Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
TARIFA KOMUNALNIH TAKS
k Odloku o komunalnih taksah v Mestni občini Novo
mesto, sprejeta na seji Občinskega sveta Mestne občine
Novo mesto dne 7. 3. 2002
Tarifna št. 1
Uporaba glasbenih avtomatov in igralnih sredstev v javnih
lokalih
-----------------------------------------------------------------
Tarifna Opis taksnega predmeta Število
št. točk/dan
-----------------------------------------------------------------
1.1 glasbeni avtomat v javnih lokalih, druga
igralna sredstva 10
1.2 igralna sredstva v javnih lokalih (biljard,
elektronski ali računalniški igralni avtomat 20
-----------------------------------------------------------------
Pojasnila:
1. Med glasbene avtomate po tarifni postavki 1.1 se ne štejejo v
javnih lokalih nameščeni radijski in televizijski sprejemniki. Za
druga igralna sredstva se štejejo naprave, kot so razni stenski
avtomati, namizna igralna sredstva (nogomet, košarka, marjanca
ipd.) in podobne naprave ne glede na vrsto pogona in način
plačevanja uporabe teh sredstev.
2. Javni lokali so poslovni prostori (gostilne, restavracije,
menze, bifeji ipd.) kot tudi k tem prostorom pripadajoči vrtovi,
terase in drugi prostori, v katerih se zadržujejo gostje.
Javni lokali so tudi društveni prostori, ki so namenjeni za
sestajanje društvenih članov zaradi zabave oziroma razvedrila.
3. Komunalna taksa se ne plača za uporabo šaha, domine, igralnih
kart, balinišča in kegljišča.
4. Za uporabo igralnih sredstev v društvenih prostorih dejavnosti
se plača polovica predpisane takse.
5. Taksni zavezanec je podjetje ali druga organizacija ali
zasebnik, ki ima v svojem ali najetem javnem lokalu glasbene ali
igralne avtomate in igralna sredstva ne glede na lastništvo le-
teh.
Tarifna št. 2
Uporaba javnega pločnika in javne površine pred
poslovnim prostorom
-----------------------------------------------------------------
Tarifna Opis taksnega predmeta Število točk
št. / dan / m2
I. obm. II. obm.
-----------------------------------------------------------------
2.1 pločnik ali druge javne površine pred
poslovnimi prostori za opravljanje
gostinsko turistične dejavnosti 10 6
2.2 pločnik ali druge javne površine pred
poslovnimi prostori za razstavljanje ali
reklamiranje blaga, ki ga v poslovnih
prostorih prodajajo ter za prodajo blaga
ali opravljanje storitev pred poslovnim
prostorom 6 4
-----------------------------------------------------------------
Pojasnila:
1. Taksni zavezanec je vsakokratni uporabnik javne površine ali
prireditelj oziroma fizična ali pravna oseba, ki javni prostor
uporablja.
Tarifna št. 3
Uporaba trgov in drugih javnih površin (razen pločnikov)
za razstavljanje predmetov, prirejanje razstav in drugih
zabavnih prireditev za gospodarske namene
-----------------------------------------------------------------
Tarifna Opis taksnega predmeta Število točk
št. / dan / m2
I. obm. II. obm.
-----------------------------------------------------------------
3.1 javne površine za razstavljanje
predmetov, prirejanje razstav in
zabavnih prireditev za gospodarske
namene 15 5
3.2 javne površine za začasne namene:
3.2.1 za kioske za prodajo pijače, hrane, sadja
in zelenjave 20 15
3.2.2 za kioske za prodajo časopisov, knjig,
spominkov, cvetja, obrtnih in drugih
izdelkov 10 8
3.2.3 za stojnice in za mobilna prodajna mesta
za prodajo pijač, hrane, sadja in
zelenjave 15 10
3.2.4 za stojnice za prodajo časopisov, knjig,
spominkov, cvetja, obrtnih in drugih
izdelkov 10 6
3.2.5 za cirkuse in zabavne parke 4 4
3.2.6 za gradbišča, prekope in druge začasne
namene 6 3
3.3 uporaba javnih površin za parkiranje
3.3.1 za vsako rezervirano parkirno mesto za
osebni avto mobil za poslovno dejavnost 100
3.3.2 za vsako rezervirano parkirno mesto za
taksi vozilo 50
3.3.3 za nerezervirano uporabo posebnih javnih
parkirnih prostorov z dovolilnico za osebni
avtomobil 50
-----------------------------------------------------------------
Pojasnila:
1. Za zasedeno površino se šteje vsa površina, na kateri je
zaradi uporabe za namene, navedene v tarifni št. 3, začasno njena
javna raba omejena ali izključena.
2. Pri kioskih in stojnicah se šteje za zasedeno površino vsa
površina pod kioskom oziroma stojnico ter pod razmeščeno robo in
opremo, povečana za 1 m na vse strani od zaokroženega roba tako
zasedene javne površine.
3. Taksa za uporabo javnih površin se ne plača:
- za namene gradbišča, prekopov in drugih začasnih namenov, če je
investitor lokalna skupnost, javno podjetje, javni zavod ali
družbeno politična skupnost;
- za uporabo javnega prostora na organiziranih tržnicah, ki so v
upravljanju javnega komunalnega podjetja;
- za uporabo javne površine, za katero je uporaba in plačilo
urejeno s pogodbo, sklenjeno z pristojnim oddelkom, če je v
pogodbi to izrecno navedeno.
4. Taksni zavezanec je vsakokratni uporabnik javne površine ali
prireditelj oziroma fizična ali pravna oseba, ki javni prostor
uporablja.
5. Uporabo javnih površin za parkiranje dovoljuje za promet
pristojni oddelek v skladu s predpisi, ki urejajo promet v
naseljih na območju MO NM.
Tarifna št.4
Uporaba vitrin ali panojev v oziroma na katerih se
razstavlja blago ali predstavlja dejavnost zunaj poslovne
stavbe
-----------------------------------------------------------------
Tarifna Opis taksnega predmeta Število točk
št. / dan / m2
I. obm. II. obm.
-----------------------------------------------------------------
4.1 m2 razstavne površine 6 3
-----------------------------------------------------------------
Pojasnila:
1. Takse po tej tarifni številki so oproščene organizacije s
področja športne, kulturne in humanitarne dejavnosti in društva.
2. Taksni zavezanec je fizična ali pravna oseba, ki razstavlja
blago oziroma predstavlja svojo dejavnost ali fizična ali pravna
oseba, ki reklamira.
Tarifna št. 5
Reklamni napisi, objave in oglasi
-----------------------------------------------------------------
Tarifna Opis taksnega predmeta Število točk
št. / dan / m2
I. obm. II. obm.
-----------------------------------------------------------------
5.1 reklamni napisi in objave na tablah,
prenosljivih uličnih panojih ipd., ki
so postavljeni, pritrjeni ali drugače
označeni na javnih mestih ali na vozilih,
namenjenih za mobilno oglaševanje, velikosti:
- do 1 m2 8 5
- za vsak nadaljnji m2 3 2
5.2 slikovno ali pisno obdelane stene - fasade 2 1
5.3 reklamni napisi, objave in oglasi na
transparentih, pritrjenih na javnih mestih 14 8
5.4 veliki reklamni panoji, postavljeni ali
pritrjeni na javnih mestih (m2 enostranske
oglasne površine) 4 2
5.5 plakati, izobešeni na plakatnih stebrih in
tablah, od vsakega izvoda, velikosti
formata:
- do A3 3
- od A3 - A2 4
- A2 in večji 5
5.6 plakatni stebri 5
5.7 zvočni objekti ali naprave (pavšal za
vsakih 100 m2 talne površine) 60
-----------------------------------------------------------------
Za osvetljene oziroma kakorkoli drugače svetlobno opremljene
reklamne panoje, napise, objave in oglase se število točk,
določenih po zgornji tabeli, pomnoži oziroma poveča za 1,80.
Pojasnila:
1. Smatra se, da je taksni predmet na javnem mestu, kadar je
nameščen tako, da je njegova sporočilnost usmerjena navzven v
odprt prostor ne glede na lastništvo nepremičnin, na katerih je
taksni predmet nameščen.
2. Takse iz te tarifne številke so oproščene humanitarne
organizacije in dobrodelna društva v zvezi z opravljanjem njihove
dejavnosti in akcij ter kulturne in športne organizacije in
društva pri obveščanju javnosti o svojem delovanju in kulturnih
oziroma športnih prireditvah.
3. Takse po tej tarifni številki so oproščeni reklamni napisi v
zaprtih prostorih (izložbah, avlah ipd.), ki se nanašajo na
blago, ki ga v teh prostorih prodajajo, ali na dejavnost, ki se v
zgradbi odvija.
4. Kot površino taksnega predmeta iz tarifne postavke 5.1 štejemo
celotno površino reklamnega sporočila oziroma površino
pravokotnika, ki zaobjame vse dele reklamnega sporočila.
5. Tarifni številki 5.5 in 5.6 se izključujeta in se taksa
plačuje po eni ali drugi tarifi glede na sklenjeno pogodbo.
6. Taksni zavezanec je podjetje, druga organizacija, društvo ali
posameznik, čigar dejavnost oziroma prireditve se reklamira, ali
fizična ali pravna oseba, ki izvaja marketing.
Tarifna št. 6
Oglaševanje za lastne potrebe
-----------------------------------------------------------------
Tarifna Opis taksnega predmeta Število točk
št. / m2 / dan
I. obm. II. obm.
-----------------------------------------------------------------
6.1 napis firme nad 2 m2 1 0,5
6.2 napisi, znaki, nalepke, zastave, drugi
simboli izdelka in podobno: 1 0,5
6.2.1 - nesvetlobni 3 1,5
6.2.2 - svetlobni 2 1
6.2.3 - vrtljivi
6.3 oglaševalne vitrine 2 1
6.4 elektronski prikazi (pavšal/leto) 1000 500
6.5 zunanje stene avtobusov mestnega prometa 2
6.6 notranje stene avtobusov mestnega prometa 1
6.7 napisi na razstavljenem (reklamnem)
vozilu (pavšal/dan) 150
-----------------------------------------------------------------
Pojasnila:
1. Kjer je točkovna vrednost oglaševanja odvisna od površine, se
oglaševalne površine enega zavezanca seštevajo in zaokrožijo
navzgor na 0,5 m2.
2. Takse ne plačujejo zavezanci, ki oglašujejo za lastne potrebe
v naslednjih primerih:
- za javne prireditve v notranjosti zgradb ali za to določenih
mestih pročelij objektov, če se nanašajo na prireditev (kino,
gledališče ipd.),
- za oglaševanje, namenjeno prodaji časopisov v izložbah kioskov,
- za zastave (državne, občinske), obešene na podlagi državnih in
občinskih predpisov.