Uradni list

Številka 16
Uradni list RS, št. 16/2004 z dne 20. 2. 2004
Uradni list

Uradni list RS, št. 16/2004 z dne 20. 2. 2004

Kazalo

679. Odlok o proračunu Občine Sv. Jurij ob Ščavnici za leto 2004, stran 1690.

Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00 in 30/02) in 15. člena statuta Občine Sv. Jurij ob Ščavnici je Občinski svet občine Sv. Jurij ob Ščavnici na 11. redni seji dne 3. 2. 2004 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Sv. Jurij ob Ščavnici za leto 2004
1. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Sv. Jurij ob Ščavnici za leto 2004 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
2. člen
Proračun občine sestavljajo splošni del, posebni del in načrt razvojnih programov.
2. VIŠINA PRORAČUNA
3. člen
Splošni del proračuna Občine Sv. Jurij ob Ščavnici za leto 2004 se določa v naslednjih zneskih:
A)     BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
-------------------------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov                    Proračun leta 2004 v 000 SIT
-------------------------------------------------------------------------
I.     SKUPAJ PRIHODKI (70+71+73+74)                              476,618
       TEKOČI PRIHODKI (70+71)                                    107,178
70     DAVČNI PRIHODKI                                             90,099
       700  Davki na dohodek in dobiček                            64,962
       703  Davki na premoženje                                     9,121
       704  Domači davki na blago in storitve                      16,016
       706  Drugi davki                                                 –
71     NEDAVČNI PRIHODKI                                           17,079
       710  Udeležba na dobičku in dohodki
            od premoženja                                           7,173
       711  Takse in pristojbine                                    1,641
       712  Denarne kazni                                             155
       713  Prihodki od prodaje blaga in storitev                       –
       714  Drugi nedavčni prihodki                                 8,110
72     KAPITALSKI PRIHODKI                                         66,618
       720  Prihodki od prodaje osnovnih sredstev                  20,000
       721  Prihodki od prodaje zalog                                   –
       722  Prihodki od prodaje zemljišča in neopred.
            dolg. sredstev                                         46,618
 
73     PREJETE DONACIJE                                             5,476
       730  Prejete donacije iz domačih virov                       5,476
       731  Prejete donacije iz tujine
74     TRANSFERNI PRIHODKI                                        297,346
       740  Transferni prihodki
            iz drugih javnofinanč. institucij                     297,346
 
II.    SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                               483,183
40     TEKOČI ODHODKI                                              85,729
       400  Plače in drugi izdatki zaposlenim                      25,113
       401  Prispevki delodajalca za socialno varnost               4,040
       402  Izdatki za blago in storitve                           55,076
       403  Plačila domačih obresti                                     –
       409  Rezerve                                                 1,500
41     TEKOČI TRANSFERI                                           127,444
       410  Subvencije                                              9,188
       411  Transferi posameznikom
            in gospodinjstvom                                      54,829
       412  Transferi neprofitnim organizacijam
            in ustanov.                                            17,128
       413  Drugi tekoči domači transferi                          46,299
       414  Tekoči transferi v tujino                                   –
42     INVESTICIJSKI ODHODKI                                      256,042
       420  Nakup in gradnja osnovnih sredstev                    256,042
43     INVESTICIJSKI TRANSFERI                                     13,968
       430  Investicijski transferi                                13,968
 
III.   PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)                               -6,565
 
B)     RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
-------------------------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov                    Proračun leta 2004 v 000 SIT
-------------------------------------------------------------------------
IV.    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN                               387
       PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
       (750+751+752)
75     PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                                  387
       750  Prejeta vračila danih posojil                             387
       751  Prodaja kapitalskih deležev                                 –
       752  Kupnine iz naslova privatizacije                            –
V.     DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH                           –
       DELEŽEV (440+441+442)
44     DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV                   –
       440  Dana posojila                                               –
       441  Povečanje kapitalskih deležev in naložb                     –
       442  Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije             –
VI.    PREJETA MINUS DANA POSOJILA
       IN SPREMEMBE                                                   387
       KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)
 
C)     RAČUN FINANCIRANJA
-------------------------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov                    Proračun leta 2004 v 000 SIT
-------------------------------------------------------------------------
VII.   ZADOLŽEVANJE(500)                                                –
50     ZADOLŽEVANJE                                                     –
       500  Domače zadolževanje                                         –
VIII.  ODPLAČILO DOLGA (550)                                            –
55     ODPLAČILO DOLGA                                                  –
       550  Odplačila domačega dolga                                    –
IX.    SPREMEMBA STANJA SREDSTEV
       NA RAČUNU                                                    6,178
       (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)
X.     NETO ZADOLŽEVANJE                                                –
       (VII.-VIII.-IX.)
XI.    NETO FINANCIRANJE                                                –
       (VI.+X.)
       STANJE SRED. NA RAČUNU OB KONCU
       PRET. LETA                                                   6,179
-------------------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na področja proračunske porabe. Področja proračunske porabe so razdeljena na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna na ravni podskupin kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Sv. Jurij ob Ščavnici oziroma na oglasni deski Občine Sv. Jurij ob Ščavnici.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
4. člen
Prihodki proračuna se pobirajo in vplačujejo v proračun v skladu s predpisi. Prihodki, ki jih občinska uprava ustvari s svojo dejavnostjo so prihodek proračuna. Prihodek proračuna so tudi donacije, ki jih občina prejme od domače ali tuje pravne osebe.
5. člen
Namenski prejemki proračuna so: donacije, prihodki iz naslova najemnin, prodaja premoženja, pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest, požarne takse, prispevki investitorjev in občanov ter drugi namensko vplačani prejemki.
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov uporabnika v proračunu.
Namenska sredstva, ki niso bila porabljena v preteklem letu se prenesejo v proračun tekočega leta.
6. člen
Neposredni uporabniki proračuna so občinski organi in občinska uprava. Ti so odgovorni za uporabo sredstev proračuna v skladu z namenom, ki je izkazan v posebnem delu proračuna.
7. člen
Posredni uporabniki občinskega proračuna so javni zavodi, skladi in agencije, katerih ustanovitelj je občina. Iz občinskega proračuna se financirajo posredno, preko neposrednega uporabnika (občinske uprave). Sredstva za delovanje in financiranje programov posrednega uporabnika se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja, kar se dogovori s pogodbo.
8. člen
Sredstva občinskega proračuna se med letom dodeljujejo praviloma enakomerno kot mesečne akontacije med vse uporabnike proračuna, vendar v odvisnosti od zapadlih obveznosti ter ob upoštevanju likvidnostnega položaja občinskega proračuna.
9. člen
Uporabniki občinskega proračuna morajo izvrševati svoje naloge in skrbeti za financiranje dejavnosti do višine sredstev, ki so jim za te namene odobrene v občinskem proračunu. Na račun proračuna ne smejo prevzemati nobenih obveznosti, ki bi presegala za ta namen določena proračunska sredstva.
10. člen
Uporabniki proračunskih sredstev so dolžni pristojnemu organu občine predložiti:
– program dela ter finančne načrt za naslednje leto z obrazložitvami najkasneje do 30. oktobra tekočega leta,
– zaključni račun tekočega leta ter poročilo o porabljenih proračunskih sredstvih z dokazili, do 28. 2. naslednjega leta.
11. člen
Nadzor nad poslovanjem uporabnikov proračunskih sredstev ter smotrnost in namembnost porabe teh sredstev opravlja nadzorni odbor. Nadzorni odbor opravlja nadzor nad materialnim, finančnim in računovodskim poslovanjem porabnikov proračuna po namenu, obsegu in dinamiki porabe. Uporabniki proračuna pa so dolžni predložiti vse zahtevane podatke potrebne za analizo porabe sredstev.
Uporabnikom proračunskih sredstev, ki ne ravnajo v skladu z 8. in 9. členom ter prvim odstavkom tega člena, lahko župan delno ali v celoti začasno ustavi proračunsko financiranje, dokončno pa občinski svet na predlog župana.
Župan o začasni ustavitvi proračunskega financiranja na prvi seji obvesti občinski svet.
12. člen
V skladu s 49. členom zakona o javnih financah se v proračunu občine zagotavljajo sredstva za proračunsko rezervo, ki delujejo kot proračunski sklad.
Zgornja meja za oblikovanje proračunske rezerve je 1,5% skupno doseženih letnih prejemkov proračuna. Spodnja meja ni določena.
V letu 2004 ne bomo dodatno oblikovali proračunske rezerve.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve do višine 100.000 SIT župan in o tem pisno obvesti občinski svet.
V drugih primerih o porabi sredstev proračunske rezerve odloča občinski svet s sklepom oziroma s posebnim odlokom.
13. člen
Skladno z 42. členom ZJF se v proračunu del predvidenih prejemkov vnaprej ne razporedi, ampak zadrži kot splošna proračunska rezervacija, ki se v proračunu posebej izkazuje.
Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo:
– za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva in
– za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati.
Sredstva proračunske rezervacije ne smejo presegati 2% prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan. Dodeljena sredstva splošne proračunske rezervacije se razporedijo v finančni načrt neposrednega uporabnika.
14. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan občine. Župan je odredbodajalec za sredstva proračuna.
Župan je dolžan skrbeti za celovito in dosledno izvajanje proračuna v skladu s tem odlokom in drugimi veljavnimi predpisi.
15. člen
Župan lahko začasno zmanjša znesek sredstev, ki so v proračunu razporejena za posamezne namene ali začasno zadrži uporabo teh sredstev, če prihodki med letom ne pritekajo v predvideni višini ali prerazporedi proračunska sredstva, vendar s tem ne sme ogroziti plačevanja zapadlih zakonskih in pogodbenih obveznosti.
O določitvi iz prejšnjega odstavka župan obvesti občinski svet.
Če proračuna ni možno uravnovesiti, mora župan predlagati rebalans proračuna.
16. člen
Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med konti v okviru proračunske postavke in med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna.
Prerazporeditev župan izvede na podlagi pisnega dokumenta iz katerega mora biti razvidno, katera proračunska postavka se zmanjšuje in katera se povečuje, s čimer ostane proračun uravnotežen.
O izvršenih prerazporeditvah mora župan trimesečno poročati občinskemu svetu.
Osnova za prerazporeditev pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
17. člen
Župan lahko prevzema obveznosti s pogodbami, ki bodo zahtevala plačilo v prihodnjih letih, če je v ta namen že odprta proračunska postavka in so za ta namen planirana sredstva v proračunu tekočega leta.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2005 50% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 20% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega porabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnini pogodbami.
Prevzete obveznosti iz prvega in drugega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
18. člen
Če se med letom spremeni delovno področje oziroma pristojnost uporabnika ali posrednega uporabnika proračuna se sorazmerno poveča ali zmanjša obseg sredstev za delovanje uporabnika. O povečanju ali zmanjšanju sredstev odloča župan.
Če se uporabnik ali posredni uporabnik med letom ukine in njegovih nalog ne prevzame drug uporabnik se neporabljena sredstva prenesejo v proračunsko rezervo ali se prerazporedijo med druge uporabnike.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
19. člen
Župan lahko v skladu s tretjim odstavkom 77. člena ZJF odpiše ali delno odpiše plačilo dolga dolžniku do višine 200.000 SIT.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
20. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2004 lahko zadolži do višine 17,500.000 tolarjev.
21. člen
Javno podjetje ali javni zavodi, katerih ustanoviteljica je občina, se smejo zadolževati le s soglasjem ustanovitelja. O soglasju odloča občinski svet.
Občinski svet odloča tudi o dajanju poroštev za izpolnitev obveznosti javnih podjetij in javnih zavodov, katerih ustanoviteljica je občina, pod pogoji, ki jih določa zakon.
22. člen
Uporabniki proračuna so dolžni nabavo opreme, investicijsko vzdrževalna dela in storitve oddajati s pogodbo in v skladu s predpisi, ki veljajo za državni proračun ter v skladu z zakonom o javnih naročilih.
23. člen
S prostimi denarnimi sredstvi na računih upravlja župan. Prosta denarna sredstva se lahko nalagajo v Banko Slovenije, banke in državne vrednostne papirje ob upoštevanju načela varnosti, likvidnosti in donosnosti naložb. O obliki naložbe odloča župan skladno s predpisom ministrstva, pristojnega za finance.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
24. člen
V obdobju začasnega financiranje Občine Sv. Jurij ob Ščavnici v letu 2005, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
25. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 40302-00001/2004
Sv. Jurij ob Ščavnici, dne 3. februarja 2004.
Župan
Občine Sv. Jurij ob Ščavnici
Anton Slana l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti