanje prihodkov ter porabe sredstev iz delovnega področja, – delo v upravnem postopku, – opravljanje drugih nalog po odredbi direktorja. Sprejeti kandidati bodo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom, predvidoma s 1. 9. 2006. Splošni pogoji, ki jih morajo izpolnjevati kandidati: – državljanstvo Republike Slovenije, – aktivno znanje slovenskega jezika, – da oseba ni bila pravnomočno obsojena zaradi naklepnega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in da ni bila obsojena na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev, – da oseba ni v kazenskem postopku zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti. Posebni pogoji za zasedbo delovnega mesta: – delovne izkušnje: 1. najmanj 3 leta in 7 mesecev delovnih izkušenj za svetovalca za razvoj II., 2. najmanj 6 let in 7 mesecev delovnih izkušenj za poslovnega tajnika uprave, 3. najmanj 7 mesecev delovnih izkušenj za svetovalca za kulturo, – najmanj visoka strokovna izobrazba, – državni izpit iz javne uprave, – strokovni izpit iz upravnega postopka, – usposobljenost za delo z osebnim računalnikom, – vozniški izpit B kategorije. Kandidat, ki nima opravljenega državnega izpita iz javne uprave in izpita iz upravnega postopka, mora ta pogoj izpolniti v letu dni po sklenitvi delovnega razmerja. K prijavi z življenjepisom morajo kandidati priložiti naslednja dokazila: – fotokopijo diplome, – fotokopijo osebnega dokumenta (osebna izkaznica ali potni list), – fotokopijo vozniškega izpita, – potrdilo o opravljenem državnem izpitu iz javne uprave, – fotokopijo iz delovne knjižice in/ali druga ustrezna dokazila o delovnih izkušnjah, – potrdilo ali izjavo kandidata o nekaznovanosti zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in o tem, da niso bili obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev, ki ga izda Ministrstvo za pravosodje, – potrdilo pristojnega okrajnega sodišča ali izjavo kandidata o tem, da zoper njega ni sprožen kazenski postopek zaradi kaznivega dejanja iz prejšnje alinee. Izbrani kandidat, ki bo predložil pisno izjavo, bo moral potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da ni v kazenskem postopku predložiti pred sklenitvijo pogodbe o zaposlitvi. Pisno vlogo z vsemi navedenimi dokazili o izpolnjevanju pogojev in s kratkimi življenjepisom naj kandidati pošljejo na naslov: KŠTM Sevnica, Glavni trg 19, Sevnica s pripisom »Ne odpiraj – prijava za zaposlitev«. Rok za prijavo je osem dni od dneva objave javnega natečaja v Uradnem listu RS. Obravnavali bomo samo pravočasne in popolne vloge. Kandidati/ bodo o izbiri pisno obveščeni v roku 8 dni po opravljeni izbiri. Vse dodatne informacije dobite na tel. 07/81-61-200, Petra Pozderec, direktorica KŠTM Sevnica.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti