Uradni list

Številka 44
Uradni list RS, št. 44/2002 z dne 21. 5. 2002
Uradni list

Uradni list RS, št. 44/2002 z dne 21. 5. 2002

Kazalo

2180. Odlok o plakatiranju in obveščanju na območju Mestne občine Novo mesto, stran 4371.

Na podlagi 1. in 4. člena Zakona o komunalnih taksah (Uradni list RS, št. 18/91), 8. člena Zakona o volilni kampanji (Uradni list RS, št. 62/94 in 17/97), 3. in 25. člena Zakona o prekrških (Uradni list SRS, št. 25/83, 42/85, 47/87, 5/90 in Uradni list RS, št. 10/91, 13/93 in 66/93, 61/96, 35/97, 45/97, 73/97, 87/97, 73/98, 31/00 in 24/01), 7. in 16. člena Statuta Mestne občine Novo mesto (Uradni list RS, št. 68/01) in Odloka o gospodarskih javnih službah v Mestni občini Novo mesto (Uradni list RS, št. 40/01 in 11/02) je Občinski svet Mestne občine Novo mesto na 35. seji dne 7. 3. 2002 sprejel
O D L O K
o plakatiranju in obveščanju na območju Mestne občine Novo mesto
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se za območje Mestne občine Novo mesto (v nadaljevanju: MO NM) ureja način opravljanja plakatiranja in obveščanja, ki se lahko izvaja:
1. kot izbirna gospodarska javna služba,
2. kot oglaševanje za lastne potrebe,
3. v mobilnih oblikah posredovanja obvestil,
4. za potrebe oglaševanja volilne kampanje,
5. kot usmerjevalni in obvestilni sistem.
2. člen
(1) Plakatiranje in obveščanje obsega vse oblike posredovanja obvestil in sporočil s plakati, letaki, napisi in drugimi izraznimi oblikami za vizualno sporočanje (v nadaljnjem besedilu: obvestilna sredstva) širši javnosti.
(2) Obvestilo je namenjeno širši javnosti, kadar je obvestilno sredstvo nameščeno tako, da je usmerjeno navzven in je vizualno zaznavno iz odprtega javnega prostora.
3. člen
(1) Za obvestilno mesto iz 1. in 2. točke 1. člena se šteje vsak fiksen ali mobilen objekt ali naprava, urejena za nameščanje obvestilnih sredstev, kakor tudi nameščanje obvestilnih sredstev neposredno na zgradbe in druge nepremičnine z namenom posredovanja obvestil širši javnosti.
(2) Za mobilno obliko posredovanja obvestil se štejejo vse oblike raznosa, raztrosa in razdeljevanja obvestilnih sredstev, vse oblike nameščanja obvestilnih sredstev na cestna vozila in izvajanje reklamiranja in obveščanja z za te namene opremljenimi vozili.
(3) Za mobilno obliko posredovanja obvestil se šteje tudi enkratno nameščanje obvestilnih sredstev ob prireditvah in nameščanje obvestilnih sredstev v času izvajanja volilne kampanje izven urejenih in za to določenih obvestilnih mest.
4. člen
(1) Za ureditev obvestilnega mesta iz 1. in 2. točke 1. člena tega odloka mora biti pridobljeno dovoljenje na podlagi predpisov, ki urejajo posege v prostor.
(2) V postopku za pridobitev dovoljenja za poseg v prostor se mora stranka izkazati tudi s soglasjem za komunalne zadeve pristojnega oddelka Mestne občine Novo mesto (v nadaljevanju: pristojnega oddelka), katerega izda v skladu s prostorskimi izvedbenimi akti MO NM in s Pravilnikom o merilih za določitev lokacij in lokacijah za oglaševanje.
II. NAČIN OPRAVLJANJA PLAKATIRANJA IN OBVEŠČANJA KOT IZBIRNE GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE
5. člen
(1) Izbirna gospodarska javna služba plakatiranja in obveščanja se zagotavlja s podeljevanjem koncesij.
(2) S tem odlokom kot koncesijskim aktom Mestna občina Novo mesto kot koncedent (v nadaljnjem besedilu: koncedent) določa: predmet in območje izvajanja koncesije, pogoje za podelitev in izvajanje koncesije, javna pooblastila, začetek in čas trajanja koncesije, vire financiranja koncesije, način plačila koncesije, nadzor nad izvajanjem koncesije, prenehanje koncesijskega razmerja, postopek javnega razpisa in izbire koncesionarja, sklenitev koncesijske pogodbe, druge sestavine, potrebne za določitev in izvajanje izbirne gospodarske javne službe.
1. Predmet izvajanja koncesije
6. člen
Predmet koncesije je izbirna gospodarska javna služba plakatiranja in obveščanja (v nadaljnjem besedilu: koncesija).
7. člen
Obvestilna mesta za izvajanje oglaševanja so:
1. samostoječe ali stenske table (svetlobne ali nesvetlobne),
2. samostoječe svetlobne vitrine,
3. svetlobne vitrine na avtobusnih postajališčih mestnega prometa,
4. plakatni stebri,
5. slikovno ali pisno obdelane stene zgradb,
6. svetlobni ali vrtljivi prikazovalniki,
7. obešanke na drogovih javne razsvetljave,
8. transparenti,
9. zvočni objekti ali naprave.
2. Območje izvajanja koncesije
8. člen
(1) Koncesija se izvaja na območju Mestne občine Novo mesto.
(2) Lokacije in namen rabe obvestilnih mest za izvajanje koncesij se določijo s prostorskimi izvedbenimi akti Mestne občine Novo mesto in s Pravilnikom o merilih za določitev lokacij in lokacijah za oglaševanje.
3. Pogoji za podelitev in izvajanje koncesije
9. člen
Interesent za pridobitev koncesije mora izpolnjevati naslednje pogoje:
1. da je fizična ali pravna oseba, registrirana v Republiki Sloveniji za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije,
2. da ima poravnane davke, prispevke in ostale obveznosti do Mestne občine Novo mesto,
3. da izkaže kadrovsko in organizacijsko sposobnost za izvajanje koncesije,
4. da izkaže finančno usposobljenost,
5. da razpolaga z zadostnim obsegom potrebnih delovnih sredstev in priprav,
6. da ima izkušnje na področju dejavnosti, ki je predmet koncesije,
7. da prevzame odgovornost za škodo, ki bi jo z opravljanjem ali v zvezi z opravljanjem koncesije lahko povzroči tretji osebi.
10. člen
Koncesionar mora v okviru objektivnih možnosti opravljati koncesijo tudi ob nepredvidljivih okoliščinah, nastalih zaradi višje sile. Ob nastopu okoliščin, ki pomenijo višjo silo, se morata koncedent in koncesionar medsebojno obvestiti in dogovoriti o izvajanju koncesije v pogojih nastale višje sile.
4. Javna pooblastila
11. člen
Koncesionarja – upravljalca oglasnih stebrov za klasično plakatiranje se lahko pooblasti, da nemudoma odstrani vsako obvestilno sredstvo, nameščeno izven dovoljenih obvestilnih mest na stroške tistega, ki je obvestilno sredstvo namestil ali tistega, v čigar korist je izvršeno nameščanje obvestilnih sredstev.
5. Začetek in čas trajanja koncesije
12. člen
(1) Koncesija se podeli za obdobje dveh let. Če koncesionar izpolnjuje do koncendenta obveznosti iz tega odloka in koncesijske pogodbe, se obdobje lahko podaljša vsako leto za eno leto z aneksom, vendar največ do pet let.
(2) Rok iz prejšnjega odstavka začne teči z dnem podpisa koncesijske pogodbe.
6. Viri financiranja koncesije
13. člen
Sredstva za izvajanje koncesije (za postavitev in vzdrževanje obvestilnih mest) zagotavlja koncesionar.
7. Nadzor nad izvajanjem koncesije
14. člen
Nadzor nad izvajanjem koncesije opravlja koncendent.
8. Prenehanje koncesijskega razmerja
15. člen
(1) Koncesijsko razmerje med koncedentom in koncesionarjem preneha:
1. s prenehanjem koncesijske pogodbe,
2. z odkupom koncesije v skladu z zakonom,
3. z odvzemom koncesije,
4. s prevzemom koncesije v režijo,
5. v drugih primerih, določenih s koncesijsko pogodbo.
(2) Pogoji in način prenehanja koncesije se podrobneje uredijo s koncesijsko pogodbo.
9. Postopek javnega razpisa za izbiro koncesionarja
16. člen
(1) Lokacije in namen rabe obvestilnih mest za plakatiranje in obveščanje pridobi koncesionar na podlagi javnega razpisa, in sicer za:
1. samostoječe ali stenske table (svetlobne ali nesvetlobne),
2. samostoječe svetlobne vitrine,
3. svetlobne vitrine na postajališčih mestnega prometa,
4. plakatne stebre,
5. svetlobne ali vrtljive prikazovalnice (rotopanoji),
6. obešanke na drogovih javne razsvetljave,
7. transparente,
8. slikovno ali pisno obdelane stene zgradb,
9. zvočne objekte in naprave.
(2) Javni razpis za podelitev koncesije se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
(3) Javni razpis za podelitev koncesije pripravi in razpiše strokovna komisija, ki jo s sklepom imenuje direktor občinske uprave. Komisijo sestavljajo predsednik in trije člani.
17. člen
(1) Javni razpis mora vsebovati vsaj navedbe o:
1. predmetu in območju koncesije,
2. začetku in času trajanja koncesije,
3. pogojih, ki jih mora izpolnjevati koncesionar,
4. obveznih sestavinah prijave na razpis,
5. strokovnih referencah in drugih dokazilih, ki morajo biti predložena za ugotavljanje usposobljenosti prijavitelja,
6. merilih, ki bodo vplivala na izbor koncesionarja,
7. roku in načinu predložitve prijav,
8. roku za izbor koncesionarja,
9. roku, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izboru koncesionarja,
10. odgovornih osebah za dajanje pisnih in ustnih informacij med razpisom.
18. člen
(1) Javni razpis traja od dneva objave v Uradnem listu Republike Slovenije do poteka razpisnega roka, ki ne sme biti krajši od 52 dni od dneva, ko je bil poslan javni razpis v objavo.
(2) Izbira najugodnejšega interesenta se lahko opravi, če se je na javni razpis pravilno prijavil vsaj en prijavitelj.
(3) Javni razpis je neuspešen, če do poteka razpisanega roka ni predložena nobena pravilna prijava. Prijava na razpis je nepravilna, če ne vsebuje vseh obveznih sestavin prijave na razpis ali če ni prispela v razpisanem roku.
(4) Če javni razpis ni uspel, se lahko ponovi.
19. člen
Pri odločanju o izbiri koncesionarja se kot merila upoštevajo predvsem naslednji kriteriji:
1. strokovna, organizacijska in finančna usposobljenost prijavitelja,
2. dosedanje izkušnje interesenta,
3. druge ugodnosti, ki jih nudi prijavitelj.
20. člen
(1) Komisija iz tretjega odstavka 18. člena po pregledu in ocenjevanju prijav pripravi predlog za izbiro najugodnejšega interesenta.
(2) O izbiri koncesionarja odloči direktor občinske uprave z upravno odločbo.
21. člen
Izbrani koncesionar ne sme prenesti podeljene koncesije na nobeno drugo pravno ali fizično osebo brez soglasja koncedenta.
10. Sklenitev koncesijske pogodbe
22. člen
(1) Koncesija prične veljati z dnem podpisa koncesijske pogodbe, s katero se podrobneje uredi medsebojno razmerje med koncedentom in koncesionarjem.
(2) Koncesijsko pogodbo sklene v imenu koncedenta župan.
(3) V primeru neskladja med tem odlokom in koncesijsko pogodbo veljajo določbe tega odloka.
11. Obveznosti koncesionarja
23. člen
(1) Koncesionar mora vsako obvestilno mesto za oglaševanje označiti s firmo.
(2) Koncesionar mora sam opravljati koncesijo.
(3) Koncesionar je dolžan redno vzdrževati in obnavljati obvestilna mesta za oglaševanje, na katerih se izvaja koncesija, in neposredno okolico.
(4) Poškodovane plakate na velikih samostoječih in stenskih panojih mora koncesionar takoj zamenjati z novimi in skrbeti za urejen videz. V primeru, da oglaševalna površina ni oddana, jo je koncesionar dolžan prelepiti z belim papirjem.
(5) Oglaševanje je dovoljeno le v slovenskem jeziku. Stranka mora sama poskrbeti, da je vsebina v skladu z zakonom.
(6) Lokacije za posamezne vrste objektov ali naprav za oglaševanje se lahko uporabljajo le skladno z dovoljenjem iz 4. člena tega odloka.
(7) Koncesionar je dolžan za obvestilna mesta, ki so predmet koncesijske pogodbe, plačevati komunalno takso v skladu z Odlokom o komunalnih taksah v Mestni občini Novo mesto.
(8) Koncesionar je dolžan v roku 30 dni po preteku koncesijske pogodbe odstraniti obvestilna mesta za oglaševanje.
(9) Koncesionar je dolžan uporabljati lokacije za oglaševanje z zvočnimi objekti in napravami v skladu z predpisi, ki določajo mejne vrednosti ravni hrupa za posamezna naravna in življenjska okolja.
24. člen
Na plakatnih stebrih in tablah, ki so določeni za klasično plakatiranje, morajo biti obvestilna sredstva označena z ustreznim znakom izvajalca (žigom, napisom) in datumom, do katerega sme biti obvestilno sredstvo nameščeno na teh obvestilnih mestih.
25. člen
Za uporabo obvestilnih mest določajo pogoje koncesionarji, ki zagotavljajo tudi nameščanje in odstranjevanje obvestilnih sredstev.
26. člen
Koncesionarji, ki so pridobili lokacije za postavitev obvestilnih mest za oglaševanje z javnim razpisom, morajo pod enakimi pogoji zagotoviti organizatorjem volilne kampanje uporabo obvestilnih mest, s katerimi upravljajo, v skladu z Zakonom o volilni kampanji.
III. OGLAŠEVANJE ZA LASTNE POTREBE
27. člen
(1) Oglaševanje za lastne potrebe je oglaševanje pravnih oseb in samostojnih podjetnikov posameznikov (v nadaljevanju: stranka) na njihovih poslovnih stavbah, prostorih, funkcionalnih zemljiščih ter na razstavljenih vozilih in je vidno z javne površine:
1. z napisom firme,
2. z napisi, znaki, nalepkami, zastavami oziroma drugimi simboli firme, izdelka, storitve in podobno, ki so lahko nesvetlobni ali svetlobni, nevrtljivi ali vrtljivi,
3. z oglaševalnimi vitrinami, v katerih sta blago ali dejavnost predstavljena zunaj poslovnega prostora,
4. z “elektronskimi“ prikazi.
(2) Stranka iz prejšnjega odstavka tega člena je dolžna pristojnemu oddelku v petnajstih dneh prijaviti oglaševanje za lastne potrebe.
(3) Prijava mora vsebovati podatke o:
1. firmi,
2. kraju, času namestitve objekta ali naprave iz prvega odstavka tega člena,
3. objektu ali napravi iz prejšnje alinee in
4. odločbo o priglasitvi.
(4) Pristojni oddelek izda odločbo o odmeri komunalne takse na podlagi Odloka o komunalnih taksah v MO Novo mesto.
28. člen
(1) Stranka lahko oglašuje za lastne potrebe na zunanjih stenah avtobusov mestnega prometa z nalepkami, napisi in podobno ter znotraj avtobusov s plakati, ekrani, zvočnim oglaševanjem in podobno.
(2) Stranka je dolžna z vlogo zaprositi pristojni oddelek za dovoljenje za oglaševanje iz prvega odstavka tega člena.
(3) Prijava mora vsebovati podatke o stranki, obdobju oglaševanja in velikosti nalepke, napisa in podobno.
(4) Pristojni oddelek izda odločbo o odmeri takse.
29. člen
Obvestilna mesta si lahko za svoje potrebe uredi tudi krajevna skupnost. Krajevne skupnosti lahko oglašujejo za lastne potrebe na poslovnih stavbah, prostorih in funkcionalnih zemljiščih, kjer opravljajo svojo dejavnost. Dovoljenje izda pristojni oddelek.
30. člen
Na obvestilnih mestih za lastne potrebe je prepovedano izvajati obveščanje za potrebe drugih pravnih in fizičnih oseb.
31. člen
Od obvestilnega mesta za lastne potrebe, razen za oglaševanje za lastne potrebe krajevne skupnosti (29. člen), je stranka dolžna plačevati komunalne takse na podlagi Odloka o komunalnih taksah v Mestni občini Novo mesto.
IV. MOBILNO POSREDOVANJE OBVESTIL
32. člen
(1) Ob enkratnem oglaševanju ob prireditvah in v času izvajanja volilne kampanje stranka lahko oglaša s prenosljivimi uličnimi panoji, transparenti, zvočnimi objekti ali napravami.
(2) Za enkratno nameščanje objektov ali naprav za oglaševanje ob prireditvah in v času izvajanja volilne kampanje si mora stranka pridobiti dovoljenje.
(3) Dovoljenje iz prvega odstavka tega člena za postavitev objektov ali naprav za oglaševanje se pridobi na podlagi vloge.
(4) Vloga mora vsebovati:
1. navedbo lokacije za posamezno vrsto objekta ali naprave za oglaševanje,
2. soglasje lastnika nepremičnine, če je ta v zasebni lasti.
(5) Pristojni oddelek izda odločbo o odmeri takse.
V. PLAKATIRANJE ZA POTREBE VOLILNE KAMPANJE
33. člen
(1) Za potrebe volilne kampanje mora MO NM brezplačno zagotoviti vsem organizatorjem volilne kampanje osnovno informiranje volivcev v MO NM o listi kandidatov oziroma kandidatu.
(2) Za osnovno informiranje iz prejšnjega odstavka tega člena se šteje predstavitev na dveh prenosljivih uličnih panojih za klasično plakatiranje.
(3) Župan je pooblaščen, da za osnovno informiranje iz 1. odstavka tega člena lahko poleg obvestilnih mest iz 2. odstavka tega člena, določi dodatna obvestilna mesta.
(4) Organizatorji pridobijo obvestilna mesta na podlagi javnega razpisa. Obvestilna mesta se razdelijo med organizatorje z žrebanjem lokacij, ki so razdeljene v dve skupini.
34. člen
(1) Pristojni oddelek najkasneje v 60 dneh pred dnevom glasovanja z javnim razpisom objavi pogoje za pridobitev pravice do uporabe obvestilnih mest iz 33. člena tega odloka. Rok za priglasitev ne sme biti krajši kot 15 dni.
(2) Postopek javnega razpisa izvede komisija, ki ima tri člane in jo imenuje direktor občinske uprave.
35. člen
Na javni razpis se mora organizator volilne kampanje priglasiti pismeno v roku, določenim z javnim razpisom, v nasprotnem primeru se pri dodelitvi obvestilnih mest ne upošteva. Rok za priglasitev ne sme biti krajši kot 15 dni.
36. člen
V primeru, da organizator volilne kampanje ne začne uporabljati vseh dodeljenih obvestilnih mest v roku treh dni, mora o tem v štiriindvajsetih urah pismeno obvestiti pristojni oddelek. Komisija teh obvestilnih mest ne sme dodeliti ostalim organizatorjem volilne kampanje.
VI. USMERJEVALNI IN OBVESTILNI SISTEM
37. člen
(1) Usmerjevalni in obvestilni sistem obsega usmerjevalne in obvestilne table ter table za obeleževanje poslovnih stavb in dejavnosti.
(2) Usmerjevalne table, ki opozarjajo in usmerjajo na urgentne mestne in druge javne funkcije (bolnišnica, zdravstveni dom, avtobusna postaja, upravne službe in podobno), so v skladu s Pravilnikom o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah prometni znaki in nimajo komercialnega značaja.
(3) Obvestilne table so namenjene vodenju prometa do gospodarskih subjektov in imajo značaj nosilca oglaševanja.
38. člen
Izvajanje dejavnosti urejanja usmerjevalnega in obvestilnega sistema se izvaja v skladu z navodili za postavitev turistične in obvestilne signalizacije, ki jih določa pristojna državna direkcija za ceste in obsega:
1. izdelavo usmerjevalnih in obvestilnih tabel,
2. upravljanje (postavljanje, zamenjavanje, dopolnjevanje, odstranjevanje in vzdrževanje) usmerjevalnih in obvestilnih tabel ter trženje obvestilnih tabel,
3. vodenje evidence usmerjevalnih in obvestilnih tabel,
4. druge dejavnosti, ki po svoji naravi sodijo v to dejavnost ali pa so določene z veljavnimi predpisi.
39. člen
Izvajalca dejavnosti urejanja usmerjevalnega in obvestilnega sistema se izbere z javnim razpisom v okviru postopka javnega razpisa za oddajo lokacij za postavitev obvestilnih mest.
VII. PREPOVEDI
40. člen
(1) Uporaba obvestilnih mest brez dovoljenja iz 4. člena tega odloka je prepovedana.
(2) Lepljenje malih in velikih plakatov je prepovedano na zunanjih površinah izložb, sten, oken, vrat, zidov, ograj, dreves, gradbiščnih ograj in podobno.
(3) Prepovedano je oglaševanje brez dovoljenja na vozilih in prikolicah z majhnimi ali velikimi plakati in drugimi podobnimi načini oglaševanja (svetlobni, vrtljivi).
(4) Prepovedano je trositi propagandni material v odprte prostore in ga zatikati ali lepiti na avtomobile.
(5) Prepovedana je nenamenska uporaba in poškodovanje objektov ali naprav za oglaševanje ter poškodovanje in zakrivanje vsebine oglaševanja.
(6) Prepovedano je izvajati kakršnakoli upravna dejanja, izvajati geodetske meritve, izdelovati dokumentacijo, izdajati soglasja, izdajati upravna dovoljenja in podobno pravnim osebam ali posameznikom, ki niso koncesionarji.
VIII. NADZOR
41. člen
Nadzor nad izvajanjem tega odloka opravlja inšpektorat.
42. člen
(1) Inšpektorat izda odločbo o takojšnji odstranitvi obvestilnih sredstev za oglaševanje stranki, če ugotovi:
1. da je postavila obvestilno sredstvo na lokaciji, ki ni bila navedena v javnem razpisu (16. člen),
2. da stranka ni ravnala skladno z določili 8. točke 23. člena tega odloka,
3. da oglašuje brez dovoljenja iz 27. člena tega odloka,
4. da ne plačuje takse,
5. da sama ne izvaja oglaševanja.
(2) Pritožba zoper odločbo, izdano na podlagi tega člena, ne zadrži njene izvršitve.
(3) Sredstva za odstranitev objektov ali naprav iz prvega odstavka tega člena načrtuje inšpektorat.
IX. KAZENSKI DOLOČBI
43. člen
(1) Z denarno kaznijo 200.000 tolarjev se kaznuje za prekršek pravna oseba, ki stori prekršek, če:
1. ravna v nasprotju z 10. členom,
2. ne odstrani obvestilnih sredstev iz obvestilnih mest skladno z 11. členom,
3. ravna v nasprotju z 21. členom,
4. ne označi obvestilnega mesta, objekta in naprave skladno s prvim odstavkom 23. člena,
5. ravna v nasprotju z drugim odstavkom 23. člena,
6. ravna v nasprotju s tretjim odstavkom 23. člena,
7. ne uporablja lokacije skladno s četrtim odstavkom 23. člena,
8. oglašuje v nasprotju s petim odstavkom 23. člena,
9. oglašuje v nasprotju s devetim odstavkom 23. člena,
10. ne odstopi plakatnih mest za potrebe volilne kampanje (26. člen),
11. na obvestilnih mestih, urejenih za lastne potrebe, izvaja ali dopusti obveščanje za potrebe drugih pravnih in fizičnih oseb (1. odstavek 27. člena),
12. ne ravna po določbah drugega odstavka 27. člena,
13. ne ravna po določbah drugega odstavka 28. člena,
14. ne prijavi oglaševanja, kot to določa tretji odstavek 32. člena,
15. ne poda pismenega obvestila, kot določa 36. člen,
16. stori prekršek iz 40. člena.
(2) Z denarno kaznijo 150.000 SIT se kaznuje za prekršek posameznik, ki stori prekršek v zvezi s samostojnim opravljanjem dejavnosti iz prvega odstavka tega člena.
(3) Z denarno kaznijo 60.000 tolarjev se kaznuje za prekršek iz prvega odstavka tega člena odgovorna oseba pravne osebe.
(4) Z denarno kaznijo 60.000 tolarjev se kaznuje za prekršek iz prvega odstavka tega člena fizična oseba, ki stori prekršek iz prvega odstavka tega člena.
44. člen
Z denarno kaznijo 60.000 tolarjev, ki se izterja na kraju prekrška, se kaznuje za prekršek fizična oseba, če stori prekršek iz 2., 3., 4. in 5. odstavka 40. člena.
X. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
45. člen
Pravilnik iz 2. odstavka 8. člena tega odloka sprejme Občinski svet MO NM v roku šest mesecev po uveljavitvi tega odloka.
46. člen
Z uveljavitvijo tega odloka preneha veljati Odlok o plakatiranju in obveščanju na območju Mestne občine Novo mesto (Uradni list RS, št. 31/96).
47. člen
(1) Obstoječe pogodbe, ki urejajo plakatiranje in obveščanje, prenehajo veljati s potekom časa, za katerega so bile sklenjene.
(2) V roku 60 dni pred pretekom časa iz prvega odstavka tega člena se objavi javni razpis za pridobitev koncesije za lokacije, ki se sprostijo po prenehanju veljavnosti pogodb iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pogodbena stranka, ki na javnem razpisu ne bo pridobila koncesije, je dolžna svoje objekte ali naprave za oglaševanje odstraniti v roku 30 dni po obvestilu.
(4) Obstoječe usmerjevalne table, postavljene v križiščih, ob cestah in javnih poteh je vzdrževalec občinskih cest dolžan odstraniti v roku 6 mesecev po uveljavitvi tega odloka.
(5) V primeru, da pogodbena stranka ne ravna po določilih 3. odstavka in vzdrževalec občinskih cest po določilih 4. odstavka tega člena, se upoštevajo določila 42. člena tega odloka.
48. člen
Do oddaje koncesije za plakatne table in stebre za malo plakatiranje, izvaja dejavnost plakatiranja na javnih obvestilnih mestih Javno podjetje Komunala Novo mesto d.o.o..
49. člen
Pravne osebe in samostojni podjetniki, ki oglašujejo za lastne potrebe, so dolžne v roku šestih mesecev po uveljavitvi tega odloka pristojnemu oddelku prijaviti oglaševanje za lastne potrebe.
50. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 015-05-6/2002-1200
Novo mesto, dne 7. marca 2002.
Župan
Mestne občine Novo mesto
Anton Starc, dr. med. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti