Uradni list

Številka 52
Uradni list RS, št. 52/2006 z dne 19. 5. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 52/2006 z dne 19. 5. 2006

Kazalo

Št. 051/2006 Ob-13983/06 , Stran 3875
1. Predmet javnega razpisa: predmet javnega razpisa je sofinanciranje delovanja in izvajanja aktivnosti podeželskih razvojnih jeder (v nadaljevanju PRJ) v letu 2006, katerega vzpostavitev in delovanje je bilo sofinancirano na podlagi izbora po Javnem razpisu za sofinanciranje stroškov vzpostavitve in delovanja podeželskih razvojnih jeder za obdobje 2002–2003, objavljenega v Ur. l. RS, št. 62-63 z dne 19. 7. 2002, Javnem razpisu za sofinanciranje stroškov vzpostavitve in delovanja podeželskih jeder, objavljenega v Ur. l. RS, št. 59 z dne 20. 6. 2003 in Javnem razpisu za sofinanciranje stroškov vzpostavitve in delovanja podeželskih razvojnih jeder in nadaljnjo podporo že vzpostavljenim podeželskim razvojnim jedrom objavljenega v Ur. l. RS, št. 85-87 z dne 6. 8. 2004. 1.1. Namen: S sofinanciranjem delovanja in izvajanja aktivnosti PRJ se želi spodbuditi podjetništvo na podeželju in ustvarjanje podjetniške klime in v izbranih okoljih zagotavljati in nadgrajevati potrebno infrastrukturo (PRJ) za razvoj mikro oblik podjetništva ter v izbranih okoljih aktivirati neizkoriščene prostorske in človeške potenciale. Osnovni namen podpore PRJ je spodbujanje podjetništva s ciljem trajnega zagotavljanja dodatnega dohodka na kmetijah oziroma podeželju. 1.2. Sofinanciranje prijavljenih projektov PRJ Sofinanciranje delovanja PRJ bo potekalo po posameznih sklopih stroškov, in sicer za: – stroške dela managementa v višini do 4,200.000 SIT, – stroške vodenja, razvoja in izvajanja programov usposabljanja v višini do 4,900.000 SIT, – materialne stroške delovanja v višini do 700.000 SIT in – stroške izvajanja aktivnosti štiristopenjskega pristopa k razvoju lokalnih zaposlitvenih iniciativ brez pravic vključenih udeležencev v PRJ v višini 1,300.000 SIT za vse faze izvajanja programa. Višina sofinanciranja izvajanja aktivnosti PRJ se določi glede na leto njihove vzpostavitve in sicer PRJ, ki so bili vzpostavljeni v letih 2002 in 2003 bodo sofinancirani do 50%, PRJ vzpostavljeni v letu 2004 pa do 70% upravičenih stroškov. Upravičeni stroški se nanašajo na programe, ki so povezani z nekmetijsko dejavnostjo na kmetijah in podeželju ter niso produkti, ki so navedeni v Aneksu 1 k Rimski pogodbi, sprejeti 25. 3. 1957 (kmetijski produkti; http://www.japti.si/index.php?id=808 pod Seznam proizvodov, ki so upravičeni do sofinanciranja s strani kmetijske politike in zato niso predmet sofinanciranja podpornih aktivnosti iz programa Podjetništvo na podeželju). 1.3 Upravičeni stroški Upravičeni stroški sofinanciranja delovanja in izvajanja aktivnosti PRJ so: 1.3.1. Upravičeni stroški managementa so: – plače zaposlenih v PRJ, – stroški plače zaposlenih v instituciji, ki pogodbeno izvaja managerska dela za PRJ, – obratovalni stroški (elektrika, najem prostora, ogrevanje, mobilni telefon managerja zaposlenega v PRJ, internet, stacionarni telefon in ostali povezani stroški), – potni stroški za zaposlene v PRJ. Stroški plače posameznega zaposlenega ne smejo presegati 450.000 SIT drugi bruto mesečno iz javnih sredstev (državna, občinska…) s tem, da prevoz na delo ni zajet v tej vrednosti. Razlika se lahko pokriva iz pridobitne dejavnosti. 1.3.2. Upravičeni stroški managementa se priznajo v naslednjih obsegih: – izvajanje splošnih managerskih aktivnosti do 1,600.000 SIT; – obratovalni stroški do 800.000 SIT, ki se krijejo na podlagi dejanskih stroškov s tem, da se pri mobilnem telefonu managerja in stacionarnem telefonu priznajo dejanski stroški, vendar največ do 10.000 SIT na mesec; – spremljanje uporabnikov storitev PRJ preko spletnega orodja Evropski karierni potni list do 30.000 SIT na uporabnika; – vzpostavitev nove podjetniške povezave na področju izvajanja dejavnosti na podeželju do 100.000 SIT na novo podjetniško povezavo; – potni stroški za zaposlene v PRJ do 800.000 SIT; – sodelovanje pri pripravi projekta za pridobitev mednarodnih sredstev s področja podeželja do 100.000 SIT na posamezno popolno oddano prijavo, za odobreno prijavo pa dodatno 100.000 SIT; – organizacija promocijske prodajne akcije do 100.000 SIT na prodajno akcijo in 20.000 SIT za vsak nadaljnji dan akcije; – strošek dela za delo z elektronsko trgovino do 200.000 SIT, in sicer na vsak nov izdelek objavljen na elektronski trgovini do 10.000 SIT; – za realizacijo samozaposlitve do 100.000 SIT na posamezno zaposlitev, vendar največ do 1,000.000 SIT; – sofinanciranje upravičenih stroškov plač zaposlenih v instituciji, ki pogodbeno izvaja managerska dela za PRJ, je za PRJ vzpostavljene v letu 2004 do 50%, za ostale PRJ do 30%. 1.3.3. Upravičeni stroški vodenja, razvoja in izvajanja programov usposabljanja so: – stroški dela zaposlenih v PRJ, – stroški zunanjega izvajalca, – materialni stroški, – najem prostorov in brezalkoholnih napitkov. Pogoj za dodelitev sredstev iz naslova vodenja, razvoja in izvajanja programov usposabljanja je, da mora biti v posamezni tematski skupini in na delavnici prisotno najmanj 6 udeležencev iz posameznih tematskih skupin, sicer se stroški delavnice ne sofinancirajo. PRJ mora s posamezniki tematskih skupin skleniti pogodbo, ki zavezuje udeleženca k 80% prisotnosti na aktivnostih v tematski skupini v katero je vključen. V okviru vodenja, razvoja in izvajanja programov usposabljanja so predvidene naslednje aktivnosti: – izvajanje informiranja in animiranja, ki poteka več kot 4 šolske ure, – izvajanje programov usposabljanja, ki potekajo več kot 4 šolske ure, – vključevanje v programe usposabljanja, kjer se krijejo stroški kotizacije. 1.3.3.1. Upravičeni stroški izvajanja informiranja in animiranja, ki poteka več kot 4 šolske ure: – pri programih informiranja in animiranja se prizna za izvedbo 5 ur od tega štiri ure za izvedbo in eno uro za pripravo, in sicer za stroške izvedbe, katere izvajalec je PRJ, se prizna strošek plače zaposlenega v PRJ do 7.600 SIT bruto na uro, če je izvajalec zunanji, se prizna strošek na podlagi dejanskih stroškov na uro, vendar do 9.120 SIT bruto z vključenim DDV na uro; – za izvedbo programov informiranja in animiranja, ki trajajo posamezni dan nad 4 šolske ure, se prizna strošek za največ 15 izvedb za skupino; – programov informiranja in animiranja, ki trajajo posamezni dan pod 4 šolske ure se ne sofinancira; – za strošek organizacije za posamezni program informiranja in animiranja se prizna dejanski strošek plače zaposlenega v PRJ do višine 50.000 SIT; – za izvedbo informiranja in animiranja se prizna: – materialne stroške do 20.000 SIT na dan na podlagi dejanskih stroškov in – stroške za najem prostorov in brezalkoholnih napitkov do 30.000 SIT na dan na podlagi dejanskih stroškov. Stroški za izvedbo informiranja in animiranja so upravičeni v primeru, da imena udeležencev v tematskih skupinah še niso znana. 1.3.3.2. Upravičeni stroški izvajanja programov usposabljanja, ki potekajo več kot 4 šolske ure: – pri programih usposabljanja se za izvedbo prizna dejansko število ur trajanja delavnice, za pripravo na izvedbo še 2 uri in sicer za stroške izvedbe, katere izvajalec je PRJ, se prizna strošek plače zaposlenega v PRJ do 7.600 SIT bruto na šolsko uro, če pa je izvajalec zunanji, pa se prizna strošek na podlagi dejanskih stroškov na šolsko uro, vendar do 9.120 SIT bruto z vključenim DDV na šolsko uro; – za izvedbo programov usposabljanja, ki trajajo posamezni dan več kot 4 šolske ure, se prizna strošek za največ 40 izvedb; – programov usposabljanja, ki trajajo posamezni dan pod 4 šolske ure se ne sofinancira; – za strošek organizacije posameznega dne enodnevnega ali večdnevnega usposabljanja se prizna 10.000 SIT; – materialne stroške za izvedbo usposabljanja se prizna do 20.000 SIT na dan za izvedbo, na podlagi dejanskih stroškov in stroške za najem prostorov in brezalkoholni napitek do 30.000 SIT na dan na podlagi dejanskih stroškov. 1.3.3.3. Upravičeni stroški vključevanja v programe usposabljanja, kjer se krijejo stroški kotizacije, ki jih je potrdila pristojna institucija, po objavljenih cenikih so: – do največ 150.000 SIT bruto z vključenim DDV na udeleženca vendar za največ 30 udeležencev po objavljenih cenikih, – do 5.000 SIT stroška plače zaposlenega v PRJ na posameznega udeleženca. 1.3.4. Upravičeni materialni stroški delovanja so stroški za: – oglaševanje v elektronskih in tiskanih medijih ter radiju, – pripravo in izdelavo promocijskih letakov in/ali plakatov, – pripravo in izdelavo prodajnih katalogov in cenikov, ki ne zajemajo podatkov o posameznih ponudnikih, – trženje izdelkov, – vzpostavitev novih prodajnih poti in/ali novih prodajnih mest, – »e-trženje«, – udeležbo na sejmih, prireditvah in tržnicah (potni stroški in stroški najema sejemskega prostora in stojnic), – oblikovanje celostne grafične podobe embalaže in opreme izdelkov, ki so nastali oziroma so povezani izključno za izdelke domače obrti in se nanašajo na celovito ponudbo posameznega PRJ, oziroma celovito ponudbo vseh PRJ skupaj. Stroški trženja so upravičeni v primeru izvajanja trženja pod skupno blagovno znamko PRJ. 1.3.5.1. Upravičeni stroški svetovanja so: – stroški dela zaposlenih v PRJ, – stroški zunanjega izvajalca. 1.3.5.2. Upravičeni stroški svetovanja so: – stroški svetovanja končnim uporabnikom storitev PRJ do največ 20 ur na posameznega svetovanca, vendar največ za 40 udeležencev v višini do 9.120 SIT bruto na uro z vključenim DDV na podlagi dejanskih stroškov svetovanja, – stroški svetovanja PRJ s strani zunanjega izvajalca za razvoj novih produktov PRJ do 600.000 SIT bruto. 2. Pogoji za sodelovanje 1.A) Na javni razpis za nadaljnjo podporo se lahko prijavijo le PRJ, izbrani na razpisu za vzpostavitev in delovanje PRJ v letu 2002, 2003 in 2004. Prijavitelji morajo v vlogi priložiti finančno poročilo PRJ za preteklo leto, potrjeno s strani organa, pristojnega za sprejetje takšnega akta v skladu z akti prijavitelja. 3. Višina sredstev Okvirna višina sredstev za sofinanciranje prijavljenih projektov PRJ v letu 2006 znaša 68,250.000 SIT. Na podlagi razpisnih meril se izbere najboljše ocenjene programe dela s tematskimi skupinami posameznega PRJ. Stroški za management in materialni stroški se dodelijo v deležu vrednosti odobrenih programov dela s tematskimi skupinami glede na višino zaprošenih sredstev za programe dela s tematskimi skupinami. Nerazdeljena sredstva, ki ostanejo po odobritvi vseh sredstev celovitih programov dela s tematskimi skupinami s pripadajočimi stroški managementa in materialnimi stroški se dodelijo za izvedbo naslednjega oziroma več programov dela s tematskimi skupinami in dela kritja stroška managementa z istim številom točk. V primeru, da je preostanek sredstev manjši od stroškov programa-ov dela s tematskimi skupinami se preostanek sredstev razdeli proporcionalno na vse prijavitelje za povečano kritje stroškov managementa in materialnih stroškov na osnovi zgoraj navedene višine odobrenih stroškov managementa in materialnih stroškov, vendar največ do višine upravičenih zaprošenih sredstev. Višina dodeljenih sredstev bo določena na podlagi predvidenega obsega upravičenih aktivnosti v letu 2006. Dokončna višina sredstev bo določena sorazmerno z razpisanimi sredstvi, skladno s pravilom »de minimis«. 4. Rok izvedbe in obdobje sofinanciranja: obdobje za izvedbo prijavljenih aktivnosti in za doseganje rezultatov glede števila realiziranih samozaposlitev in drugih oblik zaposlitve za leto 2006 je od 1. 1. 2006 do 23. 12. 2006. Pri sofinanciranju se upoštevajo vsi upravičeni stroški, nastali izključno v obdobju od 1. 1. 2006 do 23. 12. 2006. 5. Merila za izbor projektov Programe dela s tematskimi skupinami v okviru popolnih vlog bo ocenjevala razpisna komisija na podlagi naslednjih meril: A) Število realiziranih zaposlitev v preteklih letih na leto Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Število doseženih točk v okviru tega sklopa meril se sešteva do 20 točk. B) Število razvitih novih produktov oziroma storitev v preteklih letih na leto Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Število doseženih točk v okviru tega sklopa meril se sešteva do 10 točk. C) Ocena programa dela s tematsko skupino Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! D) Pričakovani rezultati po posamezni tematski skupini Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! E) Lokalno sofinanciranje Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Maksimalno število točk je skupaj 100. Izbrani bodo programi dela s tematskimi skupinami tistih prijaviteljev, ki bodo oddali popolno vlogo, izpolnili razpisne pogoje določene s tem razpisom ter dosegli vsaj 40 točk. 6. Način prijave in rok Prijavitelji morajo pravilne vloge (original) v zaprti ovojnici dostaviti do vključno 19. 6. 2006: – po pošti priporočeno na naslov: JAPTI, javna agencija za podjetništvo in tuje investicije p.p. 3912, 1001 Ljubljana do vključno 19. 6. 2006 (upošteva se datum poštnega žiga do vključno 19. 6. 2006); – osebno v glavno pisarno JAPTI, javne agencije za podjetništvo in tuje investicije, Dunajska 156, Ljubljana (WTC 8. nadstropje) vsak delovni dan med 9. in 14. uro, vendar najkasneje 19. 6. 2006 do 14. ure. Vloge morajo biti v zapečateni ovojnici pod oznako: »Ne odpiraj – vloga« z navedbo »javni razpis za sofinanciranje delovanja in izvajanja aktivnosti PRJ« na prednji strani ter s polnim naslovom pošiljatelja na zadnji strani. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene kuverte, ki vsebujejo vloge. Vloge, ki bodo prispele po roku se kot prepozne zavržejo in se neodprte vrnejo pošiljatelju. Skrajni rok za sklenitev pogodbe o sofinanciranju je 8 dni od prejema sklepa o odobritvi sofinanciranja upravičenih stroškov. Če pogodba, brez opravičljivih razlogov, ni sklenjena v tem roku, sklep preneha veljati, prijavitelju pa se posreduje sklep o zavrnitvi sofinanciranja. 7. Datum odpiranja: odpiranje vlog ni javno in bo v sredo 21. 6. 2006. 8. Obveščanje o izboru: prijavitelji vlog bodo o izboru pisno obveščeni v roku 30 dni od datuma odpiranja vlog. 9. Razpisna dokumentacija: razpisna dokumentacija (navodila in obrazci) je na voljo na spletnih straneh JAPTI: http://www.japti.si ali na sedežu JAPTI, javna agencija za podjetništvo in tuje investicije, Dunajska 156, 1000 Ljubljana (8. nadstropje), vsak delovni dan do 14. ure (tel. 01/589-18-70). 10. Dodatne informacije: prijavitelj lahko dobi vse informacije v zvezi z izdelavo vloge in pojasnila k razpisni dokumentaciji na podlagi pisnega zaprosila na elektronskem naslovu boris.kunilo@japti.si ali pisno na naslovu naročnika s pripisom oziroma sklicem na »Javni razpis PRJ«, najkasneje tri delovne dni pred iztekom roka za oddajo vlog, do petka 16. 6. 2006.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti