Uradni list

Številka 84
Uradni list RS, št. 84/2001 z dne 26. 10. 2001
Uradni list

Uradni list RS, št. 84/2001 z dne 26. 10. 2001

Kazalo

4350. Pravilnik o službeni izkaznici za mestne inšpektorje in mestne nadzornike, stran 8506.

Na podlagi 4. člena odloka o nadzorstvu nad izvajanjem predpisov Mestne občine Ljubljana (Uradni list RS, št. 95/99 in 76/00) izdajam
P R A V I L N I K
o službeni izkaznici za mestne inšpektorje in mestne nadzornike
1. člen
S tem pravilnikom se določa oblika, vsebina, postopek izdaje, zamenjava in prenehanje veljavnosti ter evidenca izdanih službenih izkaznic mestnih inšpektorjev in mestnih nadzornikov.
2. člen
Službena izkaznica (v nadaljevanju: izkaznica) je sestavljena iz:
– usnjenega ovitka,
– identifikacijske kartice,
– kartončka s pooblastilom imetnika izkaznice.
3. člen
Usnjeni ovitek je za mestne inšpektorje iz temno modrega usnja, za mestne nadzornike pa iz temno zelenega usnja barve, velikosti 11 x 7,5 cm. Na sprednji strani usnjenega ovitka je v slepem tisku vtisnjen:
– na vrhu grb Mestne občine Ljubljana,
– na sredini napis »Službena izkaznica«.
Ostale strani usnjenega ovitka so prazne.
4. člen
Na prvi notranji strani usnjenega ovitka je prostor za vstavitev identifikacijske kartice. Identifikacijska kartica je velikosti 9 x 6 cm in vsebuje:
– v levem zgornjem kotu prostor za fotografijo velikosti 3 x 3 cm,
– pod fotografijo je prostor za ime in priimek imetnika, pod tem pa prostor za registrsko številko identifikacijske kartice,
– desno od prostora za fotografijo je logotip Inšpektorata (grb Mestne občine Ljubljana, Mestna občina Ljubljana, Mestna uprava, Inšpektorat),
– pod logotipom Inšpektorata je napis »mestni inšpektor« oziroma »mestni nadzornik«,
– v spodnjem desnem kotu je prostor za pečat in podpis direktorja Mestne uprave ter datum izdaje.
Osnovna barva identifikacijske kartice je bela, barva tiska oziroma napisov črna, grb Mestne občine Ljubljana pa je v originalni barvi.
Na drugi notranji strani usnjenega ovitka je prostor za vstavitev plastificiranega kartončka velikosti 8 x 5 cm s pooblastilom na katerem je navedeno naslednje besedilo:
– za delavce na delovnem mestu nadzornika: »Imetnik te izkaznice je pooblaščen, da v primerih in na način, kot je to določeno s predpisi Mestne občine Ljubljana izvaja nadzorstvena pooblastila mestnega nadzornika«;
– za delavce na delovnem mestu inšpektorja: »Imetnik te izkaznice je pooblaščen, da v primerih in na način, kot je to določeno s predpisi Mestne občine Ljubljana izvaja inšpekcijska pooblastila mestnega inšpektorja«.
5. člen
Izkaznica je veljavna le, če vsebuje vse zahteve, naštete v 2. členu tega pravilnika.
6. člen
Izkaznice ni dovoljeno posojati, odtujiti zastavljati ali uporabljati v nasprotju z namenom njene izdaje.
7. člen
Izkaznica se zamenja:
– če jo je imetnik izgubil;
– če je poškodovana;
– če je imetnik spremenil osebno ime;
– če so se spremenili drugi bistveni podatki iz izkaznice.
Imetnik izkaznice mora v primeru izgube izkaznice ali v primeru katerega koli drugega razloga iz prejšnjega odstavka to dejstvo nemudoma sporočiti organu Mestne uprave iz 9. člena tega pravilnika, da ta izkaznico izbriše iz evidence izkaznic in v primeru izgube izkaznice uredi preklic njene veljavnosti.
8. člen
Izkaznica preneha veljati z dnem:
– ko imetniku preneha delovno razmerje;
– ko imetnik iz drugih razlogov izgubi pooblastila, ki so podlaga za izdajo izkaznice.
V primerih iz prejšnjega odstavka mora imetnik vrniti izkaznico organu Mestne uprave iz 9. člena tega pravilnika.
9. člen
Evidenca o izdanih, zamenjanih in izgubljenih izkaznicah se vodi v organu Mestne uprave, pristojnem za kadrovske zadeve.
Evidenca iz prejšnjega odstavka tega člena vsebuje: ime in priimek imetnika izkaznice, registrsko številko, datum izdaje, datum in razlog prenehanja veljavnosti ali nadomestitev izkaznice.
10. člen
Obrazca identifikacijske kartice in obrazca kartončka s pooblastilom iz 4. člena tega pravilnika so objavljeni kot priloga tega pravilnika in so njegov sestavni del.
11. člen
Zamenjava izkaznic se izvede v roku 60 dni od uveljavitve tega pravilnika. Do izdaje novih izkaznic so veljavne in se uporabljajo stare izkaznice. Ob izdaji in razdelitvi novih izkaznic se morajo stare izkaznice vrniti organizacijski enoti iz 9. člena tega pravilnika.
12. člen
Vrnjene izkaznice se komisijsko uničijo. Za ta namen imenuje županja Mestne občine Ljubljana komisijo, ki o uničenju napiše zapisnik.
13. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 972-1/99-13
Ljubljana, dne 12. oktobra 2001.
Županja
Mestne občine Ljubljana
Viktorija Potočnik l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti