Uradni list

Številka 48
Uradni list RS, št. 48/2003 z dne 23. 5. 2003
Uradni list

Uradni list RS, št. 48/2003 z dne 23. 5. 2003

Kazalo

2400. Odlok o proračunu Občine Mirna Peč za leto 2003, stran 5721.

Na podlagi 29. in 57. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98 in 70/00 in odločitve ustavnega sodišča, Uradni list RS, št. 6/94, 45/94, 20/95, 73/95, 9/96, 39/96, 44/96, 59/99), 3. člena zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94, 45/97 in 56/98), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99 in 79/01) ter 15. in 70. člena statuta Občine Mirna Peč (Uradni list RS, št. 18/99, 52/01 in 40/03) je Občinski svet občine Mirna Peč na 5. seji dne 13. 5. 2003 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Mirna Peč za leto 2003
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Mirna Peč za leto 2003 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
2. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
A)   BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
     Skupina/Podskupina kontov                    Proračun leta 2003
                                                               v SIT
     I. SKUPAJ PRIHODKI
     (70+71+72+73+74)                                    328,727.000
     TEKOČI PRIHODKI (70+71)                             162,965.000
70   DAVČNI PRIHODKI                                     138,778.000
     700 Davki na dohodek na dobiček                     118,000.000
     703 Davki na premoženje                               7,036.000
     704 Domači davki na blago in storitve                13,742.000
     706 Drugi davki
71   NEDAVČNI PRIHODKI                                    24,187.000
     710 Udeležbe na dobičku in
     dohodki od premoženja                                 8,715.000
     711 Takse in pristojbine                              1,700.000
     712 Denarne kazni                                       422.000
     713 Prihodki od prodaje blaga in storitev             4,650.000
     714 Drugi nedavčni prihodki                           8,700.000
72   KAPITALSKI PRIHODKI
     720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev
     721 Prihodki od prodaje zalog
     722 Prihodki od prodaje zemljišč in
     nematerialnega premoženja
73   PREJETE DONACIJE
     730 Prejete donacije iz domačih virov
     731 Prejete donacije iz tujine
74   TRANSFERNI PRIHODKI                                 165,762.000
     740 transferni prihodki iz drugih
     javnofinančnih institucij                           165,762.000
     II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                    362,624.000
40   TEKOČI ODHODKI                                       81,403.000
     400 Plače in drugi izdatki zaposlenim                16,992.000
     401 Prispevki delodajalcev za
     socialno varnost                                      2,151.000
     402 Izdatki za blago in storitve                     61,160.000
     403 Plačila domačih obresti
     409 Rezerve                                           1,100.000
41   TEKOČI TRANSFERI                                    168,231.000
     410 Subvencije                                       11,976.000
     411 Transferi posameznikom in
     gospodinjstvom                                       30,540.000
     412 Transferi neprofitnim organizacijam
     in ustanovam                                         14,989.000
     413 Drugi tekoči domači transferi                   110,726.000
     414 Tekoči transferi v tujino
42   INVESTICIJSKI ODHODKI                               108,726.000
     420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev              106,540.000
43   INVESTICIJSKI TRANSFERI                               6,450.000
     430 Investicijski transferi                           6,450.000
III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)
     (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)                          –33,897.000
 
B)   RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
     IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN
     PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752)
75   PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
     750 Prejeta vračila danih posojil
     751 Prodaja kapitalskih deležev
     752 Kupnine iz naslova privatizacije
     V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
     DELEŽEV (440+441+442)
44   DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
     DELEŽEV
     440 Dana posojila
     441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb
     442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije
     VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN
     SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)
 
     C) RAČUN FINANCIRANJA
     VII. ZADOLŽEVANJE (500)
50   ZADOLŽEVANJE
     500 Domače zadolževanje
     VIII. ODPLAČIILA DOLGA (550)
55   ODPLAČILA DOLGA
     550 Odplačila domačega dolga
     IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU
     (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)                          –33,897.000
     X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.-IX.)               +33,897.000
     XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.) =III.                +33,897.000
Splošni del občinskega proračuna – odhodki, sestavljen po funkcionalni klasifikaciji po področjih proračunske porabe, in posebni del, sestavljen po ekonomski klasifikaciji javnofinančnih prejemkov in izdatkov na ravni podskupin kontov ter načrt razvojnih programov so priloga k temu odloku.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
– prihodki požarne takse po 59. členu zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01).
4. člen
Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna.
Župan s polletnim poročilom in konec leta poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2003 in njegovi realizaciji.
Župan Občine Mirna Peč je pooblaščen, da poveča ali zmanjša določeno postavko v proračunu za 5% brez soglasja občinskega sveta oziroma, da prerazporedi sredstva iz posameznega področja v drugo področje proračuna do višine 10% posameznega področja.
5. člen
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere ne sme presegati 70% teh pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2004 40% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 30% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% teh pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
6. člen
V proračunu se zagotavljajo sredstva za proračunsko rezervo, ki deluje kot proračunski sklad.
Proračunska rezerva se v letu 2003 oblikuje v višini 1,100.000 tolarjev.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 1,000.000 tolarjev župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
7. člen
Župan lahko dolžniku odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve.
4. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
8. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja, se občina v proračunu 2003 ne namerava zadolžiti.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Mirna Peč ter zadolžitve in izdaja poroštev pravnih oseb javnega sektorja na ravni občine drugim fizičnim in pravnim osebam, v letu 2003 ne sme preseči skupne višine glavnic 5,000.000 tolarjev.
O kratkoročnem zadolževanju za financiranje javne porabe, vendar le do višine 5% sprejetega proračuna, odloča župan. Znesek mora biti odplačan do konca proračunskega leta.
5. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
9. člen
Posredni uporabniki občinskega proračuna morajo organizirati izvrševanje del in nalog iz svojega delovnega področja v mejah sredstev, odobrenih s proračunom.
Sredstva se med letom dodeljujejo praviloma enakomerno kot mesečne akontacije, vendar v odvisnosti in zapadlosti obveznosti ter upoštevanju likvidnostnega položaja proračuna. Sredstva se smejo uporabljati le za namene, za katere so dana.
Posredni uporabniki občinskega proračuna ne smejo za račun občinskega proračuna prevzemati obveznosti, ki presegajo zneske, določene s proračunom.
10. člen
Posredni uporabniki občinskega proračuna so dolžni občinski upravi in županu občine, kot predstojnemu organu občine, predložiti finančne načrte za naslednje proračunsko leto na način in v rokih, ki jih predpiše župan.
Posredni uporabniki občinskega proračuna so dolžni županu poročati najmanj dvakrat letno o realizaciji nalog, in sicer ob polletju in ob zaključku leta oziroma po potrebi.
Posredni uporabniki občinskega proračuna so dolžni dodatno predložiti tudi podatke za analizo poslovanja, ki jih zahteva župan, tajnik občine ali nadzorni odbor.
11. člen
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov proračuna.
12. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Mirna Peč v letu 2004, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana.
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 403-02/03-01
Mirna Peč, dne 14. maja 2003.
Župan
Občine Mirna Peč
Zvone Lah l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti