Uradni list

Številka 65
Uradni list RS, št. 65/2001 z dne 6. 8. 2001
Uradni list

Uradni list RS, št. 65/2001 z dne 6. 8. 2001

Kazalo

3530. Program priprave sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin dolgoročnega plana Občine Škofja Loka za obdobje 1986-2000 in družbenega plana Občine Škofja Loka za obdobje 1986-2000 za območje Občine Škofja Loka, dopolnitev 2001-2020, stran 6706.

Na podlagi 2. člena zakona o planiranju in urejanju prostora v prehodnem obdobju (Uradni list RS, št. 48/90), 39. in 43. člena zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84, 37/85, 29/86, 43/89 ter Uradni list RS, št. 26/90, 18/93, 47/93, 71/93 in 44/97), 25. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98 in 74/98) ter 18. člena statuta Občine Škofja Loka (Uradni list RS, št. 37/95 in 47/98) je Občinski svet občine Škofja Loka na nadaljevanju 17. redne seje dne 21. junija 2001 sprejel
P R O G R A M
priprave sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin dolgoročnega plana Občine Škofja Loka za obdobje 1986–2000 in družbenega plana Občine Škofja Loka za obdobje 1986–2000 za območje Občine Škofja Loka, dopolnitev 2001–2020
1. člen
S tem programom se določijo:
– vsebina in obseg sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin dolgoročnega družbenega plana Občine Škofja Loka za obdobje 1986–2000 in družbenega plana Občine Škofja Loka za obdobje 1986–2000 – dopolnitev 2001–2020 (v nadaljnjem besedilu: spremembe in dopolnitve planskih aktov),
– vsebina in obseg strokovnih podlag, potrebnih za spremembe in dopolnitve planskih aktov in prostorske sestavine, ki se spreminjajo in dopolnjujejo,
– subjekti, ki sodelujejo pri pripravi sprememb in dopolnitev planskih aktov,
– nosilci strokovnih aktivnosti priprave sprememb in dopolnitev planskih aktov,
– terminski plan priprave in sprejemanja sprememb in dopolnitev planskih aktov in sredstva za njihovo pripravo.
2. člen
Vsebina in obseg sprememb in dopolnitev planskih aktov
Spremembe in dopolnitve planskih aktov se izdelajo za območje Občine Škofja Loka. Vsebinsko se spremembe in dopolnitve nanašajo predvsem na področje poselitve in razvrstitve dejavnosti v prostoru in s tem na funkcije in medsebojno soodvisnost naselij ter njihova ureditvena območja, nadalje na promet in cestno omrežje mesta Škofja Loka ter problematiko prostorske širitve kmetij.
Spremembe in dopolnitve prostorskih aktov se hkrati nanašajo tudi na uskladitev z obveznimi republiškimi izhodišči v vsebinah in na način, ki ga opredeljuje odlok in strokovno priporočilo o spremembah in dopolnitvah prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega družbenega plana Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 11/99).
3. člen
Vsebina in obseg strokovnih podlag
– za področje poselitve:
Uskladitev omrežja naselij in njihove hierarhije z novo lokalno organiziranostjo in novonastalimi družbeno – ekonomskimi razmerami in pogoji in soodvisno preoblikovanje ureditvenih območij naselij na osnovi demografskih in ostalih razvojnih kazalcev ob upoštevanju njihovih strukturno – morfoloških značilnosti stopnje opremljenosti in možnosti razvoja ter ustrezne usmeritve poselitve v prostoru.
Koncentracija poselitve in dejavnosti v mestu Škofja Loka zahtevata podrobnejšo analizo stanja in vizijo njegovega razvoja. Za opredelitev strategije njegovega razvoja je potrebno v sklopu priprave prostorskega plana občine pripraviti variantne rešitve ožjega območja mesta in možnih konceptov razporeditve mestotvornih dejavnosti in poselitve.
– za področje prometa:
Preveritev prometnih razmer in trendov, vzpostavitev smiselnih prometnih povezav in omrežja cest, kolesarskih stez in pešpoti ter mirujočega prometa za mesto Škofja Loka na osnovi prognoz, možnosti in pogojev ( v nadaljnjem: prometna študija).
– za področje kmetijstva:
Preveritev kmetijskih in gozdnogospodarskih potencialov z usmeritvami in ukrepi optimalne rabe proizvodnih površin ter možnega proizvodnega in potrebnega prostorskega razvoja kmetij (v nadaljnjem: usmeritve razvoja kmetijstva in prostorski razvoj kmetij).
– na področju rudarstva:
Ugotovitev ekonomske upravičenosti nadaljnjega koriščenja obstoječih peskokopov in kamnolomov z upoštevanjem okoljevarstvenih in naravovarstvenih smernic in določitev območij in pogojev koriščenja oziroma ustreznih sanacijskih ukrepov (v nadaljnjem: evidentiranje in določitev območij koriščenja mineralnih surovin).
– na področju varstva okolja – varstvo zraka:
Preveritev obstoječega stanja in upravičenosti razvrstitve mesta Škofja Loka v III. oziroma IV. območje onesnaženja in s tem obvezne izdelave zasnove sanacije onesnaženja zraka.
Pri izdelavi prostorskega plana se smiselno uporabijo vse obstoječe strokovne podlage.
Na področjih, ki jih določa odlok o spremembah in dopolnitvah republiških planskih aktov kot obvezna izhodišča za pripravo sprememb in dopolnitev občinskih planskih aktov, se strokovne podlage pridobijo za:
področje varstva naravne dediščine: Zavod za varstvo naravne in kulturne dediščine Ljubljana in Uprava za varstvo narave – izpostava Kranj
* za področje kulturne dediščine: Zavod za varstvo naravne in kulturne dediščine Ljubljana
* za področje energetike: Elektro Gorenjska in Geoplin Ljubljana
* za področje prometa in zvez: Direkcija RS za ceste in Direkcija RS za železniški promet.
Kolikor se bo ob pripravi sprememb in dopolnitev planskih aktov občine ugotovilo, da so potrebne še druge strokovne podlage, se te pridobijo oziroma izdelajo v postopku priprave aktov. Isto velja, če bo to izhajalo iz predhodnih mnenj resornih ministrstev.
4. člen
Subjekti in sodelujoči v postopku priprave sprememb in dopolnitev planskih aktov
Ministrstva, ki so pristojna za ugotavljanje usklajenosti sprememb in dopolnitev planskih aktov občine z obveznimi izhodišči prostorskih sestavin planskih aktov republike Slovenije:
1. Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (Dunajska cesta 56, Ljubljana) za področje kmetijstva in gozdarstva
2. Ministrstvo za okolje in prostor:
– Uprava RS za varstvo narave (Vojkova 1b, Ljubljana) za področje varstva naravne dediščine in okolja
– Uprava RS za varstvo narave (Mirka Vadnova 5, Kranj) za področje vodnega gospodarstva
– Urad RS za prostorsko planiranje (Dunajska cesta 47, Ljubljana) za področje poselitve
3. Ministrstvo za kulturo:
– Uprava RS za kulturno dediščino (Plečnikov trg 2, Ljubljana) za področje varstva kulturne dediščine
4. Ministrstvo za gospodarske dejavnosti (Kotnikova ulica 5, Ljubljana) za področje rudarstva in energetike
5. Ministrstvo za promet in zveze (Langusova 4, Ljubljana) za področje prometa in zvez
6. Ministrstvo za obrambo:
– Uprava RS za zaščito in reševanje (Kardeljeva ploščad 21, Ljubljana) za področje obrambe in zaščite.
Ostali subjekti, ki sodelujejo pri pripravi sprememb in dopolnitev planskih aktov občine:
1. Zavod za gozdove Slovenije, Območna enota Kranj (Cesta Staneta Žagarja 27b, Kranj) za področje gozdarstva
2. Ljubljanski regionalni zavod za varstvo naravne in kulturne dediščine (Tržaška 4, Ljubljana) za področje varstva naravne in kulturne dediščine
3. Kmetijski zavod Ljubljana, Oddelek Kranj, Enota Škofja Loka (Fužinska ulica 3, Škofja Loka) za področje kmetijstva
4. Loška komunala (Kidričeva cesta 43a, Škofja Loka) za področje vodooskrbe, odvajanja in čiščenja voda, plinifikacije, ravnanja s komunalnimi odpadki in pokopališko dejavnost
5. Telekom Slovenije – Poslovna enota Kranj (Ulica Mirka Vadnova 13, Kranj) za področje telekomunikacij in zvez
6. Elektro Gorenjska – Poslovna enota Kranj (Ulica Mirka Vadnova 3, Kranj) za področje distribucije električne energije
7. Geoplin d.o.o. (Cesta ljubljanske brigade 11, Ljubljana) za področje transporta in skladiščenja zemeljskega plina
8. Pošta Slovenije – Poslovna enota Kranj (Poštna ulica 4, Kranj)
9. Upravna enota Škofja Loka (Poljanska cesta 2, Škofja Loka)
10. Občina Škofja Loka, Občinska uprava (Mestni trg 15, Škofja Loka)
11. Druge organizacije, ki upravljajo z naravnimi dobrinami ter objekti in napravami v splošni rabi.
Resorna ministrstva morajo obvezna izhodišča, svoja mnenja, kriterije in usmeritve ter pogoje podati v tridesetih dneh po prejemu vloge za pridobitev le-teh. Kolikor jih ne bodo posredovali v tem roku, se šteje, da jih nimajo.
Vsi ostali sodelujoči subjekti, navedeni v tem členu programa priprave sprememb in dopolnitev planskih aktov občine so dolžni sodelovati z Občino Škofja Loka in izbranim izdelovalcem planskih aktov s potrebnimi podatki, razvojnimi usmeritvami in rešitvami na svojem področju ter pri usklajevanju planskih odločitev.
5. člen
Nosilci priprave sprememb in dopolnitev planskih aktov
Za organizacijo priprave sprememb in dopolnitev planskih aktov občine se kot nosilca določi Oddelek za okolje in prostor Občine Škofja Loka.
Organizator priprave bo v pripravo planskih aktov po tem programu uvrstil vse pobude in predloge organizacij in skupnosti ter občanov, ki bodo prispele na njegov naslov v 30 dneh po objavi tega programa priprave v Uradnem listu RS. Kasnejših pobud in predlogov ne bo upošteval.
6. člen
Terminski plan priprave in sprejemanja sprememb in dopolnitev planskih aktov
– Oddelek za okolje in prostor pridobi obvezna republiška izhodišča z usmeritvami, pogoji in kriteriji razvoja in seznani ostale subjekte o pričetku priprave sprememb in dopolnitev planskih aktov.
– Oddelek za okolje in prostor izdela programske naloge za izdelavo posameznih strokovnih podlag in izvede razpis in izbor izdelovalcev.
– Oddelek za okolje in prostor hkrati z objavo tega programa v Uradnem listu RS, objavi razpis v sredstvih javnega obveščanja in posreduje ankete vsem pomembnejšim nosilcem razvoja v občini. Ta posredujejo svoje usmeritve in mnenja v roku enega meseca.
– Občinska uprava v dveh mesecih po pridobitvi pobud, predlogov, usmeritev in mnenj pripravi razvojne programske usmeritve na področjih svojega dela.
– V nadaljnjih 45 dneh župan podpiše pogodbo z izbranim izdelovalcem sprememb in dopolnitev planskih aktov.
– Oddelek za okolje in prostor skupaj z izbranim izdelovalcem plana pridobi strokovne podlage resornih ministrstev.
– Izbrani izdelovalec izdela osnutek sprememb in dopolnitev planskih aktov v roku 60 dni po pridobitvi in medsebojni uskladitvi vseh s tem programom predvidenih strokovnih podlag in obveznih republiških izhodišč.
– Na predlog župana občinski svet sprejme sklep o enomesečni javni razgrnitvi. Ta se objavi v Uradnem listu RS. Osnutek bo razgrnjen na sedežu občine in vseh prizadetih krajevnih skupnostih (v času razgrnitve se organizira javna razprava).
– V roku enega meseca po razgrnitvi izdelovalec in občinska uprava zavzameta stališča do predlogov in pripomb.
– Stališča do pripomb in predlogov obravnava na predlog župana odbor za okolje in prostor ter občinski svet, ta potrdi stališča s sklepom.
– Izdelovalec plana v enem mesecu po sprejemu sklepa izdela dopolnjen osnutek planskih aktov.
– Dopolnjen osnutek Oddelek za okolje in prostor posreduje soglasodajalcem (sektorskim upravljalcem prostora).
– Izdelovalec dopolnjeni osnutek uskladi z eventuelnimi dodatnimi pogoji in soglasji.
– Župan tako dopolnjeni osnutek posreduje Ministrstvu za okolje in prostor – Uradu RS za prostorsko planiranje za pridobitev sklepa vlade RS o usklajenosti sprememb in dopolnitev planskih aktov z obveznimi izhodišči dolgoročnega plana RS.
– Dopolnjen in usklajen osnutek župan posreduje v sprejem občinskemu svetu. Ta ga sprejme z odlokom.
– Oddelek za okolje in prostor pripravi odlok za objavo v Uradnem listu RS.
– Po objavi izdelovalec pripravi končni elaborat sprememb in dopolnitev planskih aktov ter ga dostavi občini.
– Oddelek za okolje in prostor končni elaborat posreduje Upravni enoti in inšpekcijskim službam.
7. člen
Sredstva za pripravo sprememb in dopolnitev planskih aktov se zagotovijo iz proračuna občine.
8. člen
Ta program priprave začne veljati z dnem objave v Uradnem listu RS.
Župan
Občine Škofja Loka
Igor Draksler, univ. dipl. gr. inž. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti