Uradni list

Številka 125
Uradni list RS, št. 125/2004 z dne 22. 11. 2004
Uradni list

Uradni list RS, št. 125/2004 z dne 22. 11. 2004

Kazalo

5276. Odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Zreče, stran 15076.

Na podlagi 29. in 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93; 6/94 – odl. US RS, 45/94 – odl. US RS, 57/94, 14/95, 20/95 – odl. US RS, 63/95 – obvezna razlaga, 73/95 – odl. US RS, 9/96 – odl. US RS, 39/96 – odl. US RS, 44/96 – odl. US RS, 26/97, 70/97, 10/98, 68/98 – odl. US RS, 74/98, 59/99 – odl. US RS, 70/00 in 51/02), Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 56/02), 16. člena Statuta Občine Zreče (Uradni list RS, št. 28/99, 1/01, 81/02, 100/03 in 85/04) ter v skladu z Uredbo o notranji organizaciji, sistemizaciji, delovnih mestih in nazivih v organih javne uprave in v pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 58/03, 81/03 in 109/03) je Občinski svet Občine Zreče na seji dne 25. 10. 2004 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Zreče
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Ta odlok določa novo organizacijo in delovno področje Občinske uprave Občine Zreče (v nadaljevanju: občinske uprave), ki je bila ustanovljena z Odlokom o organiziranosti in delovnem področju Občinske uprave občine Zreče (Uradni list RS, št. 38/99 in 38/00) ter ureja druga vprašanja v zvezi z delovanjem občinske uprave.
2. člen
Občinska uprava opravlja na delovnih področjih, določenih s tem odlokom, upravne, strokovne, organizacijske in druge naloge v okviru zakonskih pravic in dolžnosti občine.
Zadeve iz lastne pristojnosti in iz prenesene državne pristojnosti opravlja občinska uprava pod pogoji in na način, ki je določen z zakonom, statutom občine in s tem odlokom.
Občinska uprava je glede izvrševanja odločitev občinskega sveta odgovorna občinskemu svetu, v zadevah, ki jih nanjo prenese država, pa tudi pristojnemu ministrstvu.
3. člen
Občinska uprava v okviru pravic in dolžnosti občine izvaja zakone, odloke ter druge splošne in posamične akte, odloča s posamičnimi akti o upravnih stvareh iz lastne pristojnosti in iz prenesene državne pristojnosti, pripravlja predloge splošnih in posamičnih aktov občine, spremlja stanje in daje pobude za reševanje vprašanj na področjih za katera je ustanovljena ter odgovarja za stanje na teh področjih, in opravlja druga strokovna in administrativna dela za občinski svet, župana, nadzorni odbor, komisije občinskega sveta ter druga delovna telesa.
Občinska uprava sodeluje v zadevah lokalnega pomena s krajevnimi skupnostmi, javnimi zavodi, gospodarskimi javnimi službami in drugimi organizacijami ter zagotavlja uresničevanje pravic, potreb in interesov občine in občanov.
Pri opravljanju svojih nalog občinska uprava sodeluje z občinskimi upravami drugih občin, nosilci javnih pooblastil, državnimi organi, zavodi, podjetji ter drugimi organizacijami z izmenjavo mnenj in izkušenj, določenih podatkov ter obvestil in preko skupnih delovnih teles ter nudi potrebno pravno in strokovno pomoč krajevnim skupnostim.
4. člen
Občinska uprava lahko v soglasju z županom naroči izvajanje nekaterih strokovnih nalog v skladu z zakoni pri zunanjih organizacijah in posameznikih.
Za naloge v občinski upravi, ki zahtevajo sodelovanje več delavcev oziroma sodelovanje delavcev različnih strok in stopenj znanja, ter za naloge, ki zahtevajo posebno proučevanje ali posebno strokovnost in jih delavci občinske uprave ne morejo opraviti sami, lahko župan ustanovi delovno ali projektno skupino ter sklene pogodbo z ustreznimi zunanjimi izvajalci nalog. Z aktom o ustanovitvi projektne skupine se določi njena sestava, vodja delovne skupine, pooblastila, pristojnosti, naloge, roki za izvedbo nalog, sredstva in drugi pogoji za njeno delo.
Projektna skupina ali druga oblika sodelovanja se oblikuje za čas trajanja projekta.
5. člen
Občinska uprava mora organizirati opravljanje svojega dela tako, da bo občanom omogočeno, da v čim krajšem času in na najbolj kakovosten način uveljavljajo svoje pravice in potrebe.
6. člen
Delo občinske uprave je javno. O delu občinske uprave obveščata javnost župan in tajnik občine, po njunem pooblastilu pa lahko tudi drugi delavci občinske uprave iz svojega delovnega področja.
Javnost dela se zagotavlja s pošiljanjem gradiv za seje občinskega sveta predstavnikom sredstev javnega obveščanja, z uradnimi sporočili za javnost, posredovanjem informacij javnega značaja in sprejetih sklepov v svetovni splet v skladu z veljavno zakonodajo, novinarskimi konferencami, okroglimi mizami in na druge ustrezne načine, ki omogoča javnosti, da se seznani z delom občinske uprave. Občinska uprava v svetovnem spletu objavlja katalog informacij javnega značaja in posreduje informacije o svojem delu.
II. ORGANIZACIJA OBČINSKE UPRAVE
7. člen
Za opravljanje nalog občinske uprave se v Občini Zreče ustanovi enovita občinska uprava s sedežem Cesta na Roglo 13/b, Zreče in z uradnim elektronskim naslovom: info@zrece.si.
Občinska uprava zagotavlja:
– strokovno, učinkovito, racionalno in usklajeno izvrševanje nalog občinske uprave,
– učinkovit notranji nadzor nad opravljanjem nalog in porabe proračunskih sredstev,
– zakonito, pravočasno in učinkovito uresničevanje pravic, interesov in obveznosti strank in drugih udeležencev v postopkih,
– usmerjenost k uporabnikom njenih storitev,
– učinkovito sodelovanje z drugimi organi in institucijami,
– skrb za razvojne možnosti vseh dejavnikov v prostoru.
Delavci občinske uprave opravljajo naloge, določene z zakoni, statutom in drugimi predpisi občine in po navodilih predstojnika.
8. člen
Predstojnik občinske uprave je župan, ki predstavlja in zastopa občino ter nadzoruje, usmerja in daje navodila za vodenje občinske uprave.
V času odsotnosti ali zadržanosti župana ga nadomešča podžupan.
V času nadomeščanja opravlja podžupan tekoče naloge iz pristojnosti župana in tiste naloge, za katere ga župan pooblasti.
9. člen
V skladu s sistemizacijo delovnih mest občinske uprave, ki jo določi župan, opravljajo naloge občinske uprave javni uslužbenci na uradniških in strokovno-tehničnih delovnih mestih.
Javni uslužbenec občinske uprave opravlja naloge določene z zakoni in drugimi predpisi s pristojnostmi, navodili in pooblastili, ki jih ima.
Inšpekcijsko nadzorstvo neposredno opravljajo občinski inšpektorji kot delavci s posebnimi pooblastili, ki morajo izpolnjevati pogoje, predpisane z zakonom o inšpekcijskem nadzoru.
10. člen
O zaposlitvi v občinski upravi in o imenovanju javnih uslužbencev v naziv odloča župan.
Tajnika občinske uprave imenuje na položaj župan.
11. člen
Tajniki občinske uprave je odgovoren za zakonitost poslovanja in dosledno izvajanje predpisov, ki se nanašajo na izvajanje nalog lokalne skupnosti.
Tajnik občinske uprave je za svoje delo in za delo občinske uprave odgovoren županu.
12. člen
Občinsko upravo neposredno vodi tajnik občine, ki ga imenuje in razrešuje župan.
Delovno mesto tajnika občine je uradniški položaj.
Tajnik občinske uprave:
– skrbi za zakonito, učinkovito in smotrno opravljanje nalog občinske uprave,
– organizira in koordinira delo delavcev v občinski upravi in jim nudi strokovno pomoč,
– v soglasju z županom razporeja delo med delavci v občinski upravi,
– izdaja odločbe v upravnem postopku na prvi stopnji,
– izdaja odločbe in druge akte, ki se nanašajo na uresničevanje pravic, obveznosti in odgovornosti iz delovnega razmerja delavcev občinske uprave, če zakon ali drug predpis ne določa drugače,
– opravlja najzahtevnejše naloge občinske uprave in sodeluje v projektnih skupinah v občini,
– opravlja druge organizacijske naloge v zvezi z delovanjem občinske uprave ter skrbi za sodelovanje z upravno enoto in drugimi organi,
– opravlja druge naloge, določene s predpisi občine ter po odredbah župana.
Mandat tajnika občine traja 5 let. Izpolnjevati mora pogoje za imenovanje v naziv po Zakonu o javnih uslužbencih.
Župan lahko pooblasti tajnika občine za podpisovanje določenih aktov.
13. člen
Sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi določi župan v aktu o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi.
O imenovanju oziroma sklenitvi delovnega razmerja zaposlenih v občinski upravi odloča župan oziroma po njegovem pooblastilu tajnik občine.
14. člen
Zaposleni v občinski upravi so upravičeni do plače z zakonom, drugimi predpisi ter aktom o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi.
15. člen
O upravnih stvareh iz občinske pristojnosti odloča na prvi stopnji občinska uprava.
Posamične akte o upravnih stvareh iz lastne pristojnosti občine izdaja tajnik občine, ki lahko pooblasti delavce uprave, ki izpolnjujejo zakonske pogoje za odločanje v upravnih stvareh, za opravljanje posameznih dejanj v postopku ali za vodenje celotnega postopka in za odločanje v upravnih stvareh.
Osebe iz prejšnjega odstavka odločajo tudi o upravnih stvareh iz prenesene državne pristojnosti, če ni z zakonom drugače določeno.
16. člen
V upravnem postopku o upravnih stvareh iz občinske pristojnosti in prenesene državne pristojnosti odločajo uradne osebe po zakonu o splošnem upravnem postopku, po določilih Uredbe o izobrazbi, ki jo morajo imeti zaposleni za vodenje in odločanje v upravnem postopku in o strokovnem izpitu iz upravnega postopka in po posebnih postopkih določenih z zakonom.
17. člen
Tajnik občine skrbi in je odgovoren za dosledno izvajanje zakona o splošnem upravnem postopku in drugih predpisov o upravnem postopku ter zagotavlja vodenje evidence o upravnih stvareh v skladu s predpisi.
18. člen
O pritožbah zoper posamične akte o upravnih stvareh iz občinske pristojnosti odloča župan.
O pritožbah zoper posamične akte o upravnih stvareh, ki jih v zadevah iz prenesene državne pristojnosti na prvi stopnji izdaja občinska uprava, odloča ministrstvo, pristojno za ustrezno področje, oziroma njegov organ v sestavi.
O zakonitosti dokončnih posamičnih aktov organov občinske uprave v upravnem sporu odloča pristojno sodišče.
19. člen
O izločitvi zaposlenega v občinski upravi odloča župan, po njegovem pooblastilu pa tudi tajnik občine, ki v primeru izločitve delavca o stvari tudi odloči.
O izločitvi tajnika občine odloča župan; o izločitvi župana odloča občinski svet, ki v primeru izločitve o stvari tudi odloči.
III. DELOVNO PODROČJE OBČINSKE UPRAVE
20. člen
Občinska uprava opravlja strokovne, upravne, organizacijsko-tehnične in administrativne naloge na področju:
– splošnih zadev,
– normativno pravnih zadev,
– upravnih zadev,
– javnih financ,
– gospodarskih dejavnosti ter gospodarskih in drugih javnih služb,
– družbenih dejavnosti,
– varstva okolja in urejanja prostora,
– inšpekcijskega nadzorstva,
– požarne varnosti in varnosti občanov v primeru elementarnih nesreč.
Občinska uprava opravlja tudi druge naloge iz pristojnosti občine.
21. člen
Na področju splošnih zadev opravlja občinska uprava naslednje naloge:
– opravlja strokovna, organizacijska, administrativna in tehnična opravila za potrebe župana in njegovih delovnih teles, občinskega sveta in njegovih delovnih teles, za člane občinskega sveta, nadzorni odbor ter druge občinske organe,
– sprejem in odprava pošte ter arhiviranje za potrebe občinskih organov,
– organizacijo pisarniškega poslovanja in hrambe dokumentarnega gradiva ter posredovanje informacij strankam,
– nabava opreme, drobnega inventarja ter pisarniškega in drugega materiala za delo občinske uprave,
– vzdrževanje drobnega inventarja in opreme,
– avtomatska obdelava podatkov za potrebe organov občine ter informacijska podpora,
– kadrovske zadeve, varstvo in zdravje pri delu in organizacijo dela v občinski upravi,
– pripravo in izvajanje s proračunom sprejetega načrta delovnih mest in kadrovskega načrta,
– naloge v zvezi z informatizacijo dela občinske uprave,
– načrtovanje, organizacijo in izvedbo protokola ter prireditev, ki so občinskega značaja,
– medobčinsko in mednarodno sodelovanje,
– odnose z javnostmi,
– zagotavljanje celostne podobe ter načrtovanje in koordiniranje promocijske politike občine,
– s področja civilne zaščite in reševanja ter požarne varnosti,
– naloge v zvezi z vzdrževanjem prostorov občinske uprave ter objektov za počitek in rekreacijo,
– druge naloge, ki po svoji naravi sodijo v to področje.
22. člen
Na področju normativno-pravnih zadev občinska uprava opravlja naslednje naloge:
– premoženjsko pravno svetovanje za potrebe občinske uprave;
– splošne pravne zadeve, svetovanje ostalim organom občinske uprave ter javnim zavodom in javnim podjetjem, katerih ustanoviteljica je občina,
– pravna pomoč krajevnim skupnostim v premoženjsko pravnih zadevah, kjer je izražen interes občine,
– priprava splošnih in drugih aktov ter mnenj in stališč, ki jih sprejemajo župan, občinski svet in drugi občinski organi,
– sestavljanje pogodb v zvezi z odtujevanjem in pridobivanjem premoženja, finančnih in drugih pogodb ter pravna presoja vseh pogodb,
– priprava gradiva, pomoč pri organiziranju sej občinskega sveta in sodelovanje na sejah občinskega sveta in delovnih teles ter skrb za realizacijo sklepov,
– priprava koncesijskih pogodb in drugih zahtevnejših aktov v zvezi s koncesijami,
– sodelovanje pri postopkih pridobivanja in oddaje stavbnih zemljišč,
– izvedba prodaje občinskega premoženja, ki je s sprejetim proračunom vključena v načrt prodaje premoženja,
– premoženjsko pravne naloge ter skrb za ureditev zemljiškoknjižnega stanja,
– spremljanje in uporaba objav, predpisov, aktov na tem delovnem področju,
– pregled, kontrola in likvidacija računovodskih listin iz delovnega področja v skladu s pooblastili,
– strokovno pravno pomoč pri izvajanju volilnih opravil,
– pravno pomoč županu, občinskemu svetu in drugim občinskim organom,
– zastopanje občine pred sodišči in drugimi upravnimi organi,
– vodenje upravnega postopka na prvi in drugi stopnji v skladu s pooblastili na delovnem področju,
– sodelovanje in pripravo potrebnih dokumentov v zvezi z denacionalizacijskimi postopki,
– vodenje statističnih evidenc,
– druge upravne in strokovne naloge, ki sodijo v to področje.
23. člen
Na področju upravnih zadev občinska uprava opravlja naslednje naloge:
– vodi upravni postopek in izdaja odločbe v teh postopkih na I. stopnji,
– vodi evidenco o upravnih stvareh,
– sodeluje v upravnih postopkih, ki jih vodijo drugi pristojni organi,
– opravlja druge naloge s področja upravnih zadev.
24. člen
Na področju javnih financ občinska uprava opravlja naslednje naloge:
– pripravlja proračun in skrbi za njegovo izvrševanje v skladu s predpisi, ki urejajo to področje,
– pripravlja finančna poročila in zaključni račun proračuna,
– vodi finančno in blagajniško poslovanje ter računovodske in knjigovodske posle,
– pridobiva sredstva za delovanje in razvoj občine,
– upravlja finančno premoženje občine,
– zagotavlja strokovno pomoč občinskim organom pri sprejemanju in izvrševanju občinskih splošnih in drugih aktov s področja javnih financ,
– opravlja finančno-knjigovodska in druga strokovna opravila za proračun, občinske sklade, režijski obrat, krajevne skupnosti,
– spremljanje in nadziranje porabe sredstev pri neposrednih proračunskih porabnikih ter predlaganje ustreznih ukrepov,
– koordinacija nalog s področja proračuna z ostalimi proračunskimi uporabniki,
– spremlja, analizira in oblikuje cene iz pristojnosti občine in daje mnenje k oblikovanju cen iz koncesijskih razmerij,
– spremlja in analizira davke iz občinske pristojnosti in v skladu z zakonom pripravlja strokovne podlage za njihovo uvedbo oziroma usklajevanje,
– pripravlja premoženjsko bilanco občine,
– finančno operativne naloge za potrebe izvajanja finančnih načrtov organov občine in občinske uprave,
– strokovna opravila v zvezi s finančnim poslovanjem na področju gospodarjenja s stanovanji, poslovnimi prostori in podjetništvom,
– sodelovanje pri pripravi razvojnih programov ter strategij občine,
– vodenje centralne evidence premoženja občine in premoženja pravnih oseb v lasti občine,
– obračun plač in ostalih osebnih prejemkov,
– opravlja druge naloge, ki spadajo v to področje.
25. člen
Na področju gospodarskih dejavnosti (kmetijstvo, obrt, drobno gospodarstvo, turizem, stanovanjsko gospodarstvo) občinska uprava opravlja naslednje naloge:
– koordinacijo priprave strategije razvoja občine in realizacijo razvojnih programov občine,
– gospodarjenje s stavbnimi zemljišči, stanovanji in poslovnimi prostori,
– načrtovanje in izvajanje stanovanjske politike občine ter urejanje zadev v zvezi z neprofitnimi ter socialnimi stanovanji,
– načrtovanje in vodenje investicij na področju stanovanjske izgradnje in poslovnih prostorov,
– vodenje postopkov za oddajo neprofitnih stanovanj,
– ugotavljanje javnega interesa za pridobivanje zemljišč za potrebe občine,
– načrtovanje in pripravo programov komunalnega opremljanja stavbnih zemljišč,
– naloge s področja podjetništva, obrti, kmetijstva, podeželja, trgovine, gostinstva, turizma, gozdarstva, veterine, lova in ribolova,
– pospeševanje razvoja obrti in podjetništva, organiziranje in izvajanje sistema podjetniškega svetovanja v sodelovanju s pristojnimi državnimi institucijami,
– pospeševanje razvoja kmetijstva in podeželja,
– priprava osnov in strokovnih podlag ter razvojnih dokumentov in skrb za prijavo na natečaje za skladnejši regionalni razvoj,
– uravnoteženi in celostni razvoj podeželja in dopolnilnih dejavnosti,
– razvoj in promocijo turistične dejavnosti občine in njene naravne in kulturne dediščine,
– spremljanje in analiziranje gospodarskih gibanj v občini,
– pripravlja projekte in investicijske programe in opravlja nadzor nad investicijami.
26. člen
Na področju negospodarskih dejavnosti občinska uprava opravlja naloge, ki se nanašajo na razvoj vseh dejavnikov na področju družbenih dejavnosti, delovanje javnih zavodov, katerih ustanoviteljica ali soustanoviteljica je občina in delovanje ter razvoj naslednjih področij:
– izobraževanje in predšolska vzgoja ter odločanje o plačilih staršev za programe vrtca,
– priprava in realizacija programov razvoja otroškega varstva, varstva predšolskih otrok, osnovnega šolstva, kulture, zdravstva, športa in socialnega skrbstva
– pripravljanje in uresničevanje aktov občine v zvezi s ustanoviteljstvom javnih zavodov na področju zdravstva, šolstva, otroškega varstva, kulture in socialnega skrbstva,
– materialna skrb za vzgojnovarstvene ustanove,
– kultura in varstvo kulturne dediščine,
– socialno varstvo in obvezno zdravstveno zavarovanje oseb, ki niso zavarovane iz drugega naslova,
– izdajanje odločb in podelitev koncesij s področja družbenih dejavnosti,
– javna zdravstvena služba na primarni ravni,
– šport in rekreacija,
– dejavnost mladih in mladinska raziskovalna dejavnost,
– pripravlja razvojne usmeritve in predloge razvojnih programov na različnih področjih družbenih dejavnosti,
– skrbi za realizacijo programov v skladu s proračunom, koordinira delovanje različnih subjektov na področjih družbenih dejavnosti in vrši nadzor nad izvajanjem programov,
– pripravlja in izvaja programe javnih del,
– skrb in nadzor nad vzdrževanjem objektov in osnovnih sredstev vseh družbenih dejavnosti neposredno s strani občine ali prek javnih zavodov na tem področju,
– sodelovanje s komisijami, ki jih občinski svet ustanovi za posamezna delovna področja,
– opravlja druge naloge, ki sodijo v področje družbenih dejavnosti.
27. člen
Na področju urejanja prostora občinska uprava opravlja naslednje naloge:
– pripravlja predloge programskih izhodišč za sprejemanje prostorskih aktov in pripravlja smernice za izdelavo prostorskih izvedbenih aktov,
– priprava strokovnih podlag in organiziranje sprejema­nja prostorskega plana občine in prostorskih izvedbenih aktov,
– pripravo in usklajevaje strokovnih osnov celovitega urejanja prostora občine za obravnavo in odločanje na občinskem svetu,
– prostorsko planiranje ter urbanistično in krajinsko načrtovanje,
– pripravo prostorskih planskih in izvedbenih aktov občine,
– pripravo in upravljanje s projekti regionalne politike EU,
– vodenje predpisanih zbirk prostorskih podatkov (evidenca posegov v prostor) in analizira stanje posegov v prostor,
– izdelovanje lokacijskih informacij za namene prometa z zemljišči, za namene projektiranja objektov in za namene gradnje enostavnih objektov,
– načrtovanje ukrepov za realizacijo prostorskih odločitev,
– skrb za ustrezno načrtovanje prostorskih ureditev na območju občine,
– analiziranje in predlaganje prostorskih ukrepov za uresničevanje občinskih prostorskih aktov,
– sodelovanje pri usklajenem opremljanju javnih površin z urbano opremo,
– pridobivanje, obdelovanje in posredovanje podatkov in informacij geoinformacijske narave,
– odmera nadomestila za uporabo stavbnih zemljišč, komunalnega prispevka in komunalne takse,
– nudi strokovno pomoč pravnim in fizičnim osebam pri urejanju prostora,
– opravlja druge naloge, ki spadajo v to področje.
28. člen
Na področju varstva okolja občinska uprava opravlja naslednje naloge:
– pripravlja predloge programov varstva okolja, operativne programe in študije ranljivosti okolja za območje občine,
– pripravlja predloge sanacijskih programov za odpravo posledic in virov obremenitve okolja in skrbi za njihovo izvedbo,
– opravlja druge upravne naloge ter aktivnosti s področja varstva okolja in naravne deiščine, ki jih določajo posebni predpisi s področja varstva okolja,
– opravlja druge naloge, ki spadajo v to področje.
29. člen
Za opravljanje dejavnosti gospodarskih javnih služb (obvezne in izbirne), ki jih neposredno izvaja občinska uprava se ustanovi režijski obrat, ki je samostojna notranja organizacijska enota občinske uprave. Režijski obrat opravlja naslednje dejavnosti:
– oskrba s pitno vodo (gospodarno izkoriščanje objektov in naprav v skladu z odlokom o oskrbi s pitno vodo v Občini Zreče in drugimi predpisi, razvoj, načrtovanje in pospeševa­nje javne službe, redno vzdrževanje objektov in naprav, izvajanje potrebnih rekonstrukcij in tehnično tehnoloških izboljšav, vodenje katastra primarnega in sekundarnega vodovodnega omrežja vključno z vsemi objekti in napravami ter vodovodnimi priključki, izvajanje meritev in monitoringa, izdajanje soglasij, druge storitve, ki jih določa zakon ali izvršilni predpis);
– odvajanje in čiščenje komunalne in padavinske odpadne vode (zagotavlja odvajanje komunalnih in tehnoloških odpadnih ter padavinskih voda na območjih, kjer obstaja javna kanalizacija in odvajanje komunalnih odpadnih voda na območjih, kjer ni javne kanalizacije, čiščenje komunalnih odpadnih voda, zagotavlja redno vzdrževanje objektov in naprav ter izvedbo potrebnih rekonstrukcij in tehnično tehnoloških izboljšav, izvajanje meritev in monitoringa, izvaja kontrolo priključevanja in izdajanje soglasij za priključevanje na javno kanalizacijo, zagotavlja gospodarno koriščenje objektov in naprav v skladu z odlokom in drugimi predpisi, normativi in pravilniki);
– ravnanje s komunalnimi odpadki (zbiranje in prevoz komunalnih odpadkov),
– odlaganje ostankov komunalnih odpadkov,
– urejanje javnih poti, površin za pešce in javnih površin,
– zimsko in letno vzdrževanje občinskih cest, javnih poti, zimske službe ter urejanja in vzdrževanja parkirišč, pločnikov in kolesarskih poti;
– urejanja in vzdrževanja mest za plakatiranje in oglaševanje,
– urejanje in vzdrževanje pokopališč ter pogrebne storitve,
– urejanje in vzdrževanje ulic, trgov in javnih tržnic,
– plakatiranje,
– javna razsvetljava v naseljih,
– zagotavljanje pogojev za razvoj in nadzor komunalnega gospodarstva, cestnega gospodarstva, prometa in zvez, vodnega gospodarstva ter energetike,
– predlaganje standardov in normativov za gospodarske javne službe in promet ter skrb za njihovo izvajanje,
– predlaganje pogojev za zagotavljanje in uporabo javnega dobra in storitev gospodarskih javnih služb,
– gospodarjenje s komunalnimi in infrastrukturnimi objekti in napravami,
– načrtovanje in vodenje investicij ter projektov na področju komunalne infrastrukture,
– vodenje nadzora nad izvajanjem nalog izvajalcev gospodarskih javnih služb in prometa,
– pripravljanje predlogov za določanje prometne ureditve v občini in spremljanje problematike na področju varnosti cestnega prometa v zvezi s preventivo in vzgojo v cestnem prometu,
– pripravljanje in uresničevanje aktov občine v zvezi z ustanoviteljstvom gospodarskih javnih služb,
– sodeluje pri pripravi programov razvoja gospodarskih javnih služb in izvaja nadzor nad njihovim izvajanjem,
– gradnja, vzdrževanje in urejanje lokalnih javnih cest, rekreacijskih in drugih površin,
– pripravljanje predpisov iz svojega področja,
– podeljevanje koncesij v skladu z zakoni,
– opravlja druge naloge s tega področja.
30. člen
Viri financiranja režijskega obrata pod I. in II. točko so:
– takse in povračila,
– plačila za opravljene storitve,
– prihodki od plačanih priključnin in soglasij,
– drugi prihodki.
Finančno računovodske naloge za režijski obrat opravlja občinska uprava v finančni službi. Finančna služba mora za režijski obrat ločeno voditi evidenčno knjiženje prihodkov, stroškov in odhodkov režijskega obrata na posebnih kontih.
31. člen
Strokovno-tehnične, organizacijske in razvojne naloge s področja režijskega obrata, vodenje katastra, izdajo soglasij in kontrolo priključevanja, zagotavlja neposredno občinska uprava v režijskem obratu.
Posamezna vzdrževalna dela iz 29. člena oziroma storitve v okviru javne službe, lahko izvaja tudi strokovno usposobljena oseba, s katero režijski obrat sklene pogodbo o izvajanju javne službe na podlagi Zakona o javnih naročilih. Izvajalec mora upoštevati tehnične, oskrbovalne, stroškovne, organizacijske in druge standarde ter normative za opravljanje storitev javne službe ter vsa določila občinskih odlokov v zvezi z gospodarskimi javnimi službami.
Za zagotavljanje zdravstvene ustreznosti pitne vode in varnosti vodooskrbe je zadolžen režijski obrat. Za nadzor nad zagotavljanjem zdravstvene ustreznosti pitne vode in varnosti vodooskrbe lahko režijski obrat sklene pogodbo z ustrezno strokovno usposobljeno fizično ali pravno osebo.
Režijski obrat zastopa župan.
32. člen
Naloge občinske inšpekcije opravlja »Medobčinski inšpektorat« kot organ skupne občinske uprave.
Medobčinski inšpektorat opravlja upravne naloge izvajanje inšpekcijskega nadzorstva na področjih, ki jih urejajo predpisi občin ustanoviteljic ter nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje pristojnosti zlasti na naslednjih področjih:
– nadzor nad izvajanjem zakona o varnosti cestnega prometa ter vseh drugih zakonov, ki ji podeljujejo pristojnost nadzora,
– nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje pristojnosti,
– druge upravne in strokovno tehnične naloge s področja občinske inšpekcije.
33. člen
Posamezno nalogo občinske uprave, ki je določena z zakonom, statutom in s tem odlokom, praviloma opravi tisti delavec, v katerega delovno področje naloga spada po vsebini ali po pravilniku o sistemizaciji. Če je naloga takšna, da po svoji naravi ne spada v delovno področje nobenega od delavcev občinske uprave, jo opravi delavec, ki ga določi župan oziroma tajnik občine. Za svoje delo so delavci občinske uprave odgovorni županu in tajniku občine, disciplinsko in odškodninsko pa županu.
Delavci občinske uprave so dolžni s premičnim in nepremičnim premoženjem občine ravnati kot dobri gospodarji.
34. člen
O disciplinski odgovornosti delavcev občinske uprave odloča na prvi stopnji župan, na drugi stopnji pa komisija za pritožbe pri reprezentativnih združenjih lokalnih skupnosti.
Ne glede na prejšnji odstavek lahko župan za vodenje disciplinskega postopka in za odločanje o disciplinski odgovornosti na prvi stopnji imenuje disciplinsko komisijo.
Disciplinska komisija iz drugega odstavka tega člena ima tri člane, ki morajo imeti najmanj visoko strokovno izobrazbo in najmanj pet let delovnih izkušenj, vsaj eden izmed članov pa mora biti univerzitetni diplomirani pravnik.
IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
35. člen
Župan mora v roku enega meseca po uveljavitvi tega odloka, uskladiti Pravilnik o sistematizaciji delovnih mest v Občinski upravi Občine Zreče, ki je podlaga za razporeditev delavcev na ustrezna delovna mesta.
36. člen
Za tajnika občine, ki je ob uveljavitvi tega odloka na položaju, teče štiri letna doba imenovanja na položaj od 28. 6. 2003 dalje.
37. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o organiziranosti in delovnem področje Občinske uprave Občine Zreče (Uradni list RS, št. 38/99 in 38/00).
38. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 015-04-07/2004-7
Zreče, dne 25. oktobra 2004.
Župan
Občine Zreče
Jože Košir l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti