Uradni list

Številka 11
Uradni list RS, št. 11/2002 z dne 11. 2. 2002
Uradni list

Uradni list RS, št. 11/2002 z dne 11. 2. 2002

Kazalo

495. Odlok o režijskem obratu v Občini Sveti Jurij ob Ščavnici, stran 884.

Na podlagi 6. in 7. člena zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93) in 81. člena statuta Občine Sveti Jurij ob Ščavnici (Uradni list RS, št. 29/00) je Občinski svet občine Sveti Jurij ob Ščavnici na 3. izredni seji dne 21. 12. 2001 sprejel
O D L O K
o režijskem obratu v Občini Sveti Jurij ob Ščavnici
I. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom Občina Sveti Jurij ob Ščavnici s sedežem Ul. Bratka Krefta 14, 9244 Sveti Jurij ob Ščavnici ustanavlja režijski obrat kot notranjo organizacijsko enoto Občine Sveti Jurij ob Ščavnici.
II. USTANOVITELJ REŽIJSKEGA OBRATA
2. člen
Ustanovitelj režijskega obrata je Občina Sveti Jurij ob Ščavnici. Obrat bo imel sistematizirana tri delovna mesta. O zaposlovanju v obratu odloča župan, ki o tem obvešča občinski svet.
3. člen
Med sprejetimi delavci režijskega obrata župan imenuje vodjo, ki je odgovoren za izvršitev nalog, ki jih dodeli župan.
4. člen
Režijski obrat deluje na območju Občine Sveti Jurij ob Ščavnici,
Stroški režijskega obrata se pokrivajo:
– s sredstvi komunalne takse,
– s sredstvi občanov,
– s sredstvi občinskega in državnega proračuna.
Prihodki, ki jih režijski obrat ustvarja oziroma pridobiva s prodajo blaga ali storitev, se stekajo v proračun Občine Sveti Jurij ob Ščavnici.
5. člen
Režijski obrat se ustanovi za nedoločen čas. Vsi drugi pogoji kot so delovni čas, sankcije za kršitve na delovnem mestu se določijo po pogodbi o delovnem razmerju.
III. DEJAVNOST REŽIJSKEGA OBRATA
6. člen
Režijski obrat opravlja naslednje dejavnosti
A) Režijski obrat opravlja naslednje dejavnosti,
– javna snaga in čiščenje javnih površin,
– odvajanje in čiščenje komunalnih odpadkov in padavinskih voda,
– urejanje javnih poti, površin za pešce, zelenih površin in drugih javnih poti,
– pregledovanje, nadzorovanje in čiščenje komunalnih odpadkov, vzdrževanje in varstvo lokalnih cest, javnih poti in drugih nekategoriziranih cest,
– ravnanje s komunalnimi odpadki,
– odlaganje ostankov komunalnih odpadkov,
– upravljanje z javno razsvetljavo v naseljih,
– odvozi kosovnih odpadkov in čiščenje divjih odlagališč,
– pregledovanje, nadziranje in čiščenje kurilnih naprav, dimnih vodov in zračnikov.
B) Režijski obrat opravlja tudi druge dejavnosti:
– urejanje pokopališča,
– urejanje javnih parkirišč,
– plakatiranje in okraševanje naselij,
– zimska služba,
– postavljanje reklamnih panojev, plakatiranje,
– vzdrževanje infrastrukturnih in drugih javnih objektov,
– čiščenje občinskih prostorov,
– zemeljska in manjša gradbena dela,
– vsa druga vzdrževalna dela.
IV. KONCESIJA
7. člen
Za izvajanje gospodarskih javnih služb lahko občina da koncesijo pravni ali fizični osebi, ki je registrirana in izpolnjuje za opravljanje dejavnosti, ki je registrirana in izpolnjuje pogoje za opravljanje dejavnosti, ki so predmet te koncesije.
8. člen
Koncesija se daje za dejavnosti iz 6. člena pod točko A in B. Če kateri režijski obrat v okviru svojih tehničnih in strokovnih možnosti ne more opravljati, te določi župan.
9. člen
Občina Sveti Jurij ob Ščavnici pridobiva koncesionarje na podlagi veljavnega pravilnika o postopku javnega razpisa za izbiro koncesionarja in o načinu izbire koncesionarja.
10. člen
Z izbranim koncesionarjem sklene župan koncesijsko pogodbo. Koncesijsko razmerje preneha na način, kot določa koncesijska pogodba.
Odkup in prevzem koncesijske pogodbe sta možna v obsegu, na način in pod pogoji, kot jih določa koncesijska pogodba. O odkupu in prevzemu koncesijske pogodbe odloča Občinski svet občine Sveti Jurij ob Ščavnici.
11. člen
Kriteriji za izbor koncesionarja so naslednji:
– da so kandidati registrirani za izvajanje razpisne dejavnosti in da imajo za to potrebna soglasja in dovoljenja pristojnih organov,
– da predložijo dokazila, reference ipd., ki potrjujejo, da imajo potrebno znanje in izkušnje za izvajanje razpisne javne službe,
– da razpolagajo s kadri, ki imajo ustrezna znanja in izkušnje, ter izpolnjujejo eventualne druge pogoje (zdravstvene itd.),
– da predložijo ustrezno obliko jamstva (varščine) za kvalitetno izvajanje gospodarske javne službe in
– da predložijo program dela za izvajanje razpisne dejavnosti.
12. člen
Varščina se koncesionarju ne vrača.
V. KONČNI DOLOČBI
13. člen
Župan izda 15 dni po uveljavitvi tega odloka pravilnik o delovanju režijskega obrata.
14. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 10106-00018/2001
Sveti Jurij ob Ščavnici, dne 21. decembra 2001.
Župan
Občine Sv. Jurij ob Ščavnici
Slavko Mihalič l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti