Uradni list

Številka 65
Uradni list RS, št. 65/1999 z dne 12. 8. 1999
Uradni list

Uradni list RS, št. 65/1999 z dne 12. 8. 1999

Kazalo

3185. Odredba o razporeditvi delovnega časa v občinski upravi, stran 8604.

Na podlagi 6. člena uredbe o razporeditvi delovnega časa v upravnih organih (Uradni list RS, št. 72/93) in 24. člena statuta Občine Žalec (Uradni list RS, št. 37/98) je Občinski svet občine Žalec na seji dne 29. 6. 1999 sprejel
O D R E D B O
o razporeditvi delovnega časa v občinski upravi
1. člen
Odredba določa začetek, konec, trajanje, razporeditev delovnega časa ter čas za neposredno poslovanje s strankami v Občinski upravi občine Žalec.
2. člen
Delovni čas v občinski upravi se razporedi tako, da traja:
– ob ponedeljkih, torkih in četrtkih od 7. do 15. ure,
– ob sredah od 7. do 17. ure,
– ob petkih od 7. do 13. ure.
3. člen
Uradne ure za neposredno poslovanje s strankami so:
V sprejemni pisarni in vložišču:
– ob ponedeljkih, torkih in četrtkih od 7.30 do 14.30,
– ob sredah od 7.30 do 16.30,
– ob petkih od 7.30 do 12.30.
V oddelkih občinske uprave:
– ob ponedeljkih od 7.30 do 10.00 in od 10.30 do 14.30,
– ob sredah od 7.30 do 12.00 in od 13.00 do 16.30,
– ob petkih od 7.30 do 13.00.
Uradne ure za potrjevanje zdravstvenih izkaznic občanov so:
– ob ponedeljkih od 10.00 do 12.00,
– ob sredah od 10.00 do 12.00 in od 14.00 do 16.00,
– ob petkih od 10.00 do 12.00.
4. člen
Razporeditev delovnega časa občinske uprave za neposredno poslovanje s strankami mora biti objavljena in na primeren način označena v poslovnih prostorih občinske uprave.
5. člen
Z dnem uveljavitve te odredbe preneha veljati odredba o razporeditvi delovnega časa v upravnih organih Občine Žalec (Uradni list RS, št. 7/92).
6. člen
Ta odredba začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1. septembra 1999 dalje.
Št. 13002/0001/99
Žalec, dne 29. junija 1999.
Župan
Občine Žalec
Lojze Posedel, univ. dipl. ek. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti