Uradni list

Številka 22
Uradni list RS, št. 22/2003 z dne 3. 3. 2003
Uradni list

Uradni list RS, št. 22/2003 z dne 3. 3. 2003

Kazalo

894. Odlok o lokacijskem načrtu cestne povezave od mostu čez Čabranko pri Črnem Potoku do priključka na regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina, stran 2752.

Na podlagi 23. člena v povezavi s 175. členom zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02 in 8/03 – popravek) in 16. člena statuta Občine Loški Potok (Uradni list RS, št.117/00) je Občinski svet občine Loški Potok na 1. izredni seji dne 22. 2. 2003 sprejel
O D L O K
o lokacijskem načrtu cestne povezave od mostu čez Čabranko pri Črnem Potoku do priključka na regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina
I. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se ob upoštevanju sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin dolgoročnega in družbenega plana Občine Loški Potok (Uradni list RS, št. 5/99 in 69/99) sprejme lokacijski načrt za cestno povezavo od mostu čez Čabranko pri Črnem Potoku do priključka na regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina (v nadaljnjem besedilu: lokacijski načrt).
Lokacijski načrt je v juliju 2001 (dopolnjen v aprilu 2002 in januarju 2003) izdelal Topos, d.o.o., Dolenjske Toplice pod št. LN- 37/99. Vsebuje tekstualni del in grafične prikaze, ki se nanašajo na območje obravnavanega cestnega odseka, na lego, potek, zmogljivost in velikost ter oblikovanje objektov, naprav in ureditev.
II. OBSEG UREDITVENEGA OBMOČJA
2. člen
V območje urejanja s tem lokacijskim načrtom so vključena naslednja zemljišča oziroma deli zemljišč s parc. št.:
– na odseku od mostu čez Čabranko do naselja Vici: 354-19, 112, 107/1, 109, 106/1, 104/1, 103/1, 102/1, 101/1, 86/1, 84/1, 84/2, 90, 93, 2838, 89, 80, 81, 77, 76, 67/6, 75, 67/5, 74, 67/4, 73/1, 70, 71, 72, 48, 37, 47, 43, 41, 39, 38, 2837/4, 36, 28/2, 28/8 in 28/3, vse k.o. Žurge (območje izključne rabe) ter 354-19, 112, 107/1, 109, 106/1, 104/1, 103/1, 102/1, 101/1, 86/1, 84/1, 84/2, 90, 93, 2838, 89, 80, 81, 77, 76, 67/6, 75, 67/5, 74, 67/4, 73/1, 70, 71, 72, 48, 37, 47, 43, 41, 39, 38, 2837/4, 36, 28/2, 28/8 in 28/3, vse k.o. Žurge (območje omejene rabe);
– na odseku od naselja Vici do priključka na regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina: parc. št. 37, 28/1, 24/1, 24/2, 23, 20 in 16, v k.o. Žurge in 1788, 1786/1, 1784, 1786/2, 4422/1, 4423, 4424/1 in 4917, v k.o. Trava (območje izključne rabe) ter parc. št. 37, 28/1, 24/1, 24/2, 23, 20 in 16, k.o. Žurge in 1788, 1786/1, 1784, 1786/2, 4422/1, 4423, 4424/1 in 4917, k.o. Trava (območje omejene rabe).
Odlaganje viška izkopanega materiala (ca. 10.000 m3) je predvideno izven območja lokacijskega načrta. Deponije za odlaganje viškov izkopanega materiala niso predmet tega lokacijskega načrta; zanje je potrebno izdelati posebno lokacijsko dokumentacijo in pridobiti soglasje lastnika tangiranega zemljišča.
III. FUNKCIJA OBMOČJA S PROMETNO-TEHNIČNIMI POGOJI UREJANJA
3. člen
Funkcija območja
Območje lokacijskega načrta iz 2. člena tega odloka je namenjeno gradnji lokalne cestne povezave od mostu čez Čabranko do priključka na regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina v dveh odsekih, in sicer:
1. odsek: odsek od mostu čez Čabranko do naselja Vici se prične v km 0.840, pri mostu čez Čabranko in obide naselje Vurhi po južni strani ter se konča pred vasjo Vici, v km 1.860 z navezavo na obstoječo pot v naselju. Večinoma poteka po obstoječi poti (kolovozu), ki se ga na tangiranih odsekih v celoti rekonstruira; zaradi potrebnih posegov je ta identična novogradnji. V začetnem delu trase, kjer je le-ta prestavljena ob vznožje strmega pobočja, se obstoječi kolovoz po poplavni ravnici ob Čabranki sanira, in sicer v smeri sonaravnega stanja ter vzpostavljanja mokrotnega biotopa,
2. odsek: odsek od naselja Vici do priključka na regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina predstavlja povezavo med prvim odsekom in obstoječo regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina. Začne se v km 0.000, pred naseljem Vici z navezavo na predhoden odsek in se strmo vzpne v pobočje, poraslo z mešanim gozdom ter se na višinski koti 580 m n.v. v km 1.040 priključi na regionalno cesto.
Gradnja obeh odsekov nove cestne povezave v dolžini 2.060 m vključuje:
(1) cestno telo z vsemi spremljajočimi objekti in ureditvami (vkopi in nasipi, podporni in oporni objekti ter ureditve brežin, deviacije, priključki poljskih in gozdnih poti ter vlak, razširitve vozišča, izogibališča, priključek na predhoden odsek pri mostu čez Čabranko, priključek na obstoječo pot v naselju Vici, priključek na regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina, objekti za odvodnjavanje in prečiščenje meteornih voda, objekti za odvodnjavanje talnih voda, objekti za prečkanje površinskih voda, prestavitev električnega droga) – območje izključne rabe;
(2) ureditve obcestnega prostora vključno z rekultivacijo zemljišč in vzpostavitvijo novega gozdnega roba ter prestavitev elektro zračnega voda – območje omejene rabe;
(3) deponiranje viškov izkopnega materiala, ki se bo deponiral ob trasi nove povezovalne ceste (na zemljiščih ki so tangirana z gradnjo).
4. člen
Status ceste
Cesta je kategorizirana kot lokalna cesta, ki bo omogočala povezavo naselij in zaselkov ob državni meji z notranjostjo države. Predviden PLDP je največ 100 vozil dnevno, nekaj več jih je pričakovati v primeru izgradnje celotne cestne povezave od Osilnice do Loškega Potoka. Cesta je projektirana na računsko hitrost 30 km/h. Projektirani normalni prečni profil ceste je 4.50 m, to je širina cestišča je 2 x 1.75 m, bankina 1 x 0.50 m in asfaltna mulda 1 x 0.50 m.
5. člen
Splošen opis poteka trase ceste
Odsek od mostu čez Čabranko do naselja Vici:
Odsek ceste od mostu čez Čabranko do Vicev poteka po obstoječem kolovozu širine 2–2,5 m, razen na začetnem delu, od km 0.840 do km 1.080, kjer poteka pod vznožjem pobočja /deloma po samem mokrišču, ki se je oblikovalo v medprostoru med obstoječo poljsko potjo in pobočjem, deloma ob njegovem obrobju/ ter na območju zaselka Vurhi, od km 1.380 do km 1.560, kjer po južni strani obide edini stanovanjski objekt v naselju in se za objektom ponovno naveže na že obstoječ kolovoz.
Cesta poteka ob vznožju strmine po razmeroma razgibanem terenu, saj vzdolžni nagib ceste dosega minimalno od 0,5% do maksimalno 11,9%.
Odsek od naselja Vici do priključka na regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina.
Trasa se prične s priključkom na predhodno urejen odsek od mostu čez Čabranko do naselja Vici in se vzpenja po strmem pobočju nad naseljem Vici do navezave na obstoječo regionalno cesto Trava-Podplanina. V začetnem delu, pri naselju Vici poteka po travniku ter nato preide v gozd, po katerem poteka vse do navezave na regionalno cesto. Pri poteku skozi gozd so tangirane obstoječe gozdne poti in vlake.
6. člen
Horizontalni in vertikalni potek trase
Odsek od mostu čez Čabranko do naselja Vici:
Cesta poteka po razgibanem in geološko ter hidrološko pestrem in zahtevnem terenu.
Horizontalni elementi trase so projektirani za računsko hitrost 30 km/h. Minimalno uporabljen horizontalni radij je 25 m, maksimalni horizontalni radij pa 400 m. Minimalni polmer konkavne vertikalne zaokrožitve je 200 m, minimalni polmer konveksne vertikalne zaokrožitve pa 200 m. Maksimalni vzdolžni nagib ceste je 11.9%.
Odsek od naselja Vici do priključka na regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina:
Horizontalni potek trase je prilagojen konfiguraciji terena oziroma možnostim razvijanja trase, ki so izredno omejene.
Trasa premaguje, na dolžini 1.040 m, višinsko razliko ca. 114 m, od začetne kote 466,95 m do končne višine 580,87 m. Povprečni nagib trase znaša 11%. Niveleta se vzpenja na celotni dolžini z minimalnim vzponom 2,5% in maksimalnim vzponom 17,4%.
Minimalni uporabljeni horizontalni radij je v serpentini in znaša 12 m. Največji uporabljeni horizontalni radij je 180 m. Radij vertikalne zaokrožitve znaša min. 150 m in maks. 1.500 m.
Sestava zgornjega ustroja ceste na obeh odsekih se določi v fazi projektiranja, na podlagi detajlnih geoloških raziskav.
7. člen
Razširitve in izogibališča
V krivinah z radijem manjšim od 60 m je predvidena razširitev vozišča po kriteriju za avtobus oziroma tovorno vozilo brez priklopnika.
Preglednost v vkopih je zagotovljena z izvedbo nagibov brežin in pregledno bermo. Za potrebe srečevanja vozil se zaradi majhne širine ceste izvedejo izogibališča, širine 2,5 m. Izogibališča se locirajo glede na terenske razmere in tako, da je zagotovljena zadostna preglednost med njimi, in sicer:
Odsek od mostu čez Čabranko do naselja Vici:
– od km 1.090 do km 1.105 – levo, v območju priključka poljske poti,
– od km 1.125 do km 1.140 – desno,
– od km 1.370 do km 1.385 – levo,
– od km 1.530 do km 1.560 – levo,
– od km 1.620 do km 1.635 – levo in
– od km 1.695 do km 1.710 – levo.
Odsek od naselja Vici do priključka na regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina:
– od km 0.220 do km 0,235 – desno,
– od km 0.300 do km 0.315 – levo,
– od km 0.415 do km 0.430 – levo,
– od km 0.515 do km 0.530 – desno,
– od km 0.610 do km 0.625 – levo,
– od km 0.680 do km 0.695 – levo,
– od km 0.740 do km 0.755 – levo,
– od km 0.840 do km 0.855 – desno in
– od km 0.940 do km 0.955 – levo.
8. člen
Podporni in oporni objekti ter ureditve brežin
Odsek od mostu čez Čabranko do naselja Vici:
Na odseku od km 1.160 do km 1.260 poteka trasa skozi področje fosilnega plazu, zato mora biti na tem odseku peta nasipa tlakovana, brežina nad cesto pa od km 1.190 do km 1.235 varovana s kamnito zložbo.
Ukrepe za varovanje in stabilizacijo brežin se naj detajlno določi v fazi projektiranja, na podlagi geoloških raziskav terena.
Odsek od naselja Vici do priključka na regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina:
Na trasi ceste je potrebno zgraditi osem opornih kamnitih zložb in eno podporno kamnito zložbo za utrditev nasipa. Na mestih, kjer trasa poteka po debelih slojih preperine, je potrebno izvesti vkopano kamnito peto v betonu in rolirati brežine.
Oporne kamnite zložbe so predvidene:
– od km 0.015 do km 0.033 – levo v dolžini 18 m,
– od km 0.095 do km 0.143 – desno v dolžini 48 m,
– od km 0.170 do km 0.191 – desno v dolžini 21 m,
– od km 0.472 do km 0.495 – desno v dolžini 23 m,
– od km 0.505 do km 0.523 – levo v dolžini 18 m,
– od km 0.593 do km 0.610 – desno v dolžini 17 m,
– od km 0.695 do km 0.707 – desno v dolžini 12 m,
– od km 0.738 do km 0.786 – desno v dolžini 48 m,
– od km 0.796 do km 0.813 – desno v dolžini 17 m.
Kamnita peta nasipa je predvidena:
– od km 0.130 do km 0.150 nasip levo,
– od km 0.195 do km 0.270 nasip levo,
– od km 0.456 do km 0.470 nasip levo,
– od km 0.505 do km 0.525 nasip levo in
– od km 0.805 do km 0.836 nasip levo.
Utrditev brežin z roliranjem je predvidena:
– od km 0.248 do km 0.270 utrditev nasipne brežine levo in
– od km 0.576 do km 0.585 utrditev nasipne brežine levo.
Ukrepe za varovanje in stabilizacijo brežin se detajlno določi na podlagi geoloških raziskav terena.
9. člen
Odbojne ograje
Na trasi ceste je potrebno postaviti več varovalnih odbojnih ograj (jeklene, višine 0,80 m), in sicer:
Odsek od mostu čez Čabranko do naselja Vici:
– od km 1.130 do km 1.150 – levo,
– od km 1.140 do km 1.160 – desno,
– od km 1.160 do km 1.308 – levo,
– od km 1.330 do km 1.370 – levo,
– od km 1.390 do km 1.438 – levo,
– od km 1.390 do km 1.434 – desno,
– od km 1.567 do km 1.615 – levo,
– od km 1.648 do km 1.692 – levo,
– od km 1.827 do km 1.851 – levo.
Odsek od naselja Vici do priključka na regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina:
– od km 0.060 do km 0.092 – desno,
– od km 0.130 do km 0.166 – levo,
– od km 0.139 do km 0.147 – desno,
– od km 0.199 do km 0.219 – desno,
– od km 0.185 do km 0.305 – levo,
– od km 0.322 do km 0.420 – levo,
– od km 0.440 do km 0.600 – levo,
– od km 0.490 do km 0.526 – desno,
– od km 0.569 do km 0.577 – desno,
– od km 0.652 do km 0.680 – levo,
– od km 0.704 do km 0.736 – levo,
– od km 0.720 do km 0.732 – desno,
– od km 0.756 do km 0.852 – levo,
– od km 0.858 do km 0.886 – levo,
– od km 0.934 do km 0.980 – desno,
– od km 0.990 do km 1.018 – levo.
10. člen
Ureditev priključkov in križišč
Odsek od mostu čez Čabranko do naselja Vici:
Trasa ceste v začetku tangira priključek na predhodni cestni odsek Črni Potok – most čez Čabranko, v nadaljevanju pa priključke gozdnih in poljskih poti ter dostop do stanovanjskega objekta: priključek poljske poti se uredi v km 1.085, priključki gozdnih poti v km 1.240, km 1.280 in v km 1.390, dovoz k stanovanjskemu objektu v Vurhih pa se uredi v km 1.555.
V km 1.640 se uredi priključek nove povezovalne ceste, ki predstavlja nadaljevanje obravna-vanega odseka do navezave na regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina.
Odsek od naselja Vici do priključka na regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina:
Na začetnem delu trase se uredi pravokoten priključek obravnavanega odseka na predhoden odsek, na koncu trase (v km 1.040) pa se uredi pravokoten priključek na obstoječo regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina.
11. člen
Priključki gozdnih poti in vlak
Na prvem odseku cestne povezave gozdne poti in vlake ne bodo tangirane, na drugem odseku pa se uredijo priključki obstoječih gozdnih poti in vlak na tangiranih mestih, in sicer:
– v km 0.312, obojestranski,
– v km 0.421 levo,
– v km 0.450 desno,
– v km 0.630 levo,
– v km 0.640 desno,
– v km 0.692 obojestranski,
– v km 0.857 levo in
– v km 0.883 levo.
Gozdne vlake se ne deviira, priključi se jih na novo cestno povezavo v skladu z dopustnimi terenskimi možnostmi.
12. člen
Skladišča lesa
Skladišča lesa se izvede ob priključkih gozdnih vlak na mestih, kjer to dopuščajo terenske karakteristike.
Prostori za nakladanje in razkladanje lesa se uredijo:
– v km 0.320 – desno,
– v km 0.440 – desno,
– v km 0.640 – obojestransko,
– v km 0.680 – desno,
– v km 0.700 – levo,
– v km 0.880 – levo.
Širina posameznega skladišča lesa je odvisna od terenskih danosti.
Če bo kasneje izkazana potreba po dodatnih lokacijah skladišč lesa, se le-te ustrezno reši z lokacijsko dokumentacijo ob predhodni pridobitvi soglasja lastnika tangiranega zemljišča.
13. člen
Deponija odvišnega materiala
Izkopni material, pretežno preperina, se delno uporabi za humuziranje brežin obravnavane cestne povezave in za humuziranje brežin regionalne ceste Trava-Podplanina, višek pa na lokaciji(-ah), kot je določeno v 2. členu tega odloka.
IV. POGOJI ZA URBANISTIČNO, ARHITEKTONSKO IN KRAJINSKO OBLIKOVANJE
14. člen
Posegi v obcestni prostor
Pri izdelavi projektov za pridobitev gradbenega dovoljenja in za izvedbo (PGD in PZI) je treba izdelati podrobnejše krajinske rešitve oblikovanja reliefa, posebnih ureditev in zasaditve. Detajlno reliefno oblikovanje in načrt krajinske arhitekture morata biti v skladu z izhodišči lokacijskega načrta in morata upoštevati krajinske značilnosti prostora.
15. člen
Oblikovanje reliefa
Reliefno oblikovanje nasipov in vkopov naj se izvede v skladu z obstoječo morfologijo terena, tako da se vkopne in nasipne brežine speljejo v raščen teren z zaokrožitvami. Pri izvedbi vkopov in nasipov je potrebno zagotoviti stalen geološki nadzor in dela izvajati v suhem vremenu.
Odsek od mostu čez Čabranko do naselja Vici:
Nasipi se izvajajo z ustreznim stopničenjem terena. Za izvedbo nasipov je potrebno uporabiti kvaliteten nasipni material – drobljenec.
Vkopne brežine se izvedejo v nagibu 1:1 do 1:3 in se ustrezno zaščitijo, brežina z nagibom 1:1 se zaščiti s senenim nastiljem in lahkimi zaščitnimi mrežami, brežine z blažjim nagibom pa se humusirajo in zatravijo. Prav tako se humusirajo in zatravijo nasipne brežine.
Odsek od naselja Vici do priključka na regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina:
Zaradi razgibanega pobočja poteka trasa na tem odseku deloma v vkopu in deloma v nasipu, deloma pa v mešanem profilu. Plast humusa, ki se vzdolž trase spreminja, se pred pričetkom gradnje odstrani.
Vkopne brežine se izvedejo v nagibu 1:1,5 do 1:2 in se ustrezno zaščitijo. Brežine se humusirajo in zatravijo. Prav tako se humusirajo in zatravijo nasipne brežine. Po potrebi se na mestih, kjer se vkopi izvajajo v preperinskem sloju, zaščita izvede s senenim nastiljem in biotorkretom.
16. člen
Zasaditve in oblikovanje gozdnega roba:
Brežine vkopov in nasipov se vegetacijsko utrdijo; odkopne in nasipne brežine ceste je potrebno urediti tako, da je omogočen razvoj vegetacije po celotni brežini in dolgoročna povrnitev degradirane površine v stanje gozda. Cilj ureditve naj bo, da avtohtona pionirska vegetacija najkasneje v petih letih preraste brežine. Pri zasaditvah se naj upoštevajo tudi načela optičnega vodenja in preglednost ceste.
Vegetacija se lahko odstrani le tam, kjer bo to res nujno potrebno zaradi izvedbe trase in organizacije gradbišča.
17. člen
Odbojna ograja ceste
Odbojne zaščitne ograje naj bodo jeklene, višine do 0,80 m.
V. UKREPI ZA KOMUNALNO UREJANJE OBMOČJA
18. člen
Odvajanje talne in meteorne vode:
Odsek od mostu čez Čabranko do naselja Vici:
Zaradi mestoma labilnega in razmočenega terena naj se vzdolž celotne dolžine ceste vgradijo plastične drenažne cevi ø 100 za odvodnjavanje talne vode. Odvodnjavanje meteornih vod se izvede z odprtimi jarki in asfaltnimi muldami ter cevnimi propusti ø 60.
Na začetnem delu trase, kjer je le-ta premaknjena pod vznožje pobočja, se naj pri nadaljnjem projektiranju ceste upošteva rešitev razpršene odvodnje s pobočja preko propustov na poplavno ravnico, tako da se bo vzdrževal in razširil mokrotni biotop.
Odsek od naselja Vici do priključka na regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina:
Območje je na tem odseku izrazito bogato s površinskimi vodotoki ter z dotoki podzemne vode, še posebej na območju poteka trase od km 0.040 do km 0.140 in od km 0.700 do km 0.900 (okarektizirano kot delno zamočvirjeno območje). Odvodnjavanje talne vode naj se izvede z vgradnjo plastičnih drenažnih cevi ø 100 na vkopni strani ceste. Iztoki iz drenaž naj se izvedejo v vtočne jaške cevnih propustov.
Odvodnjavanje meteornih vod se izvede z asfaltnimi muldami, vtočnimi jaški in cevnimi propusti. Mulde naj imajo prost iztok po nasipu ali pa naj bodo speljane v vtočne jaške. Cevni propusti za odvajanje meteorne vode naj se izvedejo iz betonskih cevi ø 60. Na iztočni strani cevnih propustov je potrebno izvesti ustrezne iztočne glave. Iztok naj se glede na višino nasipa ustrezno utrdi do pete nasipa.
Za vsa prečkanja površinskih meteornih voda z novo traso obeh cest je potrebno k PGD, PZI dokumentaciji priložiti ustrezno hidrološko ekspertizo in hidravlične izračune. Temu elaboratu se priloži še hidravlične izračune odtoka površinskih voda same ceste.
Pri odvodu površinskih voda (skozi okrogle in ploščate propuste) na dolvodni strani, je potrebno proučiti ukrepe, da zbrana voda ne bo povzročala škode dolvodnim obrežnim lastnikom. Ukrepe je potrebno ustrezno projektno tehnično rešiti.
Pri prečkanju večjih vodotokov se naj prouči možnost erozije na vodozbirnih področjih in pri uvajalnih objektih predvidi dovolj velike peskolove ter po potrebi zaščito za plavajoče predmete (grablje iz železnih traverz).
19. člen
Prečkanje površinskih voda
Traso ceste prečka več površinskih voda:
Odsek od mostu čez Čabranko do naselja Vici:
– manjši potok v km 1.009, ki se ga premosti s cevnim propustom ø 100,
– Pungartski potok, v km 1.150, ki se ga premosti s ploščatim propustom B/H= 3,0/2,2 m,
– hudourniška grapa, v km 1.415, ki se jo premosti s cevnim propustom ø 140 in uredi strugo v območju prečkanja,
– manjši izviri na odseku med Vurhi in Vici: izvir v km 1.617, v km 1.678 in km 1.697, ki se jih premosti s cevnimi propusti ø 60.
Odsek od naselja Vici do priključka na regionalno cesto RIII-653/1364 Trava-Podplanina:
– manjša izvira v km 0.041 in km 0.146, ki se ju premosti s cevnimi betonskimi propusti ø 80,
– hudournik nad naseljem Vici, v km 0.503 se premosti s ploščatim betonskim propustom B/H= 2/2 m,
– hudournik v km 0.724, ki se ga premosti s ploščatim propustom dimenzij B/H =2/1,5 m,
– manjši potok v km 0.784, ki se ga premosti s cevnim propustom ø100.
V območju propustov naj se na vtočni strani korito vodotoka utrdi v lomljencu v betonski podlagi na dolžini ca. 5,00 m. Na začetku tlakovanega dela naj se izvede talni betonski prag, ki se ga po potrebi utrdi z železniškimi traverzami. Vtok v propust je potrebno izvesti z vtočno glavo. Na iztočni strani naj se korito utrdi na dolžini min. 5 m od iztočne glave, oziroma do konca nasipa. Širina utrjenega korita naj znaša ca. 1 m, naklon brežin pa 1:1,5.
20. člen
Elektro vodi
Odsek od mostu čez Čabranko do naselja Vici:
Traso na več mestih prečkajo nadzemni nizko in visokonapetostni vodi. Pri izvedbi del je potrebno paziti, da se jih ne poškoduje. Od km 1.640 do km 1.660 bo potrebna prestavitev električnega droga na dolžini, ki jo bo zahteval upravljalec voda. Za prestavitev električnih vodov je potrebno izdelati projektno dokumentacijo.
Odsek od naselja Vici do priključka na regionalno cesto R3-653/1364 Trava-Podplanina:
Na začetku trase, v km 0.006 prečka traso nadzemni elektro vod, ki pa zaradi poglobitve trase ne bo ogrožen.
21. člen
Telekomunikacijski vod
Odsek od mostu čez Čabranko do naselja Vici:
Telekomunikacijski vod, ki poteka vzporedno na celotni dolžini obravnavanega odseka, je potrebno pri izvedbi gradbenih del ustrezno zavarovati. Na območju od km 1.440 do km 1.460 trasa prečka priključek TK voda do stanovanjskega objekta v Vurhih. TK vod se ponovno približa trasi ceste v km 1.580 in poteka ob levem robu ceste do km 1.660, na odmiku min. 1 m. Na tem odseku prestavitev ne bo potrebna, bo pa potrebno paziti, da ne pride do poškodb voda med gradnjo. Od km 1.660 se kabel odmakne od trase in se ji ponovno približa v km 1.760 do 1.780 na razdaljo 1 m od roba vozišča.
Na vseh odsekih, kjer je odmik voda ca. 1 m od roba vozišča, je potrebno traso voda predhodno zakoličiti na terenu in ugotoviti dejansko potrebo po eventualni zaščiti TK kablov v dogovoru s predstavniki Telekoma.
VI. OKOLJEVARSTVENI IN DRUGI POGOJI
22. člen
Ukrepi za varovanje plodne zemlje
Odstranjena plast plodne zemlje naj se začasno deponira in v celoti porabi za humusiranje brežin.
Na odseku od mostu čez Čabranko do Vicev je izkopanega humusa manj, kot je potrebno za humusiranje brežin, na drugem odseku, od Vicev do regionalne ceste, pa preveč. Višek plodne zemlje z drugega odseka se uporabi za humuziranje brežin prvega odseka.
Izkopni material na odseku most čez Čabranko – Vici se v celoti deponira, na odseku Vici – regionalna cesta Trava-Podplanina pa se delno vgradi, pod posebnimi pogoji in navzočnostjo geologa, preostali del pa deponira na ustrezno deponijo.
Gradnjo obeh cestnih odsekov je potrebno časovno uskladiti.
23. člen
Varovanje vodnih virov
Vzdolž trase ceste naj se pod bermo vkopa vgradi drenažne cevi, ki naj imajo prost iztok po nasipu ali pa naj bodo speljane v vtočne jaške, ki se izvedejo na začetku cevnih propustov. Površinsko naj se oblikuje asfaltna mulda. Posebni ukrepi za zaščito podtalnice niso predvideni, razen na območju vodnega zajetja za naselje Vici. V bližini ni dovoljeno deponirati izkopnega materiala. Izkop je potrebno izvajati strojno, brez miniranja. Zaradi nevarnosti izlitja polutantov je na območju vodnega zajetja potrebno izvesti kontrolirano odvodnjavanje vode z vozišča.
V času gradnje mora investitor zagotoviti vse potrebne varnostne ukrepe in organizirati gradbišče tako, da bo preprečeno onesnaženje okolja in voda zaradi transporta, skladiščenja in uporabe tekočih goriv in drugih škodljivih snovi. V primeru nezgode je treba zagotoviti takojšnje ukrepanje za to usposobljenih delavcev.
24. člen
Gozdnogospodarske ureditve in varovanje gozdov
Gradnja na gozdnih območjih (gozdu in gozdnem prostoru) mora čim manj posegati v prostor izven samega cestnega telesa (minimalna sečnja zaradi gradbenih dovozov in gradnje objektov). Za eventualne posege izven območja lokacijskega načrta je potrebno predhodno pridobiti soglasje Zavoda za gozdove Slovenije.
Pred pričetkom gradnje oziroma pripravljalnih del, ko je trasa ceste že označena na terenu, mora gozdar pred izvajanjem sečnje označiti drevesa za posek. Sečnjo lesa na trasi morajo izvajati izvajalci, ki izpolnjujejo pogoje iz pravilnika o minimalnih pogojih, ki jih morajo izpolnjevati izvajalci del v gozdovih (Uradni list RS, št. 35/94).
V času gradnje mora biti preprečeno vsako nepotrebno zasipavanje in odstranjevanje podrasti.
Zaradi gradnje prizadeti, novo nastali gozdni rob mora biti po končanih delih saniran skladno s pogoji 11. in 13. člena tega odloka. Najmanj dve leti po končani gradnji obravnavanih odsekov ceste je potrebno spremljati stanje ob trasi in po potrebi izvesti sanacijo poškodb ter oblikovati nov gozdni rob. Obstoječ režim gozdnih cest in vlak ter manjših skladišč lesa je potrebno prilagoditi novi situaciji in omogočiti priključevanje na novo cestno povezavo.
25. člen
Zagotavljanje potresne varnosti
Pri načrtovanju ceste in ostalih ureditev je potrebno upoštevati določila odredbe o dimenzioniranju in izvedbi gradbenih objektov v potresnih območjih (Uradni list SRS, št. 18/63) za območje seizmične intenzitete VI. stopnje lestvice Mercalli-Cancan-Seiberg.
26. člen
Ukrepi za varovanje sladkovodnih vrst rib in njihovih habitatov
Pri gradnji cestne povezave na obravnavanih odsekih je treba za zavarovanje glavača in potočne postrvi v tangiranih vodotokih slediti ciljem in smernicam za varstvo vodnih živali in rastlin skladno z uredbo o zavarovanju ogroženih živalskih vrst (Uradni list RS, št. 57/93) in z odredbo o najmanjših dolžinah lovnih rib in varstvenih dobah rib, rakov in školjk (Uradni list RS, št. 14/93) ter Rdečim seznamom ogroženih sladkovodnih vrst rib v Sloveniji (M. Povž,1992).
Zaradi drstenja, valjenja in razvoja zaroda je treba terminski plan izvajanja del prilagoditi času razmnoževanja teh dveh ribjih vrst, kar pomeni prepoved strojnih del v vodi, oziroma del, ki vplivajo na kvaliteto vode in vodni režim v času od oktobra do maja.
27. člen
Ukrepi za dvoživke
Na odseku od mostu čez Čabranko do naselja Vici, na območju poplavne ravnice Čabranke, morajo biti propusti (v profilu med P43 in P44 ter v profilih P47 in P52) prilagojeni za prehajanje dvoživk: s profilom minimalnega premera 0,8 m in tlakovanjem dna propusta le neposredno pod cestiščem. Kjer je funkcija prehoda hkrati tudi vodni propust, mora biti širina profila dovolj velika, da v normalnem vodostaju omogoča suho pohodno površino v širini najmanj 0,30 m.
VII. ETAPNOST GRADNJE
28. člen
Gradnja po tem lokacijskem načrtu je predvidena v dveh etapah:
1. etapa gradnje zajema izgradnjo cestne povezave od mostu čez Čabranko do Vicev in s tem vzpostavitev kvalitetne povezave med naselji in zaselki v dolini reke Čabranke;
2. etapa gradnje zajema izvedbo novogradnje od Vicev do navezave na regionalno cesto Trava-Podplanina in s tem vzpostavitev povezave med naselji ob Čabranki z občinskim središčem in notranjostjo države po slovenski strani.
VIII. OBVEZNOSTI INVESTITORJA, IZVAJALCEV IN UPRAVLJALCA CESTE
29. člen
Obveznosti investitorja in izvajalca pri gradnji ceste so naslednje:
– vse poti in ceste, ki bodo zaradi gradnje te cestne povezave ali uporabe pri gradnji kakorkoli poškodovane, sanirati oziroma povrniti v prvotno stanje;
– zagotoviti ukrepe na obstoječem cestnem omrežju v takem obsegu, da se prometna varnost zaradi gradnje te ceste na bo poslabšala;
– urediti in protiprašno zaščititi pred pričetkom gradnje vse lokalne ceste in javne poti, ki se bodo uporabljale kot poti na gradbišče;
– pri gradnji uporabiti ustrezno tehnologijo, ki bo preprečila morebitne erozijske procese;
– pred posekom drevja na bodoči trasi obvestiti Zavod za gozdove Slovenije zaradi označitve drevja;
– promet v času gradnje organizirati tako, da bo možen dostop na zaledne pašnike in gozdne površine;
– kriti vse stroške prestavitve ali zaščite tangiranih komunalnih vodov;
– v skladu z veljavnimi predpisi odpraviti v najkrajšem možnem času prekomerne negativne posledice, ki bi nastale zaradi graditve ali obratovanja ceste;
– izvesti ukrepe za zaščito naravne reprodukcije – izvajanje del v vodi izven časa drsti in
– sprotno obveščati ribiško družino Kočevje zaradi morebitnih preventivnih odlovov rib neposredno pred gradbenimi posegi v vodo.
IX. TOLERANCE
30. člen
Pri realizaciji lokacijskega načrta so dopustna odstopanja od tehničnih rešitev, določenih s tem odlokom, če se pri nadaljnjih podrobnejših analizah geoloških, hidroloških, geomehanskih in drugih razmer poiščejo tehnične rešitve, ki so primernejše z oblikovnega, prometno-tehničnega ali okoljevarstvenega vidika. Pri tem se prostorski in okoljski pogoji ne smejo poslabšati.
Odstopanja od dolžine objektov na trasi (opornih oziroma podpornih zidov, kamnitih zložb in roliranih nasipov ter odbojnih ograj) so dovoljena v dolžini, ki jo pogojujejo terenske razmere. Ta odstopanja ne smejo biti v nasprotju z javnimi interesi, z njimi pa morajo soglašati tudi organi in organizacije, ki jih ta odstopanja zadevajo.
X. NADZOR
31. člen
Nadzor nad izvajanjem tega odloka opravlja MOP, Inšpektorat RS za okolje in prostor, enota Kočevje.
XI. KONČNE DOLOČBE
32. člen
Z dnem veljavnosti tega odloka prenehajo na prostoru, ki ga obravnava ta lokacijski načrt, veljati določbe odloka o prostorskih ureditvenih pogojih za območje Občine Loški Potok (Uradni list RS, št. 12/99 in 69/99).
33. člen
Lokacijski načrt je stalno na vpogled v prostorih Občinske uprave občine Loški Potok.
34. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 350/98-7
Loški Potok, dne 22. februarja 2003.
Župan
Občine Loški Potok
Janez Novak, inž. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti