Uradni list

Številka 86
Uradni list RS, št. 86/2006 z dne 11. 8. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 86/2006 z dne 11. 8. 2006

Kazalo

Št. 7113-0043/2006 Ob-22788/06 , Stran 6594
1. Naziv in sedež organizatorja javne dražbe: Občina Sevnica, Glavni trg 19/a, 8290 Sevnica, tel. 07/81-61-200, faks 07/81-61-210. 2. Opis predmeta prodaje Predmet prodaje je nepremičnina parc. št. 67/3, travnik v izmeri 1305 m2 in njiva v izmeri 608 m2, vpisana v vl. št. 189, k.o. Šmarje, last Občine Sevnica. Parcela je opredeljena v stanovanjskem območju v mejah urbanistične zasnove naselja, kot to izhaja iz lokacijske informacije Občine Sevnica št. 35004-0421/2005 z dne 19. 12. 2005. 3. Vrsta pravnega posla je prodajna pogodba, ki mora biti sklenjena z najugodnejšim dražiteljem najkasneje v 30 dneh po zaključku javne dražbe. 4. Izklicna cena za predmetno zemljišče je 7,600.000 SIT. V ceno ni vključen davek na dodano vrednost. 5. Najnižji znesek višanja je 200.000 SIT. 6. Način in rok plačila kupnine: Kupec kupnino poravna na transakcijski račun Občine Sevnica št. 01310-0100008286 v osmih dneh po prejemu računa v enkratnem znesku. Plačilo celotne kupnine v roku iz prejšnjega odstavka je bistvena sestavina pravnega posla. Če kupec ne poravna kupnine na določen način in v določenem roku, se šteje prodajna pogodba za razdrto. Po plačilu kupnine v celoti in poravnavi vseh stroškov se bo kupcu nepremičnina izročila v posest ter se bo na pristojni zemljiški knjigi vložil predlog za vknjižbo lastninske pravice na kupljeni nepremičnini. 7. Kraj in čas javne dražbe: javna dražba bo opravljena v ponedeljek, dne 28. avgusta 2006 ob 11. uri, v sejni sobi Občine Sevnica, Glavni trg 19/a, Sevnica. 8. Pogoji za udeležbo na javni dražbi: Na javni dražbi lahko sodeluje domača ali tuja pravna ali fizična oseba. Dražitelji morajo pred začetkom javne dražbe prijaviti svojo udeležbo in: – priložiti potrdilo o plačani varščini, – kopijo bančne kartice oziroma potrdilo banke o odprtem transakcijskem oziroma bančnem računu (vračilo varščine), – če se bo v imenu dražitelja javne dražbe udeležil pooblaščenec, predložiti neomejeno specialno pooblastilo, ki se nanaša na predmet javne dražbe in ga je podpisala fizična oseba ali zakoniti zastopnik pravne osebe, pri čemer mora biti podpis overjen pri notarju, – v primeru, ko se prijavi pravna oseba, predložiti izpisek iz sodnega registra, ki ne sme biti starejši od treh mesecev. Vse listine (razen dokazila o plačilu varščine) je treba priložiti v izvirniku ali pa v overjeni fotokopiji. Organizator bo pravočasno potrdil vse pravilne in pravočasne prijave. 9. Varščina: vsak dražitelj mora do začetka javne dražbe vplačati varščino, ki znaša 20% izklicne cene za predmetno zemljišče, na transakcijski račun Občine Sevnica št. 01310-0100008286 s sklicem 00 7113-0043-2006, za namen »javna dražba – k.o. Šmarje«. 10. Pravila javne dražbe: a) Dražbo vodi komisija za vodenje in nadziranje postopka razpolaganja in upravljanja s stvarnim premoženjem, dražba je ustna. b) Draži lahko tisti, ki je do vključno 28. 8. 2006 vplačal varščino in pred pričetkom dražbe predloži vsa zahtevana dokazila. c) Dražitelji lahko višajo ceno za nepremičnino za večkratnike zneska 200.000 SIT. č) Dražitelj je vezan na svojo ponudbo, dokler ni podana višja ponudba. d) Na dražbi uspe dražitelj, ki ponudi najvišjo ceno. f) Če je dražitelj samo eden, je nepremičnina prodana po izklicni ceni. g) Dražba je končana, ko vodja dražbe trikrat neuspešno ponovi isto najvišjo ponudbo. h) Ugovore proti dražbenem postopku je mogoče podati, dokler ni zaključen zapisnik o poteku javne dražbe. Morebitne ugovore reši komisija takoj. i) Javna dražba se izvaja v skladu z Uredbo o pridobivanju, razpolaganju in upravljanju s stvarnim premoženjem države in občin (Ur. l. RS, št. 12/03 in 77/03). 11. Vrnitev, vračunavanje ali pridržanje varščine: dražiteljem, ki ne bodo uspeli na javni dražbi, se varščina vrne brezobrestno najkasneje v osmih dneh po zaključku javne dražbe. Dražitelju, ki uspe (kupcu), se varščina vračuna v kupnino. Če kupec ne sklene pogodbe ali ne plača kupnine, organizator obdrži varščino. 12. Dodatne informacije Dodatne informacije o pogojih in predmetu javne dražbe se lahko pridobijo na sedežu Občine Sevnica vsak delovni dan med uradnimi urami pri Romanu Strlekarju, tel. 07/81-61-269. Imenovana komisija za vodenje javne dražbe lahko s soglasjem župana postopek ustavi do sklenitve pravnega posla, pri čemer se povrne stroške dražiteljem v višini izkazanih stroškov za prevzem razpisne dokumentacije.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti