Uradni list

Številka 71
Uradni list RS, št. 71/1999 z dne 3. 9. 1999
Uradni list

Uradni list RS, št. 71/1999 z dne 3. 9. 1999

Kazalo

3527. Dopolnitve pravil kviz loterije "Dobim podarim", stran 9138.

Na podlagi zakona o igrah na srečo (Uradni list RS, št. 27/95) in poslovnika o delu uprave je Uprava družbe Športna loterija in igre na srečo d.d., na seji dne 29. 7. 1999 sprejela
D O P O L N I T V E P R A V I L
kviz loterije “Dobim podarim“
1. člen
V pravilih kviz loterije “Dobim podarim”, ki jih je sprejel nadzorni svet na seji dne 20. 10. 1998, spremembe pravil pa uprava družbe na svoji seji dne 26. 3. 1999, se spremeni 13. člen, tako da glasi:
Žrebanje kartic, vrtenje kolesa in tekmovanje je javno, praviloma vsako nedeljo v televizijskem studiu. Celoten potek iger vodi voditelj oddaje.
2. člen
Dopolni se 17. člen z naslednjimi dodatnimi igrami:
8. igra
V pravokotniku je osem vodoravnih vrst in sedem navpičnih stolpcev. Vrste in stolpci sestavljajo 56 polj. Vsako od polj je lahko označeno z eno, dvo ali trismerno puščico. Vsa polja so prekrita tako, da puščice niso vidne. V vrstah in stolpcih je skupaj 23 možnih izhodov od katerih je 20 izhodov označenih z zneski v vrednosti: 2 × 100.000, 2 × 150.000, 2 × 200.000, 2 × 250.000, 2 × 300.000, 2 × 350.000, 2 × 400.000, 2 × 450.000, 2 × 500.000 in 2 × 1,000.000 SIT, ostali 3 izhodi pa so označeni z besedo IZHOD.
Igra se začne v polju z napisom VSTOP in poteka v smeri odkritih puščic. V primeru dvosmerne ali trismerne puščice se igralec odloči za smer nadaljevanja. Če je ena od smeri dvo ali trismerne puščice obrnjena na izhod, se igralec odloči ali bo igro nadaljeval ali pa jo bo končal. V primeru, če se igralec odloči, da bo igro končal, mu pripada znesek, vpisan na izhodu, ki ga kaže puščica. Igra je končana, ko je smer enosmerne puščice obrnjena na izhod. V tem primeru igralcu pripada dobitek, ki je vpisan na tem izhodu. V primeru, če je smer dvosmerne puščice na izhodu obrnjena na dva zneska, igralcu pripada dobitek v vrednosti večjega zneska od zneskov, vpisanih na izhodu, ki ga kaže puščica. Če pa je na izhodu napis IZHOD, igralcu pripada dobitek v vrednosti 20.000 SIT.
9. igra
V igri je pet stolpcev, ki so označeni s številkami od 1 do 5. Vsak od stolpcev je razdeljen na pet polj v katerih so natisnjeni različni znaki. V vsakem od stolpcev je v dveh poljih natisnjen znak zvezde, v ostalih pa znak X (iks). Vsa polja so prekrita tako, da znaki niso vidni.
Igralec lahko v vsakem stolpcu odkrije samo eno polje. Za dobitek se upošteva samo odkrit znak zvezde. Odkriti znaki X se ne upoštevajo za dobitek.
Za posamezno vrsto dobitka se upoštevajo ena, dve, tri, štiri in pet odkritih zvezd v posameznih stolpcih. Vsak odkrit znak zvezde prinaša udeležencu 100.000 SIT.
V vsakem primeru, ne glede na razplet igre, pripada igralcu dobitek 20.000 SIT.
10. igra
V 15 poljih je natisnjenih petnajst različnih števil od 1 do 99. Polja so označena s črkami in prekrita tako, da niso vidne številke. Poleg polja so tri grupe, od katerih je vsaka označena s petimi števili, enakimi kot so natisnjene v 15 poljih, in denarno vrednostjo v znesku 100.000 SIT, 300.000 SIT ali 500.000 SIT. Igralec postopoma odkriva števila v poljih in jih primerja s števili v grupi. Ko je pet odkritih števil v posamezni grupi enakih odkritim številom v poljih, je ta grupa dobitna in igra je končana. Igralcu pripada dobitek, ki je vpisan za to grupo.
V vsakem primeru, ne glede na razplet igre, pripada igralcu dobitek 20.000 SIT.
3. člen
Te dopolnitve pravil začnejo veljati z dnem, ko jih potrdi nadzorni organ. Določbe 1. člena teh dopolnitev pravil se uporabljajo od 5. 9. 1999. Dopolnitve pravil prireditelj objavi v javnem glasilu.
Janez Bukovnik l. r.
Direktor družbe

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti