Uradni list

Številka 22
Uradni list RS, št. 22/2006 z dne 28. 2. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 22/2006 z dne 28. 2. 2006

Kazalo

868. Pravilnik o postopku za izbiro in merilih za sofinanciranje programov na področju socialnega varstva v Občini Trebnje, stran 2356.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/05 – uradno prečiščeno besedilo), Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 36/04 – uradno prečiščeno besedilo) in 19. člena Statuta Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 50/95 in 80/98) je Občinski svet Občine Trebnje na 22. seji dne 7. 2. 2006 sprejel
P R A V I L N I K
o postopku za izbiro in merilih za sofinanciranje programov na področju socialnega varstva v Občini Trebnje
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
(namen)
Ta pravilnik določa izvajalce letnega programa socialnega varstva drugih ranljivih skupin ter podporo posebnim skupinam (v nadaljevanju: letni program), pogoje in merila za sofinanciranje izbranih letnih programov, ki so v javnem interesu, in spremljanje namenske porabe sredstev.
Sredstva za izvajanje letnega programa socialnega varstva drugih ranljivih skupin ter podpora posebnim skupinam Občine Trebnje se zagotavljajo iz proračuna Občine Trebnje.
II. LETNI PROGRAM SOCIALNEGA VARSTVA
2. člen
(letni program)
Izvajanje programov na področju socialnega varstva drugih ranljivih skupin ter podpora posebnim skupinam se določi z letnim programom, ki ga sprejme Občinski svet Občine Trebnje.
Letni program določa programe socialnega varstva drugih ranljivih skupin ter podpora posebnim skupinam, ki se sofinancirajo iz javnih sredstev ter obseg in vrsto dejavnosti, potrebnih za njegovo uresničevanje. Potrebna sredstva za izvedbo letnega programa socialnega varstva drugih ranljivih skupin ter podpora posebnim skupinam se zagotavljajo v proračunu Občine Trebnje.
Za uresničevanje programov javnega interesa v socialnem varstvu drugih ranljivih skupin, ki je podrobneje opredeljen z letnim programom, se zagotavljajo javna sredstva za sofinanciranje naslednjih programskih sklopov:
 
1. PROGRAMI NA PODROČJU HUMANITARNE DEJAVNOSTI, in sicer:
– programi, ki omogočajo vključitev v skupnost osebam z dolgotrajnimi težavami v duševnem zdravju in drugi programi s področja varovanja duševnega zdravja;
– programi, ki omogočajo neodvisno življenje invalidov in drugi programi pomoči invalidom;
– programi, namenjeni odpravljanju socialnih stisk ter pomoči socialno ogroženim posameznikom in družinam;
– programi, namenjeni svetovanju, pomoči in samopomoči ter preprečevanju socialne izključenosti;
– programi, ki omogočajo neodvisno življenje osebam s posebnimi potrebami ter drugi programi pomoči osebam s posebnimi potrebami ter njihovim družinam;
– programi za kronične bolnike, ki s svojo dejavnostjo skrbijo za enakopravno vključevanje kroničnih bolnikov v življenje z zdravimi, za ohranjanje in izboljšanje kakovosti življenja s kronično boleznijo ter za preprečevanje napredovanja kronične bolezni v invalidnost.
 
2. PROGRAMI ZA DELO Z ZASVOJENIMI, in sicer:
– programi dela z zasvojenimi (informiranje, podpora, zmanjševanje škode, terensko delo, svetovanje, urejanje, rehabilitacija);
– preventivni programi, namenjeni ozaveščanju in zmanjševanju vpliva dejavnikov tveganja ter preprečevanju zasvojenosti.
 
3. PREVENTIVNI PROGRAMI, in sicer:
– programi medgeneracijskih in drugih skupin za samopomoč ter drugi programi, ki v bivalnem okolju skrbijo za zmanjšanje socialne izključenosti starostnikov;
– preventivni programi za ogrožene skupine otrok in mladostnikov;
– preventivni programi za preprečevanje nasilja v družinah;
– programi za usposabljanje in razvoj mreže prostovoljcev;
– preventivni programi za družine;
– drugi programi, ki so predlagani na podlagi analiziranih potreb in izraženih socialnih težavah;
– projekt ˝Trebnje zdrava občina – občina dobrih medčloveških odnosov˝.
Programi, ki so v posebnem interesu Občine Trebnje, so naslednji:
– Trebnje zdrava občina – občina dobrih medčloveških odnosov;
– tradicionalno letovanje zdravstveno in socialno ogroženih otrok v okviru Centra za socialno delo Trebnje in Območnega združenja Rdečega križa Trebnje;
– programi, ki jih za takšne določi občinski svet s posebnim sklepom.
Za uresničevanje programov javnega interesa v socialnem varstvu posebnim skupinam, ki je podrobneje opredeljen z letnim programom, se zagotavljajo javna sredstva za sofinanciranje programov upokojenskih društev v Občini Trebnje:
– programi medgeneracijskih in drugih skupin za samopomoč ter drugi programi, ki v bivalnem okolju skrbijo za zmanjšanje socialne izključenosti starostnikov;
– program obdaritve starejših za nov leto in jubilantov;
– drugi programi, ki so predlagani na podlagi analiziranih potreb in izraženih socialnih težavah.
3. člen
(izvajalci letnega programa)
Izvajalci letnega programa socialnega varstva drugih ranljivih skupin na nivoju lokalne skupnosti so:
a) javni socialnovarstveni zavodi,
b) dobrodelne organizacije kot prostovoljne in neprofitne organizacije, ki jih z namenom, da bi reševale socialne stiske in težave občanov Občine Trebnje, ustanovijo posamezniki v skladu z zakonom, ali verske skupnosti,
c) humanitarne organizacije, zavodi, ustanove in druge fizične ali pravne osebe ter verske skupnosti, registrirane za opravljanje dejavnosti na področju socialnega varstva,
d) organizacije za samopomoč, kot prostovoljne in neprofitne organizacije, ki jih v skladu z zakonom ustanovijo posamezniki z namenom, da bi v njih skupno reševali socialne potrebe svojih občanov,
e) invalidske organizacije, kot prostovoljne in neprofitne organizacije, ki jih ustanovijo invalidi ali drugi posamezniki v skladu z zakonom, da v njih izvajajo posebne socialne programe in storitve, utemeljene na značilnostih invalidnosti po posameznih funkcionalnih okvarah, ki ogrožajo socialni položaj invalidov – občanov Občine Trebnje,
f) druga društva, zavodi, zasebne ustanove in zasebniki, ki izvajajo občinske programe na področju sociale ali občinske programe za izboljšanje kvalitete življenja za občane Občine Trebnje,
ob pogoju, da:
a) imajo sedež v občini in delujejo na območju Občine Trebnje za občane Občine Trebnje, razen invalidskih in dobrodelnih organizacij, ki so zasnovane tako, da združujejo člane na področju regije (v tem primeru se upošteva število članov iz Občine Trebnje),
b) so registrirani in delujejo najmanj eno leto na področju socialnovarstvenih dejavnosti,
c) imajo urejeno evidenco članstva,
d) imajo zagotovljene materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za uresničevanje načrtovanih programov,
e) se povezujejo in sodelujejo z drugimi sorodnimi organizacijami na izbranem področju,
f) v svojih aktih imajo jasno opredeljeno delovanje na področju, na katero se prijavljajo v okviru socialno varstvenega razpisa,
g) prijavljajo program socialnega varstva ali projekt, ki je predmet javnega razpisa, in imajo izdelano finančno konstrukcijo, iz katere so razvidni prihodki in odhodki za izvedbo programa, delež lastnih sredstev, delež uporabnikov in sredstva, pridobljena iz drugih virov (občina, sponzorstva, donatorstva, volontersko delo…).
Izvajalci letnega programa posebnih skupin na nivoju lokalne skupnosti so:
– društva upokojencev, ki imajo sedež v Občini Trebnje.
Vsi prijavitelji morajo:
1. prijaviti program, ki je predmet razpisa,
2. program izvajati v skladu s kodeksom etičnih načel v socialnem varstvu,
3. imeti načrt izvajanja programa, ki vsebuje vse elemente, zahtevane v razpisni dokumentaciji,
4. imeti izdelan finančni načrt, iz katerega so razvidni prihodki in odhodki za izvedbo programa.
Status izvajalca si subjekti pridobijo s pogodbo o izpeljavi letnega programa, ki jo sklenejo z občino.
III. POSTOPEK IZBORA
4. člen
Občina Trebnje prične s postopkom izbora izvajalcev letnega programa in s sofinanciranjem izvajanja letnega programa, ki ga sprejme Občinski svet Občine Trebnje, če so sredstva za sofinanciranje izvajanja letnega programa predvidena v proračunu Občine Trebnje za tekoče leto.
Izvajalce letnega programa v Občini Trebnje izbere občinski svet, na podlagi javnega razpisa, v skladu s tem pravilnikom.
5. člen
Postopek javnega razpisa za izbor izvajalcev vodi strokovna služba Občine Trebnje, pristojna za področje socialnega varstva (na nadaljevanju: strokovna služba).
Javni razpis za izbor in sofinanciranje izvajalcev letnega programa mora biti objavljen najmanj enkrat letno v Uradnem listu Republike Slovenije oziroma drugem uradnem glasilu Občine Trebnje.
6. člen
Objava javnega razpisa mora vsebovati zlasti:
– predmet javnega razpisa,
– okvirno višino sredstev, ki so na razpolago za predmet javnega razpisa,
– določitev obdobja, v katerem morajo biti dodeljena sredstva porabljena,
– kraj, čas in osebo, pri kateri lahko zainteresirani dvignejo razpisno dokumentacijo,
– rok, do katerega morajo biti predložene vloge,
– rok, v katerem bodo vlagatelji obveščeni o izidu javnega razpisa.
7. člen
Z dnem objave javnega razpisa je zainteresiranim omogočen vpogled v razpisno dokumentacijo in dvig razpisne dokumentacije.
8. člen
Vloga mora biti dostavljena v roku, ki je določen v objavi javnega razpisa.
Predložena vloga mora biti v zapečatenem ovitku, z navedbo javnega razpisa, na katerega se nanaša.
Vloga, ki prispe po roku, se ne odpira in se zapečatena vrne vlagatelju.
9. člen
Odpiranje prejetih vlog vodi strokovna služba.
V roku dostavljene in pravilno označene vloge se odpirajo po vrstnem redu, v katerem so bile predložene.
O odpiranju vlog se vodi zapisnik, ki vsebuje:
– datum dospelih vlog,
– predmet javnega razpisa,
– imena in nazivi vlagateljev, navedenih po vrstnem redu odpiranja,
– ugotovitve o popolnosti vlog z navedbo tistih vlagateljev, ki niso dostavili popolne vloge.
Vlagatelje nepopolnih vlog se pisno pozove k dopolnitvi vloge. Vloge, ki ne bodo dopolnjene v roku, ki bo naveden v pozivu, se s sklepom zavržejo.
10. člen
Strokovna služba opravi pregled popolnih vlog in vlog, ki so bile v roku dopolnjene, ter jih oceni na podlagi pogojev in meril, ki so bila navedena v razpisni dokumentaciji.
Na podlagi ocene vlog strokovna služba pripravi predlog sofinanciranja izbranih izvajalcev in ga predloži Občinskemu svetu, ki o tem odloči s sklepom. Mnenje k predlogu poda pristojna komisija za področje socialnega varstva, imenovana s strani župana.
11. člen
Občinska uprava je dolžna v roku, ki je bil naveden v objavi javnega razpisa, obvestiti vse vlagatelje o odločitvi občinskega sveta.
IV. SKLENITEV POGODBE Z IZVAJALCI LETNEGA PROGRAMA
12. člen
Za sofinanciranje izbranih letnih programov se sklene pogodba med občino in izvajalcem.
Obvezne sestavine pogodbe so:
– naziv in naslov izvajalca,
– vsebina in obseg programa,
– čas realizacije programa,
– pričakovani dosežki,
– višina dodeljenih sredstev,
– terminski plan porabe sredstev,
– način nadzora nad namensko porabo sredstev,
– določilo, da mora izvajalec ob nenamenski porabi sredstev, sredstva vrniti v proračun skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi,
– druge medsebojne pravice in obveznosti.
13. člen
Občinska uprava bo hkrati z obvestilom o odločitvi občinskega sveta pozvala vlagatelje k podpisu pogodbe.
Če se vlagatelj v roku 30 dni ne odzove na poziv, se šteje, da je odstopil od zahteve za sofinanciranje.
V. SPREMLJANJE NAMENSKE PORABE SREDSTEV IN IZVAJANJA LETNEGA PROGRAMA
14. člen
Občina spremlja namensko porabo sredstev, pričakovane dosežke in izvajanje letnega programa:
– z dokazili, ki jih mora izvajalec predložiti o porabi sredstev, pridobljenih na podlagi javnega razpisa,
– z možnostjo, da kadarkoli preveri namensko porabo sredstev,
– s poročili o poteku izvajanja letnega programa in porabi sredstev.
15. člen
Sredstva, ki se razdelijo na podlagi tega pravilnika, so namenjena za sofinanciranje:
– stroškov izvedbe programov in projektov, ki jih posamezni izvajalci izvajajo kot razvojne in dopolnilne programe ter programe rehabilitacij, pomembne za lokalno skupnost (stroškov dela in materialni stroški, vezani na izvajanje programa, kamor sodijo tudi stroški plačil vseh oblik dela izven zaposlitve, stroški dodatnega usposabljanja, stroški supervizije za strokovne delavce in materialni stroški in nagrade v zvezi z delom prostovoljcev, strokovnega gradiva za izvedbo programa, stroškov uporabe objekta za izvedbo programa, didaktični stroški za udeležence, stroški administracije v zvezi z izvedbo prijavljenega programa, stroški prehrane uporabnikov in izvajalcev, kolikor program poteka več kot 4 ure neprekinjeno),
– tistih programov in projektov, za katere se finančna sredstva ne morejo pridobiti iz drugih naslovov.
Strokovna služba bo pri pripravi predloga sofinanciranja izbranih izvajalcev oziroma programov, upoštevala upravičenost posameznega stroška za izvajanje ter primerjavo višine stroškov na uporabnika med posameznimi istovrstnimi programi oziroma projekti.
Strokovna služba pri pripravi predloga sofinanciranja izbranih izvajalcev oziroma programov, ne bo upoštevala tistih odhodkov, ki jih Občina Trebnje v skladu s svojo usmeritvijo ne more sofinancirati (npr. osnovni pogoji za delo izvajalca, investicije itd). Odhodki bodo ocenjeni v skladu z merili razpisa in glede na njihov pomen za izvajanje.
Prav tako bo strokovna služba po proučitvi prijav na razpis ter poročil o delovanju programa v preteklem letu (če se je izvajal in sofinanciral s strani Občine Trebnje), ocenila nujen obseg materialnih stroškov programa. Pri odmeri višine sredstev bo upoštevala nujnost posameznega stroška za izvajanje programa ter primerjavo višine stroškov na uporabnika med posameznimi istovrstnimi programi. Poleg tega bo lahko pri posameznih vrstah stroškov upoštevala naslednja merila:
– v celotni vrednosti programa bo priznano največ do 10% administrativnih stroškov (stroški, ki zagotavljajo delovanje izvajalca, npr: PTT storitve, pisarniški material, računovodske storitve…).
16. člen
Način spremljanja izvajanja letnega programa in spremljanja namenske porabe sredstev se natančneje določita v pogodbi, kakor izhaja iz 12. člena tega pravilnika.
VI. OBSEG IN MERILA ZA IZVAJANJE IN SOFINANCIRANJE LETNEGA PROGRAMA
17. člen
(merila)
Merila za izvajanje letnega programa na nivoju občine, vsebujejo:
– splošna merila, ki so za vse prijavitelje enaka,
– dodatna merila, ki so opredeljena po posameznih programskih sklopih,
– merila za sofinanciranje programov društev, ki nimajo sedeža v Občini Trebnje.
Višina sofinanciranja posameznih programov se izračuna na podlagi točkovnega sistema iz tega pravilnika, sofinancira se do 50 odstotkov vrednosti posameznega izvedenega programa, preostala sredstva mora izvajalec pridobiti sam iz drugih virov. Izjema so nekateri občinski programi, ki so v posebnem interesu Občine Trebnje in so opredeljeni v tem pravilniku.
Vsak programski sklop iz 2. člena tega pravilnika se oceni glede na merila, ki so določena v tem poglavju (splošna in dodatna merila).
Pri društvih, ki nimajo sedeža dejavnosti v naši občini, se pri programih, iz katerih ni razvidno, da se izvaja le za naše občane, izračuna delež članov iz naše občine glede na vse člane, nato pa se ta delež upošteva tudi med viri financiranja posameznega programa oziroma viri financiranja vseh občin.
Višina sredstev za sofinanciranje programskih sklopov se določi s proračunom Občine Trebnje in letnim programom socialnega varstva. Vrednost točke se določi na podlagi prispelih programov in projektov, ki se prijavijo na javni razpis za sofinanciranje socialnovarstvenih programov. Določi se tako, da seštevek točk vseh programov predstavlja višino sredstev posameznega programskega sklopa.
Vrednost sofinanciranja posameznega programa znotraj programskega sklopa ne sme presegati 50% ocenjene vrednosti posameznega programa.
18. člen
Programi, ki pri enem izmed meril iz strani strokovne utemeljenosti programa, jasno zastavljenih ciljev programa in zagotavljanja doseganja zastavljenih ciljev ne bodo prejeli točk, bodo izločeni iz nadaljnjega ocenjevanja.
19. člen
1. Splošna merila, ki veljajo za vse prijavljene programe oziroma projekte, so naslednja:

1.1. kvaliteta in realnost predloženega programa (program ima postavljene jasne cilje, uporabniki programa so jasno opredeljeni, metode dela omogočajo doseganje ciljev):
a) strokovna utemeljenost programa:
+--+---------------------+-------------------------------------------------+
|  |Vsebinsko dobro      |Predstavljene metode dela in zagotavljajo        |
|  |pripravljen          |doseganje zastavljenih ciljev                    |
|  |                     |                                                 |
+--+---------------------+-------------------------------------------------+
|DA|                   10|                                               10|
|  |                     |                                                 |
+--+---------------------+-------------------------------------------------+
|NE|                    0|                                                0|
|  |                     |                                                 |
+--+---------------------+-------------------------------------------------+
 
+-------------------------------+------------------------------------------+
|                               |  Predstavljena strokovna izhodišča skupno|
|                               |                           število točk 15|
|                               |                                          |
+-------------------------------+------------------------------------------+
|Program temelji na analizah in |                                         5|
|ugotovitvah                    |                                          |
|                               |                                          |
+-------------------------------+------------------------------------------+
|Odstotek populacije, ki se     |                                         5|
|vključuje                      |                                          |
|                               |                                          |
+-------------------------------+------------------------------------------+
|Učinki programa na uporabnika  |                                         5|
|                               |                                          |
+-------------------------------+------------------------------------------+
b) program ima postavljene jasne cilje in izhaja iz potreb svojih članov oziroma drugih uporabnikov
+--------+----------------------+------------------------+------------------+
|        |Cilji so jasno        |Cilji so razvidni       |Cilji niso        |
|        |razvidni              |deloma                  |razvidni          |
|        |                      |                        |                  |
+--------+----------------------+------------------------+------------------+
|Št.     |                    10|                       5|                 0|
|točk    |                      |                        |                  |
|        |                      |                        |                  |
+--------+----------------------+------------------------+------------------+
c) čas izvajanja programa (št. ur vključenosti posameznega uporabnika na letnem nivoju)
+--------+-------------+--------------+--------+
|        |80 ur ali več|Od 31 do 79 ur|Do 30 ur|
|        |             |              |        |
+--------+-------------+--------------+--------+
|Št. točk|           20|            10|       5|
|        |             |              |        |
+--------+-------------+--------------+--------+
d) odgovorni nosilec projekta ima ustrezno izobrazbo in izkušnje
+-------+-------------------+--------------------+-------------------------+
|       |Izpolnjuje oba     |Izpolnjuje samo en  |Ne izpolnjuje nobenega   |
|       |pogoja             |pogoj               |pogoja                   |
|       |                   |                    |                         |
+-------+-------------------+--------------------+-------------------------+
|Št.    |                 10|                   5|                        0|
|točk   |                   |                    |                         |
|       |                   |                    |                         |
+-------+-------------------+--------------------+-------------------------+
e) reference ponudnika – čas izvajanja programa
+-------+------------------------+----------------------------+------------+
|       |Uspešno izvaja že več   |Manj kot 5 let, vendar več  |Manj kot 1  |
|       |kot 5 let               |kot 1 leto                  |leto        |
|       |                        |                            |            |
+-------+------------------------+----------------------------+------------+
|Št.    |                      10|                           5|           0|
|točk   |                        |                            |            |
|       |                        |                            |            |
+-------+------------------------+----------------------------+------------+
f) program dopolnjuje dejavnosti javnih zavodov oziroma vsebuje elemente javnih služb s področja invalidske oziroma humanitarne socialnovarstvene dejavnosti
+--------+--------------------------------------+---------+-------------+
|        |Program dopolnjuje dejavnosti v celoti|Le deloma|Ne dopolnjuje|
|        |                                      |         |             |
+--------+--------------------------------------+---------+-------------+
|Št. točk|                                    10|        5|            0|
|        |                                      |         |             |
+--------+--------------------------------------+---------+-------------+
1.2. sodelovanje uporabnikov in prostovoljcev v programu (program temelji na principu samopomoči in samoorganizacije, izvajalci programa so pretežno prostovoljci)
a) program omogoča udeležencem samostojnejše in neodvisnejše življenje v okolju
+--------+------------------------+-----------------+----------+
|        |Program omogoča v celoti|Omogoča le deloma|Ne omogoča|
|        |                        |                 |          |
+--------+------------------------+-----------------+----------+
|Št. točk|                      10|                5|         0|
|        |                        |                 |          |
+--------+------------------------+-----------------+----------+
b) program vsebuje organizacijo predavanj, delavnic in drugih izobraževanj za člane oziroma za širšo okolico
+--------+-------------+---------------------+----------+
|        |Samo za člane|Tudi za širšo okolico|Ne vsebuje|
|        |             |                     |          |
+--------+-------------+---------------------+----------+
|Št. točk|            5|                   10|         0|
|        |             |                     |          |
+--------+-------------+---------------------+----------+
c) sodelovanje prostovoljcev pri izvajanju programa (možnost vključevanja prostovoljcev in njihovega usposabljanja ter število ur prostovoljnega dela na prostovoljca na letnem nivoju – min. 40 ur)
+-----------------------------+------------+----------------+---------------+
|Obseg ur prost. dela na      |Nad 81      |Od 40 do 80     |Manj kot 40    |
|prostovoljca                 |ur/leto     |ur/leto         |ur/leto        |
|                             |            |                |               |
+-----------------------------+------------+----------------+---------------+
|Št. točk                     |          10|               5|              0|
|                             |            |                |               |
+-----------------------------+------------+----------------+---------------+
 
+-------+----------------------+------------------+------------------------+
|       |Več kot 5             |Do 5              |Prostovoljci ne         |
|       |prostovoljcev         |prostovoljcev     |sodelujejo              |
|       |                      |                  |                        |
+-------+----------------------+------------------+------------------------+
|Št.    |                    10|                 5|                       0|
|točk   |                      |                  |                        |
|       |                      |                  |                        |
+-------+----------------------+------------------+------------------------+
* za prostovoljca se šteje oseba, ki v programu opravi najmanj 40 ur prostovoljnega dela na leto
d) uporabniki programa aktivno sodelujejo pri načrtovanju, izvedbi in evalvaciji programa:
+--+--+
|DA|10|
|  |  |
+--+--+
|NE| 0|
|  |  |
+--+--+
e) izvajalec organizira dobrodelne prireditve ali sodeluje pri podobnih prireditvah na področju svojega delovanja
+--+--+
|DA|10|
|  |  |
+--+--+
|NE| 0|
|  |  |
+--+--+
f) program prispeva k ozaveščanju in seznanjanju širše okolice s težavami, s katerimi se srečuje posamezna izključena skupina prebivalstva, kamor sodi tudi izdajanje glasila oziroma drugega propagandnega materiala
+-------+--------------------------+------------------+--------------------+
|       |Program v celoti          |Izpolnjuje ga le  |Ne izpolnjuje tega  |
|       |izpolnjuje ta pogoj       |deloma            |pogoja              |
|       |                          |                  |                    |
+-------+--------------------------+------------------+--------------------+
|Št.    |                        10|                 5|                   0|
|točk   |                          |                  |                    |
|       |                          |                  |                    |
+-------+--------------------------+------------------+--------------------+
g) program prispeva k boljši kakovosti življenja uporabnikov programa na področju naše občine (uporabnik se ponovno vključuje v osnovne socialne skupine, učenje socialnih veščin – učenje vlog, razreševanje osebnih stisk, indentifikacija s spolom (v primeru enostarševskih družin), aktiven in zdrav način preživljanja prostega časa, rehabilitacija v normalno življenje in delo, izkustveno učenje, povečanje socialnega kapitala uporabnikov)
+-------+-----------------------+---------------------+---------------------+
|       |V celoti izpolnjuje ta |Deloma izpolnjuje ta |Ne izpolnjuje tega   |
|       |pogoj                  |pogoj                |pogoja               |
|       |                       |                     |                     |
+-------+-----------------------+---------------------+---------------------+
|Št.    |                     10|                    5|                    0|
|točk   |                       |                     |                     |
|       |                       |                     |                     |
+-------+-----------------------+---------------------+---------------------+
1.3. finančna konstrukcija programa (program ima pregledno in jasno konstrukcijo prihodkov in odhodkov)
a) realna finančna konstrukcija in ocena stroškov izvedbe programa v primerjavi z učinkovitostjo oziroma udeležbo je pregledna in jasna
+------+----------------------+-----------------------+--------------------+
|      |Realna, pregledna in  |Realna, pregledna in   |Ni realna,          |
|      |jasna v celoti        |jasna le deloma        |pregledna in jasna  |
|      |                      |                       |                    |
+------+----------------------+-----------------------+--------------------+
|Št.   |                    10|                      5|                   0|
|točk  |                      |                       |                    |
|      |                      |                       |                    |
+------+----------------------+-----------------------+--------------------+
b) primerljivost stroškov programa glede na število udeležencev s stroški sorodnih programov:
+------+--------------------------+--------------------------+-------------+
|      |So bistveno višji od      |So bistveno nižji od      |So           |
|      |stroškov sorodnih         |stroškov sorodnih         |primerljivi  |
|      |programov                 |programov                 |             |
|      |                          |                          |             |
+------+--------------------------+--------------------------+-------------+
|Št.   |                         0|                        10|            5|
|točk  |                          |                          |             |
|      |                          |                          |             |
+------+--------------------------+--------------------------+-------------+
1.4. program je v posebnem interesu Občine Trebnje
+--+--+
|DA|40|
|  |  |
+--+--+
|NE| 0|
|  |  |
+--+--+
20. člen
2. Dodatna merila za izbor in ocenitev programov humanitarnih in invalidskih organizacij in društev, ki delujejo v javnem interesu, ali verske skupnosti so naslednja:

2.1. kvaliteta in realnost predloženega programa:
a) ciljna skupina in razlogi zanjo so jasno opredeljeni
– več kot polovica članov je invalidov 10
– več kot polovica članov je z diagnozo posamezne bolezni oziroma predstavlja katero izmed drugih izključenih skupin prebivalstva 10
b) opredeljeno je število aktivnih udeležencev znotraj programa
Vključenih nad 50 udeležencev
Vključenih od 21 do 50 udeležencev
Vključenih do 20 udeležencev
Udeleženci so jasno opredeljeni
Udeleženci niso opredeljeni
Št. točk
20
10
5
10
0
c) opredeljeno je območje, ki ga izvajalec pokriva:
Prebivalci celotne Občine Trebnje
Vsaj ½ prebivalcev Občine Trebnje
Sorazmerni del prebivalcev Občine Trebnje
Št. točk
20
10
5
d) izvajalec pri dodelitvi pomoči upošteva in pridobi mnenje oziroma se posvetuje s CSD in KORK
DA
10

NE
0
21. člen
3. Dodatna merila za izbor in ocenitev programov za starejše so naslednja:
V tem sklopu se oceni tudi programe posebnih skupin – upokojenska društva, ki imajo sedež v Občini Trebnje.
3.1. kvaliteta in realnost predloženega programa:
a) ciljna skupina in razlogi zanjo so jasno opredeljeni
– vsaj 90% članov spada v skupino ljudi, starih nad 65 let         10
– v skupino ljudi, starih nad 65 let, spada vsaj polovica članov    5
b) opredeljenost aktivnih udeležencev znotraj programa
+--------+-------------------------------+---------------------------+
|        |Udeleženci so jasno opredeljeni|Udeleženci niso opredeljeni|
|        |                               |                           |
+--------+-------------------------------+---------------------------+
|Št. točk|                             10|                          0|
|        |                               |                           |
+--------+-------------------------------+---------------------------+
c) program vsebuje organizacijo in izvajanje socialne in druge pomoči za starejše na domu, ki so zaradi starosti, bolezni in onemoglosti potrebni pomoči
+--+--+
|DA|20|
|  |  |
+--+--+
|NE| 0|
|  |  |
+--+--+
d) srečanja starostnikov s programom, ki zmanjšuje izključenost posameznih skupin prebivalstva, obdaritev jubilantov, novoletna obdaritev starostnikov nad 70 let in invalidov
+--+--+
|DA|10|
|  |  |
+--+--+
|NE| 0|
|  |  |
+--+--+
22. člen
4. Dodatna merila za izbor in ocenitev programov za otroke in mladino so naslednja:

4.1. kvaliteta in realnost predloženega programa:
a) ciljna skupina in razlogi zanjo so jasno opredeljeni
+-----+----------------------------+--------------------------+------------+
|     |Vsaj v 90% predstavljajo    |Vsaj v 50% predstavljajo  |Mladi,      |
|     |mladi, stari od 15 do 26 let|mladi, stari do 26 let    |stari manj  |
|     |                            |                          |kot         |
|     |                            |                          |15 let      |
+-----+----------------------------+--------------------------+------------+
|Št.  |                          10|                         5|          10|
|točk |                            |                          |            |
|     |                            |                          |            |
+-----+----------------------------+--------------------------+------------+
b) opredeljeno je število aktivnih udeležencev znotraj programa
+------+--------+-----------+--------+-------------------+-----------------+
|      |Nad 30  |Od 11 do   |Do 10   |Udeleženci so      |Udeleženci niso  |
|      |mladih  |30 mladih  |mladih  |jasno opredeljeni  |opredeljeni      |
|      |        |           |        |                   |                 |
+------+--------+-----------+--------+-------------------+-----------------+
|Št.   |      20|         10|       5|                 10|                0|
|točk  |        |           |        |                   |                 |
|      |        |           |        |                   |                 |
+------+--------+-----------+--------+-------------------+-----------------+
23. člen
5. Dodatna merila za izbor in ocenitev programov za preprečevanje zasvojenosti so naslednja:

kvaliteta in realnost predloženega programa:
a) opredeljeno je število aktivnih udeležencev znotraj programa
+-----+------------+-------------+-----------+--------------+--------------+
|     |Nad 20      |Od 11 do 20  |Do 10      |Udeleženci so |Udeleženci    |
|     |udeležencev |udeležencev  |udeležencev|jasno         |niso          |
|     |            |             |           |opredeljeni   |opredeljeni   |
|     |            |             |           |              |              |
+-----+------------+-------------+-----------+--------------+--------------+
|Št.  |          20|           10|          5|            10|             0|
|točk |            |             |           |              |              |
|     |            |             |           |              |              |
+-----+------------+-------------+-----------+--------------+--------------+
24. člen
6. Dodatna merila za izbor in ocenitev programov za družine so naslednja:

6.1. kvaliteta in realnost predloženega programa:
a) opredeljeno je število aktivnih udeležencev znotraj programa
+-----+------------+-------------+-----------+--------------+--------------+
|     |Nad 20      |Od 11 do 20  |Do 10      |Udeleženci so |Udeleženci    |
|     |udeležencev |udeležencev  |udeležencev|jasno         |niso          |
|     |            |             |           |opredeljeni   |opredeljeni   |
|     |            |             |           |              |              |
+-----+------------+-------------+-----------+--------------+--------------+
|Št.  |          20|           10|          5|            10|             0|
|točk |            |             |           |              |              |
|     |            |             |           |              |              |
+-----+------------+-------------+-----------+--------------+--------------+
25. člen
7. Dodatna merila za izbor in ocenitev programov za razvoj prostovoljnega dela so naslednja:

7.1. kvaliteta in realnost predloženega programa:
a) opredeljeno je število aktivnih udeležencev znotraj programa
+-----+------------+-------------+-----------+--------------+--------------+
|     |Nad 20      |Od 11 do 20  |Do 10      |Udeleženci so |Udeleženci    |
|     |udeležencev |udeležencev  |udeležencev|jasno         |niso          |
|     |            |             |           |opredeljeni   |opredeljeni   |
|     |            |             |           |              |              |
+-----+------------+-------------+-----------+--------------+--------------+
|Št.  |          20|           10|          5|            10|             0|
|točk |            |             |           |              |              |
|     |            |             |           |              |              |
+-----+------------+-------------+-----------+--------------+--------------+
26. člen
8. Dodatna merila za izbor in ocenitev programov letovanja zdravstveno in socialno ogroženih otrok so naslednja:

8.1. kvaliteta in realnost predloženega programa:
a) opredeljeno je število aktivnih udeležencev znotraj programa
+-----+------------+-------------+-----------+--------------+--------------+
|     |Nad 40      |Od 11 do 40  |Do 10      |Udeleženci so |Udeleženci    |
|     |udeležencev |udeležencev  |udeležencev|jasno         |niso          |
|     |            |             |           |opredeljeni   |opredeljeni   |
|     |            |             |           |              |              |
+-----+------------+-------------+-----------+--------------+--------------+
|Št.  |          20|           10|          5|            10|             0|
|točk |            |             |           |              |              |
|     |            |             |           |              |              |
+-----+------------+-------------+-----------+--------------+--------------+
27. člen
9. Merila za izbor in ocenitev projekta »Trebnje zdrava občina – občina dobrih
medčloveških odnosov« so sledeča:

9.1. kvaliteta in realnost predloženega programa:
a) opredeljeno je število aktivnih udeležencev znotraj programa
+-----+------------+-------------+-----------+--------------+--------------+
|     |Nad 40      |Od 11 do 40  |Do 10      |Udeleženci so |Udeleženci    |
|     |udeležencev |udeležencev  |udeležencev|jasno         |niso          |
|     |            |             |           |opredeljeni   |opredeljeni   |
|     |            |             |           |              |              |
+-----+------------+-------------+-----------+--------------+--------------+
|Št.  |          20|           10|          5|            10|             0|
|točk |            |             |           |              |              |
|     |            |             |           |              |              |
+-----+------------+-------------+-----------+--------------+--------------+
28. člen
Prijavitelji lahko v posameznem vsebinskem sklopu tega socialno varstvenega razpisa prijavijo največ pet različnih programov naenkrat, ki pa jih lahko strokovna služba združi, če meni, da je to smotrno. Odstopanja v številu programov so možna le za tiste programe, ki so v posebnem interesu Občine Trebnje.
29. člen
Posamezni programi lahko s strani Občine Trebnje prejmejo sredstva v višini največ 50% vseh predvidenih odhodkov programa. Sredstva se razdelijo glede na:
a) doseženo število točk,
b) višino razpoložljivih sredstev,
c) realno prikazano finančno konstrukcijo.
Večji delež sofinanciranja se upošteva le pri izvajalcih občinskih programov, kot sta letovanje socialno ogroženih otrok in projekt Trebnje zdrava občina.
Pri financiranju posebnih skupin se sredstva razdelijo še glede na:
– število jubilantov in obdarovancev v tekočem letu,
– število članov posameznega društva,
– število udeležencev posameznega programa.
30. člen
Programi, ki jih izvajalec prijavi na socialnovarstveni razpis, ne smejo biti v tekočem letu hkrati sofinancirani še iz katerega koli drugega finančnega vira Občine Trebnje.
VII. KONČNE DOLOČBE
31. člen
Občina Trebnje si pridržuje pravico, da v primerih, ko za posamezna področja socialnega varstva ni ustreznih izvajalcev ali le-ti ne izvajajo programov, ki bi ustrezali interesom občine, izvede program v lastni organizaciji.
32. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, objavi pa se tudi na spletni strani Občine Trebnje. Z uveljavitvijo tega pravilnika preneha veljati Navodilo o zagotavljanju sredstev v proračunu Občine Trebnje za izvajanje nalog na področju socialnega varstva (Uradni list RS, št. 31/00).
Št. 15001-00032/2005
Trebnje, dne 7. februarja 2006
Župan
Občine Trebnje
Ciril Metod Pungartnik l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti