Uradni list

Številka 25
Uradni list RS, št. 25/2005 z dne 14. 3. 2005
Uradni list

Uradni list RS, št. 25/2005 z dne 14. 3. 2005

Kazalo

880. Pravilnik o sofinanciranju letnih programov športa v Občini Markovci, stran 2288.

Na podlagi 7. in 8. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 22/98) in 16. člena Statuta Občine Markovci (Uradni list RS, št. 15/99, 110/00, 76/02) je Občinski svet občine Markovci na 16. seji dne 27. 1. 2005 sprejel
P R A V I L N I K
o sofinanciranju letnih programov športa
v Občini Markovci
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Predmet tega pravilnika je delitev sredstev za šport, ki jih Občina Markovci zagotavlja v vsakoletnem proračunu občine.
S pravilnikom Občinski svet občine Markovci določa pogoje, merila in postopke za vrednotenje in razdelitev sredstev, ki jih Občina Markovci namenja sofinanciranju programov športa. Pravilnik opredeljuje tudi ostala sredstva za šport, ki se zagotavljajo v občinskem proračunu.
II. LETNI PROGRAM ŠPORTA
2. člen
Letni program določa programe športa, ki se sofinancirajo v tekočem proračunskem letu, obseg in vrsto dejavnosti, potrebnih za njegovo uresničevanje in obseg sredstev, ki se zagotovijo v občinskem proračunu za posamezne programe.
Predlog letnega programa športa za posamezno proračunsko leto sprejme kolegij predsednikov športnih društev ali skupščina Športne zveze občine Markovci. Predlog letnega programa športa je predmet pogajanj med predstavniki civilnih interesov športa in (Kolegij predsednikov ŠD ali Športna zveza) predstavnikom lokalne samouprave. (Županom ali za to pristojnim odborom, komisijo). Usklajen predlog letnega programa športa postane letni program športa Občine Markovci v naslednjem proračunskem letu. Izvajanje letnega programa športa se dokončno potrdi s sprejemom v Občinskem svetu občine Markovci.
Za uresničevanje javnega interesa v športu, opredeljenega v letnem programu, se zagotavljajo sredstva v občinskem proračunu za sofinanciranje naslednjih vsebin:
– športna vzgoja otrok, mladine in študentov, ki se prostovoljno ukvarjajo s športom zunaj obveznega izobraževalnega programa,
– športna rekreacija,
– kakovostni in vrhunski šport,
– nagrajevanje za tekmovalno uspešnost,
– šport invalidov,
– izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje strokovnih kadrov,
– znanstveno in razvojno-raziskovalna dejavnost, meritve, analize in svetovanja,
– založniška in propagandna dejavnost,
– mednarodne, državne, medobčinske in občinske prireditve,
– informacijski sistem na področju športa,
– delovanje društev in športne zveze,
– izgradnja in vzdrževanje športnih objektov.
III. UPRAVIČENCI IN POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV ZA SOFINANCIRANJE PROGRAMOV ŠPORTA
3. člen
Za sofinanciranje programov športa iz občinskega proračuna lahko kandidirajo naslednji izvajalci programov:
a) športna društva in klubi;
b) zveza športnih društev;
c) zavodi s področja vzgoje in izobraževanja;
d) zavodi, gospodarske družbe, zasebniki in druge organizacije, ki so na podlagi zakonskih predpisov registrirane za opravljanje dejavnosti na področju športa.
Športna društva in zveza športnih društev imajo pod enakimi pogoji prednost na razpisu pred ostalimi izvajalci programov športa v občini.
4. člen
Pravico do sofinanciranja programov športa imajo nosilci in izvajalci športne dejavnosti iz prejšnjega člena tega pravilnika, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:
– imajo sedež v občini,
– imajo zagotovljene materialne, kadrovske in organizacijske pogoje za uresničitev načrtovanih športnih aktivnosti,
– imajo organizirano redno dejavnost in vadbo in so se registrirala vsaj v preteklem letu,
– imajo urejeno evidenco o članstvu in plačani članarini, kolikor so organizirani v skladu z zakonom o društvih,
– občini redno dostavljajo poročila o realizaciji programov ter druge zahtevane podatke.
5. člen
Občinska proračunska sredstva namenjena športnim programom lahko izvajalci pridobijo le na osnovi kandidature na javnem razpisu.
IV. NAČIN IN POSTOPEK ZA VREDNOTENJE IN RAZDELITEV SREDSTEV ZA PROGRAME ŠPORTA
6. člen
Postopek javnega razpisa za sofinanciranje programov športa vodi Komisija za šport (v nadaljevanju: komisija).
Naloge komisije so:
– pregled prispelih prijav na javni razpis,
– vrednotenje prijavljenih športnih programov v skladu z določili tega pravilnika,
– priprava poročila županu,
– spremljanje izvajanja programov v skladu z določili tega pravilnika,
– priprava predlogov ukrepov in sankcij v skladu z določili 11. člena tega pravilnika,
– izvedba ostalih nalog, ki jih določi župan.
Administrativne naloge za komisijo opravlja občinska uprava.
7. člen
Javni razpis se izvede praviloma do 31. decembra oziroma v roku 30 dni po sprejetju proračuna za prihodnje proračunsko leto. Razpisni rok ne sme biti krajši kot 30 dni in ne daljši kot 45 dni. Razpisna dokumentacija je enotna za posamezne vsebine športnih programov, s prilogami za posebne značilnosti posameznih športnih vsebin kot je opredeljeno v 2. členu tega pravilnika. Pripravljena mora biti na način, ki bo omogočil zbiranje vseh potrebnih podatkov za vrednotenje programov.
Razpisna dokumentacija mora biti na razpolago potencialnim kandidatom od dneva objave javnega razpisa. Izvajalec javnega razpisa lahko razpisno dokumentacijo zaračuna vsem potencialnim kandidatom, vendar največ v višini stroškov fotokopiranja dokumentacije.
Pri razdelitvi razpoložljivih sredstev se upoštevajo le programi izvajalcev, ki so v celoti izpolnili pogoje, določene z razpisno dokumentacijo. Izvajalec razpisa v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozove tiste predlagatelje vlog, katerih vloge niso bile popolne, da jih dopolnijo. Rok dopolnitve je 15 dni.
8. člen
Javni razpis za sofinanciranje programov športa se objavi v lokalnem tedniku »Štajerski tednik « ali na drug krajevno običajen način. Objava javnega razpisa mora vsebovati zlasti:
navedbo naročnika,
– programe, ki so predmet sofinanciranja,
– pogoje, ki jih morajo izpolnjevati izvajalci, njihovi programi in projekti,
– okvirno višino sredstev, ki so na razpolago za predmet javnega razpisa,
– razpisne roke,
– rok, v katerem bodo prijavljeni na razpis obveščeni o izidu javnega razpisa,
– kraj, čas in osebo pri kateri lahko zainteresirani dvignejo razpisno dokumentacijo.
Poleg podatkov iz prejšnjega odstavka se lahko objavijo še drugi podatki, če so potrebni.
9. člen
Komisija pripravi predlog razdelitve finančnih sredstev na podlagi meril za vrednotenje programov športa.
Višina sofinanciranja posameznih vsebin se opredeli v točkah, v deležih sofinanciranja, oziroma kot izhaja iz meril za vrednotenje programov športa.
Po sprejetju proračuna Občine Markovci določi župan ali po pooblastilu komisija vrednost točk za posamezne vsebine športnih programov.
Vrednost točke se določi v sorazmernem deležu glede na skupno število točk in glede na s strani občinskega sveta potrjeno višino namenskih sredstev proračuna za izvajanje posameznih vsebin v športu.
Komisija pripravi končni predlog za izbor programov za sofinanciranje, za kar občinska uprava izda sklep o izboru.
Predlagatelji se lahko na izbor pritožijo županu občine v roku osmih dni od prejema sklepa.
Župan odloči o pritožbi v osmih dneh od prejema pritožbe. Županova odločitev je dokončna.
V. NAČIN FINANCIRANJA
10. člen
Pogodbe z izbranimi izvajalci športnih programov sklene župan.
Pogodbe med izvajalcem javnega razpisa ter izvajalci športnih programov vsebujejo:
podatke obeh skleniteljev pogodbe, vsebino in obseg programa, čas realizacije programa, roke za oddajo poročil, obseg sredstev, ki se zagotovijo iz proračuna občine, način nadzora nad porabo sredstev ter druge medsebojne pravice in dolžnosti.
Na osnovi podpisanih pogodb se odobrena sredstva za sofinanciranje nakazujejo na račune izvajalcev programov na način, ki je opredeljen v posameznih pogodbah.
Sredstva za sofinanciranje programov pod točko 6.1 do vključno 6.6 iz 16. člena tega pravilnika se izvajalcem nakazujejo na podlagi predloženih ustreznih dokumentov, ki izkazujejo nastanek obveznosti izvajalca programa, do odobrene višine.
11. člen
Izvajalci programov morajo oddati najkasneje do 31. januarja naslednje leto letno poročilo o izvedbi programov z dokazili o izpolnitvi prevzetih obveznosti. Vsi izvajalci, ki prejmejo za izvedbo programa v tekočem letu več kot 2,000.000 tolarjev, morajo najkasneje do 31.7. tekočega leta podati tudi polletno poročilo. V primeru, da se na osnovi podanega polletnega poročila ali izvedenega nadzora ugotovi neizpolnjevanje pogodbenih obveznosti izvajalcev športnih programov, se izvajalcu teh programov ustrezno zmanjšajo ali ukinejo sredstva, zagotovljena v pogodbi. V primeru ugotovitve nepravilnosti na osnovi letnega poročila, se neupravičeno pridobljena sredstva poračunajo v naslednjem proračunskem obdobju. Če izvajalec v naslednjem proračunskem obdobju ne izvaja več programov, ki se sofinancirajo iz občinskega proračuna, jih je dolžan, vključno z zakonskimi zamudnimi obrestmi vrniti v občinski proračun.
Enako kot v prejšnjem odstavku, se ravna v primeru, če se ugotovi, da je izvajalec prejel, oziroma so mu bila odobrena proračunska sredstva za namen znotraj vsebine, za katero stroški dejansko ne nastajajo. Če izvajalec do roka, navedenega v prejšnjem odstavku ni dostavil celotnega poročila, se smatra, da programov ni izvajal in je dolžan vsa realizirana proračunska sredstva, vključno z zakonskimi zamudnimi obrestmi vrniti v občinski proračun.
V primeru, da izvajalec programa zaradi prenehanja delovanja, zmanjšanega obsega dela, ipd. ne porabi vseh odobrenih sredstev, župan s sklepom prerazporedi ta sredstva drugim izvajalcem programov.
12. člen
Nadzor nad namensko porabo dodeljenih sredstev opravlja nadzorni odbor in drugi pristojni organi občine.
13. člen
Sredstva za sofinanciranje oziroma financiranje ostalih nalog (Šolski šport, športna vzgoja mladine s posebnimi potrebami, interesna športna dejavnost študentov, razvojne in strokovne naloge v športu, šport invalidov in športna rekreacija) s področja športne dejavnosti, prireditve in programe, ki jih ni mogoče predvideti v naprej, so pa pomembni za promocijo občine, se zagotovi iz drugih ustreznih proračunskih postavk.
Sredstva se upravičencem dodelijo s sklepom župana na osnovi utemeljenih vlog z dokazili o višini stroškov.
VI. MERILA ZA VREDNOTENJE PROGRAMOV ŠPORTA
14. člen
Sistem vrednotenja športnih programov izhaja iz razdelitve programov v štiri zahtevnostne kategorije
– Zahtevnost programov 1. kategorije
– Člansko moštvo nastopa na tekmovanjih panožnih zvez za naslov državnega prvaka.
– Vadba in tekmovanja potekajo v najmanj štirih mladinskih kategorijah v poljubnih rangih tekmovanja.
– Vadba in tekmovanja potekajo najmanj osem mesecev, z možnimi krajšimi prekinitvami.
– Izvajalec izpolnjuje ostale organizacijske, kadrovske in materialne pogoje za izvedbo programa.
– Zahtevnost programov 2. kategorije
– Člansko moštvo nastopa na tekmovanjih področnih ali medobčinskih zvez za naslov področnega ali medobčinskega prvaka.
– Vadba in tekmovanja potekajo v najmanj dveh mladinskih kategorijah v poljubnih rangih tekmovanja.
– Vadba in tekmovanja potekajo najmanj šest mesecev, z možnimi krajšimi prekinitvami.
– Izvajalec izpolnjuje ostale organizacijske, kadrovske in materialne pogoje za izvedbo programa.
– Zahtevnost programov 3. kategorije
– Moštvo nastopa na tekmovanjih medobčinske zveze za naslov medobčinskega prvaka.
– Vadba in tekmovanja potekajo najmanj pet mesecev z možnimi krajšimi prekinitvami.
– Izvajalec izpolnjuje ostale organizacijske, kadrovske in materialne pogoje za izvedbo programa.
– Zahtevnost programov 4. kategorije
– Vadba poteka v obliki organizirane ali neorganizirane športne rekreacije in / ali enkratnih športnih prireditev.
Sistem vrednotenja športnih programov kakovostnega športa izhaja tudi iz razdelitve športnih panog oziroma programov v kolektivne in individualne športe:
Individualni športi – so športne panoge katerih, temeljna značilnost je tekma s samim seboj ali s tekmecem, čeprav sama pravila določajo tudi ekipna tekmovanja različno številčnih ekip.
Kolektivni (moštveni) športi – so športne panoge katerih temeljna značilnost je tekma skupin in se upoštevajoč pravila tega športa ne morejo izvajati kot tekmovanja posameznikov.
16. člen
1. ŠPORTNA VZGOJA OTROK, MLADINE IN ŠTUDENTOV
Športna vzgoja otrok, mladine in študentov, ki se prostovoljno ukvarjajo s športom zunaj obveznega izobraževalnega programa.
1.1. Športna vzgoja predšolskih otrok
1.1.1. Interesna športna vzgoja predšolskih otrok
Predšolsko obdobje obsega čas od otrokovega rojstva do sprejema v šolo. Na ravni lokalne skupnosti se lahko sofinancirajo naslednji programi:
– ZLATI SONČEK,
– NAUČIMO SE PLAVATI,
– CICIBAN PLANINEC,
– drugi 60-urni programi, ki jih organizirajo športna društva in drugi izvajalci za skupino, v kateri je največ 20 in najmanj 8 otrok.
Za program »Zlati sonček« in druge do 60-urne programe, ki jih organizirajo športna društva in drugi izvajalci, se lahko sofinancira propagandno gradivo, najem objekta in strokovni kader.
Za program »Naučimo se plavati« se lahko sofinancira propagandno gradivo, najem objekta in strokovni kader za izvedbo 10-urnega plavanja na skupino, v kateri je največ 10 in najmanj 5 otrok.
Za program »Ciciban planinec« se lahko sofinancira propagandno gradivo in strokovni kader.
Višina sredstev za posamezne programe se določi na osnovi tabele 5 in posebne proračunske postavke, kolikor pride do evidentirane prijave na javni razpis.
1.2. Športna vzgoja šoloobveznih otrok
1.2.1. Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok.
Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok je dejavnost otrok od 6. do 15. leta starosti, ki so prostovoljno vključeni v športne programe. Na ravni lokalne skupnosti se lahko sofinancirajo naslednji programi:
– ZLATI SONČEK,
– KRPAN,
– NAUČIMO SE PLAVATI,
– MLADI PLANINEC,
– drugi 80-urni programi, ki jih organizirajo športna društva in drugi izvajalci za skupino, v kateri je največ 20 in najmanj 8 otrok.
Za program »Zlati sonček«, »Krpan« in druge do 80-urne programe, ki jih organizirajo športna društva in drugi izvajalci, se lahko sofinancira propagandno gradivo, najem objekta in strokovni kader.
Za program »Mladi planinec« se lahko sofinancira propagandno gradivo in strokovni kader.
Za program »Naučimo se plavati« se lahko sofinancira propagandno gradivo, najem objekta in strokovni kader za izvedbo 20-urnega plavanja na skupino, v kateri je največ 10 in najmlanj 5 otrok.
Višina sredstev za posamezne programe se določi na osnovi točkovanja po tabeli 1.
Iz proračuna lokalne skupnosti se lahko sofinancira tudi organizacija, izvedba in udeležba na šolskih športnih tekmovanjih na občinski, medobčinski, področni in državni ravni. Višina sredstev se določi na osnovi tabele 5 in posebne proračunske postavke v kolikor pride do evidentirane prijave na javni razpis.
1.2.2. Športna vzgoja otrok, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport
V te programe se lahko vključujejo otroci, ki imajo ustrezne osebnostne značilnosti in visoko motivacijo, da bi lahko postali vrhunski športniki.
Izvajalci teh programov morajo izpolnjevati prostorske, kadrovske in druge zahteve za izpeljavo programov, ki jih določi panožna športna zveza v dogovoru z Ministrstvom, pristojnim za šport in Olimpijskim komitejem Slovenije – Združenjem športnih zvez.
Programi so lahko razdeljeni v tri skupine:
– A) Cicibani, cicibanke – do max. 240-urni programi,
– B) Mlajši dečki, mlajše deklice – do max. 400-urni programi,
– C) Starejši dečki, starejše deklice – do max. 800-urni programi.
Iz proračuna lokalne skupnosti se lahko sofinancira najem objekta, strokovni kader, materialni stroški programa, meritve in spremljanje treniranosti ter nezgodno zavarovanje.
Pri najemu objekta in strokovnem kadru se upošteva naslednja velikost skupin:
– v individualnih športih šteje skupina najmanj 6 vadečih,
– v kolektivnih športih, šteje skupina najmanj 12 vadečih.
Višina sredstev za posamezne programe, se določi na osnovi točkovanja po tabeli 1.
1.2.3. Športna vzgoja otrok s posebnimi potrebami
Iz proračuna lokalne skupnosti se lahko sofinancira najem objekta in strokovni kader za izvedbo do 80-urnih programov na skupino z največ 10 otroki. Višina sredstev za posamezne programe se določi na osnovi posebne proračunske postavke v kolikor pride do evidentirane prijave na javni razpis.
1.3. Športna vzgoja mladine
1.3.1. Interesna športna vzgoja mladine
Interesna športna vzgoja mladine je dejavnost mladih od 15 do 20 leta starosti, ki se prostovoljno vključujejo v športne do 80-urne programe za skupine z največ 20 mladimi. Iz proračuna lokalne skupnosti se lahko sofinancira najem objekta in strokovni kader. Višina sredstev za posamezne programe se določi na osnovi točkovanja po tabeli 1.
1.3.2. Športna vzgoja mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport
Programi zajemajo načrtno vzgojo mladih športnikov, ki so usmerjeni v doseganje vrhunskih rezultatov, primerljivi dosežki vrstnikov v mednarodnem merilu.
Programi so lahko razdeljeni v dve skupini:
– A) Kadeti, kadetinje – do max. 1100-urni programi,
– B) Mladinci, mladinke – do max. 1100-urni programi.
Pri najemu objekta in strokovnem kadru se upošteva naslednja velikost skupin:
– v individualnih športih šteje skupina najmanj 6 vadečih
– v kolektivnih športih šteje skupina najmanj 12 vadečih.
Iz proračuna lokalne skupnosti se lahko sofinancira najem objekta, strokovni kader, bonus točke za kategorizirane športnike. Višina sredstev za posamezne programe se določi na osnovi točkovanja po tabeli 1. Bonus točke za vsakega kategoriziranega športnika, ki ima status mladinskega razreda, se določijo na osnovi točkovanja po tabeli 3.
1.3.3. Športna vzgoja mladine s posebnimi potrebami
Športna vzgoja mladine s posebnimi potrebami, ki so stari od 15 do 20 let, je namenjena ustrezni skrbi za njihovo vključevanje v vsakdanje življenje. Iz proračuna lokalne skupnosti se lahko sofinancira najem objekta in strokovni kader za do 80 urne programe na skupino z največ 10 in najmanj 5 mladimi. Višina sredstev za posamezne programe se določi na osnovi posebne proračunske postavke, v kolikor pride do evidentirane prijave na javni razpis.
1.4. Interesna športna dejavnost študentov
Iz proračuna lokalne skupnosti se lahko sofinancira najem objekta in strokovni kader za do 80-urne programe. Višina sredstev za posamezne programe se določi na osnovi posebne proračunske postavke, v kolikor pride do evidentirane prijave na javni razpis.
 
2. ŠPORTNA REKREACIJA
Iz proračuna lokalne skupnosti se lahko sofinancira najem objekta za do 80-urne programe. Za socialno in zdravstveno ogrožene ter občane starejše od 65 let se lahko sofinancira tudi strokovni kader. Višina sredstev za posamezne programe se določi na osnovi tabele 7 in posebne proračunske postavke, kolikor pride do evidentirane prijave na javni razpis.
 
3. KAKOVOSTNI ŠPORT
V kakovosten šport sodijo priprave in tekmovanja ekip in posameznikov, ki nimajo objektivnih strokovnih, organizacijskih in materialnih možnosti za vključitev v program vrhunskega športa, jih pa program športne rekreacije ne zadovoljuje in so pomemben dejavnik razvoja športa v lokalni skupnosti.
Iz proračuna lokalne skupnosti se lahko sofinancira najem objekta za do 320 ur programa ter bonus točke za kategorizirane športnike. Velikost skupin je opredeljena v točki 1.3.2. Višina sredstev za posamezne programe se določi na osnovi točkovanja po tabeli 2. Bonus točke za vsakega kategoriziranega športnika, ki ima status državnega razreda, se določijo na osnovi točkovanja po tabeli 3.
 
4. VRHUNSKI ŠPORT
V vrhunski šport sodijo priprave in tekmovanja športnikov, ki imajo status mednarodnega, svetovnega in perspektivnega razreda.
Iz proračuna lokalne skupnosti se lahko sofinancira najem objekta za do 320 ur programa in dodajo se lahko bonus točke za kategorizirane športnike. Velikost skupin je opredeljena v točki 1.3.2. Višina sredstev za posamezne programe se določi na osnovi posebne proračunske postavke, kolikor pride do evidentirane prijave na javni razpis.
Bonus točke za vsakega kategoriziranega športnika, ki ima status perspektivnega, mednarodnega ali svetovnega razreda, se določijo na osnovi točkovanja po tabeli 3.
 
5. NAGRAJEVANJE TEKMOVALNE USPEŠNOSTI
Nagrajevanje za tekmovalno uspešnost je sistem stimuliranja in nagrajevanja glede na doseženo mesto v kolektivnih športih za posamezno tekmovalno sezono za nazaj. V vrednotenje tekmovalne uspešnosti so zajete vse starostne kategorije.
 
6. ŠPORT INVALIDOV
Programi za invalide so namenjeni ohranjanju gibalnih sposobnosti, zdravja, revitalizaciji, resocializaciji, razvedrilu in tekmovanju mladih, ki se prostovoljno ukvarjajo s športom.
Iz proračuna lokalne skupnosti, se lahko sofinancira najem objekta in strokovni kader za do 20-urne programe na skupino z največ 10 in najmanj 5 invalidi. Višina sredstev za posamezne programe se določi na osnovi tabele 6 in posebne proračunske postavke, v kolikor pride do evidentirane prijave na javni razpis.
 
7. RAZVOJNE IN STROKOVNE NALOGE V ŠPORTU
7.1. Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov
Na ravni lokalne skupnosti se sofinancira izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu preko tistih nosilcev usposabljanja, ki jih določi strokovni svet RS za šport. Posebej se podpira usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov za pridobitve ustrezne usposobljenosti in licence.
Iz proračuna lokalne skupnosti se lahko sofinancira kotizacija, lahko pa tudi stroški dnevnic, prevozov in prenočitev za programe izobraževanje, usposabljanja in izpopolnjevanja strokovnih delavcev v športu.
7.2. Znanstveno in razvojno-raziskovalna dejavnost, analize in svetovanja
Namen te dejavnosti je izvajanje temeljnih, uporabnih in razvojnih raziskav s področja športa ter prenašanje izsledkov v prakso. Projekte, ki jih sofinancira ministrstvo pristojno za znanost in tehnologijo, se lahko sofinancira iz proračuna lokalne skupnosti in države, če te raziskave zagotavljajo ustrezen prenos znanstvenih spoznanj v prakso, oziroma če je zagotovljen sorazmerni delež drugih financerjev in prenos znanstvenih izsledkov v prakso.
Iz proračuna lokalne skupnosti se lahko zagotovi razlika, ki je za posamezne naloge iz tega področja ne zagotavlja država.
7.3. Založniška dejavnost
Lokalna skupnost lahko sofinancira dejavnost izdajanja strokovne literature in drugih periodičnih in občasnih športnih publikacij ter propagandno gradivo na temo športnih dejavnosti do 50% stroškov.
7.4. Mednarodne, državne, medobčinske, občinske in druge športne prireditve
Lokalna skupnost sofinancira materialne stroške športnih prireditev, ki jih opredeljuje 52. člen zakona o športu, državne, medobčinske, občinske in ostale prireditve, ki imajo namen pospeševanja motivacije za šport, športno aktivnost in imajo promocijski učinek za šport, turizem in ostalo gospodarstvo.
1. Velike mednarodne športne prireditve po 52. členu zakona o športu se sofinancirajo, če se izpolnjujejo naslednje pogoje:
– prireditev je odmevna v širšem prostoru,
– prireditev je navedena v mednarodnem koledarju tekmovanj,
– udeležijo se je uveljavljeni mednarodni športniki,
– se delno ali v celoti odvija v občini.
2. Državne športne prireditve se sofinancirajo, če izpolnjuje naslednje pogoje:
– prireditev se delno ali v celoti odvija na območju občine,
– prireditev je na programu nacionalne športne zveze,
– na njej nastopajo športniki občine.
3. Medobčinske, občinske in druge prireditve se sofinancirajo, če izpolnjujejo naslednje pogoje:
– prireditev se v celoti ali delno odvija na območju občine,
– je odmevna pri občanih in je dostopna vsem,
– na njej sodeluje večje število ekip ali posameznikov.
Višina sredstev za športne prireditve se določi na osnovi točkovanja po tabeli 2.
7.5. Informacijski sistem na področju športa
Informacijski sistem vsebuje podatke s področja organiziranosti športa, športnih objektov, financiranja športa in športnih programov ter razvide, ki so določeni z zakonom o športu.
Iz proračuna lokalne skupnosti se lahko sofinancirajo programi izdelave informacijskih baz za potrebe lokalne skupnosti in nakup tehnologije.
7.6. Športni objekti
S sredstvi za gradnjo javnih športnih objektov (za športno dejavnost opremljene in urejene površine in prostori) se gradijo in posodabljajo javni športni objekti.
Sofinancirajo se manjkajoči in nadomestni športni objekti v občini Markovci do zadostitve minimalnega standarda športa, kar predstavlja 0,5 m2 pokritih vadbenih površin in 3 m2 nepokritih vadbenih površin na občana.
Sredstva za novogradnje in posodabljanje javnih športnih objektov, ki so v lasti občine, se zagotavljajo do višine 100% investicije na posebni postavki proračuna občine.
Sofinancira se lahko tudi nakup športne opreme ter novogradnje in posodabljanje drugih javnih športnih objektov v občini do višine 50% investicije.
7.7. Delovanje športnih društev in medobčinske športne zveze
Športna društva, kot osnovne športne organizacije, se na lokalni ravni lahko združujejo v športno zvezo.
Društva za osnovno delovanje potrebujejo sredstva. Društvo pridobi točke:
– za zahtevnost programa (zahtevnost 1., 2., 3. in 4. kategorije).
Višina sredstev se določi na osnovi točkovanja po tabeli 4. Športna društva, ki imajo status društva, ki deluje v javnem interesu, imajo pod enakimi pogoji prednost pri pridobitvi točk iz tega naslova.
VII. TABELE ZA DOLOČANJE VIŠINE SREDSTEV
17. člen
Tabele za določanje višine sredstev sofinanciranja športnih programov so opredeljena v Prilogi 1.
18. člen
Tabele se smiselno uporabljajo z besedilom 16. člena Pravilnika o sofinanciranju športa v občini Markovci.
VIII. KONČNA DOLOČBA
19. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Z dnem veljavnosti tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o vrednotenju športnih programov v Občini Markovci (Uradni vestnik Radia Tednik Ptuj, št. 8/99).
Št. 015-04/05-1
Markovci, dne 27. januarja 2005.
Župan
Občine Markovci
Franc Kekec l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti